که تعدادی از آنها به شرح زیر است

کرم پودر ی که رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد یکی از عوامل انتخاب خواهد بود؛ کرمپودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن بهعنوان یک زیرساز میتوانید استفاده کنید. توصیهای که به تمامی نوع پوستها میشود استفاده از یک شوینده پوست مناسب با تونر خوب است.

شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب پوست باشد. ضمن این که هرگز نمیتوانید کرم پودری مشابه با رنگ خودتان انتخاب کنید. برخی از بانوان سایههای چشمگیرتر مثل صورتی تیره یا هلویی را میپسندند و از این رو کرم پودری انتخاب میکنند که به جای رنگ پوستشان رنگ متفاوتی دارد. تناژ رنگی برخی از محصولات با عنوان روشن یا تیره بر اساس رنگ پوست عرضه میشوند. کرم پودرهای لورال در انواع مختلف و حجمهای متفاوتی عرضه میشوند، و دارای ویژگی هایی چون، ماندگاری طولانی، پوششدهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و نرم برای همه نوع پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با کاربردهای مختلف میباشند.

این کرم پودر دارای spf15 می باشد و از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.کرم پودر درما گابرینی مناسب استفاده ی روزانه و 24 ساعت ماندگاری دارد. استفاده از انگشتان برای زدن کرم پودر به صورت هرچند راحت ترین راه است اما بهتر است این کار را نکنید. اگر می خواهید لکه های خشک روی پوستتان، جلب توجه نکنند و کرم پودر به طور کامل روی پوستتان بنشیند، فرمولاسیون کرمی مطلوب ترین انتخاب است. پرایمر میتواند سطح پوست شما را صاف و یکدست کرده و ظاهر منافذتان را کاهش دهد، همچنین براقیت پوست را گرفته و کمک میکند تا آرایش به سطح پوستتان بچسبد و در طول روز محو نشود.

کرم پودر دوسه با پوشاندن تمام لکههای پوستی به شما کمک میکند تا تمام عیب و نقصهای پوستتان را پوشش دهید. این مدل کرم پودر Bourjois حاوی SPF15 است که از آسیب پوست در مقابل آفتاب جلوگیری میکند و روغنهای مفید موجود در آن به شادابی و طراوت پوست کمک میکنند. بگذارید قبل از هر چیزی درباره رنگ کرم پودرها، این آمار و ارقام گمراه کنندهای که هر کمپانی به سبک خودش بیان میکند صحبت کنیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم پودر یوبی وب سایت خود باشید.