کوکی های گل شیرینی لوریا استرن یک لذت هنری است

امرسون گفت: «دنیا در گل می‌خندد.» و من احساس می‌کنم سرآشپز لوریا استرن با آن موافق است. چند سال پیش برای اولین بار طعم غذای گیاه شناسی او را در خلوتگاهی در کالی شمالی چشیدم، و نه تنها طعم لذیذ غذاهای او، بلکه از بازیگوشی سبکی که او برای ساخته هایش به ارمغان آورد، شگفت زده شدم. در دنیای لوریا، غذا تنها غذا نیست، بلکه لذت و زیبایی است. غذا است بوم او

وقتی کتاب آشپزی لوریا را دریافت کردم، گل هایت را بخور، در نامه هفته گذشته، من هر صفحه پر از گل را بلعیدم. از کلم سزار با سس وگان گل کپر گرفته تا کیک پنیر خام بادام هندی، واضح است که ماموریت لوریا الهام بخشیدن به دیگران برای کشف و خلاقیت در آشپزخانه است. او می‌گوید: «رنگ‌های پر جنب و جوش، طعم‌های پیچیده، نه به ذکر مواد مغذی و دارویی اضافه‌شده – راه‌های زیادی برای استفاده از نعمت‌های طبیعت برای ایجاد غذاهای خوشمزه و عالی وجود دارد.»

به افتخار عرضه کتاب آشپزی در ماه گذشته، لوریا آمد تا دستور پختی را که باعث شهرتش در اینستا شد به اشتراک بگذارد: کوکی‌های شیرینی فشرده با گل. من می توانم تأیید کنم که آنها به همان اندازه خوشمزه هستند که زیبا هستند. برای دریافت نکات لوریا در مورد ساخت این کوکی‌های گل و ایده‌هایی در مورد استفاده از مواد گیاهی با هر رنگ، به ادامه مطلب بروید.

برای من غذا هنر است و باید با تمام حواس تجربه شود

آشپزی و کار خلاقانه شما به خوانندگان این امکان را می دهد که تمام حواس خود را اغوا کنند. این تمایل به فراتر رفتن از ذائقه از کجا آمده است؟

من همیشه احساس می کردم که باید از زندگی با تمام حواس لذت برد. همه ما احساسات را تجربه می کنیم و احساسات الهام گرفته از حواس است. من معتقدم این چیزی است که باعث می شود هنر کار کند. و برای من غذا هنر است و باید با تمام حواس تجربه شود

شما می نویسید که بزرگ شدن در اوجای الهام بخش عشق به طبیعت و رویکرد شما به آشپزی است. توصیه های شما برای اتخاذ این سبک زندگی آهسته تر و متفکرانه تر غذا محور چیست؟

من فکر می کنم طبیعتی وجود دارد که همه جا باید از آن لذت برد. صحرا، کوه‌های برفی، دریاچه‌ای آرام، پارکی آرام، صخره‌های اقیانوسی و امواج در حال شکستن. این در مورد این است که عمداً زمانی را در زندگی پرمشغله خود کنار بگذاریم تا در طبیعت، هر کجا که هستیم، بگذرانیم.

کتاب و آشپزی شما هر دو گواهی بر خلاقیت بی پایان موجود در غذا هستند. راه های کوچک و ساده ای که می توانیم در غذا الهام بگیریم چیست؟

راه های متعددی وجود دارد. اول این است که دستور العمل های مختلف را امتحان کنید و واقعاً آنها را از بین ببرید و سپس مواد مختلف را برای تغییر طعم ترکیب کنید. بسیاری از دستور العمل های اصلی در کتاب من وجود دارد که من از آنها برای ترکیب های بی پایان استفاده می کنم که طعم های مختلفی را به ارمغان می آورد، بنابراین هرگز حوصله ام سر نمی رود. دوم این است که روی یک ماده فصلی تمرکز کنید و دستور العمل های اطراف آن ماده را آزمایش کنید.

راه های قابل دسترس برای آوردن گل به آشپزخانه خود چیست؟

من حامی بزرگ رفتن به بازار کشاورزان محلی شما و ملاقات با کشاورزان شما هستم. کشاورزان سبزیجات ارگانیک همیشه گل های خوراکی را در مزارع خود پرورش می دهند زیرا گل ها گرده افشان ها را جذب می کنند و بسیاری از گل ها نیز از آفات باغ جلوگیری می کنند! توصیه من این است که به بازار کشاورز بروید، کشاورزان خود را ملاقات کنید (مخصوصاً آنهایی که دوست داشتنی ها هستند) و از آنها بپرسید که آیا می توانید گل های خوراکی از آنها بخرید. شما!

گل های مورد علاقه شما برای پختن یا پختن با آنها چیست؟

پاسخ به این سوال بسیار دشوار است! من چند تا دارم: گلبرگ های گل رز، گل همیشه بهار، دکمه های مجردی، ویولا، و پنسی. دلیل اینکه من عاشق پختن با اینها هستم این است که رنگهای روشن دارند و پختهای پر جنب و جوشی تولید می کنند.

نکات لوریا برای درست کردن کوکی‌های گلی

خمیر شیرینی کره ای طعم گل ها و گیاهان خوراکی را به طرز شگفت انگیزی می گیرد. بگونیا طعمی شبیه سیب ترش می دهد، در حالی که گل ویولا به طور طبیعی شیرینی آن را تقویت می کند. در دستور العمل زیر من از مجموعه ای از مواد گیاهی مختلف استفاده کرده ام، اما برخی از موارد مورد علاقه من پیچک های نخودی برای ظاهری سرسبز هستند. برگ های هیبیسکوس و افرا که یادآور پاییز هستند. و گیاهان سبز نرم و دانه های فلفل خشک شده یخ زده برای جشن گرفتن تعطیلات. خلاقیت به خرج دهید و از ترکیب و ترکیب گل ها و گیاهان مورد علاقه خود نترسید! دیدن [below] برای برخی از ترکیب های مورد علاقه من فقط به یاد داشته باشید که اگر یک گل کامل را به خمیر خود فشار دهید، ممکن است طعم کوکی را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین گلبرگ ها، شکوفه های کوچکتر و ساقه های نرم در اینجا بهترین کار را دارند.

چسباندن گل‌های خوراکی به کوکی‌ها یک روش رایج ویکتوریایی‌ها در دهه ۱۸۰۰ بود. کوکی ها پخته شدند و سپس گل ها که برای ماندگاری بالا متبلور شده بودند، با سفیده تخم مرغ به شیرینی چسبانده شدند. به جای آن، مواد گیاهی را با فشار دادن و فریز کردن آنها در خمیر و سپس پختن کوکی ها با گل های دست نخورده انتخاب می کنم. این کار به جای رنگ آمیزی پر زحمت هر گل با سفیده تخم مرغ، برای حفظ گل ها و گیاهان بسیار بهتر عمل می کند، بنابراین دستور پخت در حجم آسان تر است. همچنین به من این امکان را می دهد که این خوراکی های زیبا وگان را درست کنم (البته با استفاده از دستور پخت کوکی های گیاهی). افزودن گرد و غبار میوه، طعم دهنده ها و ادویه ها به خمیر روشی زیبا برای طعم دادن و رنگ آمیزی این دستور پخت بیسکویت است و ابعاد متفاوتی به عنصر گل فشرده می دهد.

چگونه کلوچه های گل شیرینی خود را تزئین کنیم

ترکیبات طعم دهنده

این جایگزین های آسان و خوش طعم را برای خمیر نان کوتاه خود امتحان کنید! مواد گیاهی فشرده را انتخاب کنید که رنگ خمیر را تکمیل می کند. اغلب رنگ های متضاد عالی به نظر می رسند.

یونجه ماچا: ¼ فنجان (20 گرم) پودر ماچا را با آرد مخلوط کرده و قبل از افزودن به مخلوط کن تا زمانی که رنگ آن یکنواخت شود هم بزنید. از علف گندم تازه فشرده (به جای عصاره وانیل) استفاده کنید.

لیمو زردچوبه: ۱ قاشق غذاخوری پوست لیمو را با کره اضافه کنید و به جای عصاره وانیل از آب لیموی تازه استفاده کنید. 3 قاشق غذاخوری (15 گرم) پودر زردچوبه آسیاب شده را با آرد مخلوط کرده و قبل از اضافه کردن به مخلوط کن، هم بزنید تا رنگ آن یکدست شود.

رز تمشک: به جای عصاره وانیل از گلاب استفاده کنید. ½ فنجان (63 گرم) از آرد را با ½ فنجان (50 گرم) پودر تمشک جایگزین کنید و قبل از اضافه کردن به مخلوط کن تا زمانی که رنگ آن یکنواخت شود هم بزنید.

زغال اخته: به جای عصاره وانیل از عصاره بلوبری استفاده کنید. ½ فنجان (63 گرم) از آرد را با ½ فنجان (50 گرم) پودر زغال اخته جایگزین کنید و ¼ فنجان (32 گرم) آرد اضافی را با ¼ فنجان (20 گرم) اسپیرولینا آبی یا پودر نخود پروانه ای جایگزین کنید. قبل از اضافه کردن به مخلوط کن هم بزنید تا رنگ یکدست شود. ½ فنجان (13 گرم) زغال اخته خشک شده یخ زده را به خمیر اضافه کنید، زمانی که تقریباً به صورت یک توپ جمع شد.

زغال چوب: 3 قاشق غذاخوری (15 گرم) پودر زغال فعال را به آرد اضافه کنید و قبل از اضافه کردن به مخلوط کن، هم بزنید تا رنگ آن یکدست شود.

دکوراسیون

با این تزیینات از رنگ و طعم فصول الهام بگیرید.

پاییز: به جای گل های رنگارنگ، خمیر کوکی خود را با برگ های افرا یا هیبیسکوس خوراکی فشار دهید.

زمستان: از سبزه های روشن مانند هویج، کرفس، آویشن یا ترخون و دانه های فلفل صورتی خشک شده یخ زده استفاده کنید و مانند شاخه های هولی یا اکلیل های کوچک تزئین کنید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این دستور العملی است که همه چیز را شروع کرد! این کلوچه های زیبا باعث پیشرفت شغلی من در زمینه غذا شد. شیرینی لطیف، با کمی نمک، درست کردن کوکی های امضا شده من همانقدر لذت بخش است که با دیگران به اشتراک بگذارم. من عاشق استفاده از انواع گل های رنگارنگ هستم به طوری که وقتی روی یک بشقاب ارائه می شود، کوکی ها این تصور را ایجاد می کنند که صفحاتی از کتابی از گل های فشرده پاره شده است.


  • 1 1/2 فنجان ها (3 چوب / 339 گرم) کره بدون نمک در دمای اتاق
  • 1? فنجان (300 گرم) شکر دانه ریز
  • 2 قاشق چایخوری نمک کوشر
  • 3 زرده تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق غذاخوری (25 گرم) عصاره وانیل خالص
  • 4 فنجان ها (611 گرم) آرد همه منظوره
  • 2 فنجان ها گلبرگ های خوراکی مخلوط و گیاهان لطیف
  • نیشکر، برای پاشیدن
  • خط 2 تشک های برش انعطاف پذیر با کاغذ روغنی و کنار بگذارید.

  1. در کاسه یک همزن پایه مجهز به ضمائم پارویی، کره، شکر دانه ریز و نمک را با سرعت متوسط ​​به مدت 1 تا 2 دقیقه بزنید تا کاملا مخلوط شوند. زرده ها را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. آرد را اضافه کنید و حدود 5 دقیقه با سرعت کم مخلوط کنید تا خمیر به صورت گلوله درآید.

  2. خمیر را روی یک ورق بزرگ کاغذ روغنی قرار دهید. یک تکه پوست دیگر روی آن قرار دهید و خمیر را پهن کنید تا ? اینچ ضخامت تکه بالای کاغذ روغنی را بردارید و روی کوکی ها را با یک کاتر گرد 3 اینچی بچسبانید، سپس هر دور را با گلبرگ های خوراکی و گیاهان دارویی تزئین کنید. ورق بالای کاغذ روغنی را جایگزین کنید و به آرامی روی هر کوکی بغلتانید تا گل ها در جای خود ثابت شوند. کوکی های گل را یکی یکی با کاردک افست بردارید و روی یک تشک برش انعطاف پذیر با پوشش پوستی قرار دهید. دوباره حلقه کنید و با باقی مانده خمیر تکرار کنید.

  3. حصیرهای منعطف را با کوکی های پخته نشده به مدت 12 تا 24 ساعت در فریزر قرار دهید. این به گل ها و گیاهان اجازه می دهد تا رنگ های شاداب خود را در اجاق داغ نگه دارند.

  4. وقتی برای پخت آماده شدید، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت با توری که در موقعیت وسط قرار داده اید گرم کنید. یک تابه ورق را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  5. کوکی ها را روی قالب آماده شده بچینید و بین آنها 1/4 اینچ فاصله بگذارید. به مدت 9 دقیقه بپزید؛ قالب را بچرخانید و 8 دقیقه دیگر بپزید یا تا زمانی که لبه ها قهوه ای طلایی شوند. به توری خنک کننده منتقل کنید و با نیشکر بپاشید. Voilà!

  6. در ظرف در بسته در یخچال تا 3 هفته و در فریزر تا 2 ماه نگهداری شود.

از EAT YOUR FLOWERS اثر لوریا استرن. حق چاپ 2023 توسط لوریا استرن. منتشر شده توسط ویلیام مورو، اثری از ناشران هارپر کالینز.