گردهمایی شنی هو همه چیز درباره شادی است (و کوفته های رنگین کمانی!)

چگونه جمع می شوم

گرد هم آوردن افراد دور یک میز بزرگترین اشتیاق ما در زندگی است و ما معتقدیم که غذا یکی از قدرتمندترین ابزار برای برقراری ارتباط است. اما چه چیزی یک گردهمایی را معنادار می کند؟ در مجموعه ما، How I Gather، ما برای پاسخ به این سوال به پشت صحنه سرآشپزها، غذاخورها و ذائقه سازان مورد علاقه خود می رویم. همه را ببین

بعدی، در داخل گردهمایی سندی هو در لس آنجلس.

هنوز می توانم اولین بارم را به یاد بیاورم. من در یک گردهمایی صمیمی در لس آنجلس شرکت می‌کردم که سندی تروونگ آن تران هو – آشپز، سبک غذا و نابغه خلاق پشت ساندیتا – کوفته‌های رنگین کمانی معروف خود را با “اوه” و “آهه” شنیدنی سرو کرد. به جرات می توان گفت، چشمانم قبل از اینکه ذائقه هایم بتوانند آن ها را خوردند. شادی محسوس بود. پوزخندها گوش به گوش می‌چرخید و وقتی ذوق‌های ما شروع به آواز خواندن کردند، صدای خنده‌های شادی‌آور بلند شد – هیچ‌کس نمی‌توانست در مورد آنها صحبت نکند. بله، این غذایی بود که برای یک تجربه حسی طراحی شده بود: بصری، شنیداری و شفاهی. آنها به معنای واقعی کلمه در شکل فیزیکی شادی هستند.

ایجاد تجربیات غذایی که از نوستالژی برای ایجاد شادی استفاده می کند، دقیقاً همان کاری است که هو زمانی که در ابتدا Sandita’s را به عنوان یک مجموعه شام ​​حیاط خلوت محله راه اندازی کرد، تصمیم گرفت انجام دهد. اما زمانی که کووید روی مجالس او مکث کرد، منفی را به مثبت تبدیل کرد و تمرکز خود را معطوف کرد. در این زمان بود که کوفته های رنگین کمانی متولد شدند. هو می‌خواست چیز سرگرم‌کننده‌ای ایجاد کند که جامعه را در زمانی که ما از نظر فیزیکی اجازه اشتراک یک میز را نداشتیم، گرد هم بیاورد. این ذهنیت شادی‌بخش در تمام کارهایی که او انجام می‌دهد، خط میانی است.

اکنون که دنیا باز شده است، هو دوباره شخصاً به آشپزی بازگشته است، او برنامه پذیرایی و رویدادهای خود را دوباره باز کرده است، به مدیریت منوهای سفارشی برای رویدادها، پنجره‌های بازشو و فعال‌سازی برند بازگشته است، در حالی که همچنان به اشتراک‌گذاری غذاهای مورد علاقه با او ادامه می‌دهد. جامعه هر کجا که می تواند بنابراین، مطمئناً، ما بسیار خوشحال شدیم که وارد یکی از گردهمایی‌های صمیمی اخیر او شدیم تا درباره رویکرد شادی‌بخش او در آشپزی همراه با ابزار آشپزخانه مورد علاقه‌اش، چرایی اینکه او از کتاب‌های آشپزی استفاده نمی‌کند و چیزهای کلیدی که همیشه در آنها خواهید یافت بیشتر بدانید. یخچال / انباری او برای الهام گرفتن آماده شوید.

چگونه هنر آشپزی خود را یاد گرفتید؟

خانواده و میراث من نقش زیادی در کار آشپزی من دارند و من هر روز از آنها یاد می‌گیرم. مادرم عاشق آشپزی بود، پدرم عاشق غذا خوردن بود و همیشه دانه‌های غذاها و غذاهای جدید را می‌کارید. تماشای این عاشقانه و به یاد آوردن آن واقعاً آتش من را برای یادگیری شعله ور می کند. علاوه بر آن، من همیشه خلاق بوده ام، به خصوص در دوران کودکی، با تخیل عظیم و عاشق طبیعت، بیرون بودن و بودن در آب بودم – من همیشه از این انرژی می گیرم. آشپزی عاقلانه را از مردم سرتاسر دنیا آموخته ام که بیشترشان سرآشپز نیستند.

شما به خاطر کوفته های رنگین کمانی خود مشهور هستید. از سیر تکاملی این کوفته های زیبا برایمان بگویید و الهام شما چه بوده است؟

آشپزی در زمان کووید، درست کردن لقمه های کوچک شادی برای جامعه من، زمان ناشناخته های بزرگی است. این دوره واقعاً به من فرصت داد تا روی پروژه‌هایی کار کنم که در ذهنم وجود داشت، اما در زندگی پرسرعت قبل از همه‌گیری زمانی برای آن‌ها نداشتم. این باعث شد سرعتم را کم کنم و فضای بیشتری برای تجربه کردن و حضور در دنیای خودم برای هنرسازی با غذا ایجاد کنم.

یک روز معمولی را برای شما توصیف کنید. وقتی از خواب بیدار می شوید چه می نوشید؟ و برای صبحانه چی؟

من معمولاً اولین وعده غذایی خود را تا ساعت 12 یا 1 بعد از ظهر نمی‌خورم و این می‌تواند هر چیزی باشد، از برنج و تخم‌مرغ گرفته تا ترشی و ترشی. من صبح‌ها آب می‌نوشم و در طول روز به اندازه کافی آب نمی‌نوشم، اما سعی می‌کنم در آن بهتر باشم.

ابزار آشپزی که همیشه به مبتدیان می دهید و چرا؟

یک چاقو و یک قاشق – ابزاری برای «مبتدی» وجود ندارد، یا می‌خواهید بپزید و مزه کنید یا نمی‌خواهید. این مستلزم کنجکاوی است و به خودتان اجازه می دهید با چیزهای جدید شجاع باشید. اگر می خواهید آشپزی کنید، یک چاقو بردارید و یاد بگیرید، یک قاشق بردارید و همه آن را بچشید.

کتاب های آشپزی مورد علاقه شما چیست و چرا؟

من از کتاب آشپزی استفاده نمی کنم. من چیزهای زیادی دارم که دوست دارم به آنها ارجاع به تصاویر و احساس بدهم، اما به جای جستجوی دستور غذا، بیشتر مجذوب داستان هستم، جایی که سرآشپز یا شخص از کجا می نویسد، چه کسی هستند، کجا بوده است، و چگونه آن را به یک ظرف ترجمه می کنند. این برای من جذاب تر از هر دستور پختی است که تا به حال نوشته شده است.

چند چیز را که همیشه در یخچال شما پیدا می کنیم به ما بگویید؟

سس ماهی، فلفل قرمز، گشنیز، ریحان تایلندی و ترشی.

و در مورد شربت خانه شما چطور؟ چه چیزی همیشه در دست دارید؟

سس ماهی، پودرهای رنگ خوراکی طبیعی و برنج.

چه وسایلی برای آشپزخانه باید حتما داشته باشید؟

هواپیمای میکرو، چاقوی سرآشپز/چاقو، انبر بلند.

چه چیزی شما را در آشپزی می ترساند؟

هیچ چیزی. به همین دلیل نمی توانم متوقف شوم! این واقعاً زبانی است که من به طور روان صحبت می کنم در حالی که دائماً نکات ظریف را یاد می گیرم.

ظرف امضای شما برای مهمانی ها؟

ماهی کامل، کاری مادر، و همیشه یک سالاد بزرگ ترد و آبدار و براق.

تنها غذایی که همیشه در خانه درست می کنید و چرا؟

Congee. آرامش بخش است و همیشه مرا به یاد احساس مراقبت می اندازد.

مهمانی شام پت پیو؟

تعداد زیادی گل روی میز که مانع میهمانان روی میز می شود و املاک و مستغلات میز را برای غذا می گیرد. من عاشق گل‌ها هستم، اما یک هنر واقعی وجود دارد که آن‌ها را به بازی با غذا بجای جنگیدن با آن بفرستم.

لیست پخش مهمانی شام کامل شامل:

آهنگ عشق.

مهمانان شام رویایی؟

پدر و مادرم و دو برادرم. من چند سالی است که به خانه نرفته ام و رویای این را دارم که در اولین فرصتی که به دست بیاورم یک شام با خانواده ام شریک شوم.

جای خالی را پر کنید:

یک وعده غذایی کامل باید… به اشتراک گذاشته شود.
مهمانی شام بدون… سس‌های ریخته شده روی میز، لکه‌های شراب روی سفره، یک ظرف غذاخوری مانند ماهی سرخ‌شده کامل، و خنده‌های زیاد.
هر آشپزی باید… کنجکاو