یک سرآشپز حرفه ای به اشتراک می گذارد که در Costco چه چیزی بخریم (و چه چیزی را نخریم!)

همه موارد مورد علاقه Costco خود را دارند. عضویت در خرده‌فروشی عمده‌فروشی، دنیایی از کیک‌های ورقه‌ای محبوب، گوشت گاو آماده برای طبخ ولینگتون، خرس 8 فوتی که همه به آن علاقه دارند، و حتی بنزین با قیمت رقابتی برای ماشین شما باز می‌کند. من شخصاً از پوسته جامد رضایت بخش یک پیتزای منجمد Costco خوش‌بین هستم. اما به کنار ترجیحات، پیمایش در فروشگاه پر از تخفیف حتی برای با تجربه ترین خریداران نیز می تواند طاقت فرسا باشد. بنابراین وقتی سرآشپز لیزی بریسکین از Earthen به Insider رفت تا در Costco چه چیزی بخریم، ما با کمال میل مواد اولیه پیشنهادی را به عنوان یک نوع نقشه راه حرفه ای یادداشت کردیم. بالاخره چه کسی بهتر از یک سرآشپز به عنوان گورو Costco شما عمل کند؟

چند هفته بعد، بریسکین پست خود را با – احتمالاً – یک قطعه ارزشمندتر دنبال کرد: اقلام Costco که او هرگز توصیه نمی کرد. اکنون که ما یک لیست کامل و کامل از انواع فروشگاه های عمده فروشی مورد علاقه همه داریم، چند مورد از قابل توجه ترین پیشنهادهای سرآشپز را ارائه کردیم.

Costco باید داشته باشد: شراب

آیا می دانستید که Costco بزرگترین خرده فروش شراب در ایالات متحده است؟ خوب، اکنون این کار را انجام می دهید، و همچنین باید بدانید که نشانه گذاری بطری های شراب Costco حدود 10 تا 20 درصد کمتر از فروشگاه های مشروب فروشی رقیب است. نکته داغ (و خبر عالی) برای کسانی که در ایالت هایی مانند آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، نیویورک و تگزاس هستند: برای خرید الکل در Costco حتی نیازی به عضویت ندارید.

Costco نباید: سرماخوردگی

این احتمالاً در مورد گوشت‌های بسته‌بندی شده با خلاء در هر فروشگاهی صدق می‌کند، اما به‌ویژه زمانی که نوبت به خرید فله سرد می‌شود. Briskin می نویسد: “گوشت های اغذیه فروشی تکه شده پس از باز شدن ماندگاری بسیار کوتاهی دارند.” بهتر است ژامبون تازه ورقه شده را از قصابی یا اغذیه فروشی محل خود به مقداری انتخاب کنید که بتوانید ظرف چند روز مصرف کنید.

Costco Must Have: عصاره خالص وانیل

همیشه یک ایده خوب است که مواد اولیه پخت را در دست داشته باشید، اما معامله واقعی می تواند گران باشد. خوشبختانه، به لطف برند داخلی Costco، Kirkland Signature، می توانید چیزهای خوب را با کسری از هزینه دریافت کنید.

Costco نباید: خامه ترش

حتی شیاطین خامه ترش هم احتمالاً نمی‌توانستند از رویه تارت به اندازه Costco قبل از خراب شدن آن عبور کنند. خامه ترش نیز متأسفانه خوب یخ نمی زند.

Costco Must Have: کره

یک ماده لبنی که میکند خوب منجمد کنید: کره. و همانطور که نورا افرون یک بار نوشت، شما واقعاً هرگز نمی توانید مقدار زیادی از آن داشته باشید.

Costco نباید: ماهی قزل آلا منجمد

جای تعجب نیست که سرآشپز ما سالمون خود را تازه ترجیح می دهد. خوشبختانه، Briskin از طرفداران گزینه های موجود در پیشخوان غذاهای دریایی Costco است.

Costco Must Have: کینوا

مانند بسیاری از مواد اولیه مرسوم، کینوا اغلب به دلیل اینکه مورد توجه است، قیمت بالایی دارد. قیمت گذاری Costco منصفانه است و یک کیسه بزرگ غلات از خرده فروش می تواند ماه ها دوام بیاورد (و نگه دارد). بریسکین می‌گوید: «اگرچه کینوا مملو از پروتئین گیاهی، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است، اما نیازی به هزینه یک دست و پا ندارد.

این سرآشپز همچنین توصیه می‌کند که کلم ترش را که پر از پروبیوتیک‌های طبیعی است و برای ماه‌ها در یخچال نگهداری می‌شود، تهیه کنید.

Costco نباید: سیر پوست کنده

این در مورد سیرهای از پیش پوست کنده شده در Costco و فراتر از آن صدق می کند. بریسکین توضیح می‌دهد: «هیچ‌کس کار خسته‌کننده کندن پوست کاغذی یک حبه کوچک سیر را دوست ندارد. اما این یک کار عاشقانه است و تنها راهی است که می توانید طعم سیر تازه را به غذای خود وارد کنید.