یک متخصص در مورد راز شگفت انگیز پوست

در جستجوی انرژی پایدار در تمام روز، بسیاری از ما قهوه صبح خود را برای یک ماچای صبحگاهی تغییر داده ایم. اشتباه نکنید – من هنوز هوس یک نوشیدنی سرد یخی در تابستان دارم، اما یاد گرفته ام که مشتاقانه منتظر AM matcha latte خود باشم. ماچا بیش از یک روند، یک ابر غذای قابل تایید است. بنابراین جای تعجب نیست که برندهای مراقبت از پوست شروع به استفاده از مزایای فراوان ماچا برای پوست کرده اند.

به لطف محتوای آنتی اکسیدانی بالای آن و موادی مانند L-theanine، مزایای سلامتی ماچا ارزش تبلیغات را دارد. (افزایش انرژی و تمرکز منهای عصبانیت و اضطراب؟ ثبت نام کنید). برای بررسی کامل این فواید ماچا برای پوست ما، با برخی از کارشناسان مشورت کردم.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با ژول آکری توسط میشل نش.

تصویر از میشل نش

مزایای ماچا برای پوست: با کارشناسان آشنا شوید

ابتدا با سرآشپز مشهور و روزنامه‌نگار سلامتی، کندیس کومای، که اخیراً هفتمین کتاب خود را منتشر کرد، صحبت کردم. Spirited: راهنمای مدرن برای سلامت معنوی و خرد باستانی. دوبله “دختر طلایی سلامتی” توسط انتشاراتی مانند ELLE و فوربسCandice یک صدای پیشرو در زمینه غذا، سلامتی، فرهنگ و ماچا ژاپنی است.

کومای گفت: ماچا یک پودر چای سبز ژاپنی پر از اسیدهای آمینه، ویتامین C است و هزاران سال است که توسط اجداد من در ژاپن نوشیده شده است. “شما همچنین کل برگ را می‌خورید و با مصرف کل برگ چای سبز در مقابل دم کردن، سود بیشتری می‌برید.”

کومای به عنوان یک علاقه‌مند به ماچا، از نقش ماچا در مراقبت از پوست شگفت‌زده نمی‌شود. او می‌گوید: ماچا سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، L-theanine و ویتامین C است که برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد عالی است. این محصولی است که می تواند برای کمک به الاستیسیته پوست استفاده شود و ممکن است به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد ناشی از نور خورشید کمک کند.

من همچنین با Colleen Rothschild، بنیانگذار Colleen Rothschild Beauty صحبت کردم که سال ها از ماچا و سایر عصاره های چای سبز در فرمول های خود استفاده کرده است. در زیر، او بینش‌های تخصصی خود را در مورد فواید ماچا برای پوست و اینکه چرا همه نمی‌توانند از سر و صدای این ماده غذایی پر از مواد مغذی دست بردارند، به اشتراک می‌گذارد.

تصویر توسط تیل تامسن

ماچا به دلیل غلظت بالای آنتی اکسیدان ها که خواص ضد التهابی و ضد پیری دارند، یک ماده محبوب در مراقبت از پوست است. ماچا همچنین سرشار از کلروفیل است که می تواند به سم زدایی پوست و بهبود ظاهر کلی آن کمک کند.

فواید ماچا برای پوست

  • محافظت آنتی اکسیدانی ماچا حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند که می تواند به پیری زودرس کمک کند.
  • خواص ضد التهابی. آنتی اکسیدان های موجود در ماچا دارای خواص ضد التهابی هستند که می تواند به کاهش قرمزی و آرامش پوست کمک کند.
  • خواص سم زدایی کلروفیل موجود در ماچا به پاکسازی عمیق ناخالصی ها از پوست کمک می کند و باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شود.
  • خواص ضد پیری. آنتی اکسیدان های موجود در ماچا به محافظت از پوست در برابر آسیب های آینده کمک می کند و باعث تولید کلاژن می شود که می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند.
تصویر از میشل نش

محصولات مراقبت از پوست ماچا می توانند به رفع چه نگرانی هایی کمک کنند؟

  • کسالت. خواص سم زدایی ماچا می تواند به روشن شدن و احیای پوست کدر کمک کند.
  • سالخورده. محتوای آنتی اکسیدانی بالای ماچا می تواند به محافظت از پوست در برابر پیری زودرس کمک کند.
  • آکنه. خواص ضد التهابی ماچا می تواند به کاهش التهاب و قرمزی مرتبط با آکنه کمک کند.
  • حساسیت ماچا برای پوست ملایم است و برای کسانی که پوست حساسی دارند می تواند انتخاب خوبی باشد.

چه کسانی نباید از ماچا در روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنند؟

در حالی که ماچا به طور کلی برای اکثر انواع پوست بی خطر است، افرادی که به چای سبز یا کافئین آلرژی دارند باید از استفاده از محصولات مراقبت از پوست ماچا خودداری کنند. البته، اگر به برخی محصولات مراقبت از پوست بسیار حساس هستید، بهتر است پچ تست کنید.

تصویری از مصاحبه ما با جیجی کاروسو

بهترین محصولات مراقبت از پوست Matcha

بر خلاف برخی از مواد تشکیل دهنده که فقط در انواع خاصی از محصولات کار می کنند، مزایای ماچا برای پوست بسیار متنوع است. از پاک‌کننده‌ها گرفته تا ماسک‌های صورت، این ماده غنی و احیاکننده در محصولاتی ظاهر می‌شود که کل روتین مراقبت از پوست شما می‌تواند از آن بهره مند شود. در زیر، بهترین محصولات مراقبت از پوست ماچا را کشف کنید تا شما را با این ماده مراقبت از پوست فوق العاده غذایی شروع کنید.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

فرسودگی این پاک کننده گویای همه چیز است – من هر روز از آن استفاده می کنم و حتی یک نسخه کوچک برای سفر دارم. این شوینده ژل‌دار و لطیف هرگز پوست من را از بین نمی‌برد. من از آن در روزهایی که لایه برداری می کنم و حتی روزهایی استفاده می کنم بعد از من بیش از حد لایه برداری کردم. همچنین زمانی که پوستم در زمستان خشک می شود، استفاده از آن به من کمک می کند تا رطوبت مورد نیاز پوستم را تزریق کنم. آبرسان، مغذی و تسکین دهنده؟ نمی توانید راه بهتری برای شروع روتین پاکسازی خود در نظر بگیرید.

  • بهترین برای: پوست خشک، چرب و حساس
  • مواد اصلی: ماچا، روغن دانه کنف، سدیم PCA

یکی از ترندهای جدید مراقبت از پوست مورد علاقه من؟ پاک کننده های پودری فقط آب اضافه کنید و کف کفی خواهید داشت که به آرامی منافذ شما را باز می کند. به علاوه، می توانید آن را از طریق TSA مصرف کنید – این مایع نیست! این فرمول پودری از ماچای درجه یک تشریفاتی استفاده می کند و بهترین ها را به پوست شما می دهد. شوینده‌های کف‌دار نیز برای انواع پوست‌های چرب یا مستعد آکنه، تمیز کردن عمیق‌تری را ارائه می‌کنند.

  • بهترین برای: پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه
  • مواد اصلی: ماچا درجه برتر، عسل، آلوئه

سم زدایی و تسکین با ترکیبی از چای سبز از جمله ماچا و کومبوچا. این ترکیب از مواد غذایی فوق‌العاده چربی را کاهش می‌دهد و منافذ را با یک ضربه باز می‌کند و آن را به یک تونر مناسب برای پوست‌های پر استرس یا چرب تبدیل می‌کند. به گفته روچیلد، از این تونر «پس از پاکسازی، به عنوان دومین مرحله از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید. به آرامی صورت و گردن را با یک پد پنبه ای جارو کنید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. صبح و شب استفاده کنید.»

  • بهترین برای: انواع پوست
  • مواد اصلی: ماچا، کامبوجا، جلبک، پلانکتون تخمیر شده، پری بیوتیک ها

این سرم من را یاد اولین باری می اندازد که اسید هیالورونیک را روی پوستم زدم. من از اینکه یک محصول چقدر می تواند فوراً آبرسانی کند، شگفت زده بودم. این درمان شیری و مبتنی بر ماچا قبل از سرم های شما ادامه می یابد تا پوست شما را در لایه ای مرطوب کننده از آنتی اکسیدان های ضد التهابی خیس کند. پوست خسته یا تحت استرس را تقویت و شاداب کنید و در عین حال صورت خود را با قدرت مبارزه با رادیکال های آزاد تقویت کنید.

  • بهترین برای: پوست خشک، کدر و کم آب
  • مواد اصلی: شیر ماچا، شیر جوجوبا، شیر برنج، چای سفید، کلم پیچ

ماچا به دلیل خواص ضد پیری آن مشهور است. سرشار از آنتی اکسیدان های احیا کننده، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. TLDR: از علائم پیری ناشی از آسیب های محیطی جلوگیری کرده و آن ها را معکوس می کند. KUMIKO از ماچا به عنوان عنصر اصلی خود استفاده می کند و این قدرت ها را برای خطی پر از محصولات مبتنی بر ماچا به کار می گیرد. این سرم غلیظ و ضد پیری فرموله شده است تا پوستی نرم و لطیف به شما بدهد.

  • بهترین برای: پوست خشک و بالغ
  • مواد اصلی: چای ماچا، جلبک دریایی نوری، کلاژن دریایی، اسید هیالورونیک

خواص ترمیمی ماچا آن را برای درمان در روز و شب ایده آل می کند. کافئین موجود در برگ مقدس آن را به یک ابزار قوی ضد پیری و ترمیم کننده در صورت استفاده موضعی تبدیل می کند. خواص آبرسانی این سرم در طول شب به پوست شما نفوذ می کند و به شما کمک می کند تا با طراوت از خواب بیدار شوید. اثبات تطبیق پذیری بی پایان ماچا.

  • بهترین برای: پوست مستعد آکنه، خشک، حساس و آسیب دیده
  • مواد اصلی: ماچا، آلوئه، موم زنبور عسل، عسل، جاودانه، طلای 24 عیار

برند K-Beauty Peach & Lily بیش از یک دهه است که در اینترنت طوفان کرده است. این روش های مراقبت از پوست کره ای را با مواد با کیفیت بالا (به عنوان مثال، ماچا) ترکیب می کند. این کرم غنی از آنتی اکسیدان نمونه بارز یکی از اصول اصلی K-Beauty است: با پوست خود به آرامی رفتار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بدون توجه به نوع پوست شما، این کرم با طراوت و مغذی لک ها را بهبود می بخشد و در عین حال پوست شما را با رطوبت شدید برای محافظت و ترمیم می کند. از آن در روز و شب استفاده کنید تا پوستی نرم تر و سالم تر داشته باشید.

  • بهترین برای: پوست خشک
  • مواد اصلی: ماچا، نیاسینامید، توت عرعر، نیلوفر آبی، پپتیدها

عناصر تسکین دهنده و شفابخش ماچا را با لایه بردارهای شیمیایی ترکیب کنید تا یک درمان لایه برداری ملایم اما موثر داشته باشید. برای لایه برداری و ترمیم پوست، این درمان دگرگون کننده را روی پوست خود بکشید. ماچا با اسید هیالورونیک، نیاسینامید، پپتیدها و ویتامین E برای بازسازی و بازیابی پوست متعادل ترکیب می شود.

  • بهترین برای: انواع پوست
  • مواد اصلی: ماچا، ماندلیک اسید، اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک، اسید سیتریک، نیاسینامید، اسید هیالورونیک، نیاسینامید، پپتیدها، ویتامین E

دوستداران ماچا لاته، این یکی برای شماست. این ماسک صورت لوکس بویی شبیه ماچای وانیلی دارد و مانند یک ماسک حرفه ای برای لایه برداری و بازسازی پوست شما عمل می کند. مانند درست کردن ماچای صبحگاهی خود، انجام ماسک صورت نیز یک مراسم مراقبت از خود است که شما را تغذیه و مستقر می کند. این ماسک صورت با ترکیبات طبیعی فرموله شده است که وظیفه ای مضاعف برای آرامش ذهن و پوست شما انجام می دهد. آن را به مدت پنج دقیقه متحول کنید و رایحه آرامش بخش وانیل را استشمام کنید.

  • بهترین برای: انواع پوست
  • مواد اصلی: ماچا، عصاره کدو تنبل، عصاره پاپایا، آلوئه، کره کاکائو، عصاره وانیل

ماسک های ورقه ای شیری ابتکاری گیاهی ESW اولین در نوع خود هستند. این ماسک ماچا را با عصاره دانه بادام ترکیب می کند تا یک درمان آبرسانی عمیق داشته باشد. با مواد مغذی و ترمیم کننده به پوست خود درخشندگی بیشتری بدهید. (پاداش: شما حتی می توانید آن را در حالی که ماچای صبحگاهی خود را درست می کنید انجام دهید.) اسم آن را انباشتن عادت بگذارید!

  • بهترین برای: پوست خشک و کدر
  • مواد اصلی: ماچا، عصاره دانه بادام، کره شی