یک متخصص در مورد چگونگی پیدا کردن سوتین ایده آل خود

واقعیتی که من به آن افتخار نمی کنم: من نمی دانم اندازه سوتین من چقدر است. مطمئناً، می‌توانم راهنمایی‌هایی را که لباس زیر در کمدم پیشنهاد می‌کند، انجام دهم، اما می‌توانم دمایی بین 32 آمپر تا 34 درجه سانتی‌گراد را حدس بزنم. بله من شخصاً در طول روز قدم می زنم و فقط معتقد بودم که سوتین یکی از ناراحتی های اجتناب ناپذیری است که من، به عنوان یک زن، قرار است با آن روبرو شوم. در کنار پریود ماهیانه‌ام که نمی‌توانم آن را در درون خودم بیابم تا بابت آن سپاسگزار باشم (ببخشید، اما گرفتگی عضلات و نوسانات خلقی من را به یک هیولا تبدیل می‌کند)، سوتین‌ها راهی دارند که به من این احساس را می‌دهند که به سادگی زنانگی‌ام را انجام نمی‌دهم. “درست.” و در حالی که مقایسه نمونه های اندازه سینه ممکن است پاسخ هایی را برای دیگران فراهم کند، من بیشتر گیج می شوم. من مطمئن هستم که مجبور نیستم به شما بگویم، اما پیدا کردن سوتین مناسب؟ این یک گردباد است، شما

تصویر برجسته از مصاحبه ما با نیکول ترونفیو توسط میشل نش.

تصویر از میشل نش

نمونه هایی از اندازه سینه: یک متخصص در مورد چگونگی پیدا کردن سوتین مناسب

بنابراین، مانند هر چیزی که در مورد آن مطمئن نیستم یا نسبت به آن خودآگاه هستم، برای پاسخ به یک متخصص مراجعه کردم. کامی ریموند، مدیر ارشد طراحی برند صمیمی زنان، روبی ریبون، من را با بینش‌های خیره‌کننده‌ای تجهیز کرد که طرز فکر من را در مورد اندازه سوتین کاملاً تغییر داد.

اول از همه؟ این باید برای من واضح‌تر می‌بود، اما خوانندگان: سینه‌های ما در طول زمان تغییر می‌کنند – نه فقط در دوران بلوغ. وزن ما در نوسان است یا ممکن است باردار شویم – عوامل زیادی در بازی وجود دارد! در نتیجه، طبق گفته ریموند، ما باید هر 6 تا 12 ماه یکبار سینه بند را به طور منظم انجام دهیم. و حدس بزنید چه؟ احتمالاً چند سوتین که باید مدت‌ها پیش بیرون می‌ انداخته‌اید، گرفته‌اید.

وقت آن است که همه چیز را برای شما و من روشن کنید. در زیر، ریموند به تمام سوالات من از این که چند وقت یکبار باید سوتین هایمان را عوض کنیم تا مدل های عالی برای موقعیت های دشوار پاسخ می دهد. (اون لباس بی پشتی که میخوای تو عروسی پسر عمویت بپوشی؟ نگران نباش اون جوابشو داره.)

تصویر از کریستن کیلپاتریک

بنابراین تعداد کمی از زنان واقعاً اندازه سوتین خود را می دانند. توصیه می کنید از کجا شروع کنند؟

مطمئناً می‌توانید با اندازه‌گیری خودتان شروع کنید، اما توصیه می‌کنم برای اندازه‌گیری دقیق‌تر به یک متخصص مناسب یا متخصص مراجعه کنید. همچنین به این فکر کنید که چه نوع پارچه ای را می پسندید، فنجان هایی را که ترجیح می دهید (دمی یا پوشاننده کامل)، یا می خواهید قابل تبدیل باشد، زیرا می خواهید چیزی مانند سوتینی که به طور بالقوه در تمام روز بپوشید تا راحت باشد. تا جایی که ممکن است.

هر چند وقت یکبار باید برای سوتین سایز بندی کنیم؟ یا این یک سناریوی یک و دو انجام شده است؟

سایز بندی و تناسب باید هر شش ماه تا یک سال انجام شود. اندازه و شکل سینه به طور مداوم در طول زندگی ما در نوسان است. حتی بدن ما به دلایل زیادی مانند بارداری یا تغییر وزن تغییر می کند. به علاوه، پس از استفاده زیاد، سوتین‌های شما نیز شکل خود را از دست می‌دهند، بنابراین بهتر است همیشه اندازه صحیح خود را بررسی کنید.

تصویر توسط تیل تامسن

چه تعداد سوتین باید در کمد خود داشته باشیم؟

در حالت ایده آل، شما باید هفت داشته باشید. چهار مورد برای روزمره و سه مورد برای استفاده تخصصی مانند ورزش کردن، شب‌های قرار ملاقات، یا مواردی که برای تاپ و لباس‌های خاص هستند. در نهایت، شما سوتین‌هایی می‌خواهید که متناسب با سبک زندگی شما باشد، اما همچنان حمایت و بالابر مورد نیاز شما را فراهم کند.

زمان دور انداختن سوتین کی است؟

به طور کلی، سوتین ها بین 6 تا 9 ماه دوام می آورند. اگر می بینید که پارچه بیش از حد کشیده می شود، بند ها شل می شوند یا فنجان ها شکل خود را از دست می دهند، اینها نشانه هایی هستند که زمان آن رسیده است که سوتین را بیرون بیاندازید.

تصویر توسط تیل تامسن

پیدا کردن سینه بند مناسب برای رویدادهای مختلف می تواند دشوار باشد، به خصوص در تابستان. مدل های مورد علاقه شما برای آن لباس های سخت تر چیست؟

در ماه‌های گرم تابستان، کامی اصلی Ruby Ribbon را پیشنهاد می‌کنیم. دارای سوتین قفسه ای داخلی، بدون سیم زیرین، و از مواد ضد میکروبی و رطوبت گیر ساخته شده است. برای زیر تی شرت هایی که به شما چسبیده اند یا آن را به تنهایی به عنوان روپوش بپوشید عالی است. در هر صورت، تمام روز شما را صاف می کند و از شما پشتیبانی می کند.

اگر با تاپ یا لباس‌های حیله‌گر سر و کار دارید، Cami Convertible ما دارای بند‌های قابل تنظیم است تا در صورت نیاز بدون بند ساخته شود و به‌عنوان لباس شکل عمل کند. اگر لباس‌هایی دارید که دارای یقه V یا پشتی مسابقه‌ای هستند، Lace Cami ما یک گزینه عالی است و همچنین ناحیه شکم و پشت را تقویت می‌کند.

در نهایت، اگر چیزی بدون پشت می‌پوشید اما همچنان نیاز به پوشش دارید، Posies ما روکش‌های چسبی قابل استفاده مجدد برای نوک پستان برای پوشش صاف و بدون درز هستند. آنها همچنین از سیلیکون مات درجه یک ساخته شده اند که دارای روکش پوستی صاف و کره ای است که نور را از طریق لباس منعکس نمی کند.

تصویر از میشل نش

من متوجه طرح‌های تمرکز بر راحتی زیادی شده‌ام – سوتین‌های بدون سیم که برای پشتیبانی بدون هیچ گونه ناراحتی طراحی شده‌اند. از سوی دیگر، هر دو سوتین با رنگ‌های شاد و روشن و رنگ‌های خنثی امسال قوی خواهند بود تا مشتریان بتوانند انتخاب بیشتری داشته باشند. پارچه هایی با بافت توری شفاف و جزئیات توری نیز محبوبیت زیادی پیدا می کنند.