یک میز تمام مشکی هالووین برای یک مهمانی شام ترسناک اما شیک

اگر شما در حال برنامه ریزی برای یک سفر شوم اما شیک در تعطیلات مورد علاقه ما هستید ، پس خوش شانس هستید. میز سیاه و سفید هالووین ما چیزهای رویایی است-کابوس-و حتی اگر فصل ترسناک را دوست ندارید ، زیبایی این صحنه تاریک و مبهم را نمی توان انکار کرد. از دکوراسیون هالووین گرفته تا غذا ، تقریباً همه عناصر بی رنگ هستند ، اما به لطف بافت و نور طبیعی ، مفهوم کلی هنوز زیبا و جذاب است.

آیا می خواهید شب هالو را به شیک ترین و بزرگسال ترین شکل ممکن جشن بگیرید؟ به دنبال این مفهوم مهمانی شام سیاه و سیاه نباشید.

*عکاسی توسط کیت LeSueur ؛ محل SHDW Studios

هر مکان از یک بشقاب مشکی سیاه ، بشقاب سالاد سیاه ، یک دستمال کتانی ذغالی و ظروف مخلوط و کبریت تشکیل شده بود.

مرکز اصلی ما واقعاً ساخته شده میز. ما گلهای تیره و سبزی را در بطری های داروسازی قدیمی مرتب کردیم و آنها را در طول میز پراکنده کردیم. سپس ما کتاب های سیاه و سفید را به ترکیب اضافه کردیم و سبزه بیشتری را برای ایجاد حلقه گل به وجود آوردیم.

البته ، بدون نور شمع مضحک ، طرح کامل نمی شد. این شمعدانهای 3 بازویی ، شمعدانهای برنجی و پنجه ای راه حل مناسبی برای بینایی سیاه و سیاه در دنیای قدیمی ما بودند.

کارمن این رزهای آغشته به موم را برای قرار دادن در هر صندلی ساخته است. زرشکی عمیق ، شگفت انگیزترین رنگ را در برابر جزئیات کاملاً مشکی ایجاد کرده است و از همه بهتر ، موم گل رز را برای همیشه حفظ می کند ، و باعث می شود که به بهترین وجه به مهمانی برسید.

ما می دانستیم که دوستان ما در Loot Vintage Rentals همه چیز لازم برای تکمیل این ظاهر را خواهند داشت. ما این صندلی های چوبی خم شده را از آنها به علاوه هزار تخته نقره ای قدیمی برای سرو غذایمان وام گرفتیم.

برای اینکه واقعاً ترسناک به نظر برسد ، من تعدادی عکس خانوادگی قدیمی از مرکز خرید آنتیک آستین (Etsy نیز دارای دسته ای است) تهیه کردم و آنها را در مرکز قرار دادم. هیچ چیز نگران کننده تر از این نیست که احساس کنید در حال تماشا شدن هستید!

من اولین کسی هستم که اعتراف می کند که من تا به حال با پنیری که دوست نداشتم برخورد نکرده ام ، اما این تیره و فاسد ممکن است هنوز مورد علاقه من باشد. ما بری ، سالامی ، انگور ، نان تست چاودار ، چاودار انجیر و آجیل های نبات شده را روی یک بشقاب نقره ای بزرگ بریزید تا نمایش بدی خوشمزه داشته باشد.

آیا دستور “کامپوز سینک آشپزخانه” شکلات پوست شکلات هالووین را گرفته اید؟ من عاشق این هستم که برای بچه ها آب نبات هالووین رنگارنگ می گیرد و آن را به یک دسر مناسب برای شام تبدیل می کند.

این سیب های کارامل حتی خوشمزه تر از ظاهر خود بودند و ما آنها را با استفاده از یک جایگزین سالم برای نسخه معمولی قندی تهیه کردیم.

به مهمانان اجازه دهید هنگام ورود پنیر و کلوچه بخورند…

… سپس به سبک خانواده اصلی خدمت کنید.

جفت مناسب نوشیدنی برای این منو؟ البته شراب قرمز ما در این جام های شیشه ای آب خود را سرو کردیم.

هالووین بیشتری می خواهید؟ برای مشاهده لباس ، دستور العمل ها ، ایده های دکوراسیون و موارد دیگر اینجا را کلیک کنید!