یک کیک اسفنجی شکلاتی آسان برای تغذیه جمعیت

شکرگزاری مترادف با پای است. اما برای مدت طولانی، این یک مسئله را مطرح کرد زیرا من آدم پایی نبودمبه سپس، در یک روز تصادفی نوامبر، تصمیم گرفتم بر آن مسلط شوم پوسته پای کره ای (نترسید!)، و بازی کاملاً تغییر کرد. همانطور که می گویند طعم پیروزی شیرین است (و کره و پوسته پوسته). و از آن روز سرنوشت ساز ، من روی تکمیل پای شکرگزاری کار می کردم. به این ترتیب، این پای اسپند دال شکلاتی متولد شدبه

در بسیاری از سالها ، من سعی می کنم با دستور العمل های خود کمی خارج از دستورالعمل باشم-در صورت تمایل ، کلاسیک با پیچ و تاب. من ماسکارپونه کدو حلوایی بدون پخت، رزماری و سیب کارامل نمکی درست کرده ام، و حتی یک بار بعد از الهام گرفتن از یک کتاب آشپزی عتیقه، یک پای سرکه ای قدیمی درست کردم. (واقعا خیلی خوشمزه بود!)

اما امسال ، روز شکرگزاری کاملاً به من رسید. باورم نمیشه تقریبا اینجاست! بنابراین آخر هفته گذشته ، در حالی که چند ساعت دیگر با Friendsgiving فاصله داشتم ، متوجه شدم که یک برنامه دسر لحظه آخری را طوفان مغزی کرده ام. من به دستور پختی نیاز داشتم که نسبتاً آسان باشد و بتواند یک مهمانی را تغذیه کند. راه حل؟ کیک شکلاتی اسفنجی.

برای تغذیه مردم با این غذای کلاسیک همیشه خوشمزه ، من دستور مورد علاقه خود را دو برابر کردم و به جای قالب کلاسیک در یک قالب ژله ای پختم. به جای برش مثلثی ، آن را به شکل مربع برش دهید ، شبیه به نوار پیکان است ، اما در پر کردن گوشت خوک کم نمی کند.

چیزی که من در مورد این دستور مخصوص شکلات پیک پای بیشتر دوست دارم این است که از یک قطره شربت ذرت استفاده نمی کند. در عوض ، استفاده از کره ذوب شده و مقدار زیادی شکر قهوه ای تیره ، طعم کارامل غنی تر و عمیق تری را به دنبال دارد. این پوسته همچنین از دوغ به جای آب استفاده می کند و ریشه های جنوبی پای پیکان را پخش می کند و فقط یک تنگ به این پوسته کره ای اضافه می کند.

با آرزوی شکرگزاری بسیار شاد برای شما!

این پست در اصل در 22 نوامبر 2016 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.