11 حساب بازاریابی اینستاگرام که باید دنبال کنید

11 حساب بازاریابی اینستاگرام که باید دنبال کنید

آیا از پیمایش فید اینستاگرام خود برای الهام گرفتن دیجیتالی خسته شده اید و کوتاه می آیید؟

ما احساس را می شناسیم.

به همین دلیل ما بهترین حساب های بازاریابی دیجیتال را دنبال کردیم و آنها را به خوراک خود اضافه کردیم.

این که آیا شما به دنبال نکاتی کاربردی برای اعمال در کمپین های کلاسیک خود هستید ، داستانهای الهام بخش بازاریابی پایه یا پست هایی که دیدگاه شما را تغییر خواهد داد ، لیست متنوع ما از 11 حساب دیجیتال بازاریابی اینستاگرام که باید دنبال کنید برای همه چیزی دارد.

علاوه بر به اشتراک گذاری دانش عمومی ، هر 11 فرد دارای صداها و سبک های منحصر به فردی هستند ، که باعث خوش آمدید محتوای بازاریابی می شود که به نظر همه معاصران آن شبیه است.

ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد 11 فردی که در لیست بیشترین افراد دنبال کننده (بدون ترتیب خاص) رتبه اول را کسب کرده اند ، بیشتر بیاموزید.

1. نیل پاتل

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - نیل پاتل

رسیدگی: NeilPatel

تعداد دنبال کنندگان: 269 ​​هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: بازاریابی دیجیتال

چرا نیل موفق است: نیل که 100 کارآفرین برتر زیر 35 سال است ، پیچیدگی های بازاریابی دیجیتال را برای خوانندگان معمولی آسان می کند.

آنچه نیل به آن معروف است: نیل که یک چهره عظیم در دنیای دیجیتال است ، به دلیل اختلال کارآفرینی در زمینه بازاریابی دیجیتال و همچنین نمایندگی خود شناخته می شود.

چرا باید نیل را دنبال کنید: اگر به دنبال تقویت زرادخانه دیجیتال خود هستید ، نیل باید رعایت شود. پست های او از هک صفحات فرود گرفته تا قدرت دگرگون کننده رنگ متغیر است. اگرچه ممکن است کمی مغرضانه به نظر برسیم ، اما 267 هزار دنبال کننده دیگر او قطعاً چنین نیستند.

2. گری واینرچوک

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - گری واینرچوک

رسیدگی: garyvee

تعداد دنبال کنندگان: دنبال کنندگان 9.1 متر

موقعیت مناسب، جایگاه: کارآفرینی ، سرمایه گذاری ، طرز فکر

چرا گری موفق است: گری معتقد است که تجارت مشروب آجری و ملات خانواده خود را به اولین ارائه دهنده مشروب آنلاین تبدیل کرده است ، دارای طرز فکر کارآفرینانه و درک منحصر به فرد از خواسته های دنیای دیجیتال است.

آنچه گری به آن معروف است: در حالی که گری ممکن است پای خود را در مشروب الکلی پیدا کرده باشد ، او اکنون یک شخصیت بزرگ در فضای کارآفرینی است. او انواع موضوعات را پوشش می دهد ، از NFT ها تا نحوه برخورد با شکست.

چرا باید گری را دنبال کنید: گری با محتوای ویدئویی که روز به روز ارائه می شود ، آخرین روندها را به نمایش می گذارد ، به عنوان یک پیش بینی کننده برای جامعه دیجیتال عمل می کند ، و همچنین فیلم های آموزنده در مورد رهبری و مراقبت از خود.

3. جی بائر

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - جی بائر

رسیدگی: jaybaer

تعداد دنبال کنندگان: 17.6 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: بازاریابی دیجیتال با جنبه کارآفرینی

چرا جی موفق است: جی به عنوان یک کارآفرین نسل هفتم ، یک یا دو مورد درباره راه اندازی کسب و کار می داند. بنیانگذار پنج شرکت چند میلیون دلاری ، آخرین سرمایه گذاری وی Convince and Convert است ، یک شرکت بازاریابی دیجیتال بسیار مورد توجه.

جی به چه چیزی معروف است: همکاری با برندهای معروف در کمپین های بازاریابی نوآورانه ، از جمله Kindred Healthcare ، دانشگاه ایالتی آریزونا و هیلتون.

چرا باید جی را دنبال کنید: جی حساب های اینستاگرام ما را به لیست پادکست های باورنکردنی شامل چهره های قابل توجه در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال که شرکت های آنها استفاده کرده اند ، و همچنین موارد استفاده روزانه از صنعت ، پیگیری کرد.

4. یاس بنفش

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - لیلاک بولاک

رسیدگی: lilachbullock

تعداد دنبال کنندگان: 2،672

موقعیت مناسب، جایگاه: کسب و کار و طرز فکر برای کارآفرینان زن

چرا لیلاک موفق است: لیلاچ بیش از استراتژی تجاری ، از قدرت یک ذهنیت مثبت به عنوان نیرویی برای افزایش موفقیت کارآفرینی استفاده می کند.

بنفش به چه دلیل معروف است: لیلاچ به عنوان مربی معتقد به قدرت مثبت اندیشی ، با استراتژی ها و تمرینات منحصر به فرد خود به صعود مشاغل به صفر به 60 شهرت دارد.

چرا باید از لیلک پیروی کنید: در صورت نیاز به محتوای الهام بخش ، و همچنین نکات کاربردی برای استراتژی بازاریابی کلی ، لیلاک را دنبال کنید.

5. آن هندلی

اکانت های اینستالی ایند هندلی را دنبال کنید

دسته:annhandley

تعداد دنبال کنندگان: 24.1 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: نوشتن برای هر رسانه ای

چرا آن موفق است: آن که یکی از هفت نفری است که بر بازاریابی مدرن تأثیرگذار است ، یک دیوانه دیجیتال است و با شرکت MarketingProfs رهبری بسته را بر عهده دارد.

آنچه آن به آن معروف است: آن که به خاطر تاکتیک های مبتکرانه و توانایی نوشتن قانع کننده اش مشهور است ، در کمپین هایی برای نام های خانگی مانند Adobe و کلینیک مایو کار کرده است.

چرا باید آن را دنبال کنید: اگر به دنبال نکات و ترفندهایی برای تسلط بر نوشتن در هر پلتفرم یا شکلی هستید ، آن را دنبال کنید.

6. اریک سیو

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - اریک سیو

رسیدگی: ericosiu

تعداد دنبال کنندگان: 26.7 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: تحول شخصی و حرفه ای

چرا اریک موفق است: اریک که در جوانی بازیگری فعال بود ، مهارت های روی صفحه را در بازی به یک حرفه بازاریابی دیجیتال بسیار موفق تبدیل کرد.

اریک به چه چیزی معروف است: کتاب او ، Leveling Up ، به خوانندگان توصیه می کند که زندگی ای را داشته باشند که همیشه آرزو داشته اند.

چرا باید از اریک پیروی کنید: اگر سابقه بازی دارید ، اریک باید لیست حسابهای بازاریابی دیجیتال اینستاگرام خود را دنبال کند. اکثر پست های او از تصاویر بازی های ویدئویی استفاده می کنند و توصیه هایی را برای موفقیت در زندگی و بازاریابی به اشتراک می گذارند.

7. رند فیشکین

حسابهای رند اینستاگرام را دنبال کنید

رسیدگی: randderuiter

تعداد دنبال کنندگان: 9،700

موقعیت مناسب، جایگاه: تحقیقات بازار

چرا رند موفق است: رند به صراحت و با طنز صحبت می کند ، همانطور که در کتاب Lost and Founder: A Painfully صادقانه راهنمای دنیای استارتاپ نشان داده شده است. شیوه ارتباطی او یکی از عوامل موفقیت اوست.

رند به چه چیزی معروف است: رند ، بنیانگذار Moz ، همه چیزهایی را که باید درباره بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بدانید می داند. امروز او سرپرست SparkToro است ، یک پلت فرم جستجوی بازار و اطلاعات مخاطبان.

چرا باید از رند پیروی کنید: حساب رند که خود را بر اساس پاستا معرفی می کند ، دارای محتوای ماکارونی ، و همچنین یافته های نظرسنجی ها و تحقیقات بازاریابی است.

8. سوراو جین

sorav حساب های اینستاگرام را دنبال کنید

رسیدگی: soravjain

تعداد دنبال کنندگان: 223 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: آموزش دیجیتال

چرا Sorav موفق است: سوراو که یکی از برترین کارشناسان بازاریابی دیجیتال در هند است ، کار خود را در 17 سالگی به عنوان مدیر SEO آغاز کرد. سوراو متعهد به هنر تدریس ، محتوای پیچیده را از طریق دوره ها و آموزش های خود ساده می کند.

Sorav به چه چیزی معروف است: سوراو echoVME را رهبری می کند ، جایی که با بهترین بازاریابان دیجیتال در کشور کار می کند. از مشتریان قابل توجه وی می توان به CashKaro.com و XCode Life Sciences اشاره کرد.

چرا باید از Sorav پیروی کنید: اینستاگرام Sorav که به آموزش اختصاص دارد ، مملو از محتوا است که می تواند به شما در یافتن پاسخ به چالش برانگیزترین سوالات بازاریابی دیجیتال خود کمک کند. او را برای همه چیز از به روزرسانی Canva گرفته تا استراتژی های Instagram Reel دنبال کنید.

9. لری کیم

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - لری کیم

رسیدگی: kim_larry

تعداد دنبال کنندگان: 45.5 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: اتوماسیون

چرا لری موفق است: لری ، بنیانگذار و مدیر سابق WordStream ، دارای تجربه ای طولانی در حوزه دیجیتال است. علاوه بر این ، لری درک عمیقی از بازاریابی PPC ، AdWords و SEO دارد که از موفقیت مداوم صنعت وی ناشی می شود.

آنچه لری به آن معروف است: بیشتر برای تأسیس MobileMonkey ، بستر پیام رسانی chatbot که توسط Facebook Messenger ، Web Chat و SMS استفاده می شود ، شناخته شده است.

چرا باید از لری پیروی کنید: لاری را دنبال کنید تا بتوانید گرافیک هایی را به راحتی در اختیار داشته باشید که اطلاعات مربوط به همه چیز را از نکات طراحی توییتر برای مشارکت بیشتر گرفته تا ابزارهای کپی نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند.

10. ستاره یاسمن

بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید - یاس استار

رسیدگی: jasminestar

تعداد دنبال کنندگان: 450 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: عکاسی و برندسازی

چرا یاسمن موفق است: یاسمن اشتیاق خود را برای عکاسی با درک عاقلانه ای از مارک تجاری و مارکتینگ مخلوط کرد. پس از دستیابی به موفقیت شخصی به عنوان یک عکاس ، او تصمیم گرفت استراتژی های خود را با جهان به اشتراک بگذارد.

آنچه یاسمن به آن معروف است: به صاحبان مشاغل کمک کنید تا با برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی دیجیتالی هوشمندانه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

چرا باید از یاسمن پیروی کنید: خارج از این واقعیت که خوراک اینستاگرامش فوق العاده است ، یاسمن محتوایی را ارائه می دهد (بسیاری از آن ویدیو است) که نکات و ترفندهایی را برای بازاریابان در حال حرکت در حوزه دیجیتال به اشتراک می گذارد.

11. ماری اسمیت

حسابهای mari instagram را دنبال کنید

رسیدگی: mari_smith

تعداد دنبال کنندگان: 40.4 هزار

موقعیت مناسب، جایگاه: بازاریابی فیس بوک

چرا ماری موفق است: با درک عمیق از عملکرد داخلی بازاریابی فیس بوک ، ماری می تواند استراتژی های همه جانبه ای را برای مارک ها ایجاد کند تا به آنها در افزایش دسترسی و سرمایه گذاری در هزینه های خود کمک کند.

آنچه ماری به آن معروف است: ماری که اغلب ملکه فیس بوک نامیده می شود ، یکی از کارشناسان واقعی بازاریابی فیس بوک در جهان محسوب می شود. او با مشتریان برجسته ای کار کرده و چندین سال متوالی عنوان Forbes را به عنوان یکی از ده تأثیرگذار قدرتمند رسانه های اجتماعی به دست آورده است.

چرا باید از ماری پیروی کنید: اگر به دنبال بازی بازاریابی فیس بوک خود هستید ، دیگر دنبال آن نباشید. حساب او نکات و ترفندهای مفیدی برای باز کردن روندهای بازاریابی ، در میان تن موضوعات بصری دیگر ارائه می دهد.

سوالات متداول در مورد بازاریابی حساب های اینستاگرام که باید دنبال کنید

بهترین حساب های بازاریابی اینستاگرام برای دنبال کردن کدامند؟

برخی از ارقام مورد علاقه بازاریابی دیجیتال ما عبارتند از:

  • یاس استارjasminestar
  • سوراو جینsoravjain
  • جی بائرjaybaer

اینها تنها سه مورد از لیست یازده موردی است که باید رعایت شوند.

اینفلوئنسرهای بازاریابی چه نوع محتواهایی را به اشتراک می گذارند؟

تأثیرگذاران بازاریابی انواع محتوا را به اشتراک می گذارند. در میان لیست متنوع ما از 11 حساب بازاریابی اینستاگرام که می توانید دنبال کنید ، می توانید همه چیز را از فیلم ها در NFT ها گرفته تا نکاتی برای ایجاد هیئت مدیره برای عکاسی بعدی خود پیدا کنید.

چگونه می توانم حسابهای بازاریابی جدیدی در اینستاگرام پیدا کنم که دنبال کنم؟

در حالی که ما لیستی از 11 شخصیت بازاریابی الهام بخش تهیه کرده ایم ، این لیست تنها نوک کوه یخ است. برای یافتن الهام بیشتر ، کاوش کنید که این افراد چه کسانی را دنبال می کنند ، و همچنین هشتگ هایی مانند #دیجیتال مارکتینگ ، #SEO ، #بازاریابی فیس بوک و سایر برچسب های مرتبط با اهداف شما.

کجا می توانم از بازاریابی الهام بگیرم؟

اینستاگرام مکانی مناسب برای یافتن الهام از بازاریابی است. با توجه به فرمت چند عکس ، قرقره و داستان ، چهره های بازاریابی بهتر از همیشه مجهز به ابزارهایی هستند تا بهترین شیوه های خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارند.

حسابهای اینستاگرام که باید دنبال کنید: نتیجه گیری

این که آیا شما به دنبال خوراکی هستید که از زیبایی و رنگ فوق العاده ای استفاده کند که با نکات بازاریابی یا رویکردی بیشتر از نظر مالی ارائه می شود ، این 11 حساب برای هر بازاریابی چیزی دارد.

هنگامی که موضوعاتی را که بیشتر با اهداف بازاریابی شما مطابقت دارد بررسی می کنید ، مطمئن شوید که خود را محدود به پروفایل های برجسته نکنید.

برای تعامل بیشتر با جامعه بازاریابی اینستاگرام ، هشتگ های مرتبط با علایق خود را کاوش کنید. سپس ، با آشنایی بیشتر با جامعه ، از هشتگ های #دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید تا خود را بیشتر در گفتگو مشارکت دهید.

کی میدونه؟ شاید برای پیگیری در لیست حسابهای بازاریابی اینستاگرام بعدی ما وارد شوید!

تأثیرگذار بازاریابی مورد علاقه شما در اینستاگرام کیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس