12 بازار طاقچه برای ارائه خدمات B2B شما

بازارهای طاقچه برای لیست خدمات B2B شما

تجارت الکترونیک آینده است ، اما فقط برای B2C نیست.

مارک های B2B در صنعت بازار دیجیتال به موفقیت بزرگی دست یافته اند و همه خواهان یک تکه از پای هستند.

در سطح جهانی ، بازارهای B2B بازار 31 میلیارد دلاری را تشکیل می دهند.

آمازون بیزینس ، که بدون شک بزرگترین بازیگر بازار B2B است ، تنها در سه سال از فروش 1 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار رسید.

در حالی که رقابت در جریان اصلی شدید است ، بازارهای طاقچه B2B نوید واقعی را نشان می دهند.

بازارهای طاقچه بازارهای منحصر به فردی برای مشاغل هستند که می خواهند محصولات و خدمات خود را بفروشند. این بازارها می توانند از نظر صنعت ، منطقه یا اندازه کسب و کار دارای طاقچه باشند.

برای بازاریابان B2B که به دنبال ایجاد نقاطی در جهان بازار B2B هستند ، بازارهای طاقچه راه هایی برای صحبت با مشتریان جدید ارائه می دهند.

در این وبلاگ ، ما برخی از بهترین بازارهای تخصصی برای مارک های B2B را بررسی می کنیم و بینش های خود را در مورد چگونگی افزایش تبدیل در این سیستم عامل ها به اشتراک می گذاریم.

مزایای بازارهای طاقچه B2B چیست؟

بازارهای Niche B2B به شما امکان می دهد مستقیماً با طاقچه خود صحبت کنید ، که در زمان و منابع شما در فرآیند فروش شما صرفه جویی می کند. آنها همچنین شما را برای مخاطبان جدید باز می کنند ، قابلیت های داده شما را بهبود می بخشند و موارد دیگر.

ناگفته نماند ، حضور در یک پلتفرم واحد مملو از مشاغل دیگر درست مانند شما ، فضای زیادی را برای نوآوری و رشد باز می کند.

در اینجا چند مزیت بازارهای طاقچه B2B آورده شده است.

با مشتریان بیشتری صحبت کنید

برای بسیاری آسان است که هزاره ها را “بچه” بدانند ، اما کوچکترین آنها در اواسط دهه 90 متولد شده اند-بدین معنی که 100 درصد از هزاره ها بزرگسال هستند. به همین دلیل ، مطالعات انجام شده توسط گوگل نشان می دهد که خریداران B2B به طور فزاینده ای از آن نسل هستند. این امر روند فروش مشاغل B2B را به طور کامل تغییر می دهد.

خوشبختانه ، مارک های قدیمی B2B بدون تغییر استراتژی های فروش خود به راحتی می توانند به بازار هزاره برسند. آنها فقط باید بدانند کجا آنها را پیدا کنند.

بعلاوه ، با درج مشاغل خود در یک بازار B2B ، می توانید بسته به بازار ، با خریداران واجد شرایط تر در سطح منطقه ای یا جهانی صحبت کنید.

برای مخاطبین طاقچه مناسب باشید

در بازارهای طاقچه B2B ، افرادی که با آنها صحبت می کنید در حال حاضر در طاقچه شما کار می کنند و این باعث می شود که آنها از ابتدا واجد شرایط و علاقه مند باشند.

عضویت در یک بازار طاقچه شما را در برابر افرادی که محصولات شما را می شناسند و می خواهند ، چرخه فروش خود را کاهش داده و جریان درآمد را بهبود می بخشد.

فرآیندهای ساده شده

بازارهای Niche B2B همچنین فرآیندهای ساده ای را برای مشاغلی که از آنها استفاده می کنند ارائه می دهند.

هزینه های غیر ضروری ، مانند داشتن پورتال های جداگانه برای تامین کنندگان ، مشتریان و مشتریان ، در بازارهای طاقت فرسا B2B حذف می شود.

به طور خلاصه ، می توان از فرآیندهای فروش وقت گیر اجتناب کرد.

قابلیت های داده

علاوه بر این ، قابلیت های تجارت الکترونیک راه های جدیدی برای جمع آوری ، مدیریت و استفاده از داده ها باز می کند.

در بازار B2B ، به راحتی می توانید حرکت سهام ، جریان نقدینگی ، مشارکت مشتری و حتی الگوهای هزینه را مشاهده کنید.

همه این داده ها می توانند برای اطلاع بهتر از تلاش های بازاریابی شما و بهبود روند جذب مشتری مورد استفاده قرار گیرند.

تبدیل و درآمد را افزایش دهید

بسیاری از بازارهای طاقچه ویژگی های اضافی مانند ابزارهای تولید سرب را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد برای کسب و کار خود استفاده کنید.

لیست محصولات یا خدمات خود در یک کانال جهانی می تواند احتمال فروش شما را نیز دو چندان کند.

قیمت گذاری عمده

لیست محصولات ، خدمات و تجهیزات خود در بازارهای طاقچه B2B به شما و مشتریان شما امکان می دهد از قیمت عمده استفاده کنید.

در بخش تجاری ، می توانید محصولات بیشتری را با کارایی بیشتری بفروشید. در همین حال ، مشتریان با خرید عمده پول خود را پس انداز می کنند. همه برنده می شوند.

ایجاد روابط بهتر با مشتریان

بازارهای Niche B2B شما را به تامین کنندگان و تولیدکنندگان در سراسر جهان متصل می کند.

با افزایش دامنه کسب و کار خود ، این شانس را دارید که روابط قوی با مشتریان در سراسر جهان ایجاد کنید.

علاوه بر این ، کارآیی و سادگی بازارهای B2B می تواند مشتریان شما را خوشحال کند. هرچه زمان کمتری را صرف گذراندن مراحل پیچیده تامین کنند ، احساس بهتری نسبت به همکاری با شما خواهند داشت.

12 بازار برتر طاقچه B2B

آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را به بازار B2B بسپارید؟ در زیر 12 مورد از بهترین بازارهای تخصصی که امروزه می توانید مشاغل خود را در آنها فهرست بندی کنید آورده شده است.

1. Flexport – حمل و نقل بار

Flexport به شرکای تجاری جهانی کمک می کند تا زنجیره تامین خود را از طریق یک پلت فرم دیجیتالی ساده کنند.

این سیستم برای مشاغل درگیر در تجارت جهانی که نیاز به مدیریت مقادیر زیادی موجودی در سراسر جهان دارند ، بهترین عملکرد را دارد.

Flexport با قرار دادن تمام ردیابی حمل و نقل ، همکاری ، بینش ، تجزیه و تحلیل و دانش موجودی بر روی یک ابزار ساده دیجیتالی ، به مشاغل کمک می کند تا زنجیره های تأمین خود را کنترل کنند.

Top Niche Marketplaces B2B - Flexport

2. uShip – حمل و نقل

uShip به مشتریان کمک می کند تا اقلام بزرگ را با اتصال آنها به حامل ها و فضای اضافی کامیون حمل کنند.

این بازار حمل و نقل ساده ، حمل و نقل را با هزاران نفر از حمل کننده های واجد شرایط متصل می کند تا اقلام بتوانند به طور م moreثرتری به مقصد برسند.

uShip یک بازار عالی B2B برای مشاغلی است که نیاز به حمل اقلام بزرگ مانند اتومبیل ، ماشین آلات ، بار و اقلام خانگی دارند.

Top Niche Marketplaces B2B - uShip

3. کیتموندو – ماشین آلات

کیتموندو به برندها اجازه می دهد ماشین آلات کارکرده را بصورت آنلاین خرید و فروش کنند.

با بیش از 8000 فروشنده در سراسر جهان ، کیتموندو محل خرید و فروش ماشین آلات بدون ضرر قابل توجه برای مشاغل است.

کیتموندو طیف وسیعی از ماشین آلات را شامل می شود ، از تجهیزات پخش و فیلم گرفته تا ابزارهای ساختمانی و معدنی.

Top Niche Marketplaces B2B - Kitmondo

4. علی بابا – عمده فروشی و توزیع کنندگان

علی بابا پیشروترین پلتفرم تجارت الکترونیک است که به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا جهانی شوند.

علی بابا به تجار اجازه می دهد تا یک ویترین تجارت الکترونیکی سفارشی ایجاد کنند که محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند.

این بازار طاقچه B2B همچنین ابزارهای تبلیغاتی ، داده ها و تجزیه و تحلیل و پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد ، بنابراین تجارت شما همیشه برای رشد آماده می شود.

این بازار برای مارک های عمده فروشی که به دنبال باز کردن فروش محصولات خود و رقابت در بازارهای جهانی هستند ، مناسب است.

طبق آمار Statista ، 36.5 درصد از خریداران شرکت ها از Alibaba استفاده می کنند.

Top Niche Marketplaces B2B - Alibaba

5. Mable – غذا و نوشیدنی

Mable یک پلت فرم عمده فروشی است که در زمینه غذا و نوشیدنی تخصص دارد.

Mable که توسط یک بقالی تأسیس شده است ، بر مارک های محلی و نوظهور متعهد است که به سلامتی و سلامتی متعهد هستند.

مغازه های خواربارفروشی مستقل ، کشاورزان و تولیدکنندگان همگی می توانند قدم خود را در پلت فرم بازار B2B با کاربری آسان Mable بیابند.

Top Niche Marketplaces B2B - Mable

6. Mediatask – معماری

Mediatask یک بازار عالی B2B برای طراحان و معماران است.

آنها تصاویری سفارشی برای مشاغل املاک و مستغلات در دو مدل دو بعدی و سه بعدی ایجاد می کنند.

Mediatask از اتوماسیون فناوری برای افزایش ظرفیت تیم خود استفاده می کند. از طریق این ، آنها مقیاس پذیری بی نظیری را پیدا کرده اند که به نفع مارک های B2B است.

اگر شما توسعه دهنده یا معمار املاک هستید ، ارزش این را دارد که این افراد را بررسی کنید.

Top Niche Marketplaces B2B - Mediatask

7. BuildingConnected – ساخت و ساز

BuildingConnected یک شبکه ساختمانی واقعی است که به سازندگان و مالکان کمک می کند تا کارهای پیشنهادی و فرآیندهای مدیریت ریسک را ساده کنند.

نرم افزار متمرکز آنها این امکان را برای شبکه های ساختمانی فراهم می کند که از پیمانکاران فرعی دعوت کنند ، پیشنهادات را مدیریت کرده و حتی پیشنهادات را اعطا کنند.

BuildingConnected یک انتخاب عالی برای هر کسی است که در صنایع پیش ساخته یا ساخت و ساز مشغول است.

Top Niche Marketplaces B2B - BuildingConnected

8. کلورا – علم و پزشکی

Clora یک پلت فرم کارکنان برای صنایع داروسازی ، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی است.

بستر ساده آنها به متقاضیان کار و مشاوران این امکان را می دهد تا با فرصت ها یا کارکنان مناسب هماهنگ شوند.

این بازار طاقچه B2B نمونه کاملی از راه حل فناوری برای صنایع پیچیده است.

با استفاده از کلورا ، دانشمندان و محققان به راحتی می توانند با کار و شرکت های واجد شرایط همسان شوند و به پیشرفت نوآوری در سراسر کشور کمک کنند.

Top Niche Marketplaces B2B - Clora

9. جهانی بودن – تامین منابع

جهانی بودن به مشاغل اجازه می دهد تا خدمات جهانی را در یک بستر ساده و راحت تهیه کنند.

Globality از یک پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی و حذف فرآیند درخواست سنتی (RFP) استفاده می کند.

در حال حاضر ، مشاغل می توانند به سرعت پروژه ها را در یک ابزار ساده محدوده ، مدیریت و مذاکره کنند.

برترین بازارهای طاقچه B2B - جهانی بودن

10. پیکان – فناوری

Arrow پیشروترین تولید کننده فناوری الکترونیکی برای استفاده در خانه ، مشاغل و زندگی روزمره است.

آنها خرید آنلاین را تسهیل می کنند و در بیش از 300 مکان در سراسر جهان حضور دارند.

با Arrow ، تولیدکنندگان جهانی می توانند محصولات فناوری را به شیوه ای کارآمد و م sellثر بفروشند.

Top Niche Marketplaces B2B - Arrow

11. ePlane – Aerospace

ePlane یک بازار هوافضا است که به کاربران امکان تجارت و تعمیر قطعات هوافضا را می دهد.

پلت فرم آنها میلیون ها قسمت را در یک پایگاه داده در زمان واقعی ارائه می دهد که از طریق تجار در سراسر جهان در دسترس است.

با استفاده از ePlane ، متخصصان هوافضا می توانند هزینه ها را کاهش دهند ، فعالیتها را پیگیری کنند ، به داده های دقیق دسترسی داشته باشند و در تهیه موجودی خود در زمان صرفه جویی کنند.

Top Niche Marketplaces B2B - ePlane

12. SupplyHog – سخت افزار و ساختمان

SupplyHog یک بازار B2B طاقچه است که به شرکای محلی و سراسری اجازه می دهد تا سخت افزار و لوازم ساختمان خریداری کنند.

تجار می توانند محصولات مختلف ، از تجهیزات لوله کشی تا لوازم منزل را لیست کرده و محصولات خود را به راحتی در سراسر ایالات متحده بفروشند.

با ایجاد فروش سریع تجارت الکترونیکی از محصولات موجود ، مشاغل B2B می توانند بازارهای محلی خود را گسترش داده و به طور کلی تبدیل را افزایش دهند.

Top Niche Marketplaces B2B - SupplyHog

سوالات متداول بازارهای طاقچه B2B (ویرایشگر WP: ADD SCHEMA)

تفاوت بین B2B و B2C Niche Marketplace چیست؟

بازارهای طاقچه B2B بین مشاغل کار می کنند ، در حالی که B2C بین مشاغل و مصرف کنندگان کار می کند.

چگونه می توانم یک بازار B2B در طاقچه خود پیدا کنم؟

بازارهای B2B بسیار زیادی وجود دارد. شما فقط باید تحقیقات خود را انجام دهید کار خود را با جستجوی گوگل در صنعت شروع کنید و ببینید محصولات رقبا در کجا لیست می کنند.

مزایای استفاده از بازارهای B2B چیست؟

بازارهای Niche B2B تامین کنندگان طاقچه ای از سراسر جهان را جذب می کند.

از چه بازار نیچ B2B استفاده کنم؟

بازار طاقچه B2B که استفاده می کنید بستگی به کسب و کار شما و تأمین کنندگان یا راهنمایی هایی دارد که می خواهید جذب کنید.

چه کسی باید از یک بازار طاقچه B2B استفاده کند؟

هر شغلی که در یک طاقچه فعالیت می کند می تواند از اتصال به مشاغل همفکر بیشتر سود ببرد.

بازارهای طاقچه B2B: نتیجه گیری

مشارکت در یک بازار تخصصی برای مشاغل B2B می تواند راهی عالی برای گسترش تجارت شما در سراسر جهان باشد.

بازارهای Niche B2B همچنین داده های پیشرفته و ردیابی تجزیه و تحلیل ، و خدمات ساده ای را برای افراد درگیر ارائه می دهند.

اگر تا به حال با خود فکر کرده اید که “ای کاش این کار آسانتر بود” ، ارزش این را دارد که به اطراف نگاه کنید تا ببینید آیا کسی ابزاری برای کاهش مشکل شما ایجاد کرده است یا خیر.

بازار مورد علاقه شما B2B چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس