6 راه برای تضمین این که هیچ کس وبینار بعدی شما را از دست نمی دهد

با دریافت پیام مناسب ، در زمان مناسب ، با ابزارهای مناسب ، تعداد شرکت کنندگان در وبینار را افزایش دهید.

اگر بخواهیم بگوییم محتوای زیادی در حال حاضر در اینترنت در حال چرخش است ، به طور ملایم بیان می شود. بنابراین ، اگر می خواهید در رویداد مجازی بعدی خود شرکت کننده داشته باشید ، باید بدانید چگونه با موفقیت آن را تبلیغ کنید. وبینار اگر کسی در آن شرکت نکند یک شکست است. بنابراین ، در اینجا نکاتی برای بازاریابی وبینار زنده بعدی وجود دارد.

پیشنهاد را ایجاد کنید

اول از همه ، شما باید دقیقاً بدانید که به مخاطبان خود چه ارزشی می دهید. شما همچنین باید اهدافی را تعیین کنید. از خودت بپرس:

  • مخاطبان هدف من برای این وبینار چه کسانی هستند؟
  • مخاطبان من از این رویداد چه چیزی خواهند برد؟
  • می خواهم وبینار من به چه چیزی برسد؟
  • چگونه می توان نتایج را برای تعیین موفقیت اندازه گیری کرد؟
  • این چگونه در دراز مدت به تجارت من کمک می کند؟
  • چرا باید مخاطبان من اهمیت بدهند (این موضوع چه نقطه دردی را پوشش می دهد)؟
  • چه چیزی باعث می شود تماشاگران تمایل به حضور شخصی داشته باشند؟
  • چگونه می توانم از محتوا بعد از رویداد برای افزایش ارزش استفاده کنم؟

این سوالات به شما کمک می کند تا به جلو حرکت کنید. اگر ابتدا اهداف و اهداف خود را درک نکنید ، موفقیت بسیار دشوار است.

یک صفحه فرود وبینار تنظیم کنید

با ایجاد یک صفحه فرود که فقط برای تبلیغ وبینار به عنوان صفحه ثبت نام طراحی شده است ، شروع کنید. صفحه فرود باید با بقیه سایت و مارک تجاری شما منسجم باشد ، اما فقط باید اطلاعاتی در مورد وبینار با CTA (فراخوان به اقدام) برای شرکت در آن ارائه دهد تا تمرکز اصلی صفحه حفظ شود.

صفحه فرود باید شامل تمام داده های مربوطه ، از جمله پیوندی باشد که شرکت کنندگان در صورت ثبت نام قبلاً می توانند به رویداد برسند. برخی از شرکت کنندگان ممکن است در روزی که قصد حضور دارند ، صفحه را دوباره مشاهده کنند. جستجوی پیوند و یافتن پیوند وبینار هرگز نباید مانعی باشد (یعنی آن را در همه جا بگنجانید!). در نزدیکی دکمه حضور ، یک دکمه ثبت نام برای افرادی که هنوز به رویداد متعهد نشده اند ، اضافه کنید.

صفحه فرود مرکز اصلی این رویداد است. حتی پس از رویداد ، می توانید از این صفحه برای تبلیغ ضبط وبینار استفاده کنید. به این ترتیب افرادی که رویداد زنده را از دست داده اند ، می توانند بعداً تماشا کنند.

ثبت نام رویدادها را دریافت کنید

هنگامی که یک صفحه فرود دارید ، می توانید ثبت نام رویدادها را تنظیم کرده و توپ را به گردش درآورید.

در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می خواهید ثبت نام خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید ، CTA خود را فقط محدود به ثبت نام در رویداد کنید و هیچ چیز دیگری برای هر یک از این روش های بازاریابی.

بازاریابی ایمیلی را شروع کنید

بازاریابی ایمیلی باید بخش مرکزی استراتژی وبینار شما باشد. با بررسی الگوهای ایمیل وبینار شروع کنید تا مناسب نام تجاری خود را بیابید. شما می خواهید تبلیغات شما نسبت به نام تجاری قوی رویداد احساس ثابتی داشته باشد.

با یک ایمیل دعوت نامه وبینار با تمام مخاطبین موجود خود تماس بگیرید.

محتوای ایمیل را مشتری محور نگه دارید و بیان کنید که چرا وبینار باید برای آنها اهمیت داشته باشد و چه چیزی از آن به دست خواهد آورد. لیست خود را سازماندهی کرده و تمرکز پیام خود را بر اساس بخش مخاطبان خود به طور م peopleثر به افراد هدف تغییر دهید.

این مثال از Litmus با قرار دادن اطلاعات اصلی در بالای ایمیل ، همراه با دعوت به عمل ، توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

نمونه ایمیل وبینار از Litmus
تصویر از ایمیلهای واقعا خوب تهیه شده است

یک کمپین برای هر بخش از بازار خود با جذابیت های متمایز برای دسترسی به بیشترین تعداد افراد ایجاد کنید:

  1. جذابیتی ارزشمند داشته باشید که بر هیجان و هیاهو متکی است.
  2. یک ایمیل واقعی ارسال کنید که منطق آنها را جلب کند.
  3. یک ایمیل حساس به زمان ارسال کنید که از کمیابی برای ایجاد ترس از دست دادن استفاده می کند.

حتی ممکن است بخواهید آخرین ایمیل را در یک سری 3 قسمتی ارسال کنید که منجر به هفته ، روز و آخرین ساعت قبل از رویداد می شود.

به محض ثبت نام فردی در رویداد ، او را از درخواست های بعدی ثبت نام برای این رویداد حذف کنید تا از محتوای نامربوط جلوگیری شود. در عوض ، شرکت کنندگان ثبت نام شده را در لیست ارتقاء رویداد قرار دهید که در زیر یادآوری های خودکار در مورد آنها بیشتر بحث خواهیم کرد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی را اجرا کنید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای هدف قرار دادن مخاطبان علاقمند به حضور در رویداد شما ارائه می دهد. می توانید کسانی را که هرگز از سایت شما بازدید نکرده اند اما نقاط مشترکی با مخاطبان فعلی شما دارند ، هدف قرار دهید.

همچنین می توانید افرادی را که در گذشته از وب سایت یا صفحه اجتماعی شما بازدید کرده اند ، مجدداً هدف قرار دهید. حتی می توانید یک آگهی بازاریابی مجدد ویژه برای کسانی که در صفحه وبینار حضور داشته اند اما ثبت نام را تکمیل نکرده اند تنظیم کنید.

تبلیغات وبینار در رسانه های اجتماعی برای جلب توجه نیاز به یک تصویر جذاب دارد. تصویری را انتخاب کنید که احساسات را برانگیزد – مانند هیجان یا کنجکاوی. در حالی که یک تصویر ممکن است آخرین چیزی باشد که برای یک کمپین وبینار به آن فکر می کنید ، اغلب بزرگترین دلیلی است که افراد اسکرول خود را متوقف می کنند. فقط یک عکس خسته کننده را انتخاب نکنید. واقعاً فکر کنید که چگونه تصویر توجه را جلب می کند ، ارزش را بیان می کند و پیام شما را تقویت می کند.

از وب سایت خود برای راهنمایی بیشتر کاربران به سمت رویداد خود استفاده کنید. وقتی افراد از وب سایت شما دیدن می کنند ، می توانید یک بنر تبلیغاتی یا پنجره بازشو برای کمک به تبلیغ رویداد خود داشته باشید. پیوند هر یک از این استراتژی ها باید بازدیدکننده را به صفحه فرود وبینار شما ارسال کند.

ببینید چگونه AWeber از بنری در بالای صفحه اصلی ما برای تبلیغ چالش فروش چیزی استفاده می کند.

بنر در وب سایت AWeber که چالش فروش چیزی را نشان می دهد

از بنری که در سایت های دیگر ایجاد می کنید نیز استفاده کنید. آیا سایت شریکی دارید که مخاطبان مشابهی را هدف قرار دهد اما محصولی کاملاً متفاوت (شاید مکمل) ارائه دهد؟ آیا حامیان رویداد یا سخنرانان برجسته دیگری نیز هستند که بتوانند این تبلیغ را تبلیغ کنند؟

انتشار این کلمه اولین قدم برای جذب تعداد زیادی از شرکت کنندگان است. با این حال ، تلاش برای جلب احساس گناه برای شرکت در جلسه معمولاً روش موثری نیست. بنابراین ، تمام پیام ها را بر روی آنچه شرکت کننده از این رویداد به دست می آورد متمرکز کنید.

خودکار یادآوری و بازاریابی مجدد

پس از ثبت نام در رویداد خود ، باید آنها را مجبور به حضور واقعی کنید. طبق تحقیقات انجام شده توسط letter.ly ، تنها 55 درصد از افرادی که ثبت نام می کنند در واقع در وبینار شرکت می کنند. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که بیش از 55 درصد از افراد ثبت نام شده در آن شرکت می کنند؟

درصد ثبت نام کنندگان وبینار که در واقع در وبینار شرکت می کنند

در اینجا چهار مورد است که باید برای افزایش حضور در وبینار خود انجام دهید.

یادآوری بازاریابی از طریق ایمیل

یک کمپین ایمیل خودکار برای ارسال یادآوری های منتهی به رویداد تنظیم کنید. این رایج ترین روش برای اطمینان از حضور زیاد است.

هنگامی که شخصی در وبینار شما ثبت نام کرد ، او را به عنوان “وبینار” برچسب گذاری کنید. سپس از این برچسب برای شروع سری ایمیل های یادآوری وبینار خودکار استفاده می شود.

ایمیل ها باید بر آماده سازی متمرکز شوند – ارائه ارزش و نکاتی برای استفاده بیشتر از وبینار. اگر وبینار طولانی تر است ، می توانید یک برنامه سفر ارسال کنید. اطلاعات پیش نیاز حاوی مفاهیم یا حقایقی را که مخاطبان باید قبل از شرکت در وبینار بدانند ، ارسال کنند.

از این ایمیل ها برای کمک به ارائه ارزش و یادآوری به موقع استفاده کنید. آنها را از قبل تنظیم کنید ، طوری برنامه ریزی کنید که در زمان بیشترین تعامل برای مخاطبان خود بیرون بروند.

هنگام انتخاب یک قالب ایمیل ، باید برای همه اطلاعات رویداد یکسان باشد تا به انسجام و وضوح کمک کند. نمونه های ایمیل وبینار خودکار شامل موارد زیر است:

  • از ثبت نام شما متشکریم – شامل تاریخ ، موضوع وبینار و پیوند به صفحه رویداد آینده باشید.
  • ایمیل یادآوری وبینار – وبینار X روز دیگر است ، شامل اطلاعات مورد نیاز و پیوند به وبینار شما.
  • امروز آن را وبینار کنید ، ایمیل شماره 1 – اولین چیزی را صبح ارسال کنید ، به شرکت کنندگان یادآوری کنید که وبینار امروز است. طبق معمول ، پیوندی به رویداد اضافه کنید.
  • وبینار امروز است ، ایمیل شماره 2 – بله ، یک ایمیل دوم. افراد مشغول یا حواس پرت می شوند. آخرین یادآوری را ظرف یک ساعت پس از وبینار ارسال کنید.
  • از حضور شما در ایمیل وبینار (یا “ما دلمان برای شما تنگ شده بود …”) – به تفکیک شرکت کنندگان.

یادآوری پیامک

هنگامی که شرکت کنندگان شما در وبینار ثبت نام می کنند ، می توانید از آنها بخواهید که فقط برای این رویداد یادآوری های یکبار شرکت کنند. در حالی که می توانید از آنها بپرسید آیا می خواهند به لیست پیامک شما بپیوندند ، اگر قول دهید فقط از این شماره برای این رویداد استفاده کنید ، به احتمال زیاد شرکت می کنید.

پس از اتمام رویداد ، همیشه می توانید بپرسید آیا آنها مایل به دریافت پیامک از شرکت شما هستند یا خیر.

برای پیامک های SMS ، فقط چند روز قبل و سپس روز رویداد یادآوری ارسال می کنید. برخلاف ایمیل ، شما می خواهید از ارسال چندین متن خودداری کنید زیرا این می تواند به سرعت باعث ایجاد مزاحمت شود و مانند تجاوز به حریم خصوصی به نظر برسد.

اگر حضور در رویداد واقعاً مشکلی بزرگ است ، کمپین های تبلیغاتی بازاریابی مجدد را برای افرادی که در رویداد ثبت نام کرده اند و همچنین افرادی که شرکت نکرده اند ، هدف قرار دهید. می توانید این تبلیغات را در رسانه های اجتماعی اجرا کنید تا به مردم در یادآوری رویداد آینده کمک کنید. از آگهی ها برای درخواست از آنها برای پیوستن به صفحه مارک خود استفاده کنید ، جایی که مخاطبان شما نیز هنگام ارسال آنها به روز رسانی رویداد را مشاهده می کنند. از استراتژی بازاریابی مجدد نزدیک به تاریخ رویداد خود استفاده کنید ، بنابراین آنها برای یادآوری به موقع برای شرکت در مراسم دریافت می کنند.

بسیاری از مردم برای کسب اطلاعات و به روز رسانی به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که جزئیات رویداد خود را یک روز قبل از رویداد در رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنید. به این ترتیب ، کسانی که سعی در حضور دارند در صورت گیج شدن می توانند به راحتی اطلاعات رویداد را بیابند. در صورت تغییر هر چیزی در رویداد شما ، همیشه به روزرسانی های اجتماعی (و همچنین ایمیل) را ارائه دهید.

ایمیل پیگیری وبینار

پس از رویداد مهم است که یک ایمیل تشکر با پیوند ضبط ارسال کنید. این امر منجر به افزایش تعداد افرادی می شود که آن را می بینند.

می توانید این بخش را از کمپین ایمیل خود به صورت وبینار خودکار کنید یا می توانید ایمیل را پس از رویداد تنظیم کنید.

در اینجا یک مثال عالی از Hive.co آورده شده است ، جایی که آنها فکر می کنند شرکت کنندگان و منابعی را که در وبینار ذکر کرده اند به اشتراک می گذارند. و برای درگیر نگه داشتن مخاطبان خود ، به ایمیل دوم اشاره می کنند که روز بعد ارسال می شود که شامل ضبط است.

از حضور شما در مثال ایمیل وبینار از Hive.co متشکریم
تصویر از ReallyGoodEmails

این وبینار می تواند برای مدت محدودی در دسترس باشد ، یا می تواند یک منبع رایگان باشد که به عنوان بارگیری یا در سایت خود ارسال می کنید. در پیگیری ایمیل خود می توانید مواردی را که مخاطبان از دست داده اند برجسته کنید و رویدادهای آینده را تبلیغ کنید.

قبل از ارسال پیگیری ایمیل ، باید اهداف خود را تعیین کنید. اکنون که این رویداد به پایان رسیده است ، امیدوارید به چه چیزی برسید؟ در حالی که این هنوز بخشی از بازاریابی وبینار شما است ، اکنون باید تمرکز بر فکر کردن در مورد هدف بعدی باشد که این محتوا می تواند به شما کمک کند.

نامزدی را ادامه دهید

بعد از ایمیل پیگیری وبینار خود ، حرکت را ادامه دهید. این گروه علاقه مندی خود را به موضوع وبینار شما ابراز کرده است ، بنابراین با برچسب زدن افرادی که در آن شرکت کرده اید یک بخش ایمیل جدید ایجاد کنید و متناسب با آن مطالب مربوطه را ارسال کنید.

همچنین ، یک نظرسنجی ارسال کنید تا بفهمید مردم چگونه ارزش وبینار را درک کرده و میزان علاقه مندی ها را برای موضوعات آینده ارزیابی می کنند.

این فرصت شما برای سرمایه گذاری در یک رویداد مهم برای شرکت شما است. در حالی که در ذهن مخاطبان تازه هستید ، می توانید رابطه قوی تری را شروع کرده و خود را به عنوان یک مقام صنعت معرفی کنید. آیا در حال برنامه ریزی یک رویداد مجازی هستید؟ این الگوهای صفحه فرود را بررسی کنید تا از همین امروز طراحی صفحه وبینار خود را شروع کنید!

نکته پاداش

هیچ وقت برای تبلیغ وبینار بعدی خود زود نیست. این مثال را از Search Engine Journal بررسی کنید. پس از ثبت نام در رویداد آنها “چگونه می توان واژه های اجتماعی پرداختی برای نسل اصلی ایجاد کرد” ، زیر تأییدیه ثبت نام من ، آنها از من می خواهند “صندلی خود را رزرو کنم” (دعوت به عمل ، به نظر می رسد که ممکن است تعداد صندلی ها محدود باشد) وبینار بعدی

فروش متقابل وبینار برای رویداد بعدی