7 مورد از بهترین اسکریپت ها و افزونه های بازشو برای هر پروژه

7 اسکریپت و افزونه تبلیغاتی بزرگ - یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند

در روزهای اولیه وب ، مشاغل در تلاش بودند تا تبلیغات و بازاریابی خود را برجسته کنند.

میزبان وب سایت “اولیه به صحنه” ، Tripod ، به محلی برای مدیران وب و صاحبان مشاغل تبدیل شد – به شرکت ها این امکان را داد که صفحات اصلی خود را طراحی کرده و تبلیغات را در سایت های مختلف حمایت کنند.

در یک تصادف عجیب ، یک شرکت خودروسازی که با Tripod تبلیغ می کرد ، یک بنر تبلیغاتی در صفحه ای خریداری کرد که … قطعاً مربوط به اتومبیل نبود.

همه سعی می کردند چیز بزرگ بعدی را پیدا کنند و از اینترنت درآمد کسب کنند ، اما در آن لحظه وحشت ، طراحان Tripod پنجره مزاحم را تصور کردند که همه ما آن را تشخیص داده ایم:

آگهی بازشو

حالا بیایید سریع به امروز و اینترنت که می شناسیم ، بپردازیم.

مسدود کننده های تبلیغاتی و پنجره های بازشو عملاً در DNA مرورگرهای ما جا خوش کرده اند.

به عنوان بازاریاب و ناشران ، ما باید با این موانع کار کنیم و از تبلیغات بازشو برای ابزار تبلیغاتی قدرتمند آنها استفاده کنیم و CTA های مهم را با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم.

این که آیا هدف شما ایجاد شماره مشترکین ما ، ایجاد یک لیست پستی حساس ، یا ایجاد ارتباط در جوامع خود است. چه بهتر از جلب توجه (و حفظ) توجه آنها نسبت به پنجره های بازشو؟

خوشبختانه ، نیاز به یک پنجره جدید برای یک پنجره از بین رفته است و همه کاره و سبک تبلیغات بازشو (غیرقابل انسداد) تقریباً در هر صفحه وبلاگ و وب سایت پیدا شده است.

پنجره های بازشو امروزه نه تنها محجوب نیستند ، بلکه می توانند متناسب با طراحی سایت ، شخصیت و لحن صدای سایت شما نیز سفارشی شوند و تنها زمانی فعال می شوند که رویدادهای خاصی (مانند پیمایش تا پایان مقاله) اتفاق افتاده باشد.

این نوع ویژگی ها نه تنها باعث می شوند که پنجره باز شده به عنوان یکپارچه ترین قسمت وب سایت شما احساس شود ، بلکه با افزودن ارزش در هر مرحله ، آن را به ویژگی استقبال بیشتری برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند.

با در نظر گرفتن این مورد ، در اینجا چند مورد از بهترین اسکریپت ها و افزونه های رایگان و برتر برای تقریباً هر نوع پروژه وجود دارد.

آگهی های بازشو jQuery Modal

پنجره های بازشو مدل JQuery پنجره هایی هستند که بصورت روکش نمایش داده می شوند و معمولاً محتوای صفحه را تیره می کنند تا توجه کاربر به طور کامل بر روی پیام باز شده متمرکز شود. آنها از طرح های ساده تا صفحه های پیچیده و قابل تنظیم متغیر هستند.

JQuery Super Notice (9 دلار)

تبلیغات بازشو jQuery

JQuery Super Notice کد زیبا و طرح های جذاب را در یک رابط کاربری کاملاً قابل تنظیم ترکیب می کند.

جادوگر JQuery نیستید؟ مشکلی نیست.

از ژنراتور موجود برای ایجاد طرح دلخواه خود با نمادها ، دکمه ها ، گرافیک سربرگ و موارد دیگر استفاده کنید.

ترافیک فیس بوک (9 دلار)

تبلیغات بازشو در فیس بوک

اگر می خواهید تعداد فالوئرهای خود را در فیس بوک افزایش دهید یا محصولات برتر را در پشت “مانند دیوار” هدیه دهید ، این پنجره بازشو برای شما است.

بسیاری از شرکت های معروف تبلیغات خود را با تشویق “مانند قبل از مشاهده تبلیغات” یا “ما را برای شرکت در قرعه کشی دنبال کنید” از طریق وب سایت خود آزمایش می کنند.

ترافیک فیسبوک عملکرد مشابهی دارد ، اما همچنین می تواند سفارشی شود تا کاربران بتوانند پنجره بازشو را ببندند. همچنین می توانید پنجره بازشو را به تأخیر بیندازید بعد از گذشت زمان مشخص ، و این یکی از منعطف ترین پنجره های بازشو در فیس بوک است.

ویترین محصولات بازشو (6 دلار)

آگهی های بازشو ویترین محصول

این پنجره مبتنی بر jQuery تنها با اندازه 2 کیلوبایت ، نمایش جدیدترین محصولات شما را آسان و حتی سازگار با موبایل می کند. برای مشاهده یا رد پنجره بازشو ، کافی است انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. علاوه بر این ، پنجره بازشو را می توان در صفحه شما جاسازی کرد یا به عنوان یک پاپ آپ/لایت باکس معمولی فعال شد.

YouTube/Vimeo پنجره (4 دلار)

افزونه یوتیوب و پنجره پنجره Vimeo

اگر می خواهید ویدیویی را از YouTube یا Vimeo در مقابل استفاده از پنجره باز شده خود به عنوان فرم اشتراک یا منطقه اعلانات جاسازی کنید ، این اسکریپت انجام این کار را آسان می کند.

هر زمان که یک کاربر روی عنصری در صفحه وب شما (که شما تعریف می کنید) مانند پیوند یا تصویر کلیک می کند ، پنجره بازشو ظاهر می شود. همچنین به اندازه ها و دستگاه های مختلف مرورگر پاسخ می دهد و باعث می شود کاربر پسند بوده و پیاده سازی آن آسان باشد.

تبلیغات پاپ آپ وردپرس

وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا ، هیچ کمبود افزونه ای برای افزایش عملکرد ندارد.

پنجره ها یکی از محبوب ترین انواع افزونه ها هستند و به راحتی می توان دلیل آن را تشخیص داد. با قابلیت سفارشی سازی بسیار و ادغام با ارائه دهندگان بازاریابی ایمیلی ، جای تعجب نیست که چرا بسیاری از صاحبان وب سایت افزونه های بازشو را برای افزایش پایگاه مشترک خود انتخاب می کنند.

Dreamgrow Scroll-Triggered Box (رایگان)

تبلیغات پنجره ای Dreamgrow

احتمالاً آن پنجره هایی را مشاهده کرده اید که پس از اتمام خواندن یک مقاله ظاهر می شوند. این ابزار بعدی تفاوتی ندارد. این طراحی شده است تا توجه شما را در زمان دقیقی که ارزش سایت را دریافت کرده اید جلب کند و به احتمال زیاد مشترک شدن را در نظر بگیرید. از این سبک پنجره برای افزایش موفقیت آمیز نرخ تبدیل در صنایع مختلف استفاده شده است.

ثبت نام در خبرنامه فقط یک CTA است که می تواند برای این جعبه اسکرول استفاده شود. این ابزار همچنین می تواند برای تشویق اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، نمایش محصولات مرتبط ، پر کردن فرم تماس و موارد دیگر استفاده شود.

حتی می توانید زمانی که درصد خاصی از پیمایش به پایان رسید ، کادر را فعال کنید ، در زمانی که برای کپی یا طراحی سایت شما مناسب است.

قالب های از پیش ساخته شده و همچنین قابلیت سفارشی سازی جعبه متناسب با طراحی و سبک سایت شما در دسترس هستند.

همچنین می توانید به صورت اختیاری اجازه دهید تا جعبه برای چند روز پس از بسته شدن بازدیدکننده پنهان بماند (زیرا هیچ کس نمی خواهد پس از رد شدن با همان پیام بمباران شود!) و همچنین موقعیت جعبه را کنترل کنید. به

Hustle Pro (ماهانه 5 دلار)

تبلیغات بازشو Hustle Pro

Hustle Pro توسط توسعه دهندگان در WPMUDev ، ارتقا دهنده وردپرس با کیفیت بالا طراحی شده است. هزینه اشتراک 5 دلار در ماه به شما امکان می دهد:

  • لیست ایمیل های خود را افزایش دهید
  • نرخ تبدیل فروش خود را افزایش دهید
  • از پنجره های بازشو ، اسلاید ها و جاسازی نامحدود استفاده کنید

OptinMonster (ماهانه 9-49 دلار)

تبلیغ بازشو - مثال OptinMonster

OptinMonster یک ابزار همه جانبه عالی است ، با طیف گسترده ای از ویژگی ها و مزایای اشتراک. دارای رابط کاربری درخشان ، آسان برای استفاده و جنبه های سفارشی برای پنجره پنجره سبد کامل.

تبلیغات بازشو ویرایشگر Wix

همچنین شایان ذکر است که اگر سایت Wix دارید ، ویرایشگر استاندارد به شما امکان می دهد پنجره های پنجره lightbox را اضافه کنید. این را می توان در 5 مرحله آسان انجام داد:

  1. روی دکمه “افزودن +” در سمت چپ ویرایشگر کلیک کنید.
  2. روی “تعاملی” کلیک کنید.
  3. یک دسته سبد را انتخاب کنید.
  4. یک عنصر lightbox را به صفحه خود بکشید.
  5. روی “Set Triggers” کلیک کنید و تنظیم سبد خود را شروع کنید.

Wix پنجره های قالب را برای سفارشی سازی به شما ارائه می دهد.

تبلیغات پنجره ای Squarespace

پنجره های تبلیغاتی در Squarespace به عنوان یک ویژگی برتر برای برنامه های تجاری و تجاری در دسترس هستند.

خط مشی Google در مورد پنجره های بازشو بینابینی

اگر امروز ابزار مناسبی را برای سایت خود پیدا کرده اید – عالی است!

فقط یک نکته را باید در نظر داشت: مطمئن شوید تبلیغات شما محتوا را پوشش نمی دهد ، مخصوصاً برای کاربران تلفن همراه. اکنون سیاست بینابینی گوگل تضمین می کند که کاربران می توانند محتوای وب سایت را بدون موانع بخوانند. رعایت نکردن این قانون می تواند به مجازات وب سایت شما کمک کند ، منجر به کاهش امتیازات ارگانیک و همچنین تأثیر منفی بر رتبه بندی SERP شما می شود.

تنها با قرار دادن پنجره های بازشو در صفحه های بزرگتر (مانند رایانه های لوحی یا رومیزی) می توان از این امر جلوگیری کرد.

تبلیغات پنجره ای بینابینی

سوالات متداول تبلیغات بازشو [Note to Editor: Add WP Schema]

تبلیغات بازشو چیست؟

پنجره های بازشو تبلیغاتی هستند که می توان برنامه ریزی کرد تا در مواقعی که مخاطبان شما به احتمال زیاد به اقدام شما پاسخ می دهند ، در وب سایت شما ظاهر شود. آنها یک ابزار بازاریابی مفید برای مشاغلی هستند که به دنبال افزایش نرخ تبدیل خود از طریق ارائه قدرتمند و تبلیغات جذاب هستند.

چگونه از تبلیغات بازشو استفاده کنم؟

برخی از میزبان های وب سایت ، مانند Wix و Squarespace ، دارای ویژگی تبلیغات بازشو در ویرایشگرهای وب سایت خود هستند. با این حال ، اگر میزبان خود هستید ، می توانید اسکریپت ها و افزونه های بازشو را به وب سایت خود اضافه کنید تا از تبلیغات بازشو استفاده کنید.

ابزارهای خوب برای تبلیغات بازشو چیست؟

در مقاله ما در مورد “7 اسکریپت و افزونه های بزرگ” ، برخی از ابزارهای مفید و قابل بارگیری را که می توان برای تبلیغات پنجره قابل تنظیم استفاده کرد ، پوشش می دهیم. محدوده پیشنهادی ما متناسب با هر بودجه ای طراحی شده است.

خطر تبلیغات بازشو چیست؟

از سال 2017 ، گوگل قوانین جدیدی را معرفی کرد به این معنی که تبلیغات بازشو نباید محتوای صفحات وب تلفن همراه را بپوشانند. اگر این قوانین نادیده گرفته شوند ، Google ممکن است سایتی را مجازات کند – که منجر به کاهش ترافیک وب سایت و مشاهده آنلاین می شود.

نتیجه گیری تبلیغات بازشو

پنجره های بازشو باید همیشه به عنوان وسیله نقلیه مورد استفاده قرار گیرد ، نه به عنوان “همه چیز ، پایان همه” تبلیغات شما.

یک پنجره به تنهایی به طور ناگهانی بازدیدکنندگان شما را به مصرف کنندگان دیوانه وار تبدیل نمی کند ، اما هنگامی که همراه با سایر اقدامات بازاریابی شما مانند آزمایش تقسیم ، صفحات فرود و بهینه سازی تبدیل مداوم استفاده شود ، می تواند برای ارائه بهترین تجربه کاربری سخت تلاش کند.

به هر حال ، پنجره های بازشو مطمئناً از روزهای اولیه وب پیشرفت زیادی کرده اند.

کدام یک مورد علاقه تو است؟ آیا از یکی استفاده کرده اید که در این لیست گنجانده نشده است؟ در نظرات به ما بگویید!

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس