AMP برای ایمیل: موج جدید ایمیل های تعاملی

بیاموزید که چگونه با AMP برای ایمیل، یک تجربه تعاملی شگفت انگیز برای مشترکین خود ایجاد کنید. قبلاً هرگز نتوانسته‌اید این کار را با ایمیل انجام دهید…

تکامل بعدی ایمیل در اینجا است – و AMP برای ایمیل نامیده می شود. ایمیل های AMP نوعی پیام تعاملی هستند، اما بسیار فراتر از افزودن یک تایمر شمارش معکوس یا گنجاندن یک GIF جالب در ایمیل شما است.

ایمیل‌های AMP مانند یک وب‌سایت کوچک عمل می‌کنند، جایی که مشترکین شما می‌توانند اطلاعات لحظه‌ای را مشاهده کنند و با نام تجاری شما تعامل داشته باشند، انگار که در وب‌سایت شما حرکت می‌کنند.

این واقعاً یک تغییر دهنده بازی است. بیایید کمی بیشتر در مورد AMP برای ایمیل ها بیاموزیم.

AMP برای ایمیل چیست؟

AMP (که مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages) برای ایمیل، ایمیل های ثابت را به محتوای تعاملی و پویا تبدیل می کند.

این به مشتریان شما امکان می‌دهد مستقیماً سریع‌تر با محتوا درگیر شوند، تعداد مراحلی را که مخاطبان برای پاسخ به یک پیشنهاد یا تبلیغات باید طی کنند کاهش می‌دهد و در نهایت باعث فروش بیشتر می‌شود.

با AMP برای ایمیل، پیام شما دیگر یک سند راکد نیست که پس از خوانده شدن، گرد و غبار را در صندوق ورودی جمع کند. اکنون این یک تجربه زنده و همیشه در حال تغییر است که خواننده را ترغیب می‌کند که در اطراف خود بماند. کاوش. تعامل داشتن. برای بازگشت دوباره و دوباره. به شرکت.

تاریخچه AMP برای ایمیل

AMP for Email در مارس 2019 در Gmail در دسترس قرار گرفت. AWeber اولین ارائه‌دهنده خدمات ایمیل برای مشاغل کوچک بود که از AMP جدید برای فناوری ایمیل پشتیبانی می‌کرد.

با افزودن AMP به ویرایشگر پیام خود، اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان ما به روزترین ابزارها و فناوری را در اختیار دارند تا پیام هایی ایجاد کنند که به آنها کمک می کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و کسب و کار خود را به سرعت رشد دهند.

کریس واسکوئز، مدیر ارشد محصول AWeber

مزایای ایمیل های AMP

ایمیل های AMP فقط ایمیل های شما را جذاب تر نشان می دهند. علاوه بر اضافه کردن فاکتور “جالب” به ایمیل‌های خود، مزایای دیگری را نیز که می‌توانید به دست آورید، در نظر بگیرید:

مزایای AMP برای ایمیل

مشتریان به روزترین اطلاعات را دریافت می کنند

ایمیل های AMP به صورت پویا تعاملی هستند، به این معنی که اطلاعاتی که در یک ایمیل قرار می دهید می توانند به طور خودکار تغییر کنند.

به عنوان مثال، اگر ایمیلی ارسال می کنید که شامل یک محصول محبوب است و قیمت یا موجودی آن در وب سایت شما تغییر می کند، به طور خودکار در ایمیل به روز می شود.

فرآیند بررسی سریعتر

ایمیل های AMP اساساً می توانند 5 مرحله قیف خرید تجارت الکترونیک را طی کنند و آن را به 2 مرحله کاهش دهند.

چگونه؟ تو پرسیدی…

با طی کردن 4 مرحله اول (بازدید از سایت، مشاهده محصول، افزودن به سبد خرید و ورود به تسویه حساب) به یک مرحله کاهش دهید. با یک ایمیل AMP، شما مشترکین می توانید محصولات را جستجو کنید، موجودی کالا را بررسی کنید، تصاویر محصول را مشاهده کنید، و خیلی چیزهای دیگر – همه از داخل ایمیل خود.

تصور کنید شخصی ایمیل شما را باز می کند و بعد با یک کلیک در حال خرید است.

تجربه مشتری بهتر

همه ما این کار را انجام داده‌ایم – ایمیلی با اشتباه ارسال کردیم، شاید پیشنهاد، قیمت یا اطلاعات تماس اشتباه بود. با استفاده از AMP برای ایمیل، این اطلاعات می تواند به صورت پویا تغییر کند و مشتری شما را از نظارت شما عاقلانه تر باقی نمی گذارد.

تعامل ایمیل بالاتر

ایمیل های تعاملی می توانند نرخ کلیک به باز شدن را تا 73 درصد افزایش دهند. به گفته اپسیلون، به علاوه محتوای تعاملی می‌تواند تا ۲ برابر بیشتر از محتوای غیرفعال تبدیل ایجاد کند.

قابلیت تحویل ایمیل قوی تر

ایمیل‌های AMP به همه تنظیمات احراز هویت مانند DMARC، DKIM و SPF نیاز دارند. ارائه‌دهندگان صندوق ورودی که این ایمیل‌ها را دریافت می‌کنند، آنها را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند، زیرا امنیت بیشتری دارند. به علاوه نشان داده شده است که این ایمیل‌ها تعامل بیشتری دارند، که منجر به شهرت فرستنده قوی‌تر و قابلیت تحویل بهتر می‌شود.

نتیجه این است که احتمال زیادی وجود دارد که ایمیل های شما به جای پوشه SPAM به صندوق ورودی ارسال شود.

انواع ایمیل های AMP

با استفاده از AMP for Email، خوانندگان می توانند یک قرار ملاقات رزرو کنند، برای یک رویداد پاسخ دهند، در خبرنامه ثبت نام کنند، یک بررسی محصول ارائه دهند، به یک نظرسنجی یا مسابقه پاسخ دهند، یا یک به روز رسانی حمل و نقل بسته را در یک ایمیل مشاهده کنند. آنها هرگز نیازی به باز کردن یک پنجره جدید یا رفتن به مرورگر خود ندارند.

  • فرم انتقادات و پیشنهادات
  • ابزارک احساسات
  • نظرسنجی و آزمون
  • صفحه محصول
انواع AMP برای ایمیل

فرم انتقادات و پیشنهادات

با AMP برای ایمیل، اکنون می توانید سؤال خود را مستقیماً در ایمیل ارسال کنید. خروج از صندوق ورودی ممنوع! این اصطکاک را برای کاربر کاهش می دهد و احتمال دریافت پاسخ را افزایش می دهد.

فرم بازخورد AWeber AMP برای ایمیل

ویجت احساسات

ابزارک های احساسی به مشتریان اجازه می دهد تا بازخورد فوری به شما ارائه دهند. می توانید آنها را به عنوان “بررسی سریع دما” در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که مشترکان شما محتوای شما را مفید می دانند یا خیر.

AMP برای ایمیل به شما امکان می دهد این عنصر را تعاملی کنید و پویا نه تنها می‌توانید روی صورتک یا اخم‌شده درون ایمیل کلیک کنید، بلکه می‌توانید پاسخ خود را در داخل پیام نیز بنویسید.

AWeber Sentiment Widget AMP برای ایمیل

نظرسنجی و آزمون

یک نظرسنجی یا مسابقه مستقیماً در خبرنامه خود ایجاد کنید. اکنون پس از ارائه پاسخ مشترکین شما، می توانید پاسخ صحیح را برای مسابقه یا درصد تفکیک نظرسنجی مشاهده کنید. مستقیماً در ایمیل

آزمون ایمیل AWeber AMP برای ایمیل

صفحه محصول

یک محصول را مستقیماً در ایمیل خود بفروشید. مشتریان شما می توانند اندازه، رنگ، مقدار و غیره را مستقیماً در ایمیل انتخاب کنند. خرید را انتخاب کنید و مستقیماً به صفحه پرداخت هدایت شوید، در حالی که کالای آنها از قبل در سبد خرید است.

سبک های ایمیل های AMP

با چرخ فلک، مشترکین شما می توانند برای پیمایش در میان تصاویر، محصولات یا پست های وبلاگ مختلف در ایمیل های شما کلیک کنند. اگر چند قطعه محتوا برای نمایش در ایمیل خود دارید، می توانید از چرخ فلک برای صرفه جویی در فضا و بهبود طراحی پیام خود استفاده کنید.

مثال AMP برای چرخ فلک ایمیل

2. آکاردئون

هنگامی که مشترکی روی آکاردئون کلیک می کند، بخشی از ایمیل برای نمایش محتوای بیشتر گسترش می یابد. می توانید از آکاردئون استفاده کنید تا به مشترکین این امکان را بدهید که اطلاعات اضافی را در ایمیل شما مشاهده کنند.

نمونه AMP برای ایمیل آکاردئون

3. نوار کناری

نوار کناری مانند منوی ناوبری وب سایت یا برنامه است. اگر می‌خواهید به مشترکین این امکان را بدهید که به صفحات وب مختلف پیمایش کنند، از نوار کناری استفاده کنید.

مثال AMP برای نوار کناری ایمیل

4. ببندید

آیا نیاز به نمایش محتوای متفاوت برای مشترکین مختلف دارید؟ اکنون، می توانید دکمه هایی را به ایمیل خود اضافه کنید تا به مشترکین اجازه دهید محتوای یک پیام را به طور کامل تغییر دهند.

به عنوان مثال، مشترکین شما می توانند زبان ایمیل شما را تغییر دهند.

مثال AMP برای Email Bind

5. فرم ها

یک فرم ثبت نام ایمیل فعال به پیام خود اضافه کنید. مشترکین شما می توانند مستقیماً از پیام شما برای یک وبینار، لیست ایمیل یا رویداد ثبت نام کنند.

مثال AMP برای فرم‌های ایمیل

AWeber در حال آزمایش فرم‌های تعاملی و پویا در ایمیل هفتگی محبوب ما، خبرنامه AWeber است. ببینید چه AMP دیگری برای عناصر ایمیل را در اینجا آزمایش کرده‌ایم.

چه کسی از ایمیل های AMP پشتیبانی می کند

صرفاً به این دلیل که یک ایمیل AMP ارسال می کنید، لزوماً به این معنی نیست که مشترکان شما عناصر تعاملی را که شما تنظیم کرده اید مشاهده می کنند. از آنجایی که AMP هنوز نسبتا جدید است، همه مشتریان ایمیل از این فناوری پشتیبانی نمی کنند.

در اینجا ارائه دهندگان ایمیلی هستند که در حال حاضر از دریافت ایمیل های AMP پشتیبانی می کنند.

ارائه دهندگان ایمیلی که از ایمیل های AMP پشتیبانی می کنند

مطالعه موردی

در اکتبر 2019، AWeber یک نظرسنجی را در خبرنامه هفتگی ما قرار داد. در طی پنج ماه آینده، تعامل با AMP برای عناصر ایمیل در خبرنامه ما بیش از 225٪ افزایش یافته است.

در واقع، در پاسخ به یکی از فرم های بازخورد پویا، مشترکی گفت:

من یک سوال در مورد این فرم در ایمیل دارم … آیا ارسال می شود؟ این چه جادوگری است؟

همانطور که AMP برای ایمیل با گذشت زمان بیشتر و بیشتر رایج می شود، مشترکین انتظار محتوای پویا و تعاملی را در ایمیل های خود خواهند داشت. باز نکردن یک برگه جدید برای پاسخگویی به رویداد، ارائه بازخورد یا شرکت در نظرسنجی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

مشترکین می خواهند در صندوق ورودی خود اقدامی انجام دهند. و کسانی که می توانند این فرصت را فراهم کنند، مشترکان خود را خوشحال می کنند و از منحنی جلوتر خواهند بود.

امروز AMP را امتحان کنید

با AWeber و AMP for Email، مشترکین شما مجبور نخواهند بود صندوق ورودی را ترک کنند یا برای بازدید از یک صفحه وب به مرورگر خود مراجعه کنند.

در عوض، آنها می توانند به یک رویداد پاسخ دهند، برای یک خبرنامه ثبت نام کنند، محصول را بررسی کنند، به نظرسنجی پاسخ دهند، یا یک به روز رسانی حمل و نقل بسته را مشاهده کنند – همه در داخل ایمیل شما!

AWeber یکی از محبوب‌ترین AMP برای ویژگی‌های ایمیل – چرخ فلک تصویر – را در ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن ما دارد. چرخ فلک تصویر AWeber که توسط AMP for Email پشتیبانی می‌شود، یک عنصر تعاملی است که از طریق چندین اسلاید از تصاویر می‌چرخد. می‌توانید عکس‌ها، گیف‌ها، پست‌های وبلاگ یا محصولات را اضافه کنید.

به عنوان یک مشتری AWeber، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی عنصر Carousel در جعبه ابزار کلیک کنید و آن را به ایمیل خود بکشید. سپس، تا 6 تصویر اضافه کنید.

قبلاً، اگر می‌خواستید چندین تصویر را اضافه کنید، باید آنها را روی هم قرار می‌دادید و فضای ارزشمندی در ایمیل شما اشغال می‌کرد. چرخ فلک تصویر AWeber جمع و جور، تعاملی و زیبا است.

در اینجا دستورالعمل هایی برای چند مرحله ساده وجود دارد که باید برای شروع استفاده از AMP برای ایمیل و چرخ فلک در داخل AWeber انجام دهید.