این دستور العمل ساده سالاد سیب زمینی میهمانی بعدی شما خواهد بود

شکی در آن نیست، سالاد سیب زمینی یک سالاد کلاسیک است که برای وعده های غذایی تابستانی در فضای باز ساخته می شود. از پیک نیک و باربیکیو گرفته تا پاتلاک و شام های خانوادگی، یک دستور العمل ساده سالاد سیب زمینی می تواند به راحتی جمعیت را فقط با تعداد انگشت شماری مواد تشکیل دهد.

این دستور العمل مخصوص سالاد سیب زمینی توسط آلیسون و جی کارول تهیه شده است، که طی بازدید تیم ما از خانه درخت جاشوا، این غذا را برای ما آماده کردند. و وقتی می گوییم فراتر از ساده است، منظورمان آن است. دستور غذا فقط 6 ماده تشکیل می دهد و تمام طعم های تابستانی را که می خواهیم به مهمانی می آورد. تیم ما از سادگی ظریف آن شگفت زده شد – بدون اینکه مایو در چشم باشد.

سالاد سیب زمینی ساده آلیسون کارول با آیولی فلفلی دودی

این دستور العمل مایونز را برای روغن زیتون جایگزین می‌کند – پیچ و تابی که من در آینده در تمام برنامه‌های سالاد سیب‌زمینی خود گنجانده خواهم شد. این باعث می شود این ظرف کمتر احساس سنگینی کند و ده برابر سالم تر شود. آئولی فلفلی ساده همچنین گرمای زیادی دارد که مکمل سیب زمینی و تخم مرغ های نرم آب پز است.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

به دنبال یک پیچ و تاب زیبایی شناختی در یک غذای کلاسیک جنوبی هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن.


  • 10 سیب زمینی طلای یوکان کوچک
  • 5 تخم مرغ
  • 1 لیمو
  • فلفل چیلی دودی
  • روغن زیتون
  • 1 حبه سیر
  • شوید تازه
  • نمک و فلفل
  • ترشی سیر*

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت گرم کنید. سیب زمینی ها را با سوراخ های چنگال سوراخ کنید. با روغن زیتون مالیده و با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  2. در ماهیتابه بریزید و تفت دهید تا چنگال نرم شوند. در حالی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، آیولی ها را درست کنید. مطمئناً می توانید از یک همزن یا هاون و پاستیل و مقداری گریس آرنج خوب برای انجام کار استفاده کنید، اما زمانی که من میزبانی می کنم می خواهم راحتی یک غذاساز را داشته باشم.
  3. با رنده کردن حبه سیر در کاسه پردازنده شروع کنید. آب یک عدد لیموترش را اضافه کنید و اجازه دهید چند دقیقه خیس بخورد. زرده 2 تخم مرغ، یک پیمانه فلفل چیلی دودی و کمی نمک را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. روغن زیتون را به آرامی بریزید، آهسته ترین جریان را در مخلوط بپاشید تا امولسیون شود. در صورت نیاز با چند قطره آب شل کنید. در صورت نیاز چاشنی را بچشید و تنظیم کنید. کنار بگذارید.
  4. 3 تخم مرغ باقیمانده را با جوشاندن سریع یک قابلمه آب و کم کردن تخم‌مرغ‌ها به مدت 8 دقیقه بجوشانید تا زرده کمی مربا شود. در یک حمام یخ خنک کنید، پوست بگیرید و به چهار قسمت برش دهید.
  5. وقتی سیب زمینی ها تمام شد، آنها را به شکل های نامنظم برش دهید. با مقدار زیادی روغن زیتون و سیر یا کیپر (2 قاشق غذاخوری درست است) بریزید. فلفل سیاه و شوید تازه را با دست سنگین اضافه کنید. با آئولی چیلی دودی در کنار یا قاشق در یک کاسه کم عمق سرو کنید و سیب زمینی ها را روی آن بریزید.

یادداشت

*قطعات سیر را از قبل ترشی کردم. می توانید یک آب نمک ساده درست کنید یا فقط یک شب در مقداری سرکه در یخچال خیس کنید. من آب معدنی ام را برش دادم و مقداری آب نمک ترشی را که به مدت 2 روز در یخچال داشتم دوباره ریختم. یک مشت کیپر نیز برای مقداری ترشی شور مفید است.