سالاد هویج، کامکوات و چغندر طلایی

سالادهای سنتی هستند بنابراین سال گذشته شوخی است، اما ترکیب مواد غیر سنتی سالاد در کاسه، هر دستور غذا را کمی سیر کننده تر و خوشمزه تر می کند. این سالاد چغندر طلایی، که ما نمونه‌برداری کردیم (و برای چند ثانیه و یک سوم به عقب برگشتیم…)، زمانی که ماه گذشته از خانه جاشوا تری آلیسون و جی کارول بازدید کردیم، رنگین کمانی از رنگ‌ها و طعم‌های ترکیبی بود. این غذا فقط یک غذای خیره کننده برای اضافه کردن به سفره تابستانی شما نیست، بلکه سرشار از چغندر طلایی، هویج و کامکوات است که سرشار از مواد مغذی است. لذتی برای هر حس

وقتی تیم ما از این زوج در خانه صحرای آنها بازدید کرد، این سالاد یکی از غذاهای برجسته بود. رنگ‌های طلایی گرم که در مقابل غروب آفتاب کالیفرنیا تنظیم شده بودند، ترکیبی عالی از رنگ‌ها بودند و برای سالاد فتوژنیک رویاهای ما ساخته شدند.

سالاد هویج، کومکوات و چغندر طلایی آلیسون کارول

همانطور که گفته شد، رنگ همه چیز در این سالاد چغندر طلایی است. این رنگ از رنگ سبز سنتی دور شده و از رنگ های قرمز روشن و نارنجی که مظهر تابستان هستند استفاده می شود. آلیسون خاطرنشان می کند که در حالی که می توان از هر مرکباتی استفاده کرد، پرتقال خونی جفت مناسبی برای چغندر طلایی است.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

یک سالاد چغندر طلایی خوشمزه که برای شب های گرم تابستان مناسب است.


  • هویج، در حالت ایده‌آل، هویج‌های کوچک برای تفت دادن کامل یا نصف شدن
  • روغن زیتون
  • نمک
  • پودر فلفل
  • چغندر طلایی، کامل
  • کامکوات ها را به برش های نازک برش دهید و مراقب باشید که دانه ها را بردارید
  • پرتقال خونی
  • فلفل

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت گرم کنید. هویج ها را با مقداری روغن زیتون، نمک و پودر چیلی بریزید و روی یک ورقه پخت قرار دهید.
  2. چغندر کامل را در یک تابه کوچک بریزید و با سوراخ های چنگال سوراخ کنید تا بخار خارج شود. من پخت و پز با فویل را دوست ندارم، اما می توانید آنها را با فویل بپیچید تا سریعتر برشته شوند.
  3. چغندر و هویج را در فر قرار دهید و تفت دهید تا چغندرها نرم شوند و هویج ها نرم شوند و کمی شروع به کاراملی شدن کنند. بسته به اندازه آنها، به احتمال زیاد در زمان های مختلف تکمیل می شوند.
  4. در حالی که چغندرها هنوز داغ هستند اما به اندازه کافی خنک هستند، از یک حوله تمیز استفاده کنید تا پوست آن ها را بمالید و آن ها را به صورت حلقه ای برش دهید.
  5. هویج، چغندر و کامکوات را در یک بشقاب بزرگ بچینید و با مقداری روغن زیتون دیگر تمام کنید. (من olio nuevo خود را برای این کار دوست دارم، زیرا کمی بهتر است و واقعاً با مرکبات خوب کار می کند.)
  6. نصف پرتقال خونی را روی آن فشار دهید و با مقداری نمک و فلفل تمام کنید. سایر مرکبات خوب کار می کنند، اما رنگ نارنجی خونی با چغندر طلایی عالی است. گرم سرو کنید.