استراتژی های ثبت نام صفحه ثابت شده است که مخاطبان ایمیل شما را افزایش می دهد

معیار واقعی یک وب سایت این نیست که چقدر زرق و برق دار به نظر می رسد. هنگامی که در تلاش برای ایجاد یک لیست ایمیل هستید، موفقیت به یک چیز بستگی دارد: چقدر می توانید بازدیدکنندگان وب را به مشترک تبدیل کنید؟

ثبت نام های جدید در خبرنامه شما تبدیل نامیده می شود. آنها هدف واقعی شما در اینجا خواهند بود. و وقتی نوبت به آن می رسد، قوی ترین ابزار برای تبدیل بینندگان به مشترکین ایمیل، صفحه ثبت نام شما است.

برای مثال، اگر شخصی شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کند، ممکن است در نهایت در صفحه ثبت نام شما قرار بگیرد. اگر شخصی یکی از پست های شما را از طریق گوگل یا بینگ پیدا کند، در نهایت باید صفحه ثبت نام شما را پیدا کند.

صفحه ثبت نام شما نقطه تصمیم گیری است که در آن یک مشترک بالقوه جدید به یک مشترک واقعی تبدیل می شود. پس حساب کن

اگر می خواهید یک صفحه ثبت نام عالی داشته باشید، برای اطمینان از موفقیت باید به اصول خاصی پایبند باشید. چگونه وب سایت خود را از یک منبع جمع آوری ترافیک به یک ماشین بازاریابی ایمیلی با ارزش تبدیل می کنید؟ بیایید عناصر کلیدی را که همه باید شامل شوند را بررسی کنیم.

آنچه که هر صفحه ثبت نام به آن نیاز دارد

همچنین به عنوان صفحه فرود شناخته می شود، صفحه ثبت نام شما به همان اندازه برای بازاریابی ایمیلی شما مهم است که نوار فرود برای یک فرودگاه اهمیت دارد. این جایی است که حیاتی ترین گام ها اتفاق می افتد. اما یک صفحه ثبت نام خوب در عمل چگونه به نظر می رسد؟

در اینجا یک مثال آورده شده است: مربی تناسب اندام Alycia، یک مربی Zoomba، از یک فرم استاندارد ثبت نام در فیس بوک برای هدایت مشترکین به ایمیل های خود استفاده می کرد. اما این قرعه کشی که او امیدوار بود انجام شود، نبود.

بنابراین Alycia نشست و یک صفحه فرود صادقانه را با سازنده صفحه ثبت نام AWeber ایجاد کرد. نتیجه؟ افزایش 100 درصدی مشترکین.

صفحه ثبت نام Zumba by Alycia

اما راه‌اندازی یک صفحه ثبت‌نام جدید کاملاً داستان را بیان نمی‌کند. شما هنوز باید بدانید که چگونه می توانید مشخصات مورد نیاز هر صفحه ثبت نام را مشخص کنید:

این کپی در بالای صفحه ثبت نام است. هدف شما در اینجا باید شفافیت باشد – در حالت ایده آل، شما دقیقاً نشان می دهید که بازدیدکننده شما برای چه چیزی ثبت نام می کند.

به عنوان مثال، «راهنمای سفر عکاس نیویورک» عنوانی کاملا شفاف است که به مزایای ثبت نام و همچنین صنعت خاصی که به آن مربوط می شود، می پردازد. قرار دادن این موارد در این شرایط به جیمز ماهر کمک کرد تا اشتراک ها را 3 برابر افزایش دهد.

صفحه ثبت نام از جیمز ماهر

اما به چیز دیگری توجه کنید که در مورد آن تیتر قابل توجه است: وعده ضمنی یک انگیزه. به همین دلیل باید در مورد…

مشوق های قانع کننده

آنها برخی از مشوق ها را “آهنربای سربی” می نامند، زیرا آنها باید مقداری نیروی جذبی را بدون نیاز به بلند کردن انگشت اعمال کنند. یک آهنربای سرب را به عنوان “میزان رایگانی که به مشترکین خود برای پیوستن به لیست ایمیل خود می دهید” در نظر بگیرید.

با یک انگیزه، هر خبرنامه ایمیل فوراً قانع کننده خواهد بود، اما همچنین باید بسیار مرتبط با مخاطبان هدف شما باشد. اگر از آنچه خوانندگان شما می خواهند و نیاز دارند بسیار دور باشد، آن مشترکین احتمالاً به سرعت نسبت به لغو اشتراک خود اقدام می کنند.

فرض ساده است: چیز مفیدی را به صورت رایگان تقدیم کنید، و درگیرترین خوانندگان شما نخواهند توانست به خودشان کمک کنند—آنها باید ثبت نام کنند.

اگر بتوانید مزایای این انگیزه را نیز روشن کنید، کمک خواهد کرد. در مورد جیمز ماهر، این فقط وعده ضمنی «راهنمای سفر برای عکاسان» نبود. او همچنین فواید خاص خواندن آن را برشمرد و این فواید را در نقاط قوت بیان کرد.

قبل از دادن چیزی، مطمئن شوید که چرا آنقدر ارزشمند است توضیح دهید. مهمتر از آن، در مورد نکات مهمی که خوانندگان شما از آن استفاده خواهند کرد صحبت کنید.

دکمه های ثبت نام / CTA های قابل کلیک

CTA ها یا فراخوان ها برای اقدام، جایی هستند که فرم ثبت نام جادویی خود را انجام می دهد. آن را به عنوان چیزی شبیه به “تیتر دوم” در نظر بگیرید. هر چه بتوانید آن را واضح تر بیان کنید – و انگیزه بیشتری داشته باشید – بهتر است.

به عنوان مثال، «اینجا را کلیک کنید» یک CTA بسیار بد است زیرا مبهم است و مزیت خاصی ارائه نمی دهد.

از سوی دیگر، اگر CTA شما بگوید «راهنمای رایگان خود را همین امروز دانلود کنید»، مزیت خاصی را ارائه می‌کند که دقیقاً به آن‌ها می‌گوید که از طریق کلیک کردن چه چیزی به دست می‌آورند.

در اینجا یک مثال عالی از تفکر مخالف وجود دارد:

تفکر مخالف اجرای CTA بهترین روش برای فروش ارزش رایگان در فراخوان خود را به اقدام

بعداً، در مورد اینکه CTA چیست و چگونه می‌توانید CTA خود را برای تبدیل‌های بیشتر بهینه کنید، بیشتر توضیح خواهیم داد.

نحوه نوشتن کپی برای فرم ثبت نام

یک قانون ساده را به خاطر بسپارید: آن را ساده نگه دارید یا KIS.

وقتی از طریق فرم ثبت نام اسکن می کند، هیچ کس نمی خواهد مقالات فشرده و به سبک دانشگاهی را بخواند. آنها به دنبال اطلاعات ساده تری هستند: شما چه چیزی را ارائه می دهید، و چه چیزی می توانند از آن به دست آورند؟

نمونه فرم ثبت نام در وب سایت جیمز ماهر

«دانلود «راهنمای سفر عکاس نیویورک» یک مثال عالی در اینجا است. تیتر واضح است، یک مزیت ارائه می دهد و پیشنهاد آن را بیش از حد پیچیده نمی کند.

همچنین باید در مورد کادربندی خبرنامه ایمیل خود در قالب “بیانیه ماموریت” فکر کنید. در مورد اطلاعات اولیه ای که شما را به خوانندگان معرفی می کند فکر کنید:

  • شما کی هستید؟
  • چرا خبرنامه را شروع کردید؟
  • هدف اصلی شما از خبرنامه چیست؟
  • خبرنامه برای چه کسانی است؟

اما جانسون نمونه ای عالی از نوشتن به سبک «بیانیه مأموریت» ارائه می دهد. در زیر عنوان خود، او با 1) نام، 2) اهدافش، و 3) آنچه مردم از خواندن «مامان مجرد ثروتمند»، خبرنامه او به دست می آورند، شروع می کند.

یک بیانیه ماموریت به خوبی نوشته شده به این معنی است که هیچ کس نباید حدس بزند که خبرنامه شما در مورد چیست.

صفحه اصلی اما جانسون با آهنربای سربی

این نوع بیانیه ماموریت مخصوصاً اگر در حال ساختن یک برند شخصی هستید مفید است. هنگامی که شخصی می خواهد بیشتر در مورد اینکه شما چه کسی هستید و چه کار می کنید بداند، یک سفر ساده به صفحه ثبت نام شما او را مشخص می کند.

در نهایت، تمام فیلدهای مناسب صفحه ثبت نام خود را بدون جا گذاشتن جای‌بانی پر کنید. مثلا:

  • نام خبرنامه شما اگر هنوز یکی را ندارید، سعی کنید به این فکر کنید که افراد از ثبت نام چه چیزی به دست خواهند آورد. به عنوان مثال، “تنظیم کننده در پانزده روز” وعده یک نکته تناسب اندام در روز برای پانزده روز آینده است. همیشه می توانید برگردید و نام خبرنامه را تغییر دهید.
  • متن بدن خود را پر کنید. در این مرحله به آنچه خوانندگان شما نیاز دارند فکر کنید. مزایای ثبت نام چیست؟ فقط توصیف نکنید که خبرنامه شما چیست. شما می خواهید ترکیبی از معرفی خبرنامه را داشته باشید و همزمان مزایای اصلی آن را به خواننده بفروشید.
  • یک CTA مناسب اطمینان حاصل کنید که CTA شما با هر چیزی که بالاتر از آن است مطابقت دارد. اما بیایید در مورد اینکه چه چیزی CTA ها را قانع کننده می کند، دقیق تر صحبت کنیم.

یک فراخوان جذاب (CTA) بنویسید

ما قبلاً چند بهترین روش CTA را پوشش داده ایم، اما در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که می توانید امروز از آنها استفاده کنید.

ابتدا با CTA های خود سرگرم شوید. «ارسال» یا «ثبت‌نام» دقیقاً برای عضویت در خبرنامه با انگشت کلیک احساس نمی‌کنید. با این حال، «سفر تناسب اندام خود را رایگان شروع کنید»، به یک ماجراجویی اشاره می کند.

نمونه ای از یک فراخوان منحصر به فرد برای یک دوره آموزشی در فرم ثبت نام

یک مثال عالی از تفریح ​​با CTA را می‌توانید در صفحه ثبت نام مربی آواز، Felicia Ricci پیدا کنید.

“امروز ثبت نام کنید”؟ این می تواند کمی از طرف بی مزه باشد.

“بیا کمربند ببندیم عزیزم”؟ این یک خبرنامه است که به نظر می رسد سرگرم کننده خواهد بود.

در مرحله بعد، سعی کنید به این نکته اشاره کنید که خبرنامه شما کارها را آسان می کند – و فرآیند ثبت نام به خودی خود راحت خواهد بود.

CTA برای یک خبرنامه باید به نظر برسد که می تواند در یک لحظه اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، کلمه “دانلود” یک محرک خوب برای این کار است، زیرا همه ما می دانیم که دانلود یک فایل این روزها چقدر آسان است.

یکی دیگر از کلمات محرک برای راحتی، «سعی کنید» است. هیچ چیز بیش از حد فشرده ای در مورد امتحان کردن چیزی وجود ندارد. چه کسی می‌تواند با یک CTA که به‌اندازه چیزی که فقط یک بار باید آن را امتحان کنید، آرام و بی‌تحمل به نظر می‌رسد، بحث کند؟

یک صفحه ثبت نام بسازید که همه نت ها را ببیند

صفحه ثبت نام شما، وقتی به خوبی انجام شود، به خوانندگان علاقه مند دلیل قانع کننده ای می دهد تا آدرس ایمیل خود را با شما به اشتراک بگذارند تا بتوانید به گفتگو ادامه دهید.

طراحی صفحه شما باید در درجه اول باشد، به همین دلیل است که به شروع با AWeber کمک می کند. الگوهای صفحه فرود را که در AWeber در دسترس داریم بررسی کنید تا ببینید دستگاه تبدیل شما چگونه می‌تواند باشد—و همین امروز شروع کنید.

در اینجا فقط چند مورد از الگوهای صفحه ثبت نام محبوب تر ما وجود دارد که می توانید به صورت رایگان در حساب AWeber خود استفاده کنید. فقط روی تصویر زیر کلیک کنید و در حساب کاربری خود ذخیره کنید.