ما سالاد جوز هر معامله گر را امتحان کردیم و رتبه بندی کردیم

سلب مسئولیت: وقتی به Trader Joe می‌روم، سالادها اصلی‌ترین چیز من نیستند. من معمولاً دنبال یک دسته گل تازه (و در کمال تعجب، ارزان) هستم، یک دسته موز که تورم قیمت آنها هرگز لمس نمی شود، و اگر بین ماه های سپتامبر و نوامبر باشد، مجموعه معروف خوراکی های آنها در پاییز. اما اگر برای ناهار مشتاق باشم و به دنبال چیزی باشم 1) سبزیجات پر شده 2) رضایت بخش و 3) حتی بهتر از ترکیب کلاسیک مواد تشکیل دهنده، فقط بهترین سالادهای Trader Joe جواب می دهند.

وقتی نوبت به وعده های غذایی روزانه من می رسد، من یک موجود عادت هستم. اشتباه نکنید: من دوست دارم با روندهای غذایی مطابقت داشته باشم و به دنبال توسعه دهندگان دستور العمل های مورد علاقه ام برای کمی خلاقیت هستم. اما از دوشنبه تا جمعه، اصول اولیه الگوی غذا خوردن من زیاد تغییر نمی کند. یک اسموتی برای صبحانه، یک سالاد برای ناهار، و نوعی کاسه فصلی برای شام. (اگرچه اخیراً به من علاقه مند شدم و مرغ کباب خیره کننده کامیل را درست کردم – بدوید، راه نروید و همین الان درستش کنید).

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویر از میشل نش

سالادهای جو تاجر مورد علاقه ما، رتبه بندی شده است

واضح است که روتین‌های من می‌توانند از کمی تکان دادن استفاده کنند. و چه زمانی برای انجام آن بهتر از سفر است؟ اگر داستان‌های من را قبلا خوانده باشید، احتمالاً می‌دانید که من چیزی برای کوچ دیجیتال بودن دارم. (در حالی که من اسم این نام را دوست ندارم، با این وجود توصیف کاملی از سبک زندگی من است.) بنابراین، در یک سفر دو هفته ای اخیر به واشنگتن دی سی، الهام گرفتم تا سالادهای Trader Joe را هنگام ناهار بخورم تا ببینم آیا آنها بلند می شوند یا خیر. به تبلیغات هزار ساله فروشگاه.

با روحیه قوام و سازگاری با طعم سبز تازه، هر روز در طول یک هفته یکی از سالادهای زیر را برای ناهار انتخاب کردم. و در حالی که فکر می‌کردم یک جریان مداوم از سالادهای تریدر جو، ذائقه‌ام را به خواب می‌برد (و هوس‌های شکر من را بیش از حد می‌خورد)، یک اسپویلر به شما می‌دهم: من خودم را گرفتار دیدم.

البته، من قصد ندارم برای مادام العمر یک سالاد از پیش آماده باشم. بنابراین، با الهام از سالادهای زیر، سالادهای مورد علاقه خود را در خانه درست می کنم. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به خوبی های سرشار از مواد مغذی و عطر و طعم برسیم، که از کمترین مورد علاقه من تا موردی که دیدگاه من را نسبت به خوردن وگان تغییر داد، رتبه بندی شده است. (اسپویلر: برای بهتر شدن!) و اگر فروشگاه یا محصولی وجود دارد که می‌خواهید در مرحله بعد مرور کنیم، همه ما گوش به زنگ هستیم – در نظرات بنویسید!

شماره 7: سالاد سزار

سالاد سزار همیشه مورد توجه یا از دست دادن است. من هنوز چیزی را پیدا نکرده‌ام که مرز بین ستاره‌ای و غم‌انگیز ناهار میز کار را بگذراند. متأسفانه، پیشنهاد معامله گر جو در دسته دوم قرار گرفت. اما ممکن است پیش فرض هایی داشته باشم چون با امید زیاد وارد این یکی نشدم. در حالی که بسیاری از سالادهای بسته بندی شده می توانند من را با خوبی غیرمنتظره خود شگفت زده کنند، سالاد سزار به ندرت یکی از آنهاست.

من به یک سس تازه ساخته شده و سنگین آنچویی نیاز دارم که کاملاً قسمت های ترد رومی را پوشش دهد. کروتون ها باید صدای ترش شنیدنی بدهند، و اگر یک وعده سنگین از پارمزان تراشیده شده وجود نداشته باشد، من سریع آن را کنار می گذارم. در حالی که همه اجزا آنجا بودند، این بیشتر یک گزینه تئوری خوب بود. شما اجازه من برای پرش دارید.

شماره 6: سالاد مکزیکی

وقتی مواد تشکیل دهنده این سالاد را خواندم، چشمانم از هیجان روشن شد. به وضوح بافت و طعم متنوعی در بازی وجود داشت، با کلم ترد، دانه‌های کدو تنبل آجیلی، و غذای محبوب تابستانی – ذرت! – که در تضاد با سس خامه‌ای و میخ‌دار jalapeño بود. اما در حالی که هیاهو وجود داشت، این یکی متأسفانه در هنگام تحویل سقوط کرد.

مرغ به سادگی طعمی شبیه به مرغ داشت و من نتوانستم هیچ یک از لقمه های تند و فلفل را تشخیص دهم. و در حالی که رنگ های متنوع مواد باعث لذت بصری می شود، نمی توانم بگویم که طعم با آن مطابقت دارد. اگر پروتئین خود را چاشنی می‌کردید و از سس سزار به عنوان الهام‌بخش خلق خود استفاده می‌کردید، ممکن بود سایر اجزای آن به خوبی با هم ترکیب شوند. ، آیا آن را؟

شماره 5: سالاد یونانی کلاسیک

با یک گروه یونانی قوی در خانواده من که بسیاری از دیدارهای مجدد ما را با غذاهای باورنکردنی، شور و تازه عرضه می کنند، به سرعت به یکی از غذاهای مورد علاقه من تبدیل شد. و مطمئنا، می‌دانم که همه سالادهای یونانی یکسان درست نمی‌شوند، اما این ترکیب سالاد است که قلب من را دوست دارد. این برداشت تریدر جو بود خیلی نزدیک برای انجام کامل آن من لقمه شور زیتون را دوست داشتم (کلاماتاها ضروری هستند)، خیارها تند و ترد بودند، و پیاز قرمز مقدار مناسبی از حرارت را به همراه داشت.

پس من از چه چیزی می توانم شکایت کنم؟ ممکن است من را به دلیل خاص بودن خود از قلم بیاندازید، اما وقتی صحبت از سالاد یونانی می شود، من فتا را در بلوک های بزرگ به جای خرد شده ترجیح می دهم. وقتی شکل دوم را به خود می گیرند، به طور یکنواخت در سراسر سالاد توزیع می شوند. اما هیچ چیز مانند شیرجه زدن در یک چنگال فتا در برابر یک گوجه فرنگی آبدار نیست. مکعب های فتا آن را به بخش مهمی از سالاد تبدیل می کند، و اگر شما هم مانند من طرفدار آن هستید، می دانید که بسیار مهم است.

شماره 4: سالاد خرد شده با مرغ سفید کبابی

کوسکوس اسرائیلی یکی از غلات مورد علاقه من است. آن را با برنج قاطی نکنید! کوسکوس اسرائیلی نیست در حقیقت کوسکوس (می دانم گیج کننده است). این در واقع ماکارونی برشته شده در توپ های کوچک است. طعم آن آجیلی است و بافت آن کمی جویدنی است. این یک ترکیب دلچسب عالی برای هر غذای مخصوص سبزیجات است. و در این سالاد می درخشد. اغلب اوقات، از آن به عنوان یک فکر بعدی استفاده می‌شود و فقط به این معناست که هر چیزی را که به آن اضافه می‌شود، بزرگ کند. اما من احساس کردم که این سالاد بر اساس یک لقمه نرم و خوشمزه است.

تنها عیب این سالاد سس ریحان شیرین بود. من امیدوار بودم که چیزی کمی شبیه ریحان باشد، با طعمی فلفلی و شبیه بادیان. و در حالی که من آن را دریافت نکردم، این سالاد هنوز یک انتخاب مناسب برای ناهار بود، و من با احساس رضایت به کارهای بعد از ظهر خود ادامه دادم.

شماره 3: سالاد کلم بروکلی و کلم پیچ با گوشت مرغ سفید

این سالاد تا حد زیادی دلچسب ترین و رضایت بخش ترین سالاد این دسته بود. و در حالی که این واقعیت نتوانست آن را در جایگاه شماره یک به دست آورد، اما راه درازی را برای قرار دادن آن در بین سه تیم برتر انجام داد. و با بافت تریفکتای کلم پیچ، تخمه آفتابگردان و زغال اخته خشک شده، به راحتی فروخته شدم.

متأسفانه مرغ این سالاد را از برنده شدن بهترین سالاد در مجموع نگه داشت. شاید این یک قوام خسته کننده باشد، اما این واقعیت که مرغ مزه دار نبود (و مسلماً کمی خشک بود)، این سالاد را به عقب بازگرداند. حتی سس شیرین و تند، که علیرغم نامش، انتظار نداشتم اینقدر (خوشبختانه) پر از گرما باشد، نتوانست آنچه را که نیاز داشت به مرغ بدهد. افسوس، من این ترکیب را در سفرهای آشپزی آینده خود خواهم گرفت و نوارهایی از مرغ سوخاری خودم اضافه خواهم کرد.

شماره 2: سالاد جنوب غربی

من به عنوان یک مدیر، معمولاً به هر چیزی که برچسب “جنوب غربی” را داشته باشد مشکوک هستم. هیچ سایه ای به آن بخش از کشور انداخته نمی شود! من همیشه از آسمان های باز و اشباع آن و گرفتن درخشش فروتنانه چشم انداز آن توسط جورجیا اوکیف می ترسم. اما اغلب به‌عنوان نامی فراگیر استفاده می‌شود که طعم‌های فردی موجود در داخل را می‌شوید. مورد: استفاده از کوتیجا در این سالاد. این شبیه نگرانی من با فتا در سالاد یونانی است. می‌خواستم طعم شور و شیری آن بیشتر شود، اما مزرعه‌های جسورانه چیپوتل‌ها آن را پوشانده بودند. در نتیجه، طعم این سالاد مانند… وسیله نقلیه ای برای مزرعه چیپوتل ها بود. بدترین چیز در جهان نیست، اما با پتانسیل این سالاد، من بیشتر از کمی ناراحت شدم.

اما حتما تعجب می کنید: چرا این زمین در رتبه دوم قرار گرفت؟ واضح است که من به قسمت های کمتر مطلوب این سالاد توجه زیادی کرده ام. من عاشق تداخل ترد و خامه‌ای لوبیا سیاه، پیاز قرمز و کلم بودم. و وقتی صحبت از آن می شود، طعم های مطبوع با هم تطابق بسیار خوبی دارند. در پایان روز، این سالاد باعث لبخند من شد. (در مورد چند سالاد می توانید این را بگویید؟) اما در جایی که من واقعاً می خواستم بدرخشد، باعث شد که بیشتر بخواهم.

شماره 1: سالاد سوپر اسفناج وگان

و اکنون به سراغ بهترین سالادهای Trader Joe بروید. اگرچه ممکن است به نظر جالب‌ترین و جذاب‌ترین سالاد نباشد، چیزی که این انتخاب در پیتزای اولیه فاقد آن است، قطعا با اولین لقمه جبران می‌کند. کینوا، هویج، زغال اخته، نخود، ادامام، تخمه کدو تنبل (و البته اسفناج) ترکیبی شگفت انگیز از مواد سالم اما کاملاً ارزشمند را تشکیل می دهند. من همیشه طرفدار وقتی غذاهای غنی از مواد مغذی با طعم های باورنکردنی تلاقی می کنند، هستم و این سالاد عدالت را به همراه داشت.

من با این یادداشت پایان می دهم: پانسمان. هویج رنگ را به ارمغان می‌آورد، میسو عمق نمک و اومامی را به ارمغان می‌آورد، و زنجبیل ادویه‌ای گرم‌کننده را فراهم می‌کند که در پشت هر لقمه قرار می‌گیرد. این سالاد اسفناج را برای من بازتعریف کرده است. از کنارش نگذر!

این پست در ابتدا در 30 سپتامبر 2022 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.