بهترین مکمل های بیوتین برای سال 2023 از نظر متخصصان تغذیه

همکار سال اول من در خوابگاه، که شبیه پاریس هیلتون بود و اهل یکی از حومه‌های ثروتمند کالیفرنیای شمالی بود، بسیار به شوق مصرف روغن ماهی در اوایل دهه 2000 علاقه داشت. او هر روز یکی از آن قرص‌های کهربایی تخم‌مرغی شکل را خفه می‌کرد تا مانیکور فرانسوی و خرچنگ‌های رنگ‌شده‌اش را تقویت کند. تا آنجا که من به یاد دارم، این اولین آشنایی من با ایده مکمل های زیبایی بود. از آن زمان به بعد روغن ماهی از بین رفته است و راه را برای بیوتین باز می کند تا به عنوان کلید واژه زیبایی امروزی انتخاب شود. موهای رنگ شده در 30 سالگی من شروع به نازک شدن کرده اند، من خودم را – برخلاف تصور بهترم – در جستجوی بهترین مکمل های بیوتین در حین سرگردانی در راهروهای مواد غذایی می بینم.

بنابراین تصمیم گرفتم یک بار برای همیشه بفهمم: آیا واقعا بیوتین در تقویت مو و ناخن موثر است؟ و مارک های آزموده شده و واقعی که در واقع به تبلیغات تبلیغاتی پاسخ می دهند کدامند؟

تصویر برجسته توسط رایلی رید.

تصویر توسط Belathée Photography

کارشناسان

برای راهنمایی، از دو نفر از متخصصان مورد علاقه‌ام، سرا پون، سرآشپز و متخصص تغذیه، و مشاور تغذیه مقیم کامیل استایلز و مربی سلامت تغذیه یکپارچه، ادی هورستمن، با گواهینامه دوبار استفاده کردم. برای پاسخ به خواندن ادامه دهید.

آیا واقعا بیوتین مو و ناخن را بهبود می بخشد؟

بیوتین یک ویتامین B است که بیشتر افراد از یک رژیم غذایی کامل (به ویژه زمانی که غذاهایی مانند ماهی، تخم مرغ، سیب زمینی شیرین و بادام ترکیب می شوند) به دست می آورند. اگر بیوتین کافی دریافت نمی کنید، ممکن است باعث شکنندگی ناخن ها و ریزش مو شود.

Poon به اشتراک گذاشت: «تعدادی از مطالعات کوچک نشان داده اند که چگونه مکمل بیوتین به تقویت ناخن های شکننده کمک می کند. متأسفانه، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مکمل بیوتین به رشد یا تقویت موها و ناخن های سالم کمک کند وجود ندارد. ”

تصویر توسط تیل تامسن

آیا مصرف بیوتین هر روز اشکالی ندارد؟

این سوال از سوی کارشناسان ما مثبت شد، اگرچه هر دو خاطرنشان کردند که یک رژیم غذایی کامل باید مقدار کافی بیوتین برای یک بزرگسال داشته باشد.

هورستمن می گوید: مصرف بیوتین حتی در دوزهای بالا بی خطر است. همانطور که گفته شد، مصرف بیش از حد آن گاهی اوقات می تواند عوارض جانبی مانند معده درد و مشکلات خواب ایجاد کند، اما این موارد بسیار نادر هستند.

واقعاً روزانه به چه مقدار بیوتین نیاز دارم؟

مصرف روزانه توصیه شده بیوتین برای همه بزرگسالان 30 میکروگرم است.

برای اینکه بفهمید چه مقدار غذایی برای رسیدن به ارزش روزانه خود باید مصرف کنید، یک تخم مرغ حاوی 10 میکروگرم بیوتین، یک چهارم فنجان تخمه آفتابگردان حاوی 2.6 میکروگرم بیوتین و نصف فنجان سیب زمینی شیرین حاوی 2.4 میکروگرم بیوتین است. پون توضیح می دهد که میکروگرم بیوتین. بعید است که نیاز به مصرف مکمل بیوتین داشته باشید، اما اگر مطمئن نیستید همیشه می توانید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید.

تصویر از میشل نش

بهترین مکمل های بیوتین موجود در سال 2023

مکمل‌های زیر از توصیه‌های متخصص تغذیه گذشته همراه با مکمل‌های مورد علاقه کنونی هورستمن حذف شدند.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

مکمل پوست و ناخن زنانه Wellbel

این ویتامین‌های مبتنی بر علم از سلامت مو، پوست و ناخن حمایت می‌کنند. بر اساس شواهد، Wellbel فقط از مواد گیاهی، بدون گلوتن و غیر GMO استفاده می کند. این مواد، مانند بتائین HCL و نخل اره ای، در آزمایشات بالینی انسانی استفاده شده و در مجلات علمی معتبر منتشر شده است. – ادی هورستمن

PURE SYNERGY Vita·Min·Herb برای زنان

این مولتی ویتامین زمین های زیادی را پوشش می دهد (مانند انرژی، سلامت مغز، گوارش، ایمنی و سلامت قلب)، اما دارای انواع مواد مغذی است که از تولید طبیعی بیوتین پشتیبانی می کند.

کمپلکس سیمبیوتیکا لیپوزومال B Vit

هورستمن عاشق این مجموعه ویتامین B تقویت کننده خلق و خو است که علاوه بر ارتقای سلامت سلولی انرژی را افزایش می دهد.

پشتیبانی ارگانیک مو، پوست و ناخن Ora

به گفته هورستمن، این یکی از منحصر به فردترین محصولات موی گیاهی موجود است. این ماده حاوی ویتامین‌های آلی B، جلبک‌های ارگانیک و 1 میلیارد پروبیوتیک است.

مکمل رشد موی متعادل زنانه نوترافول

یک احساس جهانی در مورد Nutrafol وجود دارد: این مواد در واقع کار می کنند. یکی از راه‌هایی که محصولی که توسط پزشک ساخته شده است، این است که به علت اصلی نازک شدن مو، مانند استرس یا عدم تعادل هورمونی، رسیدگی کند.

کپسول موی گیاهی Act+Acre

این مکمل پیشرفته متعهد به مواد تمیز و منحصربه‌فرد است، مانند عصاره‌های دم اسب، که منابع غنی سیلیس برای افزایش حجم و درخشندگی هستند. افزودن بیوتین چرخه رشد سالم و ثابتی را افزایش می‌دهد و ترکیب عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌ها باعث رشد مو، انعطاف‌پذیری و ضخامت تارهای قابل مشاهده می‌شود. – ادی هورستمن

مکمل رشد مو FoliGROWTH

مملو از بیوتین و همچنین ویتامین های D و E، این مکمل دارای ترکیبات ستاره ای کافی برای جایگزینی مولتی ویتامین عمومی شما است و در عین حال از قفل های ضخیم تر و قوی تر پشتیبانی می کند.

HUM Nutrition Hair Sweet Hair

یک ویتامین صمغی خوب همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، اما ژل های بسته بندی شده با بیوتین HUM نیز اتفاقاً یک معامله واقعی هستند (با هزاران بررسی پنج ستاره برای حمایت از آن).

ویتامین های رشد موی شیدوی

شیدوی کاملاً طبیعی و سرشار از مواد مغذی، مواد گیاهی را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند تا ویتامینی تولید کند که از موهای بلندتر، سالم‌تر و پرپشت‌تر پشتیبانی می‌کند. بهترین از همه: بدون طعم گچی.

مون جویس سوپر مو

ویتامین‌های A، B، C، D، E و K بسیاری از کمبودهای تغذیه‌ای را که مانع سلامت مو می‌شوند، برطرف می‌کنند، در حالی که آداپتوژن‌های ارگانیک (آشواگاندا و جینسنگ)، محافظ‌های فولیکول (نخل نخل اره و دانه کدو تنبل) و ریزمغذی‌ها. از دم اسب و کلپ) رشته ها را از داخل به بیرون حمایت می کنند.