کلر پتاک، مالک نانوایی ویولت، هلو تارته خود را به اشتراک می گذارد

همه کسانی که مرا می شناسند می دانند: من شیرینی چشمگیر دارم. (اعتماد: به خوبی مستند شده است.) البته، این بدان معنی است که لیست نانوایی های من برای بازدید و کتاب های آشپزی برای پختن از آنها بی پایان است. بنابراین زمانی که در حال برنامه ریزی برای سفر اخیرم به لندن بودم، اولویت خود را بر این گذاشتم که هر چیزی که می توانستم از نانوایی کلر پتاک در شرق لندن، ویولت بخورم.

برای تایید: بسیاری از شیرینی های خوشمزه ای که با آن برخورد کردم و خوردم، ارزش سفر را داشت. کلر طعم هایی را آزمایش می کند که از تربیت او در کالیفرنیا گرفته شده است و آنها را با حساسیت واقعی شهری بالا می برد. هر چیزی که امتحان کردم – از کیک کوچک انبه گرفته تا شیرینی شکلاتی معروف زرده تخم مرغ او – برای همیشه طرز فکر من را در مورد شیرینی تغییر داده است. به محض اینکه به ایالت برگشتم، جدیدترین کتاب کلر را باز کردم، عشق یک کیک صورتی است، و به پختن رسید. و از آنجایی که تابستان در راه است و من تصمیم گرفته ام که هلو تازه را در هر وعده غذایی و خوراکی خود بگنجانم، با هیچ کدام از هلو تاتن او شروع می کنم.

و فقط در صورتی که قبل از غواصی تردید داشتید، دلتان را بپذیرید: کلر نابغه خلاق پشت کیک عروسی هری و مگان بود. به خواندن دستور غذا ادامه دهید، نکته کلر برای پوست کندن هلو، و اینکه چرا این تاتن هلو بهترین ترفند مهمانی است.

فلسفه آشپزی و غذایی خود را چگونه توصیف می کنید؟

فلسفه من این است که اول از همه برای طعم و مزه پخت می کنم و دوست دارم طعم ها را کاملاً خالص نگه دارم. پخت فصلی کاری است که من همیشه انجام می‌دهم و همه را تشویق می‌کنم از آنچه در اوج فصلش است، بهترین استفاده را ببرند. تقریباً در همه دستور العمل های من، می توانید میوه های فصلی را جایگزین هر آنچه در دستور غذا است، کنید.

چگونه این دستور را توسعه دادید؟

به طور کلاسیک، تارت تاتن با سیب درست می شود. اما من یکی را با هلو در رستوران یکی از دوستانم امتحان کردم و تبدیل به نوع مورد علاقه من تارته شد. همراهی کاستارد برگ هلو چیزی است که تهیه آن ممکن است دشوار باشد، اما اگر بتوانید چند برگ هلو تازه تهیه کنید، ارزشش را دارد. طعم بادام آنها با هلو بسیار خوب است. این بسیار طراوت و غیر معمول است!

چه چیزی باعث می‌شود این دستور غذا به سراغ شما بروید؟

این یک دستور العمل وقت گیر است، اما واقعا رضایت بخش است. این همچنین برای جمعیت خشنود است زیرا نمای بزرگ تارت واژگون شده بسیار نمایشی است! این دسر تابستانی عالی است. اگر می‌خواهید، یکی از راه‌های ساده کردن این کار، استفاده از یک خمیر پف دار واقعاً خوب است.

آیا ابزار آشپزخانه ای وجود دارد که شما توصیه می کنید برای این کار باید داشته باشیم؟

من همیشه به شما توصیه می کنم یک عنکبوت بخرید، که یک قاشق شکاف چینی است که برای شکار هلو عالی است. هلو را کاملاً و به آرامی فنجان می کند. همچنین برای طعم دادن به کاستارد با برگ های هلو خوب عمل می کند.

سایر موارد ضروری: یک ظرف پخت با کف سنگین، چدنی یا مسی. یک قابلمه ته سنگین خوب برای تهیه کاستارد و کارامل. یک کاردک لاستیکی مقاوم در برابر حرارت، یک میکسر پایه، یک همزن خوب، یک چاقوی تیز و یک کاردک افست. با آن، شما می توانید هر کاری انجام دهید!

چه ترکیبات برجسته ای این دستور را خاص می کند؟

هلوهای تازه رسیده در فصل، برگ های هلو اگر می توانید تهیه کنید و یک شیرینی پف دار کره ای خوب خانگی یا خریداری شده در فروشگاه.

آیا می‌توانیم مواد را تعویض کنیم؟

برای بدون لبنیات، نمی توانید کاستارد را درست کنید، اما آن را با بستنی بدون لبنیات سرو کنید. برای تارت می توانید از کره گیاهی و پفک وگان استفاده کنید. که با بستنی وگان یا شربت توت خوب کار می کند و خوشمزه می شود!

آیا می خواهید هک آشپزی را به اشتراک بگذارید؟

برای پوست کندن هلو، فقط آن را به آرامی در آب شکار می کنید. این یک ترفند عالی برای بسیاری از دستور العمل ها زمانی است که یک هلو بدون پوست می خواهید. فقط مطمئن شوید که حمام آب یخ دارید تا پوست آن به راحتی جدا شود و هلو نپزد.

چه توصیه ای به کسی می کنید که مرعوب پختن غذاست؟

از روند لذت ببرید! وقت گیر است اما ارزش تلاش را دارد. قبل از شروع دو بار دستورالعمل ها را بخوانید. و مطمئن شوید که تمام تجهیزات و مواد اولیه خود را قبل از شروع آماده کرده اید. زمان همه چیز در این دستور غذا است!

امیدوارید مردم وقتی یکی از دستور العمل های شما را درست می کنند چه احساسی داشته باشند؟

من واقعاً دوست دارم مردم هنگام پختن غذا بیشتر شبیه یک آشپز فکر کنند. برای ایجاد تعادل بین طعم ها در دستور العمل هایم فکر کنم زیرا اغلب دسرها و محصولات پخته شده بیش از حد شیرین هستند. نقش من این است که به مردم کمک کنم در پختن غذای فصلی راحت تر شوند و آنها را وادار کنم به غریزه خود اعتماد کنند و همچنین مهارت های خود را بهبود بخشند.

چه دستور العمل های دیگری از کتاب شما را ابتدا باید درست کنیم؟

My Brown Sugar Victoria Sponge یک مقدمه عالی برای پخت کیک های لایه ای است. و من واقعاً همه کوکی‌های این کتاب را دوست دارم، مانند کوکی‌های کره بادام‌زمینی بلوند و کوکی‌های شکلاتی وگان.

خوراکی‌های مورد علاقه‌تان که باید در ویولت امتحان کنید چیست؟

کیک کالیفرنیا، و البته کاپ کیک – به خصوص کیک میوه های فصلی. و کوکی‌های شکلاتی زرده تخم مرغ معروف ما!

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

تاتن تارت هلو تابستانی شیرین با کاسترد برگ هلو سرو می شود.


برای کاسترد:

  • 3 زرده تخم مرغ
  • 480 گرم خامه تکی (2 فنجان)
  • 2 قاشق غذاخوری شکر کپسول
  • 3040 برگ های هلو را شسته و خشک کنید (اگر نمی توانید برگ ها را بگیرید، یک قطره یا دو عصاره بادام به جای کاستارد)
  • کمی نمک

برای تارت:

  • 810 هلوهای رسیده اما سفت
  • 3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک
  • 135 گرم شکر (1/2 فنجان + 3 قاشق غذاخوری).
  • 500 گرم (1 پوند، 2 اونس) خمیر پف دار، به شکل دایره 12 اینچی گرد شده و سرد شده

  1. کاسترد را درست کنید. زرده های تخم مرغ خود را در یک کاسه کوچک جدا کنید و سفیده ها را برای استفاده دیگر نگه دارید (خوب یخ می زنند!). خامه و شکر را به یک قابلمه با پایه سنگین اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا کف کند و داغ شود اما نجوشد. یک مشت برگ هلو بردارید و حدود 30 ثانیه در خامه بخار پز قرار دهید. آن‌ها را غرق کنید و در حین تند شدن هم بزنید، سپس برگ‌های استفاده شده را جدا کرده و قبل از اضافه کردن یک مشت تازه، دور بریزید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که تمام برگ ها استفاده شوند و کرم رنگ سبز کم رنگی پیدا کند. برای دستیابی به طعم روشن، تازه و برگ هلو، باید به سرعت کار کنید. ماندن طولانی مدت برگ ها در کاسترد طعم آن را تغییر می دهد و نامطلوب است.
  2. سپس زرده‌های تخم‌مرغ را با چند قاشق غذاخوری خامه گرم مخلوط کرده و هم بزنید تا یکدست شود. زرده های پخته شده را دوباره به خامه باقیمانده اضافه کنید و یک کاردک ضد حرارت یا قاشق چوبی را به طور مداوم در ته تابه حرکت دهید. به محض اینکه کاسترد کف تابه غلیظ شد، حرارت را خاموش کرده و نمک را به آن اضافه کرده و کاسترد را از صافی و در ظرفی بریزید. در یخچال کاملا خنک کنید.
  3. بعد هلوها را بلانچ کنید. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. یک کاسه بزرگ آب یخ آماده کنید و یک قاشق سوراخ دار یا یک الک کوچک برای ماهیگیری هلوهای بلانچ شده داشته باشید. هلوها را به آرامی داخل آب در حال جوش بریزید (تابه را بیش از حد شلوغ نکنید). هلو فقط به 30 ثانیه در آب نیاز دارد تا پوست آن شل شود. یکی را از آب بلند کنید و پوست را نیشگون بگیرید تا ببینید آیا آماده لیز خوردن است یا خیر. اگر پوست هنوز به گوشت هلو چسبیده است، چند ثانیه دیگر آن را داخل آب بریزید. اگر پوست کنده است، آن را به آرامی به کاسه آب یخ اضافه کنید. این کار را تا زمانی که همه هلوها سفید شوند ادامه دهید، سپس آنها را از حمام آب خارج کرده و از پوست جدا کنید. هلوها را از وسط نصف کرده و هسته های آن را جدا کرده و چهار قسمت کنید. در یک بشقاب کنار بگذارید. نگران اکسیداسیون نباشید زیرا در هنگام پخت از بین می رود.
  4. فر را با دمای 425 فارنهایت گرم کنید. یک کاسه آب یخ به اندازه کافی برای یک ماهیتابه چدنی 10 اینچی یا قالب مسی تاتن آماده کنید. (یا می توانید این را در سینک آشپزخانه خود نصب کنید).
  5. 4. 2 قاشق غذاخوری کره و 6 قاشق غذاخوری شکر را روی حرارت زیاد کارامل کنید و هر چند وقت یکبار تابه را بچرخانید. پس از حل شدن شکر، از یک قاشق چوبی یا بادکنک همزن استفاده کنید تا همه آن را با هم جمع کنید. در صورت شکافتن یا کریستالی شدن آن نگران نباشید، زیرا در طی فرآیند پخت دوباره حل می شود. شما یک کارامل عمیق و تیره می خواهید. آن را از روی حرارت بردارید و بلافاصله ظرف را در آب یخ قرار دهید تا رنگ کارامل بیشتر نشود.
  6. هلوها را در تابه کارامل بچینید، در نظر داشته باشید که بعد از اتمام کار زیر و رو می شوند، بنابراین آنها را زیبا کنید. من سمت منحنی را به سمت پایین در کارامل قرار می دهم، سمت هسته را به سمت بالا. لایه دوم هلو را روی آن قرار دهید، سمت هسته را به سمت پایین قرار دهید، و به آرامی با دستان خود فشار دهید، آنها را به هم فشار دهید تا مانند یک پازل در کنار هم قرار گیرند.
  7. با دایره شیرینی خنک شده بپوشانید، لبه ها را بین هلوها و تابه قرار دهید، سپس یک قاشق غذاخوری کره باقی مانده را آب کنید و روی شیرینی را با قلم مو بمالید. 3 قاشق غذاخوری شکر باقی مانده را روی آن بپاشید، سپس چند بار با چاقو سوراخ کنید تا بخار در حین پخت خارج شود.
  8. تارت تاتن را به مدت 45 تا 55 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که شیرینی ترد و طلایی شود، شکر روی آن شروع به کاراملی شدن کرد و هلو و کارامل زیر آن شروع به حباب زدن در لبه ها کردند.
  9. تارت را از فر خارج کرده و اجازه دهید 10 دقیقه بدون مزاحمت بماند. یک بشقاب بزرگ آماده کنید که روی تارت تاتن را کاملا بپوشاند. با احتیاط زیاد، بشقاب را روی تابه قرار دهید و با استفاده از دستکش فر یا حوله چای که دور آن پیچیده شده است، به سرعت ظرف را برگردانید و تارت را با یک حرکت نرم روی بشقاب برگردانید، مراقب هرگونه مایع یا بخار داغ باشید. که ممکن است فرار کند با کاسترد برگ هلو سرد سرو کنید.

یادداشت

انجام مرحله آخر سر میز بسیار سرگرم کننده است، بنابراین من دوست دارم کاسترد را درست کنم و تارت را تا آخرین مرحله از ریختن در شیرینی آماده کنم، سپس آن را در یخچال خنک کنم تا زمانی که برای شام بنشینید. سپس می توانید آن را در حین غذا خوردن در فر قرار دهید. به این ترتیب می توانید آن را روی بشقاب سرو درست در مقابل مهمانان خود برگردانید.

  • زمان آماده سازی: یک شبه
  • زمان پخت: 1 ساعت
  • دسته بندی: دسر

کلید واژه ها: هلو، تاتن تارت

گزیده ای از عشق یک کیک صورتی اثر کلر پتاک است. حق چاپ 2023 Claire Ptak.