این ساندویچ سالاد نخودچی حاوی پروتئین است

من عاشق یک دستور العمل بسیار خوشمزه (و رضایت بخش) هستم ، مانند اولین بار که تهیه کردم ، صرف نظر از اینکه چند بار در حال تکرار است. حتی بهتر؟ وقتی دستورالعمل گفته شده به آسانی است که همه چیز را در یک کاسه بریزید و با هر موادی که در دست دارم پانسمان کنید. وارد کنید: ساندویچ سالاد نخودچی من.

این یک بازی گیاهی روی ساندویچ سالاد مرغ یا ماهی تن ماهی است که همه ولع مصرف ساندویچ سریع ناهار را در روزهای هفته برطرف می کند. به سادگی یک دسته بزرگ را یکشنبه شب به عنوان بخشی از آماده سازی غذا بریزید و برای چندین ساندویچ در طول هفته آماده است. و من قول می دهم که هنوز هم به لطف مواد دلپذیر ، روزهای خوب مزه می شود. بنابراین ، اگر به دنبال دستور العمل های گیاهی بیشتری برای افزودن به مجموعه روزانه خود بوده اید (اما این هنوز اشتیاق شما را برای چیزی دلچسب و سالم برآورده می کند) ، دیگر به دنبال آن نباشید.

خوب ، اگر صادق باشیم ، این یک دستور العمل بدون دستور است ، زیرا اساساً به هم ریختن این دستور غذا غیرممکن است. تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده ساده است که احتمالاً قبلاً در دست دارید ، یک کاسه بزرگ و مقداری نان.

پایه این سالاد ترکیبی از نخود و لوبیا کانلینی است. البته شما می توانید از نخود استفاده کنید ، من بارها از آن استفاده کرده ام ، اما من خامه ای که دانه های کانلینی به آن اضافه می کند را دوست دارم. علاوه بر این ، آنها واقعاً به چسباندن همه چیز با سس کمک می کنند. سس فقط ترکیبی از مقداری سس مایونز گیاهی است (می توانید از مایونز معمولی یا حتی کمی حمص برای اتصال همه چیز استفاده کنید) ، مقداری دیژون ، آب لیمو ، نمک ، فلفل ، نمک ، فلفل و کمی عسل به باز هم ، اگر کاملاً گیاهخوار هستید ، می توانید آگاوو را جایگزین کنید.

مطالب دیدنی  آموزش کامل دکوراسیون داخلی با 15 درس رایگان+ جزوه PDF - سریع آسان

سس ، لوبیا ، یک دسته کرفس برای کرانچ ، کرن بری برای شیرینی طعم دار و برخی پیازها برای یک لقمه خوش طعم ، همه اینها را با هم در یک گزینه ناهار خوشمزه به ارمغان می آورند – با طعم و پروتئین سالم.

بهترین بخش این است که می توانید این ساندویچ سالاد نخودچی را با هر چیزی که در اطراف دارید کاملاً سفارشی کنید. از دستور زیر به عنوان راهنما استفاده کنید ، اما باز هم به هم ریختن این دستور غذا واقعا سخت است. سبزی های مختلف مختلف مانند ریحان یا جعفری ، کمی سبزیجات اضافی اضافه کنید ، قره قاط را با شیرینی انگور خرد شده جایگزین شیرینی کنید ، یا حتی مقداری حرارت اضافی با چیپوتل و ژالاپینو اضافه کنید.

در حالی که من معمولاً این غذا را به شکل ساندویچ می خورم ، به همان اندازه خوشمزه است که با کراکر سرو می شود ، مانند کاهو یا روی سبزی مانند روگولا برای یک سالاد دلچسب.

اینجا دیگر ناهار میز غم انگیزی وجود ندارد ، ناهار مبارک!