بررسی و راهنمای اجاره 7 هیلتی برتر

 

موارد زیادی وجود دارد که شما مجبور هستید یک دیوار یا چیز دیگری را در یک کارگاه ساختمانی خراب کنید. در حالی که می توانید این کار را با هیلتی و اسکنه انجام دهید، این کار می تواند زمان زیادی طول بکشد. از این رو، هیلتی در چنین مواردی برای موارد زیر توصیه می شود: قدرت موتور: از آنجایی که این هیلتی های تخریب توسط یک موتور الکتریکی تغذیه می شوند، بررسی رتبه قدرت بسیار مهم است. درست مانند هر گجت دیگری، این رتبه بندی قدرت به صورت 10 آمپر یا 20 آمپر داده می شود، که در آن رتبه قدرت بالاتر منجر به عملکرد بالاتر می شود.

سرعت: هیلتی های تخریب همچنین دارای رتبه بندی سرعت هستند که بر حسب BPM یا BPM ارائه می شود. در حالی که برخی از گزینه ها 1900 bpm رتبه بندی می شوند، قدرتمندتر دارای امتیاز سرعت 2600 bpm است. اندازه ساختار: یک اسکنه در یک طرف هر هیلتی وجود دارد که مسئول فرآیند تخریب است. برخی از آنها یک اسکنه 1 اینچی دارند، در حالی که برخی دیگر بسته به مدلی که می گیرید ممکن است اسکنه 1 اینچی داشته باشند.

از این دو، اندازه اسکنه بزرگتر عملکرد بهتری را برای کاربر فراهم می کند، بنابراین اگر در یک سایت ساختمانی نیز کار می کنید، احتمالاً یک هیلتی نیز می خواهید. بنابراین، در اینجا ما با برخی از بهترین هیلتی های تخریب همراه با تمام جزئیات مانند ویژگی های آنها هستیم تا به راحتی آنها را متمایز کنیم. و اگر این کافی نیست، حتی می توانید پس از مطالعه این مقاله تا انتها، یک “راهنمای خرید” دقیق برای خرید هیلتی عالی پیدا کنید. بهترین هیلتی گارانتی هیلتی PowerSpeed اکنون بخرید XtremepowerUS Demolition Hammer 20 آمپر 1800 BPM 2 سال چک آمازون بوش تخریب هیلتی 13 آمپر 2900 BPM 1 سال چک آمازون ماکیتا هیلتی 10 AMP 2650 BPM10 AMP 2650 BPM 1 سال بررسی سالانه هیلتی آمازون باز 13 آمپری 1500 ضربه در دقیقه هیلتی 2 ساله در آمازون ویوو خانه تخریب هیلتی 11 آمپری 1400 در دقیقه در آمازون 2 بهترین بررسی های هیلتی 13. XtremepowerUS Demolition Hammer XtremepowerUS یکی از معروف ترین برندهای ابزارهای برقی مختلف است که manufact می کند. انواع محصولات سنگین، از جمله هیلتی.

 

قدرتمندترین گزینه ای که در اینجا از نظر قدرت موتور ذکر شده است. شما در این هیلتی یک موتور الکتریکی 20 آمپری دریافت می کنید که در مقایسه با سایرین بالاترین است. در نتیجه، هنگام کار با برق 110 ولت، توان 2200 وات را دریافت می کنید. از آنجایی که این ابزار سنگین است، می توانید برای آسودگی خیال با آن گارانتی 2 ساله دریافت کنید. اگرچه کیفیت ساختی که ارائه می دهد می توانست در قیمت داده شده کمی بهتر باشد.

 

یکی از ویژگی های مفید این هیلتی، داشتن دسته جلویی 360 درجه بر روی این هیلتی است که به شما امکان می دهد در هنگام استفاده از آن کنترل بهتری داشته باشید. : پوست ختنه گاه 20 درجه برای کنترل بهتر موتور بسیار قدرتمند گارانتی طولانی مدت برای آرامش خاطر توصیه ها: کیفیت ساخت می توانست کمی بهتر باشد هم اکنون از آمازون 1800 بخرید. Bosch Demolition HammerBosch یکی از انحصاری ترین برندهای ابزار برقی است که به دلیل عملکرد بالا شناخته شده است. ابزارها، شامل هیلتی های تخریب، و هیلتی بوش 11321EVS در رتبه دوم این مقاله قرار دارد زیرا بالاترین رتبه سرعت را در این مقاله ارائه می دهد. سرعت آن 2900 ضربه در دقیقه است که بسیار بالاتر از سایر گزینه ها است.

 

اما بهترین بخش در مورد این هیلتی این است که با موتور الکتریکی بسیار کارآمد خود که فقط 13 آمپر برای مصرف انرژی کمتر رتبه بندی شده است، این سرعت را ارائه می دهد. شما یک اسکنه 19/16 اینچی را در یک هیلتی بسیار بزرگ دریافت می کنید، مخصوصاً برای امتیاز سرعت خاص. خوشبختانه تنظیم سرعت با محرک سرعت متغیر ارائه شده توسط بوش در این هیلتی بسیار آسان است. توجه داشته باشید، شما یک سال گارانتی همراه با کیفیت ساخت عالی دریافت می کنید که این هیلتی را کاملا بادوام و قابل اعتماد می کند. بهترین ویژگی ها: موتور الکتریکی 1 آمپر سرعت نامی 13 ضربه در دقیقه 1 سال گارانتی 2900 اسکنه امتیاز اندازه 1/1 اینچ امتیاز: شامل یک درایور سرعت متغیر برای کنترل مناسب دقت بالا کیفیت ساخت عالی را برای آرامش خاطر ارائه می دهد همراه با بالاترین رتبه سرعت انتشار: هیلتی گران قیمت بسیار گران اکنون از آمازون 9 خریداری کنید.

 

هیلتی ماکیتا پیشنهادات زیادی از طرف ماکیتا وجود دارد اگر به دنبال هیلتی موتوردار ماکیتا هستید که در اینجا در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم. یک گزینه بسیار کارآمد که در این مقاله ذکر شده است. در این هیلتی یک موتور الکتریکی کوچک 10 آمپری دریافت می کنید. اما علیرغم داشتن موتور نسبتاً کوچکتر، سرعت متوسط 2650 bpm در این هیلتی را دریافت می کنید که برای اکثر کاربران کافی است. درست مانند بسیاری از محصولات دیگر ماکیتا، می‌توانید کیفیت ساخت عالی را با این هیلتی داشته باشید که داشتن آن همیشه خوب است. اگرچه گارانتی یک ساله آن فقط متوسط است و مانند بسیاری از گزینه های دیگر موجود است. یکی از کاربردی ترین ویژگی های این هیلتی این است که دارای نشانگرهای LED در کناره آن است. بهترین ویژگی ها: موتور الکتریکی 10 آمپر سرعت نامی 2650 ضربه در دقیقه گارانتی یک ساله شامل LED های وضعیت خطا نکات: شامل موتور با راندمان بالا موتور با کارایی بالا کیفیت ساخت عالی برای آرامش خاطر سخت افزار: گارانتی طولانی تر قدردانی می شد هیلتی گران قیمت اکنون از آمازون 1. هیلتی F2C در مقایسه با گزینه های دیگر در این مقاله، F2C یک نام تجاری کوچکتر از ابزارهای برقی است که هنوز هم یک هیلتی بسیار قدرتمند را به کاربران خود ارائه می دهد. بیا هیلتی