بهترین کتاب های جدید طراحی داخلی برای سال 2023

ماه گذشته، در یک صبح شدید سه شنبه در خانه، کار را متوقف کردم و به دره هادسون رفتم. به درختان میوه نگاه کردم و در اتاق نشیمن یک خانه مزرعه دهه 1890 استراحت کردم. به ظروف سفالی در آشپزخانه پر از عتیقه نگاه کردم. و من در عظمت و طراحی غرق شدم. این مکان زیبا هزاران مایل از خانه من در سانفرانسیسکو فاصله داشت، اما تنها کاری که برای رسیدن به آنجا باید انجام می‌دادم این بود که یکی از بهترین کتاب‌های طراحی داخلی را روی میز قهوه‌ام باز کنم. این یک ماجراجویی آنی بود.

تصویر برجسته اتاق نشیمن دایانا ریو توسط تیل تامسن.

تصویری از خانه الکس مک کیب توسط نیکول رمزی

این چیزی است که در مورد یک کتاب طراحی داخلی عالی است: این یک بلیط برای یک مکان دیگر است. گذرنامه به کشور دیگر به عنوان یک روزنامه نگار که بخش زیادی از طراحی را پوشش داده است، فکر می کنید که من تمام آخرین کتاب های طراحی را برای تحقیق می خوانم. نه – من آنها را برای سفر باز می کنم. بهترین ها فرار و تعالی فوری را ارائه می دهند. در عرض چند ثانیه می توانید توسط دیوارهای آبی مراکشی در طنجه احاطه شوید، در اتاق خواب صورتی رنگ گلی در سانتافه غوطه ور شوید، یا در یک انبار دبی به آسمان نزدیکتر شوید.

هر کتابی جادویی دارد، اما من استدلال می کنم که یک کتاب عالی طراحی داخلی هیجان خاصی دارد. این هفت مورد جدید مهلت، فرار و مشاوره طراحی بی نظیر را ارائه می دهند.

بهترین کتاب های طراحی داخلی سال گذشته

Remodelista در مین توسط آنی پی کویگلی

سردبیران Remodelista، بسیاری از آنها که من افتخار می کنم که آنها را مربی خطاب می کنم، می توانند انجام دهند هر چیزی-و من دنبال می کنم این گروه با استعداد چشم جمعی برای شناسایی خلاقانه ترین، الهام بخش ترین و بی نظیرترین طراحی دارد. بنابراین مناسب است که یکی از آخرین شاهکارهای آنها، چهارمین کتابشان، حال و هوای بی سر و صدا و مطمئناً پایدار مین را بررسی کند. این کتاب مملو از تصاویر خانه‌هایی با روح‌هایی است که در تابستان‌ها و زمستان‌های نمادین نیوانگلند پر شده‌اند، این کتاب در مورد مکانی زیبا و چگونگی به تصویر کشیدن ماهیت طراحی منحصر به فرد آن است. من عاشق توصیف ویراستاران RM هستم: «زندگی مین فراتر از سواحل صخره‌ای، مناظر ناهموار و شهرهای تابستانی عجیب و غریب، در مورد بالا زدن آستین‌ها و انجام کارها با دست است، خواه ترمیم سجاف یا بازسازی آشپزخانه».

ایجاد: خانه های الهام بخش که به خلاقیت بیش از مصرف ارزش می دهند اثر امیلی هنسون

امیلی هنسون برای حرفه خود به عنوان فروشنده برای Anthropologie و طراح صحنه فیلم و تلویزیون، طرفداران وفاداری ایجاد کرده است. بیایید بگوییم، زن می داند چگونه فضایی ایجاد کند که شما هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید. اما استعداد هنسون فراتر از زیبایی شناسی است: او همچنین در همه چیزهایی که ایجاد می کند، زمان، بودجه و سهولت را در نظر می گیرد و در نهایت فضاهایی را تولید می کند که از نظر مالی و خلاقانه در دسترس هستند. کتاب او، ايجاد كردن، به شما نشان می دهد که چگونه از طریق قدرت رنگ، تغییر کاربری مبلمان و اختراع مجدد ظاهر خاصی به دست آورید. هر صفحه آموزنده، الهام بخش و سرگرم کننده است.

The House of a Lifetime: A Collector’s Journey in Tangier نوشته امبرتو پاستی و نگوک مین انگو

چرا طراحی مراکشی اینقدر جذاب است؟ این سوال همانقدر هیجان انگیز است که گریزان است. الگوهای غنی، رنگ های چشمگیر، و معماری آراسته شبیه هیچ چیز دیگری در جهان نیست. نویسنده Umberto Pasti و عکاس Ngoc Minh Ngo این ترکیب التقاطی را در کتاب خود در مورد خانه Pasti در شهر مشهور به طرز درخشانی ثبت کرده اند. با ترکیب تصاویر باغ های سرسبز خانه و فضای داخلی اشباع شده، شبیه به رزرو بلیط مراکش برای یک هفته است. بعلاوه، پاستی گردآورنده همه مجموعه‌داران است، که باعث می‌شود این کتاب شبیه یک موزه ادبی باشد.

پتینه مدرن: راهنمای طراحی فضای داخلی گرم و مدرن توسط کریس میچل و پیلار گوزمان

مجله نیویورک تایمز پیلار گوزمان و کریس میچل را “یک زوج قدرتمند رسانه ای” می داند که شما می خواهید در مورد طراحی داخلی به شما درس بدهند. موافقم. در حالی که این دو متاهل دارای چندین دهه موقعیت تحسین برانگیز در رسانه ها و انتشارات هستند، آنها عشق شخصی خود را به سبک خانه گرم و التقاطی در خط مقدم تولید قرار دادند. پتینه مدرن– که به راحتی یکی از زیباترین و لذت بخش ترین کتاب های طراحی داخلی است که من با آن برخورد کردم. این زوج تجربه خود را از بازسازی خانه پس از خانه ترکیب می کنند و به شما توصیه های ملموسی می دهند که خودتان این کار را انجام دهید. این کتاب طوری خوانده می‌شود که دوستان بسیار باحال شما دقیقاً به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید به خانه‌ی رویاهایتان که زندگی می‌کنید، کاملاً روشن و روشن‌تر برسید.

تصویر خانه سرگرد هنری توسط جولی پوینتر آدامز

Soft Minimal: رویکردی حسی به معماری و طراحی توسط معماران Norm

اگر با کارهای Norm Architects آشنایی ندارید، به خودتان لطف کنید و آمار آن را بررسی کنید. یک استودیوی طراحی و معماری مستقر در کپنهاگ، Norm فضاهایی را تولید می کند که به نحوی باورنکردنی ساده هستند. و قدرتمند کار آنها بر روی سلامتی، گرفتن نور و فضا تمرکز دارد تا ظاهر و احساس خوبی داشته باشد. این صفحات به برخی از کارهای نمادین شرکت احترام می گذارند و خواننده را به شمال اروپا، ژاپن و فراتر از آن می برد.

Remodelista: The Low Impact Home: A Sourcebook for Stylish, Eco Conscious Living نوشته مارگو گورلانیک و فن وینستون

البته فهرستی از بهترین کتاب های طراحی داخلی بدون دو کتاب کامل نمی شود Remodelista کتاب ها این یکی دارای فضاهای زندگی زوجی برای افرادی است که از زندگی “کم تاثیر” پیروی می کنند. دقیقا چی معنی میده؟ ویراستاران زندگی کم تأثیر را به عنوان «رویکردی آینده‌نگر برای طراحی خانه با تأکید بر مصرف‌گرایی وجدانی و انتخاب‌های دوستدار زمین» تعریف می‌کنند. بسیاری از محصولات قدیمی، غیرسمی و پایدار و توصیه های بی پایان برای کارآمد و زیبا کردن خانه شما وجود دارد.

فضای داخلی در حال حاضر! نسخه 40

هر کتاب Taschen را بردارید و مسلم است که صفحات آن… زرق و برق دار خواهند بود. فضای داخلی در حال حاضر! یکی از معروف‌ترین عناوین این ناشر برای مجموعه جهانی تصاویر خانه‌ها در سراسر جهان است. این ترکیب متنوع است، از انبارها گرفته تا خانه های مزرعه گرفته تا آپارتمان های شهری، و تک تک خانه ها خیره کننده هستند. Taschen که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد، به تازگی نسخه 40 را منتشر کردهفتم نسخه به افتخار تولدش

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.