جنی یون استاد مسدود کردن زمان است، اسرار او را دریابید

تماس بیدار شدن

پنج دقیقه اول روز خود را چگونه می گذرانید؟ در ما تماس بیدار شدن سری، ما نگاهی به روال صبحگاهی افرادی می اندازیم که آنها را تحسین می کنیم تا الهام بخش مراسم AM خودمان باشیم. همه را ببین

همه ما آن قطعات جواهراتی را داریم که بیشتر به آنها گرایش داریم. برای من، این یک مجموعه ساده از حلقه‌هایی است که روزانه روی انگشت حلقه دست چپم می‌زنم. از طریق ساعت‌ها تایپ کردن، مجموعه‌های تنیس و آزمایش‌های شبانه در آشپزخانه، این حلقه‌ها مانند یک دوست دوست داشتنی با من می‌نشینند و در هر کاری که انجام می‌دهم مرا تشویق و الهام می‌بخشند. این دقیقاً همان هدفی است که جنی یون در سراسر کین می بافد. برند جواهرات خوب او موضعی تازه را در مورد جواهرات به کار می گیرد: هدف این است که هرگز پشت لوازم جانبی خود پنهان نشویم. در عوض، ما باید با قطعاتی که با آنها ارتباط برقرار می کنیم احساس تجلیل کنیم – به جواهرات خود اجازه دهیم مسیرهای منحصر به فرد ما را پشتیبانی کنند و به بخشی جدایی ناپذیر از داستان های ما تبدیل شوند.

جنی اخلاق کین را به خوبی ایجاد کرده است و طرح های خود را به عنوان پوسته دوم تصور می کند. اما این صرفاً علاقه به محصول نیست که جنی را هدایت می کند. هشت سال پیش، خانه خانوادگی او مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از جواهرات مادرش – قطعات میراثی که بین نسل‌ها به ارث رسیده بود – برده شد. این قطعات در نوع خود بی نظیر بودند و ارزش آنها به اندازه حسی که هر انگشتر، گردنبند و دستبند به آن اشاره می کرد، از زیبایی آنها ناشی می شد.

این تجربه جنی را برانگیخت تا کسب‌وکاری بسازد که بر این باور است که جواهراتی که زنان می‌پوشند – مادربزرگ‌ها، مادران، خواهران و دوستان – باید روایت‌های منحصربه‌فرد ما را منعکس کنند و ارتباطات معنی‌داری را در طول زندگی ما و فراتر از آن ایجاد کنند.

بیدار شدن با جنی یون

جنی این طرز فکر هدفمند را فراتر از تجارت نیز گسترش می دهد. او هر روز صبح با یک جهت گیری خوب تمرین شده نسبت به قدردانی از خواب بیدار می شود. به عنوان یک مادر، خلاق و زنی که دائماً کنجکاوی خود را دنبال می‌کند، جنی می‌داند که برای همه این کارها وقت ندارد – و خلاف آن را تظاهر نمی‌کند. در عوض، به ویژه در طول سال گذشته، جنی یاد گرفته است که کمتر دنبال کند. و نه، این بدان معنا نیست که او انگیزه ذاتی خود را نادیده می گیرد. در عوض، او بدون احساس گناه نه می‌گوید و این تمرین را هدیه‌ای برای خود، خانواده‌اش و حرفه‌اش می‌داند.

زندگی به‌عنوان یک کارآفرین باعث شده است که اساساً تغییر کنم، از طرز فکرم گرفته تا روشی که می‌خواهم زندگی کنم.

از گفتگوی ما مشخص است که همه چیز در زندگی جنی از این منظر بهره برده است. او در مورد اولویت‌هایش عذرخواهی نمی‌کند، مرزهای سالمی بین کار و خانواده‌اش تعیین می‌کند، زمانی را برای مراقبت از خود اختصاص می‌دهد و هرگز به فنجان قهوه صبحگاهی‌اش نه نمی‌گوید. و در حالی که خلاقیت و اشتیاق او به فعالیت های حرفه ای او منجر می شود، او همچنین خود را عملی توصیف می کند. (او به من می گوید: “من یک باکره تا یک تی هستم.”)

بدیهی است که جنی روتینی را ایجاد کرده و مراسمی را انجام می دهد که در هر لحظه لحظاتی از خودانگیختگی، الهام گرفتن و خلاقیت را می دهد. مشاهده بسیار شبیه نحوه طراحی و تصور او از جواهراتش است. جنی اشکال کلاسیک و سیلوئت های مینیمالیستی را به خود می گیرد و اصالتی را القا می کند که بازسازی آن برای دیگران غیرممکن است. چرا؟ زیرا هر قطعه – از حلقه‌های او گرفته تا حلقه‌هایش گرفته تا دستبندهایی که با عشق روی مچ دست‌هایش چیده شده‌اند – دقیقاً جنی را تشکیل می‌دهند و به آنها اطلاع می‌دهند. درخشش او، نقص‌هایش، و فشار بی‌توجه او برای زندگی بر اساس شرایط خودش.

در زیر، جنی ما را به پشت صحنه برنامه صبحگاهی خود می برد. از پادکست‌هایی که به رفت‌وآمد صبحگاهی او انرژی می‌دهند تا نکته‌ای که بازی را تغییر می‌دهد برای ارتقای سطح نان تست آووکادویی شما – به علاوه اینکه چرا دنبال کردن مسیر کارآفرینی جهشی است که هرگز به عقب برنمی‌گردد – جنی الهام‌بخش زیادی دارد. این است که چگونه فرد صبحگاهی خود را انجام می دهد.

از حرفه و راه اندازی کسب و کار برای ما بگویید. زندگی به عنوان یک کارآفرین چگونه بوده است؟

من در یک برند لوازم جانبی فناوری جهانی مشغول به کار بودم که پس از یک اتفاق ناگوار با خانواده ام، جواهرات نقش مهم تری در زندگی من بازی کرد. در سال 2015، خانه پدر و مادرم مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از جواهرات آنها به سرقت رفت. آن قطعات بیشتر عتیقه جات و گنجینه های شخصی بودند که از پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و پدربزرگ و مادربزرگش به مادرم منتقل شده بودند – بنابراین به راحتی قابل تعویض نبودند.

من هر عکسی که می توانستم از جواهرات گمشده جمع آوری کردم و از منطقه جواهرات لس آنجلس بازدید کردم به این امید که کسی را پیدا کنم که بتواند حداقل تعدادی از جواهرات مورد علاقه مادرم را دوباره بسازد. یک جواهرساز نیمکتی پروژه را برعهده گرفت و من تا آنجا که می توانستم در مورد جواهرات دانش کسب کردم.

وقتی اولین قطعه جواهری را که دوباره خلق کردم به مادرم دادم، اشک ریخت. باید دوباره از صفر شروع کنیم.

زندگی به‌عنوان یک کارآفرین باعث شده است که اساساً تغییر کنم، از طرز فکرم گرفته تا نحوه عمل و نحوه زندگی‌ام. بیشتر اوقات، برای بهتر شدن، و گاهی اوقات برای بدتر است. این واقعاً مانند یک ترن هوایی به نظر می رسد، اما واقعاً یکی از مواردی است که من هرگز آن را پس نخواهم گرفت.

بزرگترین یادگیری شما در سال گذشته چه بوده است؟

دنبال کمتر شدن و موهبت نه گفتن بدون احساس گناه. من یاد گرفته ام به چیزهایی که به نظرم انرژی ام را می گیرد و فنجانم را پر نمی کند نه بگویم. من انتخاب آگاهانه ای را انجام داده ام که هم در زندگی شخصی و هم در تجارت خود کارها را انجام ندهم، صرفاً به این دلیل که این روند یا کاری است که بقیه انجام می دهند. در عوض، من مسیر خود را بر اساس دیدگاهم ایجاد می کنم.

چگونه سبک شخصی خود را توصیف می کنید؟

من یک باکره هستم. من خیلی عملی هستم، به خصوص الان که یک مادر هستم. استایل من پایه های کلاسیک است، ساده و هر از چند گاهی با رنگ های مختلف. من عاشق این هستم که خودم را با جواهرات برای ظاهر کلاسیکم تزئین کنم.

بیایید وارد برنامه صبحگاهی شما شویم.

من معمولاً قبل از بقیه اعضای خانواده ام بیدار هستم زیرا به طور طبیعی یک فرد صبحگاهی هستم. من دوست دارم آخر هفته ها بیدار باشم در حالی که بقیه دنیا هنوز در خواب هستند. این کمی سکوت برای فکر کردن به خودم، یک قهوه واقعاً خوب، و یا اطلاع از اخبار یا کمی کار استراتژیک یا خلاقانه چیزی است که مرا به خود جذب می کند. بعد، یک صبحانه خوب آماده می کنم در حالی که کایا، کودک 3 ساله ام را برای مدرسه آماده می کنم. صبحانه معمولاً شامل آبمیوه سبز/اسموتی، غلات، تخم مرغ، آووکادو، گرانولا و میوه است. برای من مهم است که همه غذای مغزمان را دریافت کنیم.

یک قهوه واقعاً خوب، و یا اطلاع از اخبار یا کمی کار استراتژیک یا خلاقانه چیزی است که من را جذب می کند.

از آنجایی که من هر روز یک رفت و آمد طولانی به محل کار دارم، در حالی که انرژی ام زیاد است، مهم ترین جلسات خود را در ماشین انجام می دهم یا به پادکست های روزانه خود گوش می دهم (CNN 5 Things، اخبار NPR، Glossy، Barron’s Streetwise، Gloss Angeles، بی‌هوش، فهرست ادامه دارد). من معمولا تا ساعت 9 صبح برای اولین جلسه در دفتر هستم!

یک روز معمولی برای شما چگونه به نظر می رسد؟

مسدود کردن زمان هر روز بسیار متفاوت است و بر برنامه های مختلف تمرکز دارد.

  • دوشنبه بیشتر یک روز کاری عمومی و تعیین اهداف دوی سرعت برای هفته است.
  • سه شنبه من روی برندسازی و بازاریابی تمرکز می کنم.
  • چهارشنبه بر عملکرد متمرکز است.
  • پنج‌شنبه، من روی مجموعه عروسی و نامزدی‌مان، Vow by Kinn کار می‌کنم.
  • جمعه، من معمولاً کارهایی را انجام می دهم که باید قبل از آخر هفته تکمیل شوند

زنگ بیداری شما ساعت چند است؟

زنگ ساعت من هر روز ساعت 5:40 به صدا در می آید. احتمالاً به خواب بیشتری نیاز دارم، اما سعی می کنم حداقل 7 ساعت در روز بخوابم.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

قهوه ام را درست کن

چه آداب و رسومی شما را برای موفقیت آماده می کند؟

روال صبحگاهی من معمولاً به نظر می رسد: قهوه صبح، لباس پوشیدن و آمادگی ذهنی برای روز. در طول این مدت، به آنچه می خواهم برای روز انجام دهم و/یا آنچه در پیش دارم فکر می کنم. بچه‌های من معمولاً وقتی من آماده‌ام از خواب بیدار می‌شوند و من شروع به درست کردن صبحانه می‌کنم و سعی می‌کنم با عجله ما را از در بیرون ببرم.

تشریفاتی که من را برای موفقیت آماده می‌کند این است که بتوانم اهداف کوچک و قابل دستیابی را تعیین کنم و بتوانم بین هر بلوک زمانی تقسیم کنم.

در این مدت، تلفنم را خاموش می‌کنم و در مورد آن روز با بچه‌هایم صحبت می‌کنم (یا در مورد چه آرزوهایی داشتند و غیره). هنگامی که آنها در مدرسه رها شدند، سپس من ابزار ذهنی خود را به سمت چیزهایی که می خواهم برای آن روز به دست بیاورم تغییر می دهم.

روال زیبایی صبحگاهی خود را از ابتدا تا انتها شرح دهید.

مراقبت از پوست:

آرایش:

شما چه چیزی برای صبحانه می خورید؟

قبلا تخم مرغ بود اما من برای کمک به آکنه کیستیکم بعد از زایمان کم کردم.

  • یک اسموتی شیر بادام، آووکادو، سیب، موز و اسفناج/کلم پیچ. (اگر آووکادو خیلی غلیظ است با خیار یا کرفس می توانید آن را حذف کنید.) نکته جانبی: سیب و موز چیزی است که آن را برای بچه ها شیرین تر می کند! اگر می خواهید رنگ سبز را پنهان کنید، زغال اخته یا توت فرنگی اضافه کنید.
  • نان تست آووکادو با روغن ترافل.
  • قهوه + آب زیاد!

روغن زیتون برایتلند. کتاب آشپزی مزرعه مالیبو.

ما همیشه در یخچال شما چه چیزی پیدا خواهیم کرد؟

چاشنی، از هر نوع.

مراسم صبحگاهی شما چیست؟

چند دقیقه خیره شدن به اقیانوس با قهوه. مغز من معمولا برای یک دقیقه یا بیشتر ساکت است.

کتاب های مورد علاقه شما چیست؟

همیشه روی میز خواب شما چه چیزی هست؟

مجله پنج دقیقه ای من، قطعه ای از آثار هنری کایا، و آب.

موسیقی متن مورد علاقه شما برای آماده شدن چیست؟

باب موزس، آبشار، آلسو، بالا و فراتر، تئو، سزا، استروما. بستگی به روحیه دارد!

آیا صبح ها ورزش می کنید؟

من یوگای گرم انجام می دهم و فقط آخر هفته ها تنیس را انتخاب می کنم. صادقانه بگویم، ای کاش می توانستم زمان بیشتری را برای تمرینات اختصاص دهم. جمعه های تابستانی در پیش داریم و امیدوارم بتوانم در این مدت بیشتر از آن استفاده کنم.

لباس روزانه شما چیست؟

شلوار جین و یک پیراهن شسته و تمیز با کت چرمی یا کت چرمی All Saints.

اگر هر روز صبح یک ساعت بیشتر وقت داشته باشید، چگونه از آن استفاده می کنید؟

احتمالاً سعی می کنم روز را زود شروع کنم تا بتوانم زودتر تمام کنم. شام برای من یک منطقه بدون وقفه است و من برای حضور در کنار خانواده مرز سختی دارم. اگر به این معنی است که می توانم روز را زود شروع کنم تا بتوانم زودتر به خانه بروم و کارهای بیشتری را که می خواهم انجام دهم، دوست دارم.

یک یا دو کاری که هر روز انجام می دهید تا زندگی شادتری داشته باشید چیست؟

  1. قدردانی را تمرین کنید. من شخصاً دوست دارم هر زمان که احساس سپاسگزاری می کنم در یادداشت های آیفون خود بنویسم. من همچنین دوست دارم قبل از خواب با کایا در مورد روزمان و قسمت های مورد علاقه مان در روز صحبت کنیم. او اکنون مشتاقانه منتظر است که از من بپرسد: “بخش مورد علاقه شما در روز چه بود؟”
  2. انعکاس. من حداقل پنج دقیقه در روز با ژورنال نویسی سازگار بوده ام. این به من اجازه می دهد تا در مورد روز و پیروزی های بزرگ یا کوچک فکر کنم.

اگر بتوانید موفقیت خود را در یک چیز مشخص کنید، آن چیست؟

خانواده ی من. از شوهرم گرفته تا والدینم گرفته تا شبکه دوستانم که می‌توانم ایده‌های خود را مطرح کنم. وقتی می گویند که یک دهکده نیاز دارد، من واقعاً معتقدم که در همه جنبه های زندگی شما صدق می کند، نه فقط تربیت فرزند.

تمام کننده های جمله:

من هرگز از خانه بیرون نمی روم بدون: درمان لب رود.

اگر ساعات بیشتری در روز وجود داشت، این کار را می کردم: برو تو Strand تا با سگم قدم بزنم + با دخترم اسکوت کن.

سالم ترین عادت صبحگاهی: من تا زمانی که دخترم را در مدرسه رها نکرده ام به تلفنم نگاه نمی کنم.

بدترین عادت صبحگاهی: قهوه، مقدار زیادی از آن

یکی از چیزهایی که می خواهم به خاطر آن شناخته شوم این است: کسی که زندگی اش را به کمال رساند.

تنها چیزی که می ترسم این است: از دست دادن کسانی که دوستشان دارم

وقتی آن ترس را احساس می کنم: به شوهرم یا بهترین دوستم زنگ بزن و با صدای بلند صحبت کن.

کتابی که همیشه توصیه می کنم: ذات گرایی و فکر کردن سریع و آهسته.

یک ویژگی که برای موفقیت در زندگی به آن نیاز دارید: انعطاف پذیری

حمام یا دوش؟ محصول مورد علاقه شما چیست؟ حمام یک محصول حمام نیست، اما من عاشق یک لیوان شراب خوب در حمام با نمایش خوب هستم.