دکور Cottagecore چیست و چرا همه جا در حال حاضر

اگر زمانی را صرف TikTok (و حتی اگر نکرده اید) کرده اید ، احتمالاً ارجاعاتی به دکوراسیون cottagecore دیده اید. مبادا فکر کنید این فقط یک مد گذرا است ، حتی خلاصه معماری به این روند طراحی شاد توجه کرده است. ما احساس می کنیم اینجاست که باید بماند ، بنابراین بیایید در مورد آنچه هست ، از کجا شروع شده و چگونه می توانید برخی از این عناصر شیرین را در خانه خود پیاده سازی کنید.

در اصل ، طراحی داخلی کلبه به زیبایی اشاره می کند که زندگی روستایی را جشن می گیرد و ایده آل می کند. این طعم زیبا ، با یک گل منحصر به فرد و فضای پرنعمت دارد. به کلبه کیت وینسلت در فکر کنید تعطیلات، اما حتی بیشتر twee.

این یک تکامل از سبک لورا اشلی و Shabby Chic است که به نهایت خود رسیده است. این دیدگاه عاشقانه از زندگی مزرعه شبانی ، زیبایی شهر روستایی انگلیس را در هر مکانی که زندگی می کنید ، جشن می گیرد. تنها چیزی که به آن نیاز دارید تزئینات تزئینی برای تبدیل هر خانه به یک رویای کلبه است.

این یک زیبایی زیبا ، پر جنب و جوش و رو به جلو است که پر از تصاویر شاد ، شیرین و عناصر تزئینی است. پارچه های توالت ، لباس های پف کرده ، چاشنی های قارچ و چراغ های چشمک زن همه بخشی از دکوراسیون اتاق کلبه هستند. با این وجود ، سبک ها ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. در حالی که یک فرد ممکن است تمام راه را طی کند و در یک فانتزی کامل کلبه ای زندگی کند ، دیگران ممکن است بخواهند چند چیز کلبه دار را اینجا و آنجا در خانه ترکیب کنند.

تصویر ویژه توسط بلاتی عکاسی از خانه جنیفر وان میلر.

چرا کاتککور در حال حاضر پرطرفدار است؟

افزایش قیمت کلبه را می توان تا حد زیادی به رسانه های اجتماعی نسبت داد. در حال حاضر 2.3 میلیون پست با #cottagecore در اینستاگرام برچسب گذاری شده است ، و همین برچسب در TikTok به 7.2 میلیارد بازدید رسیده است.

شاید تعجب آور نباشد که یک سال دشوار منجر به زیبایی می شود که سادگی بی انتها را ایده آل می کند. نه تنها تأکید زیادی بر ایجاد خانه های دنج و راحت شده است ، بلکه به نوستالژی وسیع و اشتیاق برای زمان کمتر پیچیده نیز کمک کرده است. اگر با غذاهای خمیر ترش دست و پنجه نرم کرده اید ، خود را روی پتوهای دنج سرمایه گذاری کرده اید و بافتنی یا کاردستی آموخته اید ، ناخواسته در سبک زندگی کلبه ای زندگی کرده اید.

آیا علاقه شما برانگیخته شده است؟ برخی از ایده های دکوراسیون خانه را بخوانید تا بتوانید چند عنصر رویایی به فضای خود اضافه کنید.

دکوراسیونی برای خانه خود انتخاب کنید!

با این علامت برنجی یک عنصر تزئینی محتاط و در عین حال دوست داشتنی اضافه کنید.

اینجا بخرید.

این ملیله پرچم با موضوع زنبور عسل تجسم هنر دیواری کلبهکور است.

اینجا بخرید.

اگر از طرفداران سبک Anthropologie هستید ، به احتمال زیاد چشم خود را به این آینه تپه ای دوخته اید.

اینجا بخرید.

ذخیره سازی کاملاً شیرین برای خانه شما یا برای برداشتن تخم مرغ تازه مزرعه به بازار.

اینجا بخرید.

سرامیک های خود را با این زیبایی گل دار Anthropologie ارتقا دهید.

اینجا بخرید.

با این جا شمعی های شگفت انگیز کمی درام و نور ملایم شمع را به فضای خود بیاورید.

اینجا بخرید.

این کاربردی است و یک نمونه کلاسیک از دکوراسیون کلبه است.

اینجا بخرید.

کلبه هر کشور نیاز به یک پایه دارد تا چکمه های خود را خشک نگه دارد!

اینجا بخرید.

با این کتری چای شطرنجی کمی هوس و هیجان به آشپزخانه خود اضافه کنید.

اینجا بخرید.

هیچ چیز مانند سوزن دوزی گلدار قدیمی نمی گوید.

اینجا بخرید.

پایان رنگ سپیا و بازوهای بلند و خمیده با لهجه های فلزی شکل برگ و روکش شمع های چکه کننده به این لوستر جلوه ای پرنعمت می بخشد.

اینجا بخرید.

با این سرویس لحاف دنج ، بیرون را به داخل بیاورید.

اینجا بخرید.

از آن برای ذخیره کالاهای اصلی انبار یا حتی قرار دادن یک گیاه کوچک زیبا در آنجا استفاده کنید!

اینجا بخرید.