سیب زمینی 5 ماده ای پستو پارمزان که پر از طعم است

وقتی نوبت به کارنامه آشپزخانه من می رسد، غذاهای بسیار کمی وجود دارد که در واقع آنها را به صورت چرخشی نگه دارم. من دستور تهیه سالاد، میان وعده بعد از ظهرم (که 10 برابر بهتر از نان تست آووکادو است) و یک اسموتی سبز که بیشتر صبح های من را سوخت می دهد، دارم. هر چیز دیگری که می‌خورم یا نوعی آزمایش است یا مجموعه‌ای از موادی است که در دست دارم و می‌تواند به کاسه تبدیل شود یا نتیجه چیزی است که آن روز هوس می‌کنم. بنابراین، وقتی دستوری را پیدا می‌کنم که نه تنها چندین بار در طول یک سال، بلکه چندین بار در یک ماه درست می‌کنم، می‌دانید که باید دستور پخت خوبی باشد. سیب زمینی های پستو پارمزان پنج ماده ای من را وارد کنید.

البته ما عمیقاً وارد فصل سیب‌زمینی شده‌ایم و من نمی‌توانم از این خوشحال باشم. همه چیز در مورد پوره سیب زمینی کرکی و سیب زمینی شیرین کاراملی است، اما من اینجا هستم تا در مورد سیب زمینی سوخاری صحبت کنم. به خودی خود، یک سیب زمینی برشته بسیار خوب است. بافت قهوه‌ای طلایی ترد و داخل کره‌ای به سختی قابل کوبیدن است، اما وقتی به سیب‌زمینی فکر می‌کنم، همه چیز در مورد استفاده از آنها به عنوان یک بوم خالی است. با استفاده از تعداد انگشت شماری از موادی که طعم و مزه دارند، این سیب‌زمینی‌ها از واقعاً خوب به واقعاً فوق‌العاده تبدیل می‌شوند.

بهترین بخش این دستور غذا این است که می توانید از هر سیب زمینی که در دست دارید استفاده کنید. من از دسته ای از انواع مختلف استفاده کردم: طلاهای یوکان، بچه ماهیان و سیب زمینی های کوچک بچه. با چند ترفند برش، همه اینها با هم در یک سینی برشته می شوند و همزمان آماده چنگال می شوند. برای بچه سیب زمینی، من آنها را کامل نگه می دارم. اگر دوست دارید می توانید آنها را نصف کنید یا یک قسمت از آنها را نصف کنید، اما من دوست دارم پوست روی اینها در فر کاراملی شود. برای بچه های انگشتی، من فقط آنها را به صورت مقطعی به دو نیم کردم تا داخل سینی ورق ترد شود.

و برای من ستاره این سیب زمینی ها طلاهای یوکان است. از آنجایی که این سیب‌زمینی‌ها بزرگ‌تر از انواع دیگر سیب‌زمینی‌ها هستند، نه تنها آنها را نصف کردم، بلکه هاسلبک آن‌ها را نیز برش دادم تا حرارت راحت‌تر از بین سیب‌زمینی‌ها عبور کند و همزمان با سیب‌زمینی‌های دیگر در سینی بپزد. به علاوه، این اجازه می دهد تا رویه پستو در سیب زمینی نفوذ کند و طعم بیشتری به آن اضافه کند.

در مورد پستو صحبت کنیم. من از فروشگاهی استفاده کردم بله، همه چیز در مورد یک میانبر اینجاست. بعلاوه، امروزه بسیاری از انواع پستوهای عالی وجود دارد که وجود دارند فقط به خوبی خانگی اگر یک نسخه خانگی عالی بسازید، قدرت بیشتری برای شما خواهد داشت، اما برای سهولت در اینجا، هیچ قضاوتی در مورد استفاده از آنچه در شیشه است وجود ندارد.

برای سرو، مقداری خمیر سیر کاراملی شده و تفت داده شده اضافه می‌کنم که شیرینی لطیف، پارمزان نمکی و لیموی زینتی را اضافه می‌کند که به کاهش غنای سیب‌زمینی و پنیر کمک می‌کند. من قطعاً همین الان بالای جزیره آشپزخانه‌ام ایستاده‌ام و این سیب‌زمینی‌ها را مستقیماً از روی سینی ورق برای شام خوردم – در آن بازی شرم‌آور نیست!

چه اینها را به عنوان یک کباب یکشنبه سرو کنید، چه روی میز شکرگزاری خود، تضمین می‌کنم که اینها در آشپزخانه شما نیز تکرار خواهند شد.