یک نقص دیگر نیز وجود داراست در زمانه خروج گاز ها از لوله اول هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله اهمیت یک افزایش قطر روبرو هستیم. آینههای برقی در نصیب جانبی که امکان تا شوندگی اتوماتیک دارند. پژو پارس Tu5 قطع از تجهیزات ایمنی و رفاهی، امکانات و آپشنهای اضافی دیگری نیز دارااست که در همین قسمت به آنها اشاره خوا هیم کرد. به کارگیری از بدنه پژو 405 که بر روی پلتفرم X2000 طراحی شده میباشد باعث شده پژو پارس ایمنی نسبتا بالایی داشته باشد و در تصادفات جراحت کمتری به ماشین و سرنشینان تیوفایو یا این که ایکس یو سون آن وارد شود. باز هم تکرار میکنیم همانقدر که کارگزاشتن هدرز بی آلایش است، تولید آن یک عمل بنیادی و پیچیده می باشد که بایستی کلیدی استانداردهای حتمی طراحی شود. یک عدد از مهمترین نقص ها در صنعت خودروسازی کشور، عدم وجود ابتکار اختراع و خلاقیت در طراحی ورژن جدید خودروهای سابق است، خصوصا که در شاهد تفاوت های واضحی در فضای خارجی و بدنه ماشین نیستیم. اما در طراحی و ایجاد یک هدرز رشته ای و کارا بر مغایر کارگزاشتن آن به هیچ وجه ساده نمی باشد . در ادامه بایستی خاطرنشان کرد که همین قطعه به صورت افتر مارکت (After Market) عرضه می گردد. همین موضوع به جهت پژزپارس تیوفایو هم برقرار بوده می باشد و کمپانی ایران ماشین از آخرها سال 97 رینگ آلومینیومی را به تجهیزات پژو پارس بیش تر کرد تا جذابیت بیشتری را در خودرو ساخت کند. تابعجماعت در بخش دیگری از سخنان خویش به عرضه تیپ نو ساینا و کوییک فیسلیفت سایپا اشاره کرد و افزود: «دو کالا ساینا و کوییک G که پیش از این اهمیت موتور M۱۵ اصلاحشده و مجهز به دریچه گاز برقی معرفی شده بودند، در تیپ GX به موتور نو ارتقایافته M۱۵GSI مجهز خواهند شد.» ازجمله آپشنهای الحاقی ساینا GX در مقایسه حساس ساینا S میتوان به مولتیمدیا اصلی نمایشگر ۷اینچ، دوربین عقب، کنترل صدا از بر روی فرمان، صندلی مهم روکش چرم، دستگیره آسان بازشو، نمایشگر سیستم در دست گرفتن فشار باد تایر (TPMS)، اتولایت، شیشه دودی عقب و رینگ آلومینیومی اشاره کرد. علاوه بر بیشتر شدن حلقه آلومینیومی تغییر تحول ظاهری آیینه های جانبی هم در گونه های جدیدتر در زمره مهمترین تغییرات ظاهری قرار دارد. همین طرح، حاصل مخلوط المان های پژو 406 مثل چراغ های گربه ای جلو، جلوپنجره شیر نشان، ورودی هوا و مه شکن های روی سپر و ضربه گیرهای مشکی رنگ در جلوبندی خودروست. تعبیه دو ایربگ در ماشین برای سرنشینان جلو، سیستم ABS و EBD در کنار ترمزهای دیسکی چهارچرخ حالت قابل قبولی در مشاجره ایمنی پژوپارس Tu5 آماده می کند. دارای اینکه در آیتم ایمنی ماشین های داخلی ارائه دیتا و نتایج قاطعانه کار دشواری است، البته بطورکلی محصولات جمهوری اسلامی ایران ماشین ایمنی مناسبتری در مقایسه اهمیت دیگر تولیدات داخلی دارند. از گزاره امکانات رفاهی و ایمنی پژو پارس تی یو فایو میتوان به مورد ها زیر اشاره کرد. در ساخت هدرز اعتنا و ظرافت زیاد بیشتری به عمل برده شده و خم کتری لوله ها و نقطه های اتصال آن مهندسی سازی شده بوده و به جور ایست که هوای خروجی موتور را بهتر تخلیه نموده و سیلندر خودرو خالی تر از دود شده و در کار به جای آن هوای بیشتری را در هر مرحله مکش و سیلندر موتور خودرو از اکسیژن بیشتری پر شده و احتراق اتومبیل کاملتر و حاذق تر بوده و شتاب اتومبیل بالا میرود. هرچند در ماشین های امروزی یک یکسری راهه وظیفه سوقدهی و خروج دود و گازهای ناشی از احتراق را برعهده دارد، ولی اکثری از اشخاص برای ارتقا عملکرد این سیستم، از هدرز ها به جای قطعه یک سری راهه استفاده می کنند. به جای فشار از یکسری سیلندر در منیفولد ، هر سیلندر حساس استفاده از هدر یک لوله اگزوز را اخذ می کند. در مرحله ششم و فیلم چهارم به صورت عملی به شما نشان می دهیم به چه صورت توانستیم در دو تصویب نام از همین خطاها عبور نماییم و در نهایت ثبت نام هایی که مطمئنن ناموفق می شدند را به ثبت اسم های چیره تبدیل کردیم و در غایت سطر قرارداد را اخذ کردیم و لذت تصویب نام موفق را باز نیز چشیدیم. 3. همینطور می تواند موجب آسیب به چفت و بست های توربو شارژر شود و درنتیجه سبب نشت روغن به سیستم اگزوز شود و نیز در بعضی موارد موجب ازکار افتادن کاتالیزور شود. مثلاً برای خودروی ۲۰۶ امکان زخم رساندن به درپوش فیلتر روغن و یا این که پمپ هیدرولیک وجود دارد. افزودن چنین آپشن هایی در آخرین فیس لیفت پژو پارس سبب ساز شد تا علاوه بر جذابیت بیشتر، دلایل خرید بیشتری برای متقاضیان مهیا کند. یکی از قطعات که منتخب از سیستم اگزوز محسوب میشود، هدرز نام دارد و در حقیقت جایگزین منیفولد چدنی فابریک پیشرانه خواهد شد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها زیاد بخش اعظم در آیتم پارس تیوفایو 95 لطفا به تماشا از وب وبسایت ما.