ما 10 مارک قهوه کم اسید را امتحان کردیم – در اینجا چیزی است که باعث کاهش آن شد

یکی از لحظات مورد علاقه من در هر روز، اولین جرعه قهوه است. گرم، سرد، شیرین یا سیاه، به جرات می توانم بگویم که مدت زیادی است که عاشق انواع قهوه هستم. تا همین اواخر بود که دیدم مارک های قهوه کم اسید در خواربارفروشی های محلی ظاهر می شوند و وعده می دادند که با روده ملایم تر باشند و من را مجذوب خود کرده بود. می‌دانید اینترنت چه می‌گوید: ناراحتی‌های شکمی یک مشکل داغ دختر است. بنابراین، من تصمیم گرفتم بهترین مارک های قهوه کم اسید را امتحان کنم که ممکن است به روده من استراحت بدهد و به من این امکان را بدهد که از صبح هایم کمی بیشتر لذت ببرم. و با نکات و مارک های قهوه کم اسید زیر، شما هم می توانید.

تصویر از میشل نش

مشکل قهوه کم اسید چیست؟

من سؤالات زیادی داشتم در مورد اینکه اسیدیته دقیقاً چیست، چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه قهوه ای با محتوای اسیدیته کمتر پیدا کنید. به طور کلی، قهوه به دلیل نوع دانه های مورد استفاده، روش برشته کردن و وجود کافئین، یک نوشیدنی بسیار اسیدی است. این ترکیب از عوامل گاهی اوقات می تواند منجر به ناراحتی معده یا وزوز ناخوشایند کافئین شود. با محبوبیت قهوه کم اسید، چندین برند را مورد آزمایش قرار دادم تا ببینم این دم‌آوری‌ها چگونه دوام می‌آورند.

چگونه قهوه بر هضم تأثیر می گذارد

کافی است که بگوییم – قهوه در بخش گوارش کمی مشکل ساز است. در حالی که من نیز می‌دانم که گاهی اوقات تنها چیزی که در صبح مصرف می‌کنم یک فنجان قهوه است، خوردن یک وعده غذایی قبل از اولین دم کردن برای جلوگیری از ناراحتی معده بسیار مهم است. کافئین به تنهایی می تواند باعث افزایش سطح کورتیزول در صورت عدم مصرف غذا از قبل شود. علاوه بر این، قهوه می‌تواند با تولید اسید هیدروکلریک اضافی، اسیدیته معده را افزایش دهد که می‌تواند منجر به سوزش سر دل، رفلکس اسید و سوء هاضمه شود. این علائم تنها تعدادی از دلایلی است که باعث می‌شود برخی افراد اول صبح از مصرف این نوشیدنی اسیدی خودداری کنند.

چه چیزی قهوه خاصی را اسیدی تر می کند

بدون تغییر روتین صبحگاهی، می توانید به راحتی کمی شیر یا خامه به قهوه خود اضافه کنید که اثر خنثی کننده ای روی اسید دارد. با این حال، اگر در حال حاضر مستعد مشکلات معده هستید، ممکن است لبنیات بیشتر پاسخی نباشد که به دنبال آن هستید. جایی که دانه های قهوه شما برداشت می شود و ارتفاع برداشت هر دو می تواند محتوای اسید را تعیین کند. اگر قصد دارید میزان اسید خود را کاهش دهید، هنگام خرید، به دنبال لوبیاهای برزیل، سوماترا و نیکاراگوئه باشید.

اگر در خانه دم می کنید، چند راه وجود دارد که می توانید اسیدیته دم کرده صبحگاهی خود را کاهش دهید. تعدادی نکته:

  • زمان برشته شدن خود را طولانی کنید. هم دما و هم مدت زمان تفت دادن می تواند بر اسیدیته قهوه شما تأثیر بگذارد. برای کاهش اسیدیته قهوه، سعی کنید در دمای آب بالاتر اما برای مدت طولانی دم کنید. قهوه شما ممکن است تلخ تر از حد معمول به نظر برسد، اما محتوای اسید واقعی به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود.
  • پوسته‌های تخم‌مرغ را داخل زمین‌هایتان بریزید. از آنجایی که پوسته تخم مرغ مواد قلیایی است، برای کاهش اسیدیته هر چیزی که در آن گنجانده شده است، از جمله فنجان جو صبحگاهی شما، کار می کند.
  • از آسیاب درشت دانه های قهوه استفاده کنید. از آنجایی که قهوه ریز آسیاب شده حاوی ذرات بیشتری نسبت به قهوه درشت آسیاب شده است، استفاده از پودر درشت تر در دمای پایین تر از اسیدی شدن دم کرده جلوگیری می کند. و تلخ. نمره!
تصویر از میشل نش

یافتن کباب قهوه اسیدی کمتر

از بین سه روست – روشن، متوسط ​​و تیره – جایزه کمترین اسیدیته به قهوه برشته تیره تعلق می گیرد. این کباب دارای ترکیبات کمتری است که باعث می شود سلول های معده اسید تولید کنند. علاوه بر این، اگر روش های مختلف دم کردن قهوه را انتخاب کنید، ممکن است شانس بیشتری در از بین بردن اسیدیته داشته باشید. اسپرسو روند دم کردن کوتاه تری دارد و دم کردن سرد به حرارت کمتری نیاز دارد. هر دو فرآیند می توانند اسیدی که در نوشیدنی شما فیلتر می شود را کاهش دهند.

پس از تست طعم و تعیین اینکه چگونه این مارک های قهوه در برابر معده حساس مقاومت می کنند، لیستی از 10 مارک قهوه کم اسید را برای امتحان آماده کرده ایم. بخوانید و میل کنید تا یک لحظه لذت بخش تری از قهوه صبحگاهی داشته باشید.

10 مارک قهوه کم اسید، امتحان شده و آزمایش شده

اگر ایده قهوه با اسید پایین توجه شما را برانگیخت، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. برای انتخاب بهترین مارک های قهوه کم اسید ما را بخوانید.

توجه: بسیاری از قهوه های موجود در این لیست به صورت دانه کامل، آسیاب شده و بسته بندی شده عرضه می شوند. حتما قبل از بررسی فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید!

بهترین مارک های قهوه کم اسید

بهترین مقرون به صرفه: قهوه برشته فرانسوی کم اسید Trader Joe

درست زمانی که فکر کردم Trader Joe’s نمی تواند بهتر شود، گزینه کم اسید را برای قهوه روست فرانسوی آنها پیدا کردم. این قهوه طعم کامل، با طعم قوی و در عین حال شیرین قهوه داشت. لوبیاها قبل از برشته شدن طولانی و آهسته بخارپز می شوند که به حذف اسیدیته بدون تأثیر بر طعم کمک می کند. من متوجه شدم که این ترکیب در مقایسه با قهوه‌های فرانسوی روست معمولی که امتحان کرده‌ام، کاملاً نرم و تلخ است. و به روش واقعی Trader Joe، یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های کم اسید با کمتر از ده دلار است.

  • نت های طعمی: اسموکی با کمی شکلات شیرین
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: برزیل و پرو

اگر شما هم مثل من هستید و تقریباً 24/7 در حال حرکت هستید، Purity Coffee یک بسته تک‌سروی عالی از ترکیب کباب تیره خود را ارائه می‌دهد. ترکیب “Ease” به طور خاص برای هضم آسان تر از قهوه سنتی و در عین حال حفظ طعم قوی فرموله شده است. این ترکیب حاوی سطوح بالایی از ترکیبات فنلی آنتی اکسیدانی در ترکیب کم اسید خود برای تقویت مواد مغذی اضافی است. در حالی که Purity هم دانه‌ها و هم تفاله‌ها را می‌فروشد، من متوجه شدم که ساشه‌های یکبار مصرف آن‌ها برای صبح‌های شلوغ، زمانی که هنوز یک فنجان قهوه با کیفیت می‌خواستم، عالی هستند. اگر ایده بسته های یکبار مصرف چندان جذاب نباشد، آنها یک گزینه زمینی نیز ارائه می دهند. اگر معده حساس و رفت و آمد طولانی صبحگاهی دقیقاً موافق نیستند، این قهوه برای شما مناسب است.

  • نت های طعمی: گردوی بو داده، شکلات تلخ، ادویه قهوه ای
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: نیکاراگوئه، هندوراس و کلمبیا

قهوه ضد گلوله به چند دلیل عالی جایگاه خود را در این لیست به دست آورده است. مخلوط برشته شده متوسط ​​کمترین عوارض جانبی گوارشی را به همراه داشت در حالی که محتوای کافئین خود را کاملاً کاهش می داد. قهوه من طعم کمی تلخی داشت، اما با نت های طعم شیرینش، لقمه خفیف را جبران می کرد. من متوجه نشدم که این قهوه هیچ نوع طعم اسیدی داشته باشد و آن را به قهوه‌نوش‌های باتجربه که نیاز به کافئین اضافی دارند، به شدت توصیه می‌کنم.

  • نت های طعمی: دارچین، آلو و پرتقال با روکش فندقی کاکائویی
  • نوع کباب: متوسط
  • اصل و نسب: کلمبیا، السالوادور و گواتمالا

یکی از شناخته شده ترین قهوه های کم اسید در میان قهوه شناسان، Lifeboost است. تمام محصولات آنها قهوه های کم اسید هستند و می توان آنها را به صورت دانه، پودر یا به صورت “Go Bag” یکبار مصرف خریداری کرد. کباب تیره آنها خشک و شیرین است و طعمی ملایم دارد. Lifeboost به دلیل سطح pH آن که 6 یا بالاتر در تمام قهوه های آن است، در مقایسه با pH حدود 5 یا کمتر در اکثر قهوه های سنتی محبوبیت خود را به دست می آورد.

  • نت های طعمی: شکلات
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: نیکاراگوئه

کباب فرانسوی Puroast یکی از صاف ترین ترکیبات قهوه کم اسید موجود در بازار است. آنها طعم‌های مختلفی مانند وانیل پررنگ و فندق ممتاز را ارائه می‌دهند، اما اگر به طعم‌ها حساس هستید، روست فرانسوی آن‌ها یک گزینه کباب تیره کم اسید عالی است. کباب فرانسوی معمولی می تواند تلخ باشد، اما این ترکیب خاص هیچ عنصر تلخی ندارد.

  • نت های طعمی: دودی و شیرین
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: ونزوئلا

در حالی که ممکن است یک قهوه برشته شده متوسط ​​مطلوب ترین گزینه برای نوشیدنی های چاشنی قهوه نباشد، گزینه ارگانیک و کم اسید Fabula ممکن است نظر شما را با رایحه های خوش طعمی مانند شکر قهوه ای و میوه های ملایم تغییر دهد. این ترکیب قهوه نسبت به اکثر قهوه های فروشگاهی و کم اسید، پر طعم و تازه تر است، که دلیل قیمت کمی بالاتر آن است. با این حال، اگر در مورد طعم و تازگی دم نوش خود حساس هستید، ممکن است این برند ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

  • نت های طعمی: قندهای کاراملی، آجیلی، شکلات، غنی
  • نوع کباب: متوسط
  • اصل و نسب: پرو

وقتی صحبت از تنوع به میان می آید، قهوه Volcanica کیک را می گیرد. این قهوه را می توان به چهار شکل تهیه کرد: دانه کامل، آسیاب قطره ای، آسیاب اسپرسو و فرنچ پرس. این برند همچنین 26 نوع مختلف قهوه کم اسید را ارائه می دهد که همگی معیارهای اسیدی پایین PH 5.6 تا 5.2 را دارند. کباب تیره آنها به طرز شگفت انگیزی شیرین است، با نت هایی از شکلات تلخ و کارامل که طعم کامل و جسورانه آن را تکمیل می کند.

  • نت های طعمی: دود، شکلات تلخ و کارامل
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: کلمبیا، گواتمالا و سوماترا

اگر تا این حد به مارک های قهوه کم اسید رسیده اید اما قهوه ساز ندارید، VitaCup یک گزینه عالی کم اسید را ارائه می دهد که به شکل Keurig K-Cup عرضه می شود! کباب تیره VitaCup نه تنها خوشمزه است، بلکه برای مسافرت یا صبح های شلوغ نیز بسیار راحت است. من متوجه شدم که این قهوه نسبت به سایر قهوه های کی کاپ که دم کرده ام نرم تر و متعادل تر است.

  • نت های طعمی: کارامل و کاکائو
  • نوع کباب: تاریک
  • اصل و نسب: گواتمالا

اگر از طرفداران پر و پا قرص ترکیب های مختلف هستید، قهوه لوسی جو شما را پوشش می دهد. این شرکت خانوادگی زمین‌ها و حبوبات کم‌اسید را با طعم‌ها و کباب‌های بی‌نظیر عرضه می‌کند. ترکیب اصلی کم اسید آنها ترکیبی عالی از شیرین و تند است در حالی که هنوز فنجان قهوه شما را شدید و به دور از تلخی نگه می دارد.

  • نت های طعمی: شیرین و خاکی با کمی ادویه
  • نوع کباب: متوسط ​​تاریک
  • اصل و نسب: اندونزی و برزیل

جدا از بسته‌بندی خیره‌کننده‌اش، قهوه Mastermind به دلیل تقویت ذهنی اضافه‌ای که قهوه‌های سنتی معمولاً ارائه نمی‌دهند، به این فهرست راه پیدا می‌کند. کباب اسپرسوی کم اسید آنها نرم است و به اندازه اسپرسوهای سنتی طعم قوی ندارد و کمی شیرینی دارد. از نظر محتوای کافئین قوی است، بنابراین رقیق کردن این قهوه با خامه یا نوشیدن یک فنجان کوچک در یک زمان ممکن است ایده خوبی باشد.

  • نت های طعمی: ملایم شیرین و خاکی
  • نوع کباب: اسپرسو
  • اصل و نسب: ایالات متحده آمریکا