مشتری از دوره ایمیل برای افزایش فروش دوره آنلاین استفاده می کند

پل کیرتلی مقیم بریتانیا محتوای وبلاگ خود را در یک دوره کوتاه ایمیل کوچک قرار داد تا سرمربی ها را گرم کرده و دوره پولی خود را ارتقا دهد. و شما نیز می توانید این کار را انجام دهید.

گاهی اوقات ارائه انگیزه برای انتخاب کامل برای افزایش لیست ایمیل شما می تواند مشکل باشد. این می تواند به ترکیبی از تحقیقات ، آزمایش و صبر نیاز داشته باشد.

اما وقتی انگیزه ای را که مخاطبان دوست دارند رعایت کنید ، لیست ایمیل شما می تواند با جهش های فزاینده شروع به رشد کند.

از نظر پل کرتلی ، خالق وبلاگ محبوب bushcraft ، paulkirtley.co.uk ، گوش دادن به علایق ، نیازها و چالش های مخاطبان خود کلید ایجاد انگیزه های انتخاب کامل است.

پس از گذراندن اولین بخش از این حرفه در امور مالی ، پل آن را پشت سر گذاشت تا اشتیاق خود را برای خارج از منزل ، بوته نوردی و بقای بیابان دنبال کند.

او می خواست دانش و مهارت های خود را با دیگر علاقه مندان به فضای باز که می خواستند مهارت های بوش کار و بقا را بیاموزند به اشتراک بگذارد. بنابراین همراه با وبلاگ خود ، او تجارت خود را Frontier Bushcraft راه اندازی کرد. پل به عنوان یکی از مدارس برجسته انگلستان در انگلستان ، دوره های بوشکرافت و سفرهای بیابان را ارائه می دهد.

شروع با فرم اولیه ثبت نام

پل از همان ابتدا ارزش بازاریابی ایمیلی را درک کرد و بلافاصله شروع به ایجاد یک لیست کرد.

در ابتدا ، او به سادگی از مردم خواست تا برای به روز رسانی وبلاگ خود ثبت نام کنند.

نمونه ای از فرم ثبت نام ایمیل

در حالی که این امر باعث جذب برخی از اولین مشترکین پل شد ، اما تأثیری که او امیدوار بود نداشت. او می دانست که برای ارائه مشترکین احتمالی به چیزی با ارزش تر نیاز دارد.

غلبه بر فلات رشد با یک انگیزه جدید

برای سرعت بخشیدن به رشد لیست ایمیل خود ، پل مجموعه ای از ویدئوها را به عنوان یک آهنربای سرب (یا مشوق انتخاب) جمع آوری کرد و یک فرم پاپ آپ در وبلاگ خود ایجاد کرد. در نتیجه ، لیست ایمیل او از بین رفت. در حال حاضر او هزاران مشترک از سراسر جهان دارد.

نمونه فرم ثبت نام ایمیل آهنربای سرب

تنوع در مشوق های انتخابی خود

همانطور که لیست ایمیل پل افزایش یافت ، او همچنان انگیزه های انتخابی بیشتری را برای ادامه رشد اضافه کرد.

او از مخاطبین خود نظرسنجی کرد تا بفهمد به چه چیزی علاقه دارند و چه نوع محتوایی رایگان ارائه دهند.

“[The survey] به من ایده بسیار خوبی داده است که چه نوع محتوای رایگان را می توانم برای افراد جالب ارائه کنم. “

یکی از راههایی که پل توانست سریعاً مشوق های جدیدی ایجاد و راه اندازی کند ، استفاده مجدد از حجم عظیمی از مطالبی بود که قبلاً در وبلاگ خود ایجاد کرده بود.

“من سالها مطالب در وبلاگ خود دارم و بسیاری از محتویات ستون آن است. بیشتر آن زمان خاصی ندارد و هنوز هم به اندازه زمانی که آن را نوشتم ارزشمند است. “

پل با داشتن سالها مطالب در دستان خود ، توانست بسیاری از مطالب وبلاگ خود را در دوره های کوتاه ایمیل قرار دهد.

پل گفت: “من در حال حاضر مطالب زیادی در وبلاگ خود دارم ، اما بسیاری از آنها در عمق مدفون شده است.” “به جای داشتن یک پاسخگوی خودکار عمومی که افراد در آن ثبت نام کنند و هفته ها و هفته های” آیا این مقاله را دیده اید “دریافت کنید ، من دوره های کوتاه ایمیل خاصی را ایجاد کردم که از آهنرباهای سربی خاص ناشی می شود.”

به عنوان مثال ، پل یک دوره کوتاه ایمیل رایگان Fire Fundamentals را ارائه می دهد که به عنوان بخشی از سری ایمیل های خودکار اصلی خود شامل می شود. هنگامی که شخصی روی پیوند مجموعه اصلی خود کلیک می کند ، به طور خودکار به دوره ایمیل اصول اولیه آتش اضافه می شود.

نمونه ایمیل برای یک دوره کوتاه رایگان

این مینی دوره مشترکان را در نه درس گذرانده و به چندین پست وبلاگ عمیق که وی در گذشته نوشته است پیوند می دهد.

این دوره طرفداران “ساختمان آتش” او را به شدت درگیر محتوا می کند. همانطور که آنها بیشتر درگیر محتوا می شوند و پل را می شناسند ، برای پیشنهاد ثبت نام در دوره آنلاین پولی او در مقطع ابتدایی Bushcraft آماده می شوند ، که نزدیک به پایان دوره کوتاه می آید.

4 بهترین شیوه آهنربای سرب

اکنون که آن را در عمل مشاهده کردیم ، بیایید چند شیوه برتر آهنربای سرب را از تجربه پل کرتلی مرور کنیم:

از مخاطبان خود بپرسید که از شما چه می خواهند

آیا می خواهید بدانید مخاطبان شما به چه چیزی علاقه دارند؟ مستقیماً با نظرسنجی از آنها بپرسید.

داده هایی که از یک نظرسنجی جمع آوری می کنید می تواند به شما در شناسایی موضوعاتی که مشترکان می خواهند در مورد آنها بیاموزند ، چه مشکلاتی یا س questionsالاتی دارند و آنچه آنها امیدوارند انجام دهند ، کمک کند.

با در اختیار داشتن این اطلاعات ، شما برای ایجاد محتوای بسیار مرتبط برای مخاطبان خود مجهزتر هستید که به رشد لیست ایمیل و کسب و کار شما کمک می کند.

چندین انگیزه برای انتخاب ارائه دهید

واقعیت این است که قرار نیست همه به هر انگیزه ای برای انتخاب علاقه مند شوند. بنابراین شما باید تنوع ایجاد کرده و مشوق های متعددی ارائه دهید که مشترکان ممکن است برای آنها ارزشمند به نظر برسند.

این مشوق ها را در سراسر محتوای ایمیل خود و همچنین وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر راهنمای تغذیه سالم را ارائه می دهید ، می توانید آن را به عنوان انگیزه ای برای انتخاب در پست های وبلاگ خود در مورد تغذیه سالم قرار دهید.

مطالبی را که قبلاً در اختیار دارید ، مجدداً مورد استفاده قرار دهید

ایجاد انگیزه های متعدد برای انتخاب می تواند دلهره آور باشد. برای به حداکثر رساندن تلاش خود و صرفه جویی در وقت ، مجدداً محتوایی را که قبلاً در وبلاگ ، پادکست یا کانال YouTube ایجاد کرده اید ، در نظر بگیرید.

با استفاده مجدد از محتوای موجود ، استفاده از آن را به حداکثر می رسانید و در توسعه محتوای جدید در وقت خود صرفه جویی می کنید که می تواند به شما در افزایش لیست ایمیل یا جذب بیشتر مشترکین کمک کند.

همیشه انگیزه های خود را تازه کنید

با گذشت زمان ، مشوق های انتخابی شما می تواند قدیمی یا قدیمی شود. برای علاقه مندان به مخاطبین ، انگیزه های ارائه شده را مرور کرده و بهترین آنها را با مطالب ، تصاویر و طرح های جدید تازه کنید.

همانطور که بهترین انگیزه های خود را تازه می کنید ، آنها را مجدداً به مخاطبان خود معرفی کنید و محتوای “جدید و بهبود یافته” را در آنها تبلیغ کنید. این می تواند به تشویق مخاطبان در مورد انگیزه قدیمی کمک کند.

نحوه ایجاد دوره های کوتاه ایمیل در AWeber

آیا می خواهید دوره کوتاه ایمیل خود را ایجاد کنید؟ در اینجا نحوه انجام این کار در AWeber آمده است:

  1. یک کمپین خودکار جدید برای دوره ایمیل خود ایجاد کنید. برای شروع می توانید از الگوی کمپین کوتاه دوره AWeber استفاده کنید.
  2. مطمئن شوید که کمپین دوره کوتاه شما طوری تنظیم شده باشد که یک برچسب روی مشترک اعمال شود و برچسبی را انتخاب کنید که می خواهید از آن برای شروع کمپین استفاده کنید.
  3. همه ایمیل ها را در کمپین خود وارد کنید و وقتی دوره کوتاه شما آماده شد ، کمپین خود را فعال کنید.
  4. یک صفحه فرود یا فرم ثبت نام برای دوره کوتاه خود ایجاد کنید.
  5. مطمئن شوید فرم یا صفحه فرود شما طوری تنظیم شده باشد که هنگام ثبت نام ، برچسب را روی مشترکان اعمال کند. از همان برچسبی که برای راه اندازی کمپین خود استفاده کرده اید استفاده کنید.
  6. هنگامی که صفحه فرود یا فرم ثبت نام شما به پایان رسید ، صفحه فرود خود را منتشر کنید یا فرم ثبت نام خود را به وب سایت خود اضافه کنید.

اکنون شما آماده شروع به جمع آوری مشترکین جدید با دوره کوتاه خود هستید. برای شروع یک حساب AWeber رایگان ایجاد کنید.