مهمانی شام در صحرا با آلیسون کارول، بنیانگذار واندر ولی

چگونه جمع می شوم

گرد هم آوردن افراد دور یک میز بزرگترین اشتیاق ما در زندگی است و ما معتقدیم که غذا یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباط است. در مجموعه ما، How I Gather، با غذاخوری های مورد علاقه خود به پشت صحنه می رویم تا ببینیم چگونه این کار را انجام می دهند. همه را ببین

آلیسون و جی کارول زمان خود را بین صحرای مرتفع جاشوا تری و جزیره کوچکی در مین تقسیم کردند. با وجود مطالعه در تضادها، مکان‌ها کاملاً مناسب آن‌ها هستند، و ارتباط عمیقی با طبیعت ایجاد می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با فصول فراوان غذا بپزند، و همچنین الهام‌بخشی بی‌پایان برای روغن زیتون و برند فوق‌العاده محبوب مراقبت از پوستشان، Wonder Valley، فراهم می‌کند. واضح است که این زوج زندگی زیبایی را بر اساس شرایط خودشان ساخته اند – زندگی که آنها را قادر می سازد تا با ارزش های خود زندگی کنند و آزادانه از کنجکاوی خود پیروی کنند، هر کجا که ممکن است منجر شود.

وقتی در خانه کارولز جاشوا تری برای یک مهمانی شام در اواسط هفته حاضر شدیم، آلیسون در حال پروانه زدن یک مرغ بود. اگرچه حال و هوای او «میزبان آرام» می‌گفت، اما خود منو دانشی عمیق از آشپزی را نشان می‌داد – او با رویکردی شهودی در آشپزخانه حرکت می‌کرد که فقط زمانی اتفاق می‌افتد که بدانید چه کاری انجام می‌دهید. (پیکاسو “قوانین را مانند یک حرفه ای بیاموزید، تا بتوانید آنها را مانند یک هنرمند بشکنید” به ذهنم خطور کرد.) دوستان نزدیک کارول، رایان و کالی بلی برای بازدید از لس آنجلس به آنجا رفته بودند، و ما بعدازظهر آرامی را در مسابقه سپری کردیم. در اطراف جزیره آشپزخانه، بازی با بو 6 ماهه، و در نهایت، دور میز جمع شدن درست زمانی که خورشید صحرا بر فراز کوه ها غروب می کند.

همه ما با الهام از رویکرد متفکرانه آلیسون برای میزبانی و گردهمایی، احساس تغذیه، جسم و روح را ترک کردیم. برای مصاحبه ما و البته تمام دستور العمل های جشن دیوانه وار خوشمزه ای که او آماده کرده است، ادامه دهید.

در خانه در جاشوا تری

یک روز معمولی در زندگی…

چه چیزی رویکرد شما را به غذا نشان می دهد؟

یک دسته کوچک از کتاب های آشپزی. سفرهای هفتگی به بازار کشاورزان محلی. بسیاری از شهود و بال آن! آشپزی یکی از معدود زمینه هایی است که زیاد به آن فکر نمی کنم. من شروع به بیرون آوردن وسایل از یخچال بدون برنامه بازی می کنم، و غذاها به نوعی جمع می شوند. من گاهی اوقات در یادگیری یک تکنیک جدید مانند پخت بدون گلوتن، پختن روی آتش، یا استفاده از دوناب ژاپنی عمیق می‌شوم.

وقتی به زندگی آشپزی ما در جاشوا تری فکر می‌کنم، شامل یک درخت قرنیه از مرکبات، خرما، انار و خیارهای ایرانی باورنکردنی است – همه از بازار کشاورزان محلی در ماه‌های زمستان کالیفرنیا. در طول تابستان‌هایمان در مین، ما در یک ساحل کار زندگی می‌کنیم، بنابراین خرچنگ‌های زیادی و صید تازه از همسایه‌های ماهیگیرمان، صدف‌های دوستان خوبی که آنها را برداشت می‌کنند، زغال اخته وحشی و گوجه‌فرنگی فصل اوج است. ما به تازگی یک اجاق هیزمی جدید در حیاط خلوت ساختیم، بنابراین تابستان آینده فصل آزمایشات اجاق های هیزمی خواهد بود.

ما از طرفداران اصلی Wonder Valley هستیم. برند چگونه به وجود آمد؟

من و جی واندر ولی را در سال 2014 از یک اتاق خواب اضافی شروع کردیم. من قبلاً به عنوان مدیر بازاریابی برای شورای روغن زیتون کالیفرنیا کار کرده بودم، نقشی باورنکردنی که شامل نظارت بر پانل طعم روغن زیتون حرفه ای ما برای صدور گواهینامه سالانه تمام 400+ روغن زیتون فوق بکر کالیفرنیا بود. این نقش من را در معرض بهترین منابع و اختیارات در مورد روغن زیتون داخلی قرار داد، و ما هنوز با مربیانی که از آن زمان داشتم کار می کنیم.

ما فرصتی را دیدیم تا روغن زیتون را به مخاطبان جدید بیاوریم و گفت‌وگویی درباره «بکر فوق‌العاده» آغاز کنیم و کیفیت روغنی را که در اینجا در کالیفرنیا تولید می‌کنیم جشن بگیریم. ما نام تجاری را راه اندازی کردیم و اولین برداشت خود را ظرف یک ماه به فروش رساندیم. ما یک رویکرد واقعا منحصربه‌فرد برای روغن زیتون داریم، زیرا میوه‌هایمان را سبز رنگ می‌چینیم که این روغن واقعا فوق‌العاده و قوی را به ما می‌دهد که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب غنی از امگا است. چند سال پس از راه اندازی این برند، ما شروع به استفاده از روغن زیتون خود در روغن های صورت خانگی کردیم. این برای کیفیت، درخشندگی و سلامت پوست ما، به ویژه زندگی در این صحرای مرتفع و خشک، کاملاً متحول بود. این باعث شد تا خط رو به رشد مراقبت از پوست ما که همه با روغن زیتون ما به عنوان یک عنصر قهرمان فرموله شده است، کبریت را روشن کند. ما احساس خوشبختی می کنیم که در این موقعیت منحصر به فرد هستیم تا در مورد اهمیت سلامت داخلی برای زیبایی بیرونی صحبت کنیم و محصولاتی را ارائه دهیم که از رویکرد جامع تری به سلامتی پشتیبانی می کنند.

از خانه جاشوا تری خود به ما بگویید. چگونه آن را پیدا کردید و قسمت مورد علاقه شما از فضا چیست؟

من و جی این خانه را در سال 2015 پس از حدود یک سال جستجو خریدیم. این محله به دلیل مجاورت با پارک ملی و منظره 360 درجه از تخته سنگ و کوه، جایی است که می خواستیم فرود بیاییم. در حین رانندگی در اطراف، متوجه این خانه کوچک با گچ بری صورتی در حال فرو ریختن و برخی از پنجره های تخته شده شدیم. ما شنیدیم که مدتی است اشغال نشده است، بنابراین آدرس مالک را ردیابی کردیم و نامه ای نوشتیم و از آنها پرسیدیم که آیا آنها علاقه مند به فروش هستند یا خیر، زیرا می دانستیم که احتمالاً یک هدف طولانی است. چند ماه بعد در خانه را بستیم!

در آن زمان، ما در لس‌آنجلس زندگی می‌کردیم و فکر می‌کردیم این خانه آخر هفته ما خواهد بود، اما به سرعت شیفته نماهای گسترده خانه جدید و روند تعمیر آن شدیم. با نگرش خوش‌بینانه‌ای که DIY را تحت الشعاع خود قرار داد، آن را در طی چند سال آینده بازسازی کردیم، در حالی که در تریلر آبی Vagabond در دهه 1950 در محل زندگی می‌کردیم.

قسمت مورد علاقه من از خانه اتاق ناهارخوری ما است که قبلا تخته شده بود و به دو اتاق خواب کوچک فرش شده تقسیم شده بود. به نظر می رسد که از هر طرف توسط کوه ها در آغوش گرفته اید با تکه ای کوچک از کوه پوشیده از برف سان گورگونیو در دوردست.

ما چند ماه قبل از نقل مکان به اینجا، Wonder Valley را راه اندازی کردیم. این خانه به ما این فضا را – از لحاظ فیزیکی، ذهنی و مالی – داده است تا با مراقبت زیاد و بدون مصالحه، یک تجارت را توسعه دهیم.

با ما در یک روز معمولی در خانه قدم بزنید.

این روز معمولاً شامل چند تماس و کار با تیم ما است که بین LA و Joshua Tree مستقر است. گاهی اوقات ما شخصاً از استودیوی VW HQ خود در این ملک با هم کار می کنیم. این همیشه شامل مدتی در خارج از منزل است – در حالت ایده آل پیاده روی با سگ ما، لفتی، در مسیرهای پشت خانه ما.

در این زمان از سال، من معمولا روزم را با دوش گرفتن در فضای باز به پایان می برم، زمانی که ستاره ها تازه شروع به بیرون آمدن کرده اند. تماشای ستارگان از یک دوش آب گرم در صحرای آزاد کاملاً زیبا است، و من یکی از شمع هایمان را برای روشن کردن آن خاموش می کنم.

ما یک وان در فضای باز هم داریم، و من بعدازظهرها بو را برای حمام می‌آورم. ما بیشتر وعده های غذایی خود را در خانه طبخ می کنیم: غذاهای ساده و سالم که به سرعت تهیه می شوند و عمدتاً از محصولات بازار کشاورزان تهیه می شوند. گاهی شب‌ها یک فیلم را نمایش می‌دهیم، گاهی اوقات دوستانی را در آنجا می‌بینیم و در تریلر قدیمی‌مان که اکنون به عنوان مهمانخانه عمل می‌کند، می‌مانیم. من همیشه در رختخواب مطالعه می کنم تا زمانی که به خواب بروم.

در حال حاضر، ما یک نوزاد دختر 6 ماهه به نام بو داریم، بنابراین روزهای ما کمی غیرقابل پیش بینی است. صبح ها معمولا با یک فنجان روغن زیتون و یک لیوان چای و یک صبحانه بزرگ برای من شروع می شود. خوابیدن در کنار نوزاد جدید است. اغلب من به کمی وقت اضافی در صبح نیاز دارم تا وارد روز شوم.

به نظر می‌رسد که بو واقعاً از تماشای من در صبح که برنامه‌ام را انجام می‌دهم لذت می‌برد و این کار با سرعتی لذت‌بخش بدون عجله است. این روال با پاکسازی روغن شروع می شود، شاید یک ماسک صورت یا مقداری لایه برداری ملایم، همیشه یک گوا شا. من این روال را با قطره‌ای از سرم شگفت‌انگیزمان به پایان می‌برم که باعث می‌شود فورا احساس شادابی کنم – پوستم حجیم، مرطوب و درخشان است. من لباس خود را تغییر می‌دهم و معمولاً یک کت و شلوار می‌پوشم (از خط من alsbigdeal.com)، که به راحتی زیپ می‌شود، پوشیدن آن هنگام کار از خانه راحت است، و شیر دادن به آن آسان است.

در مورد میزبانی و گردهمایی

چگونه آلیسون و جی مردم را دور هم جمع می کنند…

یک گردهمایی عالی برای شما چگونه به نظر می رسد؟

ما دوست داریم میزبان باشیم. من فکر می کنم این چیزی بود که ما هر دو در زمانی که با هم آمدیم مشترک بودیم. من عاشق سفر به بازار، تهیه منوها و گذراندن یک روز طولانی برای آشپزی هستم. جی با چیدمان گل، یک لیست پخش عالی که ساخته است و یک میز زیبا با عود و شمع سوزان احساس خوبی به خانه ما می دهد. ما هر دو دوست داریم کباب کنیم، گاهی اوقات روی کباب یاکیتوری کوچکمان یا گاهی اوقات روی کباب بزرگ چوب سوز در فضای باز. مسیرهای بسیار خوبی فراتر از خانه ما وجود دارد، بنابراین ما معمولا قبل از غذا با یک کوکتل در دست پیاده روی می کنیم.

چه محصولاتی را برای میز دوست دارید؟

دستمال های جدید ما با همکاری دوستانمان در Madre Linen ساخته شده اند. آن‌ها زیباترین پارچه کتان را با پالت رنگی عالی تهیه می‌کنند که به نظر می‌رسد یک میراث آنی است.

کوین ویلیس برای دارندگان نذر کمون. دوست و همسایه بیابانی ما کوین ویلیس این نذورات و فانوس های سرامیکی سوراخ دار فوق العاده را برای شمع درست می کند.

ظروف شیشه ای لا سوفلری. هر ظروف شیشه ای La Soufflerie. همش قشنگه ما یک جفت عینک Verre Tete داریم که به شکل سر است

ابزار آشپزی شما چیست؟

یک چاقوی تیز. پرکاربردترین و ضروری ترین مورد است و باید تیز باشد و در دست شما احساس خوبی داشته باشد. من شخصا از یک چاقوی سرآشپز ژاپنی 9 اینچی استفاده می کنم. وقتی چاقوی من تیز است، احساس می‌کنم در آشپزخانه می‌توانم هر کاری انجام دهم. کار با یک چاقوی کسل کننده مانند رقصیدن با دو پای چپ است.

کتاب های آشپزی مورد علاقه شما چیست؟

کتاب خانه کانال آنها چند کتاب منتشر کرده‌اند و آنها اولین کتاب‌های آشپزی من بودند که در 20 سالگی برای خودم خریدم. آنها توسط دو زن نوشته شده‌اند که یک رستوران و استودیو نه چندان دور از جایی که من در نیوجرسی بزرگ شده‌ام دارند. به نظر من غذاهای آنها هیجان انگیز، بی انتها، صادقانه و خوشمزه است.

کتاب آشپزی دارچین و وانیل. آران به من توانایی پخت بدون گلوتن را داده است. تهیه نان های خمیر ترش زیبا، تارت های عالی، نان شیرینی خانگی و نان باگت، همه بدون گلوتن، کاملاً نیروبخش است.

کتاب های نانسی سینگلتون هاچیسو مخصوصا برای آشپزی ژاپنی ژاپن توسط فایدون

چند چیز را به ما بگویید که همیشه در یخچال شما پیدا می کنیم؟

میسو، لیمو، کیپر، خردل تند، یوزو کوشو، کرات یا کیمچی.

چه چیزی شما را در مورد سرگرمی می ترساند و چرا؟

ظرف شستن!

ظروف امضای شما برای مجالس؟

آووکادوی کبابی با yuzu kosho برای شروع، و بستنی وانیلی با روغن زیتون Wonder Valley و نمک دریا برای پایان. هر دو فوق العاده ساده و فوق العاده جذاب هستند.

وعده غذایی شما در شب برای خوردن در خانه؟

مرغ سوخاری در اینجا یک غذای اصلی است – این هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد. این معمولا با یک مرغ کامل بو داده شده با مقداری سبزی، لیمو و سیر شروع می شود. روی سبزیجات و برنج با آن سس تابه درست می کنم. سپس آن را با مقداری سالاد، ساندویچ و مقداری از استخوان‌ها دراز می‌کنیم.

یک نکته برای کسی که می خواهد یک گردهمایی را با بودجه کم برگزار کند چیست؟

شب تاکو با بودجه بسیار عالی است و هیچ کس از آن عصبانی نیست. به راحتی می توان گوشت سرخ شده را کش داد و با حبوبات و سبزیجات سنگین کرد. هر کس باید بشقاب خود را درست کند، که در صورت داشتن مشکلات غذایی مفید است. این همچنین یک بازی چاشنی است. روغن چیلی، سالسا، گواکامول، سالسا ورده درست کنید. یک کیسه بزرگ آرد ذرت ماسکا (که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی موجود است) می خریم و با کمی پرس تورتیلا را با دست درست می کنیم. این واقعاً شب تاکو را بالا می برد و همچنین همه مهمانان شما را درگیر چرخاندن، فشار دادن و سرخ کردن تورتیلا می کند.

لیست پخش مهمانی شام عالی شامل:

موسیقی خوب! سلیقه های موسیقی ما سبک ها، ژانرها و دوره های زیادی را در بر می گیرد. در اینجا یک مورد مورد علاقه است که ما زیاد استفاده می کنیم. چند سال پیش برای افتتاحیه بار ما La Reina در سانتافه ساخته شد.

قسمت مرکزی:

یک بطری روغن زیتون Wonder Valley. یک بطری خالی یک شمعدان یا گلدان عالی می سازد.

قانون مهمانی بدون استرس شما برای زندگی کردن چیست؟

بالادست شنا نکنید اگر چیزی کار نمی کند (کسی در آخرین لحظه به قید وثیقه رفت، ظرفی سوخت، همه چیز یک ساعت بیشتر طول می کشد)، فقط با آن رول کنید. به هر حال هیچ کس آن را به خاطر نمی آورد یا متوجه آن نمی شود، اما همه اگر اجازه دهید استرس از میزبان خود بیرون می آید.

مهمانان شام رویایی؟

جان واترز، رمدان توهامی، هلن نیرینگ، جان پرین، دالی پارتون و ساد.

جای خالی را پر کنید:

یک وعده غذایی کامل باید…

جایی برای خودانگیختگی و بداهه گویی بگذارید. و چاشنی های بی نظیر!

مهمانی شام بدون…

موسیقی!

هر آشپزی باید بداند چگونه…

یک وینگرت متعادل برای یک سالاد کامل و ساده درست کنید.