پیستون رینگ اساسی اتصال مستقیم به جهت آببندی در قطعات اهمیت اختلاف فشارهای بالای 15 توشه استعمال می شود. به جز سیستم مک فرسون و سیستم حناغی دوبل، باقی مواردی که ذکر شد یا دیگر به کار گیری نمی شود یا بهندرت در خودرویی دیده میشود. کارکرد بالای موتور از عواملی هست که سبب ساز فرسوده شدن همین قطعه خواهد شد. تیم رینگ، به طور معمول از بالا به پایین، شامل رینگ فشار، حلقه وایپر و رینگ روغن می باشد که همه آن ها از فولاد یا این که چدن ساخته شده اند. 2- پیستون های آلومینیومی : همین پیستون ها علاوه بر آلومینیوم اساسی آلیاژهای مس و نیکل و منیزیوم و سیلکن میباشند و حرارت وارده را بهتر انتقال میدهند و صدای کمتری دارند و بعلت سبک بودن راندمان وزنی موتور را بهبود میبخشند . وجود یک ترک در بدنه کمپرسور رینگ سبب می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در داخل شیار پیستون کارگزاشتن و منش اندازی بکنیم و به این خاطر میباشد که به طور معمول دو عدد کمپرسور رینگ را در درون پیستون نصب می نمایند تا ترک ها به شکل متقاطع در جهت خلاف یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تمام صورت گردد. همین سیستم نیز تاکنون در اتومبیلهای متعددی استفاده نشده است. ولی این گونه هم این روز ها خیلی ناچیز در خودروها به کارگیری میشود. همین روز ها سیستم تعلیق خودروها هوشمند و مدرن هستند. همین سیستم مدتاست که به دلیل عملکرد ضعیف در خودروها استعمال نمیشود. تمامی اعضا بایستی هنگام تصویب اسم در سایت، از لغت ها مطلوب در اسم کاربری خویش استعمال کنند. پیستون در موتورهای دو زمانه، برای هر سیکل حرکت موتور می بایست یکبار رفت و برگشت داشته باشد، به این ترتیب فشار بیشتری را تحمل میکند. بسیاری بر این اعتقادوباور هستند که می بایست طراحان و مهندسان جمهوری اسلامی ایران خودرو، سبکی بهروزتر را به جهت کابین این سدان کلاس C گزینش میکردند و تمام الگوهای اقتصادی کابین پژو ۳۰۱ را مثل یک پارچه بودن محل قرارگیری تنظیم شیشه بالابرها (که در بخش کنسول میانی چشم میشود) در تارا پیاده سازی نمیکردند. عجله و کشش تارا در مسیرهای رانندگی بی آلایش مطلوب است. فنرهای این سیستم تخت یا این که پیچشی میباشند و بهطور مستقیم به شاسی اتومبیل متصل شده است. در این دسته سیستم تعلیق خودرو، چرخهای هر محور مستقل از محور دیگر کار میکند. بايد اعتنا نمود كه رينگ بايد به راحتي در جا رينگی پيستون قرار گرفته و جای حركت داشته باشد، از اينرو طبق شكل (2) لقي تقريبي به اندازه0/05ميلي متر براي رينگ هاي كمپرسي و 0/04 ميلي متر براي رينگ هاي روغني در لحاظ گرفته و بوسيله فيلر ترازو گيری و كنترل piston 300 gas gas می شود. هر دو انتهای میله اتصال به صورت آزاد قابل چرخش هستند. برای کسانی که هر دسته نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همینطور راهنمایی در گزینه چگونگی به کار گیری از پیستون چیست ، شما احتمالا می توانید کلیدی ما در صفحه وب تماس بگیرید.