کیت آرندز در مورد اینکه چرا وقت بیشتری برای بازی اختصاص می دهد

تماس بیدار شدن

پنج دقیقه اول روز خود را چگونه می گذرانید؟ در ما تماس بیدار شدن سری، ما نگاهی به روال صبحگاهی افرادی می اندازیم که آنها را تحسین می کنیم تا الهام بخش مراسم AM خودمان باشیم. همه را ببین

کیت آرندز نمی خواهد او را در جعبه بگذارند. در دنیایی که بازاریابی خود را به عنوان یک برند تشویق می‌کند، کیت در محدود کردن خود به یک جایگاه مردد است. زیرا چه فایده ای دارد که بخواهیم خواسته ها، خصلت ها، رویاها و دستاوردهایمان را در یک مسیر آسانسوری در بر بگیریم، در صورتی که آن سی ثانیه هرگز نمی توانستیم رویاپردازی کنیم که انبوه ما را در بر بگیرد؟

کیت برند خود را با هویت‌های بسیارش – طراح، مادر، بنیان‌گذار و مدیر خلاق Wit & Delight – ساخته است. کیت در تصاویر، ویدئوها و پست‌های وبلاگ، ظرافت خلاقانه زندگی متمایل به زیبایی را به تصویر می‌کشد.

و در حالی که احساس می‌کنم به‌طور شنیدنی در پست‌های بعد از پست اینستاگرام نفس نفس می‌زنم، اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووانه‌ای از این پست بعد از پست‌های اینستاگرامی می‌ترسم، تجربه‌ای که من از طریق صفحه یک اینفلوئنسر انجام داده‌ام متفاوت است. هیچ تلاشی به عنوان آرزو وجود ندارد – برای نشان دادن زندگی به وضوح دور از دسترس. در عوض، بافته شده در سراسر فضای داخلی خیره کننده، کلمات الهام بخش، و نقاشی های صمیمی، این آگاهی آرام وجود دارد که با یک تغییر ساده در دیدگاه، همه ما می توانیم همان جادویی را که کیت برای خودش پیدا کرده است، کشف کنیم.

از اتاق خواب کیت خرید کنید.

بیدار شدن با کیت آرندز

البته این به معنای نادیده گرفتن اصالت او نیست. در خانه سنت پل کیت بچرخید و کاغذ دیواری های الهام گرفته از جنگل، کاناپه های مخملی پرزدار و رنگ هایی را خواهید دید که فقط یک چشم ورزیده می تواند آن را هماهنگ کند. در یک دوشنبه برفی در مینه‌سوتا با کیت همکلاس شدیم. و در حالی که وقتی از هواپیما پیاده شدیم انتظار آب و هوای بهاری داشتیم، خانه کیت به اندازه کافی آرامش بخش بود.

من مدت زیادی است که یک کسب و کار را راه اندازی کرده ام تا بفهمم آسان تر نمی شود، فقط با ناراحتی راحت تر می شوید.

کیت مدرکی است که نشان می دهد موفقیت هیچ کس یکسان به نظر نمی رسد. به عنوان یکی از وبلاگ نویسان اصلی در فضای طراحی، کیت با چالش ها و موفقیت های ایجاد یک حرفه آنلاین آشنا است. با محصولات و مجموعه‌هایی در برخی از بزرگ‌ترین خرده‌فروش‌ها (Target، Anthropologie، و West Elm همگی در فهرست او هستند)، ممکن است فکر کنید که او ساعت‌های زیادی را هر روز پشت میزش می‌گذراند. اما کیت با ورزش و زمان در خارج از منزل سازگار است، بازی را در اولویت قرار می دهد و وقت عمدی را با خانواده خود اختصاص می دهد.

کنجکاو هستید که او چگونه همه چیز را انجام می دهد؟ ما با کیت به گفت و گو نشستیم تا نکات و نکات کار خلاقانه او را بیاموزیم – به علاوه روال ها و تشریفاتی که الهام بخش کار او هستند و به او کمک می کنند روزهایش به راحتی پیش برود.

از حرفه و راه اندازی کسب و کار برای ما بگویید. زندگی به عنوان یک کارآفرین چگونه بوده است؟

دیوانه؟ همیشه در حال تکامل؟ من مدت زیادی است که یک کسب و کار را راه اندازی کرده ام تا بفهمم آسان تر نمی شود، فقط با ناراحتی راحت تر می شوید. و من برای این درس سپاسگزارم، از درس تاب آوری سپاسگزارم. سعی می‌کنم برنامه‌ام هم انعطاف‌پذیر و هم منظم باشد. همچنین سپاسگزارم که ادامه یادگیری و به چالش کشیدن خودم برای تکامل بخشی از کار است. صرف نظر از اینکه روی چه چیزی کار می کنم، به ندرت لحظه ای کسل کننده وجود دارد.

بزرگترین یادگیری شما در سال گذشته چه بوده است؟

من یاد گرفته ام که برای انجام همه آن تلاش های زیادی را کنار بگذارم. وقتی نوبت به احتمالات برای کسب و کار و زندگی من رسید، زمانی دوست داشتم همه درها را کمی باز نگه دارم تا در صورت به ثمر نشستن آنها. من متوجه شده ام که وقتی هر فرصتی مهم است، تشخیص اینکه چه چیزی مهمتر است دشوار است. بنابراین من بیش از همیشه نمی گویم.

از آشپزخانه کیت خرید کنید.

در چند کلمه، سبک شخصی خود را چگونه توصیف می کنید؟

کلاسیک با چاشنی هوس.

یک روز معمولی برای شما چگونه به نظر می رسد؟

6-8 صبح: من معمولاً قبل از اینکه بچه ها را برای مدرسه آماده کنم، ساعت 6 برای تمرین از خواب بیدار می شوم. اگر بتوانم به ایمیلم نگاهی بیاندازم، سعی می کنم در این زمان این کار را انجام دهم.

8:30 الی 11 صبح: من سعی می کنم 90 دقیقه کار متمرکز انجام دهم. بسته به کاری که در آن هفته انجام می دهم، می تواند طراحی یک خط محصول یا کار بر روی یک پروژه برای خانه ما باشد (به عنوان مثال، انتخاب محصول، تصمیم گیری در مورد رنگ رنگ، ایجاد لیست پانچ برای یک پیمانکار). چند روز در هفته این زمان را به نوشتن برای سایتمان، Wit & Delight، و خبرنامه، House Call اختصاص می دهم.

11 صبح تا 3 بعد از ظهر: ناهار، ایمیل و جلسات. من از این زمان برای مشاوره 1-1 در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، جلسات برنامه‌ریزی و تولید با تیمم، کارهای مربوط به پروژه‌های آینده و غیره استفاده می‌کنم. همچنین اغلب در این مدت تماس‌های تجاری جدید می‌گیرم.

3-5 بعد از ظهر: من یا در حال تهیه محتوا برای کانال‌هایمان هستم، یا هر پروژه اولویت‌داری که آن هفته داغ است را انتخاب می‌کنم، یا به چیزهای اطراف خانه رسیدگی می‌کنم.

5-8 بعد از ظهر: زمان خانواده!

8-10 شب: خواندن یا دریافت ایمیل ها.

زنگ بیداری شما ساعت چند است؟ و معمولا چقدر می خوابید؟

6 صبح. من تا ساعت 9 شب در رختخواب هستم و معمولاً بعد از مطالعه 10 تا 1030 شب به خواب می روم.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

آب بخور و تمرینم را شروع کنم. من به طور متناوب بین پیلاتس، تمرینات HIIT و تمرینات قدرتی.

چه آداب و رسومی شما را برای موفقیت آماده می کند؟

در زمان‌های خاصی از زندگی‌ام، روتین‌های سخت صبحگاهی داشته‌ام. در زمان های دیگر، هیچ روتینی جز زنده ماندن وجود نداشت (سلام، سال هایی که دو بچه زیر دو سال داشتم). چیزی که من یاد گرفتم این است که باید در زمان خود انعطاف پذیر باشید و از نظر مذهبی در مورد آنچه باعث می شود زندگی به آرامی حرکت کند سخت گیری کنید. این یعنی اولویت دادن به حرکت روزانه برای سلامت روحی و جسمی، کار عمیق (چیزی که کسب و کار و اهداف من را به جلو می برد)، و زمان با کیفیت با افرادی که دوستشان دارم. اگر زمان و انرژی اجازه دهد، همه چیز انجام می شود. این به نوعی تضاد با کاری است که من می بینم بسیاری از افراد موفق برای کارهای روزمره خود انجام می دهند، اما این چیزی است که من می توانم با آن زندگی کنم. و آیا روتینی که پایدار است به احتمال زیاد یک روال باقی نمی ماند؟ من هم اینچنین فکر میکنم.

چیزی که من یاد گرفتم این است که باید در زمان خود انعطاف پذیر باشید و از نظر مذهبی در مورد آنچه باعث می شود زندگی به آرامی حرکت کند سخت گیری کنید.

روال زیبایی صبحگاهی خود را از ابتدا تا انتها شرح دهید:

دندان هایم را مسواک می زنم، سپس صورتم را با پاک کننده روشن کننده Indie Lee می شوم و از سرم ویتامین C SkinCeuticals استفاده می کنم. بعد از آن از کرم ضد آفتاب Beauty of Joseon مخلوط با قطره های برنز کننده Drunk Elephant استفاده می کنم و آرایش می کنم.

شما چه چیزی برای صبحانه می خورید؟

آب گرم با لیمو میخورم. سپس یک فنجان قهوه درست می‌کنم و معمولاً یک سیب می‌خورم یا بلغور جو دوسر درست می‌کنم (¼ فنجان جو دوسر در ¾ فنجان آب، به مدت پنج دقیقه بجوشانید و سپس با دانه‌های کتان، دانه‌های شاهدانه، شربت افرا و گردو روی آن را اضافه کنید).

ما همیشه در یخچال شما چه چیزی پیدا خواهیم کرد؟

سبزی های تازه، کلم پیچ، پنیر خوب، تخم مرغ، زیتون، سالامی، خردل (دیژون، قهوه ای، اغذیه فروشی تند)، ترشی ها (فلفل تند، گل کلم، هویج)، و وان های بزرگ لوبیا و برنج برای تهیه کاسه در طول هفته.

مراسم صبحگاهی شما چیست؟

من هرگز قهوه یا روتین مراقبت از پوستم را حذف نمی کنم.

کتاب های مورد علاقه شما چیست؟

اغلب در حال تغییر است اما زوجی که در دو سال گذشته بیش از یک بار خوانده‌ام:

همیشه روی میز خواب شما چه چیزی هست؟

Nivea Creme، Bag Balm، هر آنچه که می خوانم، و AirPods.

موسیقی متن مورد علاقه شما برای آماده شدن چیست؟

اخیراً، Midnights اثر تیلور سویفت بوده است. اما من همیشه لیست پخش درست می کنم و توصیه می کنم.

آیا صبح ها ورزش می کنید؟

بله، حداقل 30 دقیقه حرکت. من بین HIIT، پیلاتس و دوچرخه سواری می چرخم. من حداقل هفته ای سه ساعت پیاده روی می کنم، اما در زمستان به دلیل کمبود نور خورشید و هوای منفی آن را بعدازظهرها انجام می دهم.

از اتاق نشیمن کیت خرید کنید.

از اتاق غذاخوری کیت خرید کنید.

لباس روزانه شما چیست؟

من در خانه کار می کنم اما هر روز لباس می پوشم. یک یونیفرم برای من در زمستان یک ژاکت باباآ کرم، مدل قدیمی Levi’s 501s، جوراب قرمز و کتانی مشکی است.

اگر هر روز صبح یک ساعت بیشتر وقت داشته باشید، چگونه از آن استفاده می کنید؟

من فقط برای خودم چیزهایی می خواندم، می نوشتم یا طراحی می کردم.

یک یا دو کاری که هر روز انجام می دهید تا زندگی شادتری داشته باشید چیست؟

شما هرگز زمان کافی برای انجام همه کارها نخواهید داشت، بنابراین من بر روی چیزهایی تمرکز می کنم که برایم مهم هستند وقتی که غرق می شوم. گاهی اوقات این به معنای بستن ایمیل من یا پاره کردن لیست کارها است. از خودم می‌پرسم چه کاری می‌توان انجام داد تا مطمئن شوم برای آینده‌ای که برای خودم و خانواده‌ام می‌خواهم کار می‌کنم. آن چیزی که در واقع مهم است را شفاف می کند. دانستن اینکه زمان یک منبع محدود است می تواند به خودی خود طاقت فرسا باشد، اما همچنین می تواند به تمرکز بر اولویت های شما کمک کند.

از دفتر کیت خرید کنید.

اگر بتوانید موفقیت خود را در یک چیز مشخص کنید، آن چیست؟

هرگز از خودم دست نکشم و هرگز از چرخش نترسید.

تمام کننده های جمله:

من هرگز از خانه بیرون نمی روم بدون: کیف پول من.

اگر ساعات بیشتری در روز وجود داشت، این کار را انجام می دادم: آنها را صرف پرورش کنجکاوی کنم – در طبیعت، در موزه و بازی با بچه هایم. ای کاش زمان بیشتری برای بازی داشتیم.

سالم ترین عادت صبحگاهی: سپاسگزار بودن برای داشتن یک روز دیگر در این زمین

بدترین عادت صبحگاهی: فکر می کنم برای موفقیت باید یک روال سخت را دنبال کنم.

یکی از چیزهایی که می خواهم به خاطر آن شناخته شوم این است: شجاعت و همدلی من

تنها چیزی که می ترسم این است: ناتوانی در تربیت فرزندانم تا بزرگسالی را تحمل کند.

وقتی آن ترس را احساس می کنم: به یاد داشته باشید بهترین کاری که می توانم انجام دهم این است که با اعمال خودم الگوی خوبی قرار دهم.

کتابی که همیشه توصیه می کنم: عادات اتمی.

یک ویژگی که برای موفقیت در زندگی به آن نیاز دارید: انعطاف پذیری

حمام یا دوش؟ و محصول مورد علاقه شما برای دوش/حمام چیست؟ حمام، اما فعلا نداریم! من عاشق این شستشوی حالت دهنده R+Co هستم.