آیا می خواهید بدانید چگونه خانه ای دنج بسازید؟ این یک چیز را انجام دهید.

متوجه شدیم، بیرون هوا سرد است و تنها یک کار وجود دارد که می خواهید انجام دهید: خواب زمستانی. اما سال هنوز به پایان نرسیده است، و هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا اینکه برای تعطیلات استراحت کنیم و در حالی که مشغول خوردن کلوچه هستیم، همه فیلم های تعطیلات را با بهترین لباس راحتی تماشا کنیم. کی با منه؟ با این حال، قبل از اینکه به آن بپردازیم، ابتدا چیزهایی که باید انجام دهیم: ما به تمام نکاتی نیاز داریم که بتوانیم برای اینکه چگونه یک خانه دنج ایجاد کنیم.

ما خودمان را مشغول آماده کردن خانه برای برخی هستیم عمده چرت زدن و در حالی که ما آماده هستیم تا راحتی را افزایش دهیم، قطعاً نمی خواهیم در مورد سبک مصالحه کنیم. آیا می خواهید بدانید چگونه خانه خود را هم دنج کنید؟ به طور طبیعی، ما به سه تن از طراحان مورد علاقه خود نگاه کردیم: کتی هاجز، جولی ون دیل از Well Received، و اریک گاسیا از طراحان خانه را پیدا کن– برای پیدا کردن، و همه آنها در مورد یک چیز توافق کردند: در مورد بافت کوتاهی نکنید.

گارسیا می‌گوید، دنج زمانی است که وارد فضایی می‌شوید و می‌خواهید فوراً کفش‌های خود را در بیاورید، در یک مبلمان راحت بخوابید و راحت شوید و فقط احساس آرامش کنید. “این به شما انگیزه می دهد که تمام روز را در آنجا بگذرانید.” ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم.

عکس جولی ون دیل از فیلم Well Received

هاجز همچنین زمانی که می‌خواهد فاکتور دنج را تقویت کند به بافت تکیه می‌کند، اما نور نیز کلیدی است، به خصوص گرمای شعله. به جای شومینه، او می‌گوید که ستون‌های شمع پلکانی روشی زیبا برای افزودن حس صمیمیت و خاص بودن به فضا هستند.

عکس توسط Haris Kenjar برای Katie Hodges Design

و فراموش نکنید که بافت خود را نیز مخلوط کنید. دیل می‌گوید ترکیب بافتنی، خزهای مصنوعی و مخمل مهم است، اما مهم‌تر از همه، «عطر را فراموش نکنید!» ما در مورد بخور، شمع و اسانس صحبت می کنیم. گارسیا موافق است: “رایحه ها راهی عالی برای احساس آرامش، آرامش و تجمل هستند.”

اگر سر خود را به نشانه موافقت با افزودن بافت تکان می دهید، اما سر خود را تکان می دهید که چگونه خانه خود را دنج و شیک کنید، سپس نکات برتر طراح ما را بخوانید:

  • دو بالش بافت متفاوت در یک پالت رنگی را روی مبل خود قرار دهید.
  • یک پرتاب روی مبل و روی صندلی های راحتی خود قرار دهید.
  • یک فرش برجسته را روی فرش بزرگتر موجود خود قرار دهید.

عکس از طریق Maison Trouvaille

برای عملی کردن این نکات آماده اید؟ قطعات مورد علاقه طراح ما را بخرید تا خانه خود را دنج جلوه دهید:

این پست در ابتدا در 18 دسامبر 2020 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.