این دستور پاپدی چات ترد ، شیرین و تند است

Chaat chaat chaat! وقتی در جشن بزرگ شدن یکی از دوستان خانوادگی شرکت می کردیم ، یکی از دوستان مادرم یک بشقاب بزرگ برای غذا خوردن درست می کرد و آنقدر سریع از بین می رفت. حتی سینی دومی که او درست کرد به همین سرعت می رفت. این یک غذای ترفند مهمانی واقعی است. می توانید این دستور پاپدی چات را زودتر آماده کنید و در کاسه های سرو کنید و سپس همه چیز را یکجا تنظیم کنید تا مردم بتوانند کاسه خود را درست کنند ، مانند یک نوار چایتی DIY.

وقتی مادرم چند سال پیش از مینیاپولیس دیدن کرد ، ما کریستین و مارک را دعوت کردیم و او یک سینی بزرگ از چای تهیه کرد تا با هر دوی آنها به اشتراک بگذارد. بازآفرینی آن غذا در این جشن ویژه سرگرم کننده بود. Papdi chaat چند قطعه اجزای تشکیل دهنده است که برای ایجاد چیزی که به نظر من جادوی طعم است جمع می شوند. پریا کریشنا یکی از مقالات مورد علاقه من در Bon Appétit راجع به chaat نوشت.

به خواندن ادامه دهید تا این دستور پاپدی چات را برای خودتان درست کنید – این پیش غذا شیرین ، تند و تند است که به دنبال آن بوده اید! ما تضمین می کنیم که مهمانان شما برای موارد بیشتر برمی گردند (و منظور من این است که چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند ، papdi chaat خوشمزه است!)