این نکات تاکتیکی تبلیغات تبلیغاتی جمعه سیاه می تواند درآمد شما را 200 افزایش دهد

این نکات تاکتیکی تبلیغات تبلیغاتی جمعه سیاه می تواند درآمد شما را 200 افزایش دهد

هیچ زمانی بهتر از فصل جمعه سیاه برای افزایش فروش شما وجود ندارد. از راه اندازی محصولات گرفته تا تبلیغات در سراسر فروشگاه ، مشاغل در این مدت تلاش خود را برای فروش و بازاریابی افزایش می دهند تا با تقاضای بالای مشتری مطابقت داشته باشد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش درآمد است.

آیا کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه تفاوتی ایجاد می کنند؟

جمعه سیاه را تنها یک روند تجارت الکترونیکی دیگر نادیده نگیرید. خریداران هنوز در یک سال معادل 9 میلیارد دلار برای معاملات جمعه سیاه خرج می کنند. با استفاده از کمپین های تبلیغاتی موثر جمعه سیاه می توانید از این علاقه مخاطب برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

در اینجا چگونه است.

8 نکته مهم در تبلیغات تبلیغاتی جمعه سیاه

این استراتژی های ساده و در عین حال قدرتمند را برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق جمعه سیاه دنبال کنید.

1. فروش ویژه خود را واضح کنید

اگر مردم ندانند چه می فروشید چگونه از شما خرید می کنند؟

اگر کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه را راه اندازی می کنید ، پیشنهادات خود را واضح بیان کنید. به عنوان مثال ، به این آگهی توسط First Hotels نگاه کنید.

کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه نمونه اولین هتل ها.

اولین کلمه نشان می دهد که پیشنهاد در مورد چیست. سپس ، بقیه نسخه آگهی به زبان ساده نوشته شده است تا توجه را به تبلیغ جمعه سیاه جلب کند.

در اینجا نمونه دیگری از حساب توییتر کلش اف کلنز آمده است.

کمپین تبلیغاتی کلش اف کلنز توییتر جمعه سیاه

چگونه مطمئن می شوید که کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه شما پیشنهادات شما را واضح و جذاب می کند؟

  • کلمات جمعه سیاه را با یک فونت بزرگ و چشم نواز اضافه کنید.
  • با کپی آگهی ساده مانند تصویر Clash of Clans درک آن را آسان کنید.
  • برای جلب توجه از جلوه های بصری ، انیمیشن ها و عناصر نمایان کننده چشمگیر استفاده کنید.

2. تحقیق در مورد بسترهای اجرای کمپین ها

بهترین استراتژی ها برای ایجاد کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه در پلت فرم به پلت فرم دیگر متفاوت است. از قبل روی سیستم عامل های تبلیغاتی محبوب تحقیق کنید تا از وقت ، پول و تلاش خود حداکثر استفاده را ببرید.

به این ترتیب ، می دانید که کدام سیستم عامل ها برای مخاطبان شما و نوع محتوایی که می خواهید ارسال کنید بهترین کار را می کنند. همچنین به شما کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را با ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده توسط این پلت فرم مطابقت دهید.

به عنوان مثال ، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • آیا می خواهید کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه شما از نظر بصری جذاب باشد؟ سپس از بسترهای رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید. این می تواند برای مارک های مد و مواد غذایی عالی باشد.
  • آیا می خواهید توجه مخاطب را از طریق متن جذاب جلب کنید؟ سپس از بسترهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر و لینکدین استفاده کنید. این می تواند برای مجلات ، خدمات SEO و سایر مشاغل متمرکز بر متن عالی باشد.
  • آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی با متن و تصویر ایجاد کنید؟ سپس از بسترهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک استفاده کنید. این می تواند برای اکثر صنایع عالی باشد ، از صاحبان مشاغل خانگی کوچک گرفته تا مشاغل حق رای دادن در سراسر جهان.

بودجه بازاریابی (یا هزینه تبلیغات) شما نیز باید در هنگام تصمیم گیری از کدام پلتفرم برای کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه خود استفاده کنید.

توصیه می کنم قیمت تمام رسانه های اجتماعی و بسترهای تبلیغاتی را مقایسه کنید تا ببینید چقدر پول برای بدست آوردن نتایج مشابه در سیستم عامل های مختلف نیاز دارید.

همه نتایج قابل تکرار نیستند ، اما این به شما این ایده را می دهد که کدام پلتفرم می تواند به شما کمک کند دلار خود را دورتر کنید.

3. زودتر شروع کنید تا بیشتر سود ببرید

منتظر آخرین روز برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه خود نباشید. هزینه کمپین تبلیغاتی می تواند در فصل تعطیلات بیشتر باشد ، بنابراین بهتر است بازی بازاریابی خود را زودتر افزایش دهید.

در اینجا دلیل کمک آن است:

  • هنگامی که برای محصولات و خدمات مشابه پیشنهاد کمی وجود ندارد ، قبل از رقابت می توانید کمپین های تبلیغاتی م launchثر راه اندازی کنید.
  • وقتی تبلیغات را نسبتاً ارزان تر می کنید ، در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.
  • شما علاقه مخاطب را ایجاد می کنید که می تواند فروش را هنگامی که پیشنهادات شما فعال می شود افزایش دهد.

بهترین راه برای شروع زودهنگام چیست؟

اول ، برنامه ریزی کنید که تبلیغات جمعه سیاه شما باید از قبل شامل چه مواردی باشد. برای تجزیه و تحلیل بیشتر برنامه خود ، از تجزیه و تحلیل مخاطبان (بیشتر در زیر) استفاده کنید.

دوم ، از کلماتی مانند “آینده” ، “به زودی” و “در ارتباط باشید” برای ایجاد هیجان و علاقه استفاده کنید. تحقیقات مخاطبان در اینجا نیز ضروری است. اگر قبلاً با مشتریان مکرر خود آزمایش A/B را امتحان کرده اید ، داده ها را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد انتخاب و ساختار کلمه در اختیار خواهید داشت.

در نهایت ، تاریخ شروع زودهنگام را تعیین کنید. کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه خود را چند روز قبل از شروع مشاغل معمولی شروع کنید تا بتوانید از زمان کمتری برای رقابت استفاده کنید و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

بسیاری از مشاغل به طور معمول تبلیغات معاملات جمعه سیاه خود را حدود یک هفته قبل شروع می کنند. با این حال ، من توصیه می کنم برای شروع کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه ، حدود هفته اول نوامبر را در نظر بگیرید.

4. پول نقد در دوشنبه سایبری

“BFCM” یک اصطلاح پرطرفدار در مورد فصل جمعه سیاه است. این کلمه مخفف Black Friday Cyber ​​Monday است و به زمان بین دو روز اشاره می کند که اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک معاملات گسترده ای را ارائه می دهند.

در اینجا نمونه ای از تبلیغات جمعه سیاه سایبری دوشنبه سایبری توسط پولولو وجود دارد.

آگهی دوشنبه سایبری Pololu Black Friday سایبری

این استراتژی کار می کند زیرا مخاطبان در حال حاضر در حالت خرید در این فصل هستند و دریافت تبلیغات ترکیبی می تواند به افزایش علاقه به تجارت الکترونیکی کمک کند.

در طراحی تبلیغ BFCM نکاتی را باید در نظر داشته باشید:

  • جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را در آگهی خود برجسته کنید.
  • کپی آگهی را واضح نگه دارید. آن را با محتوا و رنگهای بیش از حد شلوغ نکنید.
  • پیشنهادات خود را واضح بیان کنید. آیا تخفیف ، معاملات ، آزمایش رایگان و غیره ارائه می دهید؟

5. مخاطبان خود را درک کنید

شما می توانید بهترین آگهی جمعه سیاه را طراحی کنید ، اما اگر متناسب با مخاطبان شما نباشد ، چندان مفید نخواهد بود.

به این فکر کنید: شما نمی خواهید تبلیغ دوچرخه را به کسی نشان دهید که فقط با ماشین سفر می کند.

به عنوان مثال ، داده ها نشان می دهد Millennials بیشترین پول را برای معاملات جمعه سیاه خرج کرده است. اگر مربوط به مدل کسب و کار شما باشد ، بازاریابی محصولات و خدمات خود بر اساس این مشخصات جمعیتی م effectiveثرتر خواهد بود.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند مخاطبان خود را بشناسید و یک کپی تبلیغاتی جذاب ایجاد کنید:

  • در مورد مشتری مورد نظر خود بسیار دقیق صحبت کنید. چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند؟ چه چیزی توجه آنها را جلب می کند؟
  • یک شخصیت خریدار ایجاد کنید تا مطمئن شوید که به تصویر کامل نگاه می کنید. می توانید از ابزار HubSpot’s Make My Persona برای انجام این کار م useثرتر استفاده کنید.
  • دریافت بازخورد مستقیم مشتری از طریق نظرسنجی و فرم های بازخورد. در اینجا یک مثال ساده اما م fromثر از QuickTapSurvey آورده شده است.
بهترین نکات کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه - مخاطبان خود را بشناسید
  • با عبارت بندی متفاوت آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بیشتر به کار می رود. ضمایر را از “شما” به “ما” و بالعکس تغییر دهید. همچنین می توانید از کپی کاملاً متفاوت استفاده کنید تا ببینید چه چیزی خوب کار می کند ، که من را به نکته بعدی می رساند:
  • آزمایش A/B را با گرافیک ، تصاویر و سرفصل ها امتحان کنید. آزمایش A/B به شما بازخورد زنده می دهد که آیا استراتژی های شما کار می کند یا خیر. همچنین به شما کمک می کند تا مناطقی را که کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه شما فاقد آن است و نحوه بهبود آن را مشخص کنید.

6. کمپین های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید

اکنون که مخاطبان خود را درک کرده اید ، وقت آن است که مطمئن شوید تبلیغات جمعه سیاه شما به آنها اختصاص داده شده است.

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک می توانند برای این کار مفید باشند. به عنوان مثال ، فیس بوک مجموعه وسیعی از گزینه های هدف گیری و هدف گیری مجدد را ارائه می دهد تا بتوانید مشتریانی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید محدود کنید.

بهترین نکات کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه - کمپین های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید

به شخص خریدار خود مراجعه کنید و کمپین های تبلیغاتی خاصی ایجاد کنید تا مورد توجه خریدار مورد نظر شما قرار گیرد. این امر باعث می شود بدون هدر دادن پول زیاد به افراد مناسب برسید.

7. گزینه هایی برای بازیابی سبدهای رها شده ارائه دهید

اغلب مردم از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما دیدن می کنند ، محصولات شما را مرور می کنند ، شاید چند مورد را به سبد خرید اضافه کنند ، اما بدون خرید آن را ترک می کنند. تحقیقات نشان می دهد مارک های تجارت الکترونیک هر سال 18 میلیارد دلار درآمد فروش خود را به دلیل رها کردن چرخ دستی از دست می دهند.

می توانید گزینه هایی برای بازیابی چرخ دستی های رها شده ارائه دهید. در اینجا نحوه:

درک کنید و تغییر دهید

ابتدا ، با درک اینکه چرا مردم این روند را در میانه راه رها می کنند ، شروع کنید. به عنوان مثال ، آیا هزینه حمل و نقل است؟ اگر چنین است ، آیا می توانید برای جمعه سیاه هزینه تخفیف یا رایگان ارائه دهید؟

معاملات بهتر ارائه دهید

گاهی اوقات مشتریان می خواهند محصول را بخرند ، اما می خواهند محصولات رقیب را بررسی کنند یا به سادگی منتظر تخفیف باشند. به عنوان یک صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک ، می توانید با ارائه تخفیفات جمعه سیاه و معاملات منحصر به فرد به چنین مشتریانی از این مزیت استفاده کنید.

برای مثال ، به ایمیل بازیابی رها شده در زیر نگاه کنید ، که توسط TargetBay به اشتراک گذاشته شده است.

بهترین نکات کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه - گزینه هایی برای بازیابی سبدهای رها شده ارائه دهید

ایمیل هایی مانند این سه هدف اصلی را دنبال می کنند:

  • این به مشتریان یادآوری می کند که اگر معامله را هنگام مرور فراموش کرده اند ، آن را تکمیل کنند.
  • این حس اعتماد و وفاداری را ایجاد می کند زیرا شما پیشنهادات هدفمند را مستقیماً به صندوق ورودی آنها ارسال می کنید.
  • این مزیت شما را نسبت به رقبایی که چنین معاملاتی را ارائه نمی دهند ، می دهد.

8. بهینه سازی کمپین تبلیغاتی اولیه را فراموش نکنید

گاهی اوقات ، در تلاش برای ایجاد یک نسخه تبلیغاتی بسیار م ،ثر ، بازاریابان تمایل دارند از استراتژی های اصلی بهینه سازی کمپین تبلیغاتی غافل شوند. یکی از آنها نباشید.

برای اطمینان از به دست آوردن بهترین نتایج از کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه خود ، به جزئیات ریز توجه کنید. برای سهولت این کار ، چک لیست زیر را در دسترس داشته باشید:

  • بودجه: بودجه شما برای کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه چقدر است؟ چگونه می توانید آن را به طور م acrossثر در شبکه های مختلف تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی توزیع کنید؟
  • کپی ?: آیا نسخه شما واضح است و درک آن آسان است؟ دوبار و سه بار برای غلط های املایی و دستور زبان بررسی کنید.
  • ویژگی های پلت فرم: آیا از همه ویژگیهای مربوط به بازاریابی که پلتفرمی که انتخاب کرده اید برای ارائه دارد استفاده می کنید؟ به عنوان مثال ، آیا از ابزارهای هدف گیری مناسب در فیس بوک استفاده می کنید؟ آیا کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما از نظر بصری جذاب است؟
  • محدودیت های پلتفرم: مراقب محدودیت های پلتفرم مانند تعداد کلمات ، تعداد کاراکترهای قابل مشاهده ، نمایش تصویر و موقعیت صفحه باشید. اگر به درستی انجام نشود ، نحوه دیده شدن تبلیغ شما می تواند مشکل ایجاد کند.

سوالات متداول کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه

در اینجا برخی از سوالات متداول در مورد کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه وجود دارد.

آیا ساختن برنامه بازاریابی جمعه سیاه ایده خوبی است؟

بله ، بازاریابی جمعه سیاه ضروری است. خریداران تجارت الکترونیک در مجموع میلیاردها دلار را در فصل جمعه سیاه خرج می کنند و این یکی از پردرآمدترین زمان ها برای افزایش بازاریابی شما است.

چگونه باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای کمپین های تبلیغاتی تاکتیکی جمعه سیاه انتخاب کنم؟

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه خود ، می توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest ، Ahrefs و Moz استفاده کنید. مطالعه نیازها و عادات مصرفی مخاطبان نیز می تواند به شما کمک کند بفهمید کدام کلید واژه های تبلیغاتی جمعه سیاه با استقبال روبرو خواهد شد و نخواهد شد.

کمپین تبلیغاتی جمعه سیاه من چه زمانی باید شروع شود؟

اگر می خواهید از بازاریابی خود حداکثر استفاده را ببرید ، توصیه می کنم زود شروع کنید. برای ایجاد حس کنجکاوی و هیجان در ابتدای ماه نوامبر شروع به اذیت و تبلیغ تبلیغات خود کنید. بعلاوه ، ارزان تر از شروع نزدیک به رویداد است.

مهمترین نکات برای کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه 2021 چیست؟

مهمترین نکات برای کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه 2021 شامل تحقیقات مخاطبان ، استفاده از تکنیک های هدف گیری و هدف گیری مجدد ، فروش نقدی در فروش دوشنبه سایبری و ارائه معاملات رها شده برای بازیابی سبد خرید است.

نکات تاکتیکی تبلیغات جمعه سیاه تبلیغات نتیجه گیری

جمعه سیاه می تواند یک فرصت بزرگ برای جلب توجه مشتری ، افزایش آگاهی از نام تجاری و افزایش درآمد باشد.

ممکن است در ابتدا با توجه به مقیاس این رویداد کمی ترسناک به نظر برسد ، اما امیدوارم نکات بالا به شما کمک کند تا استراتژی تبلیغاتی موثر جمعه سیاه را ترسیم کنید.

اگر می خواهید درباره تحقیقات مخاطبان و هدف گیری تبلیغات بیشتر بیاموزید ، راهنماهای من را بیابید تا مخاطبان مورد نظر خود را بیابید و راههای قدرتمندی برای بهبود هدف گیری فیس بوک خود بیابید.

با کدام استراتژی می خواهید تلاش های تبلیغاتی جمعه سیاه خود را افزایش دهید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس