با فواید ویتامین C برای پوست آشنا شوید. به علاوه ، 15 محصول برتر ویتامین C

من می دانم که من در بازی دیر کرده ام ، اما به دلایلی ، ویتامین C اخیراً وارد رادار من شد. مطمئناً من در مورد لایه برداری ، رتینول ، هیالورونیک اسید و غیره شنیده بودم و آنها را در برنامه معمول خود قرار می دادم ، اما این فقط در یک سال گذشته بوده است و من به طور کامل از مزایای بیشمار ویتامین C استفاده کرده ام. پوست. معلوم شد ، من خیلی چیزها را از دست داده بودم.

آیا می دانید که ویتامین C را می توان هر روز استفاده کرد؟ من متوجه نشده بودم که برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است. با این حال ، اگر شما نیز دوست دارید از رتینول استفاده کنید ، با خیال راحت آن را با استفاده از آن یک روز در میان یا برعکس ، ویتامین C در صبح و رتینول در شب استفاده کنید. خوشبختانه اکثر پوست ها این ماده فعال محبوب را به خوبی تحمل می کنند ، اما اگر پوست بسیار حساسی دارید ، ممکن است بخواهید آن را حذف کنید. و مثل همیشه ، در مورد مزایای ویتامین C برای پوست ، در صورت نگرانی ، حتماً با متخصص پوست خود مشورت کنید.

ما از دکتر Heather D. Rogers ، متخصص پوست ، جراح پوست و بنیانگذار و مدیرعامل ، دکتر Rogers RESTORE ، برای به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات در مورد این ماده شگفت انگیز استفاده کردیم. او نه تنها مصرف روزانه ویتامین C را به بیماران خود توصیه می کند ، بلکه هر روز صبح از یک سرم ویتامین C بر روی پوست تمیز و برهنه استفاده می کند. این اولین موضعی است که برای صورت ، گردن و بالای قفسه سینه اعمال می شود.

ویتامین C چیست؟

ویتامین C یک مولکول آنتی اکسیدانی است که با محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی و تابش خورشید ، نقش مهمی در سلامت پوست ما ایفا می کند – همچنین یک عنصر مهم برای تولید کلاژن است. هنگامی که رادیکال های آزاد به پوست نفوذ می کنند ، دکتر راجرز می گوید کلاژن ما را تجزیه می کند و به افتادگی پوست و چین و چروک کمک می کند. رادیکال های آزاد همچنین تشکیل لکه های قهوه ای و سرطان پوست را تحریک می کنند. آنتی اکسیدان یک مولکول است که می تواند این رادیکال های آزاد را جمع آوری کرده و قبل از آسیب رساندن به سلول های ما ، آنها را خنثی کند. این محافظ با محافظتی که ضد آفتاب ارائه می دهد متفاوت است و می تواند و باید روزانه با هم استفاده شود تا علائم پیری را کند کرده و از ایجاد سرطان های پوستی جلوگیری کند.

چندین نوع ویتامین C.

نکته جالب دیگر در مورد ویتامین C این است که آنتی اکسیدان به خوبی در محصولات مراقبت از پوست موضعی مورد مطالعه قرار گرفته است. دکتر راجرز به من می گوید مطالعات متعدد نشان می دهد که سرم های آنتی اکسیدان حاوی ویتامین C که با ویتامین E تثبیت شده اند از پوست شما در برابر پیری ناشی از عکس محافظت می کنند. از آنجایی که پوست در نگه داشتن چیزها بسیار خوب عمل می کند ، این آنتی اکسیدان ها باید در وسیله ای با فرمول خوب و به راحتی جذب شوند تا اطمینان حاصل شود که این ویتامین های ضروری و گران قیمت به اندازه کافی در پوست محافظت می کنند. فرمول بندی کلیدی است!

چه کسی می تواند از ویتامین C استفاده کند؟

ویتامین C برای اکثر مردم بسیار بی خطر است ، اما از آنجا که یک اسید (اسید اسکوربیک) است ، می تواند انواع پوست های حساس را تحریک کند. اگر پوست شما بسیار حساس است ، باید درصد کمتری از ویتامین C را انتخاب کنید زیرا پوست شما در جذب مواد بسیار خوب عمل می کند ، که باعث حساسیت بیشتر آن می شود.

اکثر مطالعات فوایدی را برای پوست هنگام استفاده از سرم با 10 vitamin ویتامین C نشان می دهند. درصد بیشتر به معنی نتایج بهتر نیست ، اما می تواند خطر تحریک فرد را افزایش دهد.

چقدر طول می کشد تا نتایج را ببینید؟

دکتر راجرز هنگام مشاهده نتایج به عوامل متعددی اشاره می کند. به طور کلی ، ممکن است در دو هفته شاهد بهبود باشید ، اما اکثر مطالعات بالینی نتایج را هنگام استفاده از محصول با ویتامین C پس از 12 هفته اندازه گیری می کنند. اما همه اینها بستگی به این دارد که پوست شما چقدر آسیب دیده است ، چگونه از سرم استفاده می کنید ، چقدر خوب فرموله شده است و چقدر جوان هستید – زیرا این امر تعیین می کند که چقدر سریع پوست شما برعکس می شود.

نکات کاربرد ویتامین C

  • از آن به ترتیب مناسب استفاده کنیدبه اگر درمان ویتامین C شما سرم است ، پس از تمیز کردن یا تقویت و قبل از مرطوب کردن از آن استفاده کنید. اگر در مرطوب کننده شما است ، از آن به عنوان آخرین مرحله خود استفاده کنید.
  • صبح ها از ویتامین C استفاده کنیدبه شما می توانید به طور کامل از آن در شب استفاده کنید ، اما بیشترین سود را از اعمال صبح خواهید برد. این آسیب های خورشید را درمان می کند و در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، بنابراین با یک برنامه صبحگاهی یک لایه محافظ اضافی خواهید داشت.
  • غلظت مناسب را انتخاب کنیدبه اگر پوست حساسی دارید ، به دنبال چیزی در حدود 5 درصد باشید. اگر مسائل گسترده تری دارید می توانید غلظت های بالاتری را مدیریت کنید.
  • بیشتر بهتر نیست. فقط در دراز مدت گرانتر است. مقدار کمی راه طولانی را پیش می برد ، اما مطمئن باشید که از آن به طور منظم برای بهترین نتیجه استفاده کنید.
  • اگر رنگ محصول تغییر کرد ، آن را بریزید! ویتامین C اکسیده قدرت خود را از دست می دهد. رنگ آن می تواند از بی رنگ تا کاه رنگ تا نارنجی کم رنگ متفاوت باشد. اگر قهوه ای شد شاید زمان خداحافظی فرا رسیده باشد.

انتخاب های ما حاوی ویتامین C شامل سرم چشم ، گزینه های غیر سمی ، روغن صورت و موارد دیگر است! هرچقدر دوست دارید مراقبت از پوست شما تحویل داده شود ، چیزی برای همه وجود دارد.

در ادامه برخی از بهترین محصولات ویتامین C را بخوانید

این سرم به دلایلی برنده جوایز زیبایی و مورد توجه سردبیران و متخصصان پوست شده است. شما آن را به دلیل توانایی آن در مبارزه با خطوط و چین و چروک ها و در عین حال کاهش چشمگیر آسیب های خورشید و لکه های تیره دوست خواهید داشت. این فرمول حاوی آنتی اکسیدان های مکمل مانند ویتامین E و فرولیک است که به افزایش اثر ویتامین C کمک می کند. این از نظر گران قیمت است ، اما چند قطره کوچک تا حد زیادی کمک می کند.

اینجا بخرید.

من دوستی دارم که به خاطر از بین بردن جای زخم آکنه به این روغن صورت قسم می خورد و باعث می شود پوستی روشن تر ، محکم تر و درخشان تر داشته باشید. کاربران گزارش کرده اند که تنها در یک هفته تفاوت فاحشی را مشاهده کرده و درخشش در سطح صورت را به دست آورده اند!

اینجا بخرید.

این داروی گوهر داروسازی گروه ما این ملال را به آرامی از بین می برد و به طور موثر تغییر رنگ را کاهش می دهد. دارای فرمول بدون آب و لوله مسدودکننده UV برای جلوگیری از اکسیداسیون فرمول و حفظ موثرترین حالت آن. این یک داروخانه عالی است که دارای مزایای باور نکردنی ویتامین c برای پوست است.

اینجا بخرید.

محصولات زیبایی سبز گاهی اوقات نمی توانند م effectiveثر باشند یا مجبورید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید تا نتیجه ای را ببینید. این فرمول متفاوت است. این یکی از بهترینهایی است که من امتحان کرده ام و مورد علاقه شخصی فعلی من است. من متوجه تفاوت چشمگیری در آسیب آفتاب و محو شدن زخم ها شده ام. فرمول سرم باعث افزایش تولید کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی می شود و پوستی شفاف ، صاف و درخشان برای شما به همراه دارد.

اینجا بخرید.

این فرمول غیر سمی قدرتمند حاوی پنج شکل مختلف ویتامین C ، مشتی آنتی اکسیدان ، کوآنزیم Q10 و مخلوطی از پپتیدها است که باعث روشنایی و سفت شدن زیر چشم می شود. علاوه بر این که به خوبی کار می کند ، بسته بندی محکم و فرمول طبیعی مزایای اصلی آن است.

اینجا بخرید.

از نظر بالینی ثابت شده و همچنین با مواد طبیعی تمیز ساخته شده است؟ بله لطفا. این روغن پوست را نرم ، صاف و درخشان می کند. فرمول آبرسان بدون وزن آن با روغن اسکوالان ، ویتامین c ، روغن کریستال کیوس و روغن گل رز ساخته شده است. به همان اندازه که ظاهر پوست شما را خوب می کند ، احساس خوبی دارد.

اینجا بخرید.

این فرمول تمیز و ملایم دارای دو نوع ویتامین C است که توسط برزیل ژاپنی غنی از آنتی اکسیدان تثبیت شده است و درخششی شفاف و جوان به شما می بخشد. AHA های میوه خفیف ، پوست کدر و ناهموار را دوباره به سطح می رسانند زیرا ریشه گلپر ژاپنی ظاهر لکه های تیره و زخم را کاهش می دهد.

اینجا بخرید.

مقرون به صرفه ترین گزینه در لیست نیز یکی از محبوب ترین گزینه ها است. این یک سوسپانسیون بسیار م withثر با 23 of ویتامین C خالص است. به دلیل عدم وجود آب ، کاملاً پایدار می ماند ، گیاهخوار و بدون ظلم است.

الان بخرش.

این کرم سبک و قوی به سرعت باعث کاهش ظاهر خطوط ریز و در عین حال بهبود بافت پوست می شود. خواه طرفدار قدیمی Kiehl باشید یا نه ، بهتر است نگاهی به این گزینه بیندازید.

اینجا بخرید.

این سرم قوی روزانه با یک ترکیب فوق میوه ویتامین C ساخته شده است که از رادیکال های آزاد محافظت می کند ، رنگ پوست را یکدست می کند ، چروکیده و ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد. این یک ترکیب ملایم ، آرامش بخش و مغذی است که از سلامت کلی پوست پشتیبانی می کند.

اینجا بخرید.

نگاهی به توصیه های دکتر راجرز برای بهترین محصولات ویتامین C بیندازید!

این سرم سخت ویتامین C نقاط تیره را به طرز چشمگیری روشن می کند.

اینجا بخرید.

دکتر راجرز این سرم از نظر علمی پیشرفته و برنده جایزه را توصیه می کند. نه تنها از آنتی اکسیدان محافظت می کند ، بلکه ظاهر ناهموار و قرمزی پوست را نیز بهبود می بخشد.

اینجا بخرید.

نگاهی به این لوسیون بیندازید. این ویتامین دارای ثبات ترین و محلول در چربی ویتامین C و همچنین اسکوالان برای مرطوب کننده و حالت دهنده پوست است.

اینجا بخرید.

اینجا بخرید.

با استفاده از این سرم جاذب و قوی دکتر راجرز ، رادیکال های آزاد را خنثی کنید.

از تمام مزایای این سرم قدرتمند 15٪ که مملو از آنتی اکسیدان ها ، مواد مغذی و آنزیم های میوه است ، استفاده کنید که به تقویت ، روشن شدن و بهبود علائم قابل مشاهده پیری کمک می کند.

اینجا بخرید.

این پست در ابتدا در 20 مه 2020 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.