بهترین ویرایشگرهای HTML که باید در سال 2021 استفاده کنید

رابط Atom برای بهترین ویرایشگرهای HTML

افشاگری: این محتوا از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

هنگام توسعه وب ، برنامه نویسی همه چیز است. بنابراین شما به سادگی باید آن را برای امنیت بهتر و جلوگیری از خرابی در آینده مناسب کنید.

خوشبختانه راه حل بسیار موثری وجود دارد. درست مانند بررسی غلط املایی به شما در نوشتن اسناد بدون خطا ، توسعه دهندگان وب می توانند از ویرایشگرهای HTML برای جلوگیری از اشتباهات استفاده کنند.

همه چیز به لطف بررسی املای ویرایشگرهای HTML ، برجسته سازی نحو و ویژگی های تکمیل خودکار و سایر ویژگیها سریعتر و آسان تر می شود.

در این راهنما ، بهترین ویرایشگرهای HTML موجود را بررسی می کنم. برخی از این گزینه ها رایگان هستند. آنها را امتحان کنید. ممکن است متوجه شوید آنها به شما اجازه می دهند در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید یا به شما اعتماد به نفس می دهند تا چیز جدیدی را امتحان کنید.

شماره 1 – بررسی اتم – بهترین برای سفارشی سازی پیشرفته

صفحه چلپ چلوپ اتم برای بهترین ویرایشگرهای HTML

Atom یک ویرایشگر کد منبع باز و رایگان است که توسط تیم GitHub توسعه یافته و توسط جامعه GitHub نگهداری می شود. این بسته ها و مجموعه های تم به اندازه کافی ارائه می شود ، سبک کار می کند و بسیار سریع بارگذاری می شود ، و این ویرایشگر HTML را به یکی از بهترینهایی که می توانید پیدا کنید تبدیل می کند.

این یک ویرایشگر WYSIWYG مدرن است (آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید) ویرایشگر HTML موجود برای Windows ، Mac و Linux و برای همکاری ساخته شده است. چه مبتدی باشید و چه یک حرفه ای با تجربه ، Atom با حس برتر و انعطاف پذیری سفارشی مورد علاقه همه است.

آن را به عنوان یک ویرایشگر متن پیشرفته در نظر بگیرید که دارای چندین ویژگی است که معمولاً محدود به برنامه های برنامه نویسی سطح بالا است.

رابط Atom برای بهترین ویرایشگرهای HTML

همچنین دارای یک ویرایشگر متن قابل هک است! این ویژگی به توسعه دهندگان امکان می دهد کد منبع برنامه را ویرایش ، گسترش ، تغییر و به اشتراک بگذارند و بسته های خود را برای بهبود Atom طراحی کنند.

پشتیبانی از چند صفحه یکی دیگر از ویژگیهایی است که من دوست دارم. برای مقایسه و نوشتن کد در کنار هم ، می توانید رابط را به چند پنجره تقسیم کنید.

سایر ویژگی ها شامل اصلاح و برجسته سازی نحو ، تکمیل خودکار ، مدیریت پروژه و Teletype است (کاربران می توانند با سایر توسعه دهندگان در زمان واقعی همکاری کنند).

Atom کاملاً رایگان است! بنابراین برای استفاده از این ویرایشگر عالی نیازی به صرف هیچ گونه پولی ندارید.

شماره 2-مرور Notepad + +-بهترین گزینه برای توسعه دهندگان Front-End و طراحان وب

صفحه چلپ چلوپ دفترچه یادداشت ++ برای بهترین ویرایشگرهای HTML

Notepad + + که سریع کار می کند ، زمان آزمایش شده و بی عیب و نقص است ، یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای HTML است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این یک ویرایشگر کد باز است که پشتیبانی چند زبانه را ارائه می دهد ، که فقط به HTML و CSS محدود نمی شود.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت Notepad + + رابط کاربری غنی از ویژگی های آن است.

شما تاشو نحو ، برجسته سازی نحو ، چند نمای ، نقشه سند ، رابط چند سند ، تکمیل خودکار ، نشانک ها و GUI کاملاً قابل تنظیم را دریافت می کنید. و حتی پس از این لیست طولانی ، هنوز موارد بیشتری وجود دارد.

رابط Notepad ++ برای بهترین ویرایشگرهای HTML

+ Notepad + برای دستگاههای مبتنی بر Windows توسعه یافته است ، اما کاربران لینوکس می توانند از طریق Wine از آن استفاده کنند. همانطور که از نامش پیداست ، این ویرایشگر مانند نسخه ارتقا یافته نرم افزار Notepad است که قبلاً به طور پیش فرض در ویندوز موجود است. شما همچنین مخزن آن را در GitHub دریافت می کنید.

نسخه موبایلی نیز در دسترس است ، بنابراین می توانید بدون توجه به زمان و مکان مشکلی کار کنید.

دوستداران محیط زیست نیز Notepad + + را دوست خواهند داشت. این برنامه دارای برنامه هایی است که از قدرت CPU کمتری برای کاهش انتشار کربن استفاده می کند.

+ + Notepad برای همه رایگان است! بنابراین هیچ پول اضافی یا هزینه پنهانی برای شما وجود ندارد که نگران آن باشید.

شماره 3 – بررسی براکت ها – بهترین برای مبتدیان

صفحه براکت ها برای بهترین ویرایشگرهای HTML ظاهر می شوند

Brackets یکی دیگر از ویرایشگران گسترده HTML برای برنامه نویسان سازگار با سیستم عامل های مختلف مانند Windows ، Mac و Linux است. این دارای یک بسته بسته داخلی است که به کاربران امکان می دهد هر بسته پشتیبانی شده ای را که دوست دارند جستجو و نصب کنند.

من این ویرایشگر HTML منبع باز را برای مبتدیان به دلیل ویژگی تکمیل خودکار هوشمند آن که کدگذاری را فوق العاده سریع و دقیق می کند ، بسیار توصیه می کنم.

رابط کاربری برنامه نویسی براکت را می توان به چندین قسمت تقسیم کرد و نوشتن و مقایسه کدها بین فایل های مختلف را آسان و دقیق می کند. مرورگر سیستم فایل یکپارچه شما را قادر می سازد تا به فایل های درون رایانه خود دسترسی پیدا کنید.

رابط براکت برای بهترین ویرایشگرهای HTML

بعلاوه ، دارای ویژگی پیدا و جایگزینی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد در مواقع مناسب کد را به طور دقیق تنظیم کنند. این می تواند برای مبتدیان و متخصصان با تجربه مفید باشد تا از به روز بودن وب سایت آنها اطمینان حاصل شود.

طراحی و سفارشی سازی بسیار آسان و ساده است ، بنابراین برنامه نویسی هرگز با براکت ها خسته کننده نخواهد شد.

تم های نحوی از پیش نصب شده دارای رنگ های روشن تیره و پر زرق و برق است. بدون کمبود بسته در پلت فرم ، می توانید بر اساس مورد استفاده و ترجیحات خود ، به هر تعداد که می خواهید ویژگی اضافه کنید.

براکت ها کاملاً رایگان است! می توانید آن را مستقیماً از وب سایت رسمی بارگیری کنید

توجه داشته باشید: پشتیبانی از Brackets در سپتامبر 2021 به پایان می رسد. شما می توانید پروژه ها را در GitHub فورک کنید یا به Visual Studio Code ، ویرایشگر کد رایگان از مایکروسافت ، مهاجرت کنید.به

شماره 4-بررسی متن عالی-بهترین برای پشتیبانی چند زبانه

صفحه چلپ چلوپ متن عالی برای بهترین ویرایشگرهای HTML

Sublime Text نسخه پیشرفته Notepad + + است. این دستگاه با ویژگی های استاندارد Notepad + + همراه با ویژگی های مدرن تر و متناسب با نیازهای پیچیده کاربران باتجربه تر ارائه می شود.

برای سهولت در توسعه وب ، از پشتیبانی چند پلتفرمی ، ویرایش تقسیم ، ویرایش چند انتخابی ، پالت فرمان اختصاصی و ویرایش نحو برخوردار می شوید. ویرایشگر فوق العاده قدرتمند است و نوید عملکرد بالا را می دهد. با این حال ، در ازای این انعطاف پذیری و قدرت ، منحنی یادگیری تندتری در پیش دارید.

یکی از ویژگی های پیشرفته Sublime Text ، “رفتن به هر چیزی” است. با استفاده از این ، می توانید کد را در مدت زمان بسیار کوتاهتری پیدا کرده و جایگزین کنید. حالت بدون حواس پرتی یکی دیگر از ویژگی های عالی است که تنها کد را با پنهان کردن عناصر دیگر نمایش می دهد.

رابط متن عالی برای بهترین ویرایشگرهای HTML

برای انجام سریع کارها می توانید از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید – به شرط اینکه بتوانید آنها را به خاطر بسپارید. همه چیز در ویرایشگر نیز به راحتی قابل تنظیم است ، خواه بخواهید پیوندهای کلیدی را برای قطعات منوها شخصی سازی کنید.

Sublime Text که در Windows ، Mac و Linux قابل دسترسی است ، از زبانهای مختلف مانند C ، HTML ، C ++ ، C#، جاوا ، CSS ، JavaScript ، PHP ، Python ، Ruby و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

Sublime Text دارای یک نسخه رایگان است که برای مبتدیان کافی است ، اما اگر می خواهید به تمام ویژگی های آن دسترسی پیدا کنید ، باید یکبار هزینه 80 دلار بپردازید.

شماره 5 – Adobe Dreamweaver CC Review – بهترین برنامه نویسان وب

صفحه چلپ چلوپ Adobe Dreamweaver برای بهترین ویرایشگرهای HTML

اکثر گزینه های دیگر برای توسعه پیش فرض عالی عمل می کنند ، اما داشتن یک ویرایشگر HTML که توسعه پشتیبان را تسهیل می کند نیز ضروری است ، جایی که Adobe Dreamweaver CC وارد می شود.

این ویرایشگر که توسط شرکت مشهور Adobe ساخته شده است ، یکی از معروف ترین و تأثیرگذارترین گزینه های موجود در بازار را ارائه می دهد. انواع و اقسام افزونه ها و ویژگی های ممتاز را دریافت می کنید که معمولاً با سایر ویرایشگرهای HTML به آنها دسترسی نداشتید.

چه ایجاد سایت های واکنش گرا تر یا ویرایش کد وب سایت ، Dreamweaver همه چیز را ممکن می سازد.

این ویرایشگر یک نرم افزار منبع بسته است که برای کار در اکوسیستم Adobe طراحی شده است. این برنامه از دو روش متنی و WYSIWYG پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که بین کد نویسی با ارائه بصری زنده انتخاب کنید یا مسیر سنتی را انتخاب کنید. می توانید کد را به هر زبان برنامه نویسی اصلی بنویسید و از دسترسی به کتابخانه های ابری خلاق لذت ببرید.

توسعه دهندگان وب علاقه زیادی به Adobe Dreamweaver CC دارند. این به طور خودکار کد و قابلیت دسترسی به صفحه را تأیید می کند و پیروی از دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) را برای توسعه دهندگان آسان می کند و حتی محصول نهایی را بررسی می کند.

بعلاوه ، دسترسی مستقیم به منابع فراوان دارایی در اکوسیستم Adobe مانند گرافیک ، لایه ها ، رنگها ، کلمات ، کاراکترها و موارد دیگر ، مزیت دیگری است.

صفحه پرداخت Adobe Dreamweaver برای بهترین ویرایشگرهای HTML

Dreamweaver دارای نسخه رایگان است ، اما می توانید برنامه های برتر را نیز انتخاب کنید. شما سه گزینه دارید:

  • برنامه سالانه ، ماهانه قابل پرداخت – 25.99 دلار در ماه
  • برنامه ماهانه – 31.49 دلار در ماه
  • برنامه سالانه ، پیش پرداخت – 239.88 دلار در سال

آنچه برای یافتن بهترین ویرایشگر HTML نگاه کردم

ویرایشگرهای HTML – رایگان و پولی – دارای چندین ویژگی آرایشی هستند. بر اساس نیازهای تجاری شما ، برخی از آنها را کاملاً ضروری می دانید ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به آنها نیازی نداشته باشید.

من لیستی از ویژگی هایی که فکر می کنم یک ویرایشگر HTML خوب باید داشته باشد ، گردآوری کرده ام. ممکن است به همه آنها احتیاج نداشته باشید ، اما در اینجا چیزی است که هنگام انتخاب ویرایشگر HTML باید به دنبال آن باشید.

رنگ آمیزی یا برجسته سازی نحو

HTML دارای یک زبان نشانه گذاری مبتنی بر برچسب است. برای روشن کردن این برچسب ها به ویرایشگر HTML با برجسته سازی نحو یا ویژگی های کدگذاری رنگ نیاز دارید.

انجام این کار به شما در شناسایی سریع برچسب ها کمک می کند ، که به نوبه خود کار با بلوک های کد را آسان تر می کند.

تکمیل خودکار و پیشنهادات

قابلیت تکمیل خودکار و پیشنهادات به شما کمک می کند تا با فشردن یک دکمه سریعتر کد طولانی تر را پر کنید.

ویرایشگر پیشنهاداتی را بر اساس کار شما ارائه می دهد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کنید تا کد به صورت خودکار تکمیل شود. به نحوه تایپ پیام های متنی در تلفن خود یا هنگام جستجوی سریع Google فکر کنید.

همچنین می توانید از طریق این ویژگی ایجاد برگه های بسته را خودکار کنید.

پیدا کنید و جایگزین کنید

من به شدت توصیه می کنم به دنبال ویرایشگرهای کد با ویژگی find and zëvendës باشید ، زیرا به شما این امکان را می دهد که رشته های خاصی را پیدا کرده و آنها را با موارد دیگر خیلی سریع جایگزین کنید.

به علاوه ، HTML دائماً در حال تغییر و به روز رسانی استانداردها و از بین رفتن برچسب های ناکارآمد است. بنابراین ، مطمئناً در آینده می خواهید این ویژگی را برای به روز رسانی وب سایت خود بخواهید.

کنترل نسخه

ویرایشگران با کنترل نسخه به شما امکان می دهند در صورت نیاز نسخه های قبلی کد و بازگشت خود را مشاهده کنید.

در نتیجه ، می توانید همه کپی ها را بدون ایجاد اسناد جداگانه ذخیره کنید ، و من می دانم که این امر هنگام کار با توسعه دهندگان دیگر چقدر مهم است.

قابلیت چند مکان نما

نقش چند مکان نما ساده است: به شما امکان می دهد کد را در چندین مکان به طور همزمان بنویسید. به عبارت دیگر ، می توانید کد را به طور همزمان ویرایش کنید.

این امر به ویژه هنگامی مفید است که می خواهید تکراری از یک برچسب اضافه کنید.

پشتیبانی از FTP و تشخیص خطا

دریافت ویرایشگرهای HTML با پشتیبانی FTP به شما امکان می دهد به وردپرس متصل شوید و تغییراتی را که می خواهید بدون هیچ زحمتی ایجاد کنید بارگذاری کنید. در نتیجه ، هر زمان که بخواهید چیزی را به روز کنید ، نمی توانید وارد FileZilla یا سرویس گیرنده FTP دلخواه خود شوید.

تشخیص خطای زنده به همان اندازه مهم است.

HTML یک زبان نشانه گذاری است و نه یک زبان برنامه نویسی ، به همین دلیل کامپایل نمی شود. همچنین به این معنی است که نمی توانید کد خود را آزمایش کنید. با تشخیص خطای زنده ، هر زمان که چیزی را اشتباه نوشتید ، بلافاصله متوجه خواهید شد.

علاوه بر اینها ، چندین ویژگی دیگر مانند تا شدن کد و ذخیره خودکار وجود دارد که می تواند بهره وری و دقت را افزایش دهد.

توجه داشته باشید: اگر به دنبال ویرایشگر کد با ویژگی های پیشرفته و یکپارچه سازی پلت فرم هستید ، به جای یک ویرایشگر متن ، به یک محیط توسعه یکپارچه یا IDE نیاز دارید. در حالی که IDE ها شبیه ویرایشگرهای HTML هستند ، اما بیشتر برای توسعه دهندگان پیشرفته طراحی شده اند.

نتیجه

ویرایشگرهای HTML برای هر ابزار توسعه وب و طراحی ضروری هستند. نه تنها می توانید کد را سریعتر ایجاد کنید ، بلکه با جلوگیری از خطاها ، کل فرایند را ساده می کند.

تنها نکته این است که گزینه ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

می توانید یکی از گزینه های برتر من را انتخاب کنید یا به دنبال جایگزین های دیگر در بازار باشید. در اینجا لیست کاملی از انتخاب های برتر وجود دارد:

سعی کنید به دنبال ویرایشگرهای احتمالی باشید که شامل برجسته سازی نحو و پیش نمایش زنده است. اگر چیزی پیچیده تر می خواهید ، ویژگی پیدا کردن و جایگزینی یک دارایی عالی خواهد بود.

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس