به گفته کارشناسان پوست ، 13 مamsثرترین کرم های سفت کننده چشم

سفت کردن زیر چشم‌ها و پلک‌های بالایی تا زمانی که به اواسط بیست سالگی رسیدم هرگز برای من نگران کننده نبود. با شروع به قلم زنی نزدیک به 30 ، به تدریج شروع به از دست دادن چربی و کلاژن در اطراف چشم هایم کردم که باعث می شد آنها توخالی ، افتاده و خسته به نظر برسند. بارها از من می پرسیدند “آیا شما به اندازه کافی نخوابیده اید؟” یا “به نظر می رسد خسته شده اید؟” بیشتر اوقات من واقعاً خسته نبودم. چشمان تازه ، جوان و پرپشت من با ظاهری گشاد و دائمی جایگزین شده بود. من حتی در مورد کرم ها یا درمانهای ضد پیری فکر کرده بودم تا اینکه این عدم کشش در اطراف چشمم را تجربه کردم. تا آن زمان ، من روی آکنه ، هایپرپیگمانتاسیون و معکوس کردن آسیب ناشی از نور خورشید متمرکز بودم. استفاده از کرم های سفت کننده چشم هرگز در اولویت قرار نگرفت ، من به ندرت از کرم زیر چشم استفاده می کردم چه برسد به یک کرم بیش از حد متمرکز.

بنابراین ، هنگامی که نوبت به یافتن راه حل مناسب برای سفت کردن ناحیه چشم رسید ، تعداد زیادی کرم ، سرم و ابزار را برای کاهش علائم پیری آزمایش کردم. اما سفر من برای سفت کردن ناحیه دور چشم من فقط با کرم دور چشم آغاز شد ، و برای من ، هیچ کرم جادویی وجود نداشت که همه چیز را برطرف کند. استفاده از هیدراتاسیون ، ابزارهایی مانند گوآشا ، میکرونیدلینگ و ریزجریان ، عادات خواب سالم و مکمل ها همراه با کرم دور چشم ، چیزی است که من به عنوان جام مقدس برای سفت کردن و بلند کردن چشم هایم در نظر گرفتم. اگر از ترکیب نکردن همه این موارد فاصله بگیرم ، متوجه تفاوت بزرگی در ظاهر می شوم.

بنابراین ، آیا ما واقعاً به کرم دور چشم نیاز داریم؟

من از دکتر نانسی سامولیتیس ، بنیانگذار Facile و کری بنیامین ، متخصص زیبایی و بنیانگذار Stacked Skincare ، پرسیدم که چرا ما در مورد سفت کردن ناحیه چشم به کرم های چشم ، بهترین روش ها و موارد مورد علاقه آنها احتیاج داریم. دکتر سامولیتس توضیح داد که پوست اطراف چشم اغلب علائم پیری را قبل از سایر نواحی صورت یا بدن نشان می دهد ، از جمله از دست دادن کلاژن و قابلیت ارتجاعی (که من آن را تجربه می کردم). این امر منجر به ظاهری تیره، پوستی کدر، خزدار و چین و چروک های ظریف می شود. برخی از افراد از نظر ژنتیکی چربی اضافی زیر پوست پلک دارند و این می تواند با افزایش سن و آسیب ناشی از آفتاب و ظاهر شدن کیسه های زیر چشم نیز بیشتر مشخص شود.

از آنجا که پوست اطراف چشم شما بسیار نازک تر و ظریف تر از پوست دیگر صورت شما است ، بنیامین اظهار داشت که این نواحی مستعد کم آبی نیز هستند ، اما به دلیل خطرات ناشی از میلیا ، به طور کلی به مرطوب کننده های روشن تری نیاز دارند. -برطرف کردن برآمدگی های ناشی از استفاده از مرطوب کننده های غنی در اطراف چشم. او سرمایه گذاری روی سرم چشم حاوی مواد فعال را توصیه کرد. سرم های چشم بافتی سبک تر دارند ، به این معنی که به پوست نفوذ کرده و مواد ضد پیری را به طور م deliverثرتری ارائه می دهند. آنها همچنین به طور کلی حاوی غلظت بالاتری از مواد فعال نسبت به کرم های دور چشم هستند ، به این معنی که نتایج سریع تری را مشاهده خواهید کرد.

هم دکتر سامولیتیس و هم بنجامین تاکید کردند که در مورد درمان های پیشگیرانه زودتر شروع شود. استفاده از کرم سفت کننده در اواسط 20 سالگی می تواند شما را از نیاز به درمان های فشرده در آینده نجات دهد. از نظر دفعات استفاده ، دو بار در روز توصیه می شود مگر اینکه یک ماده فعال مانند رتینول وجود داشته باشد که می تواند باعث تحریک شود. اما بهترین راه برای استفاده از کرم دور چشم چیست؟ دکتر Samolitis توضیح می دهد که دلیل استفاده از انگشت صورتی یا انگشت حلقه برای استفاده از کرم دور چشم به دلیل اهمیت یک حرکت ضربه ای ملایم به جای کشیدن روی پوست است. و بنیامین موافق است. اگر هنگام استفاده از کرم دور چشم را بکشید یا بکشید ، می تواند منجر به کبودی و افتادگی شود.

و درمان های سفت کردن دور چشم چطور؟

فراتر از کرم های چشم ، دکتر سامولیتس اغلب از درمان های پزشکی خانگی مانند میکرونیدلینگ ، لیزر مجدد و PRP استفاده می کند که می تواند با ترمیم سلول های آسیب دیده از خورشید و تولید کلاژن جدید برای ضخیم شدن بافت ظریف ، پوست زیر چشم را بهبود بخشد. بنیامین ابزارهای خانگی را پیشنهاد می کند که با کرم یا سرم خود مانند رول درما ترکیب شوند تا به تحریک کلاژن کمک کرده و پوست را به همراه یک غلتک یخ تقویت کنند تا ضمن سفت شدن پف ، اثر سفت کننده موقت به شما بدهد.

کرم های سفت کننده چشم مورد علاقه دکتر سامولییتس

کرم های سفت کننده چشم مورد علاقه کری بنیامین

کرم های سفت کننده چشم مورد علاقه من