به گفته یک متخصص ، این روش رشد موهای بلند است

من به عنوان فردی که همیشه می خواستم موهای نازک او حجیم تر باشد ، من در اصل تبدیل به یک خوکچه هندی شدم و هر چیزی را که ادعا می کند موهایم را بلندتر و قوی تر می کند ، امتحان خواهم کرد. من به آن درخشش تجاری ابریشمی و Pantene نیاز دارم! تلاش برای کشف نحوه رشد موهای بلند تا حدودی به یک وسواس تبدیل شده است ، اما بالاخره پذیرفتم که در کارت های ژنتیک برای من وجود ندارد.

ناامنی های من در مورد موهای نازکم پس از بچه دار شدن در سال گذشته به سطح دیگری رسید. طبق معمول ، موهای من پنج تا شش ماه بعد شروع به ریزش کردند. ما در مورد دوش های بزرگ زیر دوش صحبت می کنیم (ناخالص.) من متوجه شدم که این یکی از سخت ترین قسمت های بعد از زایمان است-واقعاً اعتماد به نفس من را تحت تأثیر قرار داد و من را متعجب کرد WTH برای من اتفاق می افتاد این فقط یکی از چیزهایی بود که در زندگی پس از زایمان برای آن آمادگی نداشتم!

با یک بیماری همه گیر و زمان زیادی در خانه بعداً رو به جلو حرکت کنید ، و من به روشهای قدیمی خود بازگشتم و سعی کردم تقریباً هر چیزی را برای کمک به قفل هایم در طولانی مدت و قوی بازگردانم. از آنجا که قرنطینه به اوج ریزش ناگهانی موهایم رسید ، من وقت گذاشتم تا دوباره تنظیم کنم و کمی در خانه روشن کنم. خوب ، تا آنجا که می توانم بدون خدمات حرفه ای مدیریت کنم. من به سلامت موهایم توجه بیشتری کرده ام و واقعاً از مزایایی که یک سیستم مراقبت موی سالم و ثابت می تواند داشته باشد شگفت زده شده ام.

در این چند ماه گذشته من واقعاً بازی سلامتی موهای خود را تقویت کرده ام – چندین محصول ، ماسک ، روغن را امتحان کرده ام و در مورد آنچه همه آرایشگران برتر می گویند تحقیق کرده ام. نتیجه؟ موهای بلندتر ، قوی تر و سالم تر که به من اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

در مورد بهترین روش های پشتیبانی مو برای رشد موهای بلند ، ادامه مطلب را بخوانید.

من همچنین برنامه مراقبت هفتگی موهایم و محصولاتی را که برای حفظ سلامت و رشد یال استفاده می کنم ، قرار داده ام!

نکته 1: با پوست سر شروع کنید.

آیا می خواهید چیزی آزار دهنده را بشنوید؟ به گفته مارک تاونسند ، آرایشگر مشهور ، مهم نیست که چقدر ویتامین مو مصرف می کنید یا چند مرتبه اصلاح می کنید ، “موهای شما معمولاً حداکثر یک چهارم اینچ تا نیم اینچ در ماه رشد می کند.” (او به اشلی اولسن کمک کرد تا بوب نامتقارن خود را تا دور کمرش نشان دهد.) او می افزاید: “داشتن موهای بلند تنها در صورتی امکان پذیر است که موهای فوق العاده سالم باشند و یک انتهای شکاف نداشته باشند.” خبر خوب؟ اگر احساس می کنید موهای شما به اندازه کافی سریع رشد نمی کند – حداقل نیم اینچ در ماه – در واقع می توانید این روند را کمی سرعت بخشید. اولین جایی که باید شروع کنید: پوست سر شماست.

بریجت هیل ، تریکولوژیست می گوید: “دو لایه مهم پوست در رابطه با پوست سر ، درم و اپیدرم است – درم حاوی فولیکول های مو ، غدد ، اعصاب ، عروق خونی ، کلاژن ، الیاف الاستین و سلول های چربی است.” و رنگ آمیزی در سالن Paul Labrecque Salon and Skincare Spa در نیویورک. “معرفی مراقبت مناسب از پوست سر به روال مراقبت از مو ، بر میزان رشد مو و سلامت زمینه ای فیبر مو تأثیر می گذارد.” وقتی از پوست سر خود مراقبت می کنید ، در واقع اطمینان دارید که خون و مواد مغذی می توانند به راحتی به فولیکول مو برسند ، که در نتیجه به کاهش ریزش و ریزش کمک می کند.

بنابراین ، مراقبت از پوست سر دقیقاً برای من چگونه است؟

خوب ، برای شروع ، من روی روغن سر ، ماسک و سرم سرمایه گذاری کردم. من متوجه شدم که روغن یا ماسک های کرم دار را در مقابل لایه بردارهای دانه دار ترجیح می دهم ، زیرا مواد خشن موجود در اسکراب های سر می توانند باعث ایجاد سایش روی پوست سر شوند. این می تواند منجر به تولید باکتری ها و قارچ های مضر شود. هیل توصیه می کند که از “روغن یا ماسکی با مواد محرک پوست سر مانند نعناع ، درخت چای یا روغن های حاوی مرکبات برای افزایش گردش خون و” ضد احتقان “پوست سر استفاده کنید.

در حین کار ، پیش بروید و شامپوی سر بخرید تا بعد از درمان استفاده کنید. اگر با تجمع روبرو هستید ، چیزی را می خواهید روشن کنید ، و اگر با روغن اضافی روبرو هستید ، چیزی سبک و آبرسان می خواهید. اگر هفته ای یکبار به خودم “شامپوی مناسب پوست سر” بدهم ، بهترین نتایج را یافته ام. من محصول را مستقیماً روی پوست سرم – نه فقط موهایم – می گذارم و اجازه می دهم پنج دقیقه قبل از آبکشی و نرم کردن بماند.

نوع حرفه ای: یک بطری اپلیکاتور رنگ مو بخرید تا به راحتی شامپو را در سرتان پخش کنید.

نکته 2: موهای زائد مکرر دریافت کنید.

اگرچه کارشناسان در مورد کوتاه کردن موهای شما برای سریعتر رشد موافق نیستند ، اما یک چیز مسلم است: اگر موهای بلند و ظاهری سالم دارید ، کوتاه کردن موهای آنها قابل مذاکره نیست. زندگی با انتهای فرسوده و شکسته در نهایت باعث می شود موهای شما بیشتر روی تارها بشکند ، که نه تنها موهای شما را بسیار نازک تر از آنچه هست نشان می دهد ، بلکه باعث می شود از یک نقطه مشخص نیز طولانی تر نشود.

تاونسند می گوید: “در واقع موهای شما کوتاه تر از موهای کوتاه می شود که می خواهید اصلاح کنید.” او پیشنهاد می کند از آرایشگر خود بخواهید که هر 10 تا 12 هفته یک هشتم اینچ را از موهای شما جدا کند تا از شکستگی موها قبل از شروع آنها جلوگیری شود. از آنجا که بیماری کووید تقریباً هیچ گونه رفت و آمد به سالن ندارد ، من فیلم های YouTube را در مورد نحوه کوتاه کردن موهای خود در خانه تماشا می کنم و در واقع بسیار راحت تر (و کمتر ترسناک) از آنچه فکر می کردم. تماشای این ویدیو و این ویدئو بسیار عالی است اگر به این فکر می کنید که به خودتان تزئین کنید – یا از همسفر یا همسرتان بخواهید این کار را برای شما انجام دهد!

نکته 3: شامپو کمتر.

تاونسند می گوید: “برای من تکان دهنده است که چگونه بسیاری از افراد هنگام دوش گرفتن از نرم کننده استفاده می کنند ، این بدترین کاری است که می توانید برای موهای خود انجام دهید – به ویژه هنگامی که سعی می کنید موهای خود را بلند کنید.” “در حقیقت ، این در واقع شامپویی است که باید تا آنجا که ممکن است از آن صرف نظر کنید.”

دلایل شامپو شستن خاک و تجمع محصول است ، اما اکثر شامپوها با صابون های سولفاته تیز پر شده اند. این روغن های طبیعی مورد نیاز برای موهای بلند و سالم را از بین می برد. بنابراین ، هنگامی که نیاز به شستن موهای خود دارید ، حتماً شامپویی بدون سولفات انتخاب کنید. من از شامپو Olaplex + نرم کننده برای شستن موهایم دو بار در هفته استفاده می کنم. به نظر من ، این دو نفره مقدس مقدس است. Olaplex طوری طراحی شده است که موهای رنگ شده سالم ترین حالت خود را داشته باشد و من به قدرت جادویی آن قسم می خورم. فقط کف سر خود را کف کنید و بگذارید وقتی آب فرمول را شستشو می دهد ، بقیه موها به سمت پایین سرازیر شوند.

برای اینکه موهای من در طول هفته با حداقل شستشو سالم بماند ، از شامپوی خشک روی ریشه های خود استفاده می کنم تا روغن های ناخواسته را از بین ببرم. من موهای شامپو خشک Bumble and Bumble’s Pret-a-Powder Post-Workout بعد از تمرین را برای موهای مرطوب/عرق کرده بعد از تمرین دوست دارم.

نکته 4: هفته ای یکبار ماسک مو و درمان عمیق انجام دهید

بدون شکست ، هفته ای یکبار قبل از شامپو زدن ، درمان اولاپلکس شماره 3 را انجام می دهم. این محصول استاندارد طلایی برای درمان موهای رنگ شده با دوش خود است. سپس ، هفته ای یکبار (معمولاً همان عصر که درمان اولاپلکس خود را انجام می دهم) ، نرم کننده خود را نیز با ماسک موی غنی جایگزین می کنم. در حال حاضر ، من عاشق این ماسک مارک آنتونی هستم (و این است فوق العاده مقرون به صرفه!) من متوجه شده ام که موهایم را پس از شستشو بسیار نرم و ابریشمی می کند.

نکته 5: با آب سرد بشویید.

به گفته تاونسند ، شستن موها با آب سرد در پایان دوش می تواند قدرت رشد مو را افزایش دهد. “آب سرد لایه بیرونی موهای شما را صاف تر می کند ، که از از دست دادن رطوبت ، گرفتگی و آسیب حرارتی جلوگیری می کند. شما فقط باید چند ثانیه این کار را انجام دهید ، اما این یک مرحله اضافی می تواند با گذشت زمان تغییر بزرگی ایجاد کند. ” من از دوش آب سرد متنفرم ، اما مزایای آن برای سیستم لنفاوی و قفل های شما ثابت شده است. و ما تقریباً برای پف کمتر و موهای بلندتر هر کاری را انجام می دهیم ، درست است ؟!

نکته 6: مرطوب بمانید.

به تازگی ، من یک روغن مو را در برنامه مراقبت از موی خود به صورت شبانه گنجانده ام و در این راه به یادگیری نحوه رشد موهای بلند ادامه می دهم. گرمای شدید شدید در اینجا در آستین در طول تابستان تمایل دارد که موها و پوست من را واقعا خشک کند ، بنابراین این یک گام ضروری برای هیدراته نگه داشتن انتهای من شده است. دیگر موی جارو شبیه به نی ندارد. قبل از خواب ، چند قطره روغن از طول میانی تا انتهای موهایم می ریزم. من عاشق روغن موی Oribe’s Lust تغذیه کننده مو و Kerastase Elixir Ultime هستم. من بین آنها جابجا می شوم زیرا من واقعاً هر دو را دوست دارم و بوی بسیار خوبی دارند.

از نظر درمان های موهای خشک که در طول روز استفاده می کردم ، ماسک موی ضد اجتماعی IGK و اسپری صاف کننده پروتئین اسپیرولینا با رفتار خوب آنها را دوست دارم. آنها هر دو بین شامپوها به موهای من زندگی می دهند و هرگز احساس چربی در رشته های من نمی کنند.

نکته 7: حرارت را کم کنید.

صاف کننده مو ، گره های حلقه زنی ، شل کننده های شیمیایی ، یا هر نوع روش درمانی یا استایل دیگری که باعث آسیب زیاد شود ، به موهای بلند شما کمک نمی کند. موهای شما هر چه سالم تر باشند ، بیشتر رشد می کنند و استفاده بیش از حد از وسایل داغ برای موهای بلند مناسب نیست. اگر کاهش مدل های حرارتی گزینه مناسبی نیست ، مطمئن شوید که از محافظ حرارتی استفاده می کنید هر زمانی که استایل می دهید موارد مورد علاقه من عبارتند از: Bumble and Bumble’s Day Day Protective Fluid روی موهای مرطوب قبل از خشک کردن موها ، و NatureLab’s Perfect Shine Oil Mist روی موهای خشک قبل از حالت دادن.

نکته 8: ملایم باشید.

برس کشیدن شدید می تواند باعث آسیب فیزیکی به موهای شما شود که مانع از بلند شدن موها می شود. اساساً ، اگر می توانید صدای تکان خوردن قلم مو را در تارهای خود بشنوید ، بیش از حد خشن هستید. هنگامی که موهای شما مرطوب است و بیشتر مستعد شکستن است ، باید مراقب باشید.

تاونسند می گوید: “وقتی موهای خیس را جدا می کنید ، مطمئن شوید که از پایین شروع کرده و به آرامی بالا می روید.” “ما غالباً از سر به پایین مسواک می زنیم ، اما این فقط گره های کوچک را به یک گره بزرگ می رساند و می تواند باعث ریزش موهای شما شود.” تاونسند پیشنهاد می کند که از برس مرطوب یا برس طبیعی موی گراز استفاده کنید که به توزیع آرام روغن های طبیعی پوست سر در ساقه مو کمک می کند. این بدان معناست که در کل رشته های سالم تر و مرطوب تر است.

من توصیه به مراقبت از مو را به تعویق انداختم تا زمانی که احساس کردم واقعا فهمیده ام چگونه می توان موهای سر خود را به حالت اولیه برگرداند. مطمئناً بی نقص نیست ، اما به لطف بسیاری از نکات و محصولات متخصص فوق ، 10 برابر سالم تر و کامل تر از شش ماه قبل است!

این پست در اصل در 17 جولای 2020 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.