به گفته یک متخصص ، 14 بهترین کرم دور چشم برای خطوط زیبا

در سن 22 سالگی ، متوجه اولین زمزمه پای کلاغ در اطراف چشم هایم شدم … و بی درنگ دچار یک هراس وحشتناک شدم. در اوایل سالهای گذشته ، من به توصیه هایی در پیشخوان زیبایی مرکز خرید محلی خود وابسته بودم. اوه ، چقدر زمانه تغییر کرده است! چه هدیه ای است که اکنون یک جهان اطلاعات در اختیار داریم. به جای پرسه زدن در راهروهای Sephora با سوالات زیاد ، ما از پرستار متخصص پوست و متخصص زیبایی ، ناتالی آگیلار ، برای توصیه های او در مورد بهترین کرم های دور چشم برای خطوط ریز استفاده کردیم.

اگر شما نیز مانند من به این فکر کرده اید که چرا ناحیه چشم حتی به کرم مخصوص خود نیاز دارد ، از آگیلار خواسته ایم که آن را نیز بپوشاند. از آنجا که پوست اطراف چشم بسیار نازک ، ظریف و مستعد خشکی است (ناگفته نماند که چشم های ما نیز حساس ترین قسمت صورت هستند) کرم های چشم به طور خاص طراحی شده اند تا با فرمولاسیون ملایم و آبرسان این ناحیه را هدف قرار دهند. استفاده از کرم های معمولی صورت می تواند بسوزد ، تحریک شود ، باعث قرمزی و/یا التهاب شود و باعث اشک در چشم شود. اوه ، نه ممنون!

بنابراین ، آیا شما با عمیق شدن سریع پای کلاغ سروکار دارید یا متوجه شده اید که پوست دور چشم شما شبیه به کاغذ بافتی است ، ما لیستی از م effectiveثرترین کرم های دور چشم برای خطوط ریز را با قیمت های مختلف در اختیار شما قرار می دهیم. نکته ها. به علاوه ، آگیلار به تمام س questionsالات سوزاننده شما در مورد خطوط و چین و چروک های ظریف ، از جمله نحوه پیشگیری و درمان آنها پاسخ می دهد.

علل ایجاد چین و چروک و خطوط ریز

جای تعجب نیست که چین و چروک چشم به طور معمول اولین علائم قابل تشخیص پیری در صورت ما است.

پوست اطراف چشم ما بسیار نازک است. با افزایش سن ، کلاژن را از دست می دهیم و توانایی ترمیم سلول های آسیب دیده پوست کند می شود.

این از دست دادن کلاژن باعث می شود پوست اطراف چشم کرپی به نظر برسد. علاوه بر این ، همه چیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، مالش چشم ، آلرژی ، ژنتیک ، کمبود خواب ، رژیم غذایی ، شیوه زندگی و حرکت بیش از حد عضلات و همچنین کم آبی بدن می تواند بر چروک شدن سریع چشم ها تأثیر بگذارد. (این را به لیست دلایل هیدراته ماندن بسیار مهم اضافه کنید!) حتی برخی از لوازم آرایشی مانند کرم های ضخیم و مات می توانند باعث شوند پوست دور چشم بیش از حد معمول به نظر برسد.

نکات آگیلار برای جلوگیری از خطوط ریز و پوست کرپ:

  1. از مالش ، کشیدن و پاکسازی شدید خودداری کنید. با گذشت زمان ، این می تواند باعث تحریک و التهاب شود که می تواند باعث تغییر رنگ منطقه و ایجاد خطوط شود.
  2. از چشمان خود محافظت کنید. هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، از کرم های ضد آفتاب ، عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند کلاژن را تجزیه کرده و به پوست آسیب برساند و باعث پیری زودرس شود.
  3. به چشمان خود استراحت دهید. با خاموش کردن تمام لوازم الکترونیکی و چراغ ها حداقل یک بار در روز به چشم خود استراحت دهید.
  4. از ماسک چشم استفاده کنید. این نیز یک روش شگفت انگیز برای استراحت ، درمان و ترمیم پوست اطراف چشم است.

نحوه درمان خطوط ریز و پوست نازک و کرپ دور چشم:

اگر می توانید ، روی محصولات با کیفیت سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه از چشم ها با استفاده از عینک آفتابی و کلاه در بیرون محافظت کنید. به آرامی ناحیه چشم را تمیز و مرطوب کرده و کرم های دور چشم را با مواد فعال انتخاب کنید. اما آگیلار می گوید در مورد کرم دور چشم همیشه کمتر است. اگر ترجیح می دهید از کرم غنی و سنگین دور چشم استفاده کنید ، بهتر است از یک برنامه صبحگاهی استفاده کنید تا چشم ها تازه ، روشن و هیدراته به نظر برسند. محصول بسیار سنگین در واقع می تواند باعث شود سلول های پوست اطراف چشم بیش از حد کار کنند. این ناحیه با جذب و متابولیسم بیش از حد مواد موجود در کرم مواجه می شود که به نوبه خود باعث خستگی و کم آبی پوست می شود – که قطعاً آن چیزی نیست که ما می خواهیم!

چشم های خود را برای این مواد نگه دارید:

  • اسید هیالورونیک
  • سرامیدها
  • پپتیدها
  • آنتی اکسیدان هایی مانند CoQ-10
  • کافئین
  • رتینول ملایم

به گفته یک متخصص ، به دنبال بهترین کرم های دور چشم برای خطوط ظریف بروید!

آگیلار از طرفداران بزرگ این کرم قدرتمند لب و چشم است. پر از پپتیدهای ارتباط دهنده سلول و آنتی اکسیدان ها مانند اسکوالان برای مبارزه با چین و چروک است. این محصول به طور واقعی می تواند چین و چروک ها و خطوط ظریفی را که در اطراف لب و ناحیه چشم ظاهر شده است پر کند. اپلیکاتور نوک فلزی در حالی که پوست را خنک می کند ، به خوبی می لغزد و خطوطی را ایجاد می کند. آگیلار پیشنهاد می کند که این ماده را در یخچال نگه دارید تا خنک شود و با پف مبارزه کنید.

اینجا بخرید.

خطوط و چین و چروک های مزاحم را با کرم ترمیم کننده چشم هدف قرار دهید. غنی از پپتیدها و آنتی اکسیدان ها است که روشن کننده ، صاف و مانع رطوبت طبیعی پوست می شود.

اینجا بخرید.

این کرم دور چشم که به طور طبیعی از پپتیدها استفاده می کند ، از مواد تمیز مانند اسطوخودوس اسپانیایی ، اولئوزوم گلرنگ و موم گندم سیاه استفاده می کند تا خطوط و چین و چروک های ریز را صاف و مقابله کرده ، پوست را پر کرده و پف و کیسه های زیر چشم را کاهش دهد.

اینجا بخرید.

با خطوط ریز ، تورم ، پف و سایه های تیره خداحافظی کنید. این فرمول مغذی از خرفه و سر جمجمه برای درمان ناحیه ظریف چشم همراه با لیپیدهای امگا فعال استفاده می کند که به پوست کمک می کند رطوبت را حفظ کرده و ظاهری جوان و شاداب به آن ببخشد.

اینجا بخرید.

این کرم آبرسان به سرعت و به وضوح ناحیه چشم را محکم می کند و ظاهر خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از یک هفته کاهش می دهد! از مواد طبیعی و قوی استفاده می کند که به طور جدی کار می کنند.

اینجا بخرید.

این کرم دور چشم سرشار از ویتامین C که دارای مواد مغذی است ، روشن می کند ، ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهد و نتایج جدی برای سن را به ارمغان می آورد. این غنی از کلاژن و مواد مغذی است که پوست شما عاشق آن است. جای تعجب نیست که هنرمندان گریم آن را دوست دارند!

اینجا بخرید.

این کرم مرطوب کننده چشم به لطف اکسیر ارکیده و افزایش اسید هیالورونیک یک رویای تغذیه کننده است. این دارو با توجه به میزان موثر بودن آن در درمان مشکلات پوست زیر چشم بسیار ارزان است.

اینجا بخرید.

سرامیدین و نیاسینامید این کرم دور چشم مرطوب کننده را تشکیل می دهند که با افزودن رطوبت جدی پوست را مرطوب و صاف می کند.

اینجا بخرید.

ناحیه چشم خود را با رتینول قوی آغشته کنید تا هنگام خواب پوست شما را متحول کند و با پوستی صاف ، مرطوب و پرپشت بیدار شوید.

اینجا بخرید.

با این سرم مغذی و مغذی همه علائم قابل مشاهده پیری اطراف چشم را برطرف کنید. این ماده با پپتیدهای مس ، آنتی اکسیدان های قوی و تخمیر چای سیاه برای کاهش چین و چروک ، صاف و تسکین پوست در عین بهبود درخشندگی ساخته شده است.

اینجا بخرید.

این سرم چشم تقریباً حاوی هر ماده ای است که ناحیه ظریف چشم شما ممکن است بخواهد. رتینول ، باکوچیول ، رامبوتان و فرولیک اسید با هم کار می کنند تا به طور قابل ملاحظه ای ناحیه را بلند کرده و صاف کرده و خطوط ریز را کاهش داده و در عین حال پوست را عمیقا آبرسانی می کند تا انعطاف پذیر و سالم بماند.

اینجا بخرید.

سرامیندز ، رتینول و ویتامین C ، ناحیه ظریف چشم را احیا می کنند و آن را روشن تر ، قوی تر و جوان تر می کنند. این سد طبیعی پوست را تقویت می کند ، که به سفت شدن و چاق شدن پوست کمک می کند و ظاهر چین و چروک ها و از بین رفتن سفتی را بهبود می بخشد. خیلی طولانی ، پای کلاغ!

اینجا بخرید.

این بالم چشم طراوت ، استحکام را افزایش داده و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را خنثی می کند و لیپیدها را که به صاف شدن خطوط و چین و چروک کمک می کند ، بازسازی می کند.

اینجا بخرید.

یکی از جدیدترین پیشنهادات یکشنبه رایلی ، سرم چشم تزریق شده با رتینول است که علائم معمول پیری را یک شبه صاف ، هیدراته و درمان می کند ، بنابراین شما با همسالان جوان و جوان از خواب بیدار می شوید. این تازه ممکن است یکی از بهترین کرم های دور چشم برای خطوط و چین و چروک های روی صورت باشد.

اینجا بخرید.