جوانه بروکسل Cacio e Pepe برای منوی شکرگزاری شما (یا در هر زمان!)

من در حال حاضر وسواس کلم بروکسل را دارم ، اما وقتی پارمسان ، پوست لیمو و فندق را به مخلوط اضافه می کنید … مرا مرده تلقی کنید. این واقعیت که تقریبا نوامبر است به این معنی است که ما داریم شکرگزاری بر مغز، اما امسال رویکرد کمی متفاوتی در مورد دستور العمل های خود در اینجا در سایت داریم. به جای آنکه طعم و مزه های زیادی را در نظر بگیرید ، ما آن را ساده و ساده به اشتراک می گذاریم دقیق منویی که امسال در نظر دارم تهیه کنم یک سالاد ، یک بوقلمون ، یک سیب زمینی و غیره ، با تنها غذای جوانه بروکسل Cacio e Pepe که باید دوباره درست کنید!

این دستور غذا است از طرف دوستم داغ به سمت شما می آید تیگان جرارد کتاب آشپزی ، برداشت نیمه پخته فوق العاده ساده. چون بهشت ​​می داند که وقتی تعطیلات فرا رسید ، همه ما می توانیم کمی ساده تر در زندگی خود استفاده کنیم ، درست می گویم؟

من دوست دارم که این دستور العمل از کلم بروکسل خرد شده استفاده می کند ، که باعث می شود هر برگ ترد و کارامل شود ، و هیچ فاکتور خالصی برای افرادی که هنوز از رشد جوانه های بخار خیس در رختخواب هستند ، وجود دارد. تیگان یک نابغه است که در زمینه غذاهای آشنا با تغییرات خلاقانه روبرو می شود و درمان او با “Cacio E Pepe” بر روی این ریف ها طعم های موجود در غذای محبوب ماکارونی به همین نام را نشان می دهد: کره ، پارمسان ، لیمو. با ترد شدن فندق ، نه کمتر.

برای دستور العمل من در این روز شکرگزاری در خانه مان خدمت می کنم ، بروید و تا دو هفته آینده بقیه منوی من را دنبال کنید. من در حالت برنامه ریزی کامل روز ترکیه هستم (و من آن را دوست دارم.)

و اگر هنوز کتاب آشپزی تیقان را سفارش نداده اید ، سوار آن شوید! این عکس دارای همان عکسهای زیبا ، طرز تهیه غذا و داستان سرایی جذاب است که همه ما از سایت او ، Half-Baked Harvest می شناسیم و دوست داریم ، اما دستور العمل های این کتاب جدید دارای مواد کمتری با هزاران نکته نادرست برای تهیه غذا و اسرار سرگرم کننده آسان است. به

این پست در ابتدا در 1 نوامبر 2019 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.