عمل زیبایی گوش

همان طور که از اسم این عمل بر می آید، این روش لاغری در ناحیه شکم انجام می شود. جراحی زیبایی گوش برای کمک به این افراد با هدف بزرگتر کردن گوش بیرونی جهت ایجاد تناسب با ظاهر کلی سر انجام می شود. اغلب افراد مبتلا، با بلند کردن موهای خود، سعی در پوشاندن گوشها دارند. به هر حال پزشکان زیادی در زمینه جراحی گوش برجسته  فعالیت دارند که قطعا تعدادی از آنها جزو بهترین ها می باشند. معمولا این اتفاق به واسطه پیچ و تاب پیوند غضروف و استفاده از غضروف گوش رخ می دهد. درد لاله گوش به دلایل بسیاری رخ میدهد و معمولا همراه با قرمزی و تورم است که این علائم اولیه نشان دهنده مشکلی در گوش است. این مشکل عموما نتیجه شکست در شکل دهی درست درسوم (قسمت فوقانی بینی) می باشد. از یک پیوند با منبع غضروف دنده در پیوند فوقانی و پشتی (دورسال)، برجسته سازی ( یا افزایش ارتفاع کالوملا – کالوملا استرات) و پیوند افزای سپتوم استفاده می شود.

این نوع بخیه موجب قرار گرفتن بهتر کراس های جانبی در ساختار قسمت فوقانی نوک بینی شده و از افتادگی آن به سمت مجاری تنفسی بینی (وستیبیول) جلوگیری می کند. این سیم کمی منحنی است و اغلب در قسمت داخلی لاله گوش نصب میشود، البته محل قرارگیری آن بسته به نوع بدشکلی گوش تغییر خواهد کرد. بدشکلی گوش به دلیل مورد تمسخر واقع شدن کودکان، احتمال آسیبهای روانی را در زندگی آینده آنها در پیش دارد. برای پیدا کردن بهترین جراح زیبایی گوش در تهران و یا هر شهر دیگری که می خواهید برای آن اقدام کنید، بهتر است ابتدا با دوستان و آشنایان خود مشورت کنید و نظر آنها را در این رابطه جویا شوید. غضروف سپتوم به علت نازک بودن و عدم ضخیم شدن در زمان برای این منظور ایده آل می باشد. عفونت : حتما نکات بهداشتی که پزشک به شما میگوید را رعایت کنید زیرا عدم رعایت بهداشت میتواند باعث ایجاد عفونت در ناحیه برش و بخیه ها شود. این بخیه ها موجب تقویت و سفت شدن کراس های جانبی در بیشتر موارد شده، د دیگر نیازی به پیوند در این ناحیه نمی باشد.

این مورد به عنوان آسیب نوری شناخته میشود و به احتمال بیشتر بر افراد دارای پوستهای روشنتر بیشتر اثر دارد. پیوند افزایش دهنده سپتوم بر روی اجزای افقی یا عمودی استرات L شکل استفاده می شود تا غضورف ها در قسمت پایین بینی که از محل اصلی خود خارج شده اند، ثابت شوند. بنا بر این آزمایش محدودیت برای حد آزاد سازی پره ها تعیین می شود و یا می بایست در ناحیه داخلی ستون سپتوم برش ایجاد شود تا از ایجاد زاویه غیر طبیعی لب و بینی پس از عمل جلوگیری شود. این مساله در حدود ۸ تا ۱۰ درصد موارد اتفاق میافتد. باریک کردن بیشتر پره های بینی به تنهایی در این بیماران می تواند باعث شود تا پره های بینی به شکل گوی های بولینگ به نظر برسند. بیمارانی که می خواهند جراحی زیبایی گوش انجام دهند و سیگار، دخانیات و الکل مصرف می کنند، بایستی چند هفته قبل از این جراحی مصرف آنها را متوقف نمایند.

استفاده از لایه ی تک برگی بافت فاشیای تمپورالیس می تواند در درمان پوست نازک نوک بینی بیمار درجراحی ثانویه نقش بزرگی را ایفا کند. بعد از برش، جراح به کمک ابزارهای مخصوص، غضروف و پوست اضافه را خارج میکند. امروزه انواع عمل های زیبایی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و بوسیله این جراحی ها می توان عیوب مختلف بدن را برطرف کرد. اما نکته مثبت این قضیه این است که اکثر نوزدان نیازی به درمان ندارند و با رشد کودک شکل گوش نوزاد نیز طبیعی می شود.  گاهی گوش برجسته می تواند فرم غیر طبیعی ایجاد کند به طوری که به نظر می رسد گوش ها به پشت سر وصل شده اند. هنگامي که لاله يک گوش نسبت به گوش ديگر کوچک تر يا بزرگ تر است و يا نقص ظاهري خفيف دارد. اگر بدون درمان باقی می تواند در پوست عمیق تر شود و یا در مناطق دیگر بدن انتشار یابد.

یک یا هر دو گوش را با اندازه و شکل سر و صورت متناسب تر می کند. برخی افراد با گوش های برجسته متولد می شوند و برخی دیگر در اثر آسیب دیدگی و وارد آمدن ضربه، ناهنجاری هایی را در گوش های خود تجربه می کنند. در صورتی که تجربه استفاده از خدمات جراحان زیبایی گوش را دارید، می توانید در بخش نظرات تجربیات خود را با دیگر کاربران عزیز کارشد به اشتراک بگذارید. جراح می بایست رباط منحنی شکل را به شیوه هایی که توسط روهریخ توضیح داده شده ازاد کند. نوع دیگری از بخیه که به جلوگیری از افتادگی کراس های جانبی کمک می کند، بخیه معلق (suspension) می باشد.

 

عمل زیبایی گوش
جراحی زیبایی گوش
جراحی زیبایی لاله گوش
جراحی زیبایی گوش کودکان
جراحی زیبایی گوش در تهران
عمل زیبایی گوش در تهران
عمل جراحی زیبایی گوش در تهران
عمل زیبایی لاله گوش در تهران
جراحی گوش برجسته
جراحی عقب بردن گوش
جراحی گوش برامده
جراحی گوش کودکان
عمل گوش برجسته
عمل جراحی گوش برجسته
درمان برجستگی گوش
جراحی گوش برجسته تهران
جراحی گوش برجسته کودکان
جراحی زیبایی لاله گوش اتوپلاستی
جراحی اتوپلاستی
جراحی اتوپلاستی گوش
جراحی اتوپلاستی در تهران
جراحی اتوپلاستی تهران
اتوپلاستی گوش
جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
اتوپلاستی گوش تهران