قدم در داخل تور خانه مزرعه پاتینا در Magical Ojai ، کالیفرنیا بگذارید

اگر تا به حال این فرصت را داشته اید که در سراسر کالیفرنیا سفر کنید ، امیدوارم مدتی را برای بازدید از شهر عرفانی اوجای اختصاص داده باشید. یا اگر این کار را نکرده اید ، پس از قدم زدن در خانه و ملک خیره کننده آن ، می خواهید آن را به لیست سطل خود اضافه کنید بروک و استیو جیانتی. دو نفره طراحی معروف پشت Giannetti Home اولین منطقه کوهستانی را هنگام طراحی خانه ای برای مشتری کشف کردند. این امر آنها را بر آن داشت تا به دنبال قطعه ای از اوجای خود باشند تا بتوانند خانه رویایی خود را بسازند و زندگی آرام تری ایجاد کنند که به طبیعت متصل است. بروک توضیح می دهد: “اوجای” یک شهر روستایی منحصر به فرد است که محل زندگی افراد خلاق بسیاری است که به زیبایی طبیعی و انرژی خاص خود نیز کشیده شده اند. “

و آنها خانه ای رویایی ساختند. مزرعه پاتینا که در سال 2013 ساخته شد ، با چهار شی تزوس ، چهار گربه نجات ، چهار بز پیگمی ، سه گوسفند بچه ، سه خوک گلدان ، چهار الاغ مینیاتوری ، دو اردک ، مجموعه ای از مرغ ها ، چند لاک پشت و هکتور مشترک است. اسم حیوان دست اموز خانه است خانه سه خوابه با مهمانپذیر و باغ گل رز اثیری. این ترکیبی از همه چیزهایی است که آنها دوست دارند: طراحی کلاسیک ، مدرنیسم و ​​جزئیات بی انتها. پس از طراحی خانه ها برای بیش از 30 سال ، به جرات می توان گفت که زوج خلاق می دانند چگونه فضاهایی را ایجاد کنند که نه تنها زیبا بلکه احساس عمدی و شخصی نیز دارند. در واقع ، زندگی در مزرعه پتینا ارتباط آنها با طبیعت را عمیق تر کرد و آنها را به زندگی آرام تر و فعلی ترغیب کرد که به طور شگفت انگیزی بر فلسفه طراحی آنها در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل ، پوشاک و کتابها تأثیر گذاشت-آنها چندین کتاب برتر را به عنوان نویسنده همکاری کرده اند. -فروش عناوین شامل سبک پاتینا، مزرعه پتینه، پاتینا زندگی می کند، و خانه های پاتینابه

بروک می گوید: “امیدوارم خانه ما نشان دهنده اعتقاد ما باشد که زیبایی نباید فانتزی یا پیچیده باشد.” امیدوارم خانه ما ارزشهای زندگی ما را نشان دهد: اهمیت خانواده و ارتباط با طبیعت. ”

به خواندن ادامه دهید تا وارد ملک خیره کننده مزرعه Patina Farm شوید و در مورد روند طراحی ، اهداف و الهام آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این منطقه چه چیزی در ابتدا برای شما جذاب بود؟

ملک خریداری شده در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. ما به محل و همچنین درختان بلوط بلوط زیبا در این ملک کشیده شدیم. ما ایده طراحی خانه خود را برای اتصال به درختان و بقیه زیبایی های طبیعی که ملک ما را احاطه کرده است دوست داشتیم. یکی از بلوطهای 250 ساله پشت خانه ما را سایه می زند و نقطه کانونی دید از اتاق نشیمن و آشپزخانه ما است. ما همچنین می خواستیم خانه ما با تاریخ اوجا ارتباط داشته باشد.

معماری مزرعه پاتینا با الهام از معماری مدیترانه ای یافت شده در بسیاری از خانه های اصلی زیبا در اوجائی که در دهه 1920 ساخته شده بود ، و همچنین ساختارهای مزرعه روستایی بیشتر در منطقه ما یافت می شود.

هدف یا دستور شخصی شما برای مزرعه پتینه چه بود؟

هدف ما طراحی ملکی بود که به ما این امکان را بدهد که با طبیعت در ارتباط باشیم و فضایی آرام را برای خلاقیت ایجاد کنیم. ما خانه خود را با یک جریان داخلی یا خارجی طراحی کردیم ، خطوط بین فضای داخلی خانه و باغمان را محو کردیم. ما خانه های سبزیجات ساختیم تا بتوانیم محصولات خودمان را پرورش دهیم و باغهای گل و گل را برای لذت بردن هم در خانه و هم در خارج از خانه انجام دهیم.

حیوانات ما نیز بخش بزرگی از زندگی روزمره ما هستند. ما شالیزارها ، انبارها ، مركزها و مراتع را برای لذت بردن آنها ایجاد كردیم كه دیدن آنها از خانه نیز برای ما زیبا خواهد بود. ما انبار بز و گوسفند (قفس مرغ اصلی ما) را در نزدیکی دفتر کارم ساختیم ، بنابراین می توانم در طول روز کارم استراحت های کوچکی داشته باشم تا با حیواناتمان وقت بگذرانم.

این هدف چگونه بر روند طراحی تأثیر گذاشت؟

ما می خواستیم خانه ما احساس کند که برای همیشه اینجا بوده است ، اما ما همچنین می خواستیم یک طرح طبقه باز ایجاد کنیم که بیشتر به شیوه زندگی ما کمک کند. برای دستیابی به این هدف ، ما از بسیاری از مصالح ساختمانی عتیقه ، مانند تیرهای انبار عتیقه ، کاشی های سقف آنتیک فرانسوی ، درهای داخلی چوبی و دیوارهای سنگ آهک برای ایجاد تعادل در جریان مدرن تر فضا استفاده کردیم.

چگونه در مورد رنگ بندی تصمیم گرفتید؟

پالت رنگ ما با الهام از رنگ های طبیعت (خنثی و سایه های مختلف آبی و سبز) که خانه ما را احاطه کرده است. ما فضای داخلی خود را خنثی نگه می داریم و اجازه می دهیم تا نمای بیرونی رنگ طبیعی به خانه ما و همچنین گلها و گیاهانی که به داخل می آوریم اضافه کند.

خانه ما تقریباً همیشه پر از گل های تازه از باغ های ما است. بسته به فصل ، من گلهای دیوید آستین را در رنگهای پررنگ صورتی ، بنفش و زرد و همچنین اسطوخودوس فرانسوی و ترکیبی از گلها از باغ برش جدید خود می آورم.

هنگام طراحی این خانه بزرگترین یافته های شما چه بود؟

قبل از اینکه خانه خود را بسازیم ، به بلژیک و فرانسه سفر کردیم و مصالح ساختمانی شگفت انگیزی را پیدا کردیم ، از جمله یک جفت چهار ورقه سنگ آهک که اکنون کانون اصلی آشپزخانه و اتاق نشیمن ما هستند.

سبک و رویکرد خود را در طراحی/دکوراسیون چگونه توصیف می کنید؟

بیش از 10 سال پیش من و استیو اولین کتاب خود را نوشتیم ، به نام سبک پاتینا، که زیبایی طراحی ما را توصیف می کند. ما عاشق استفاده از مواد طبیعی در طرح هایمان هستیم زیرا به مرور زمان به زیبایی پیر می شوند.

ما همچنین معتقد به طراحی با قصد هستیم. ما فقط اتاقهای زیبا ایجاد نمی کنیم. ما فضاهایی را طراحی می کنیم که نشان دهنده شیوه زندگی ما و چگونگی رویای ما برای زندگی است.

کجا به دنبال الهام از دکوراسیون هستید؟

رویاهای ما برای نحوه زندگی ما الهام بخش نحوه تزئین خانه ما است.

وقتی طراحی را شروع می کنیم ، همیشه به احساسی که می خواهیم ایجاد کنیم فکر می کنیم.

آیا این یک فضای صمیمی برای چند نفر است یا فضایی که خانواده و دوستان ما می توانند در آن جمع شوند؟ رسمی است یا غیر رسمی؟ آیا لازم است هر دو باشد؟

مورد مورد علاقه شما در مورد فضا چیست؟

اتصال به باغها از طریق پنجره ها و درهای شیشه ای بزرگ در هر اتاق خانه ما.

آیا ویژگی یا اتاق طراحی دلخواه دارید؟

من همه درها و پنجره های فولادی مان را دوست دارم. ما آنها را به جای برنز تیره یا مشکی معمولی به رنگ خاکستری کم رنگ رنگ آمیزی کردیم. رنگ روشن به فولاد اجازه می دهد تا به جای کدر کردن منظره ، نمای آن را قاب کند.

آیا مبلمان مورد علاقه خود را دارید؟

انتخاب یکی سخت است. مبلمان مورد علاقه من عتیقه هستند زیرا داستان منحصر به فرد خود را به خانه ما اضافه می کنند. اگر مجبور بودم یک قطعه را انتخاب کنم ، فکر می کنم کابینت فرانسوی در آشپزخانه ما باشد. ما به جای ساختن کابینت از یک عتیقه استفاده کردیم. من از این کابینت عتیقه برای ذخیره همه ظروف ما استفاده می کنم. من عاشق ایجاد عکسهای مختلف با همه غذاهایمان هستم.

ما رویکرد ظریف و خنثی را در سراسر جهان دوست داریم. چگونه می توانید طرح های خود را اینقدر متعادل و جاودانه نگه دارید؟

متشکرم. ما سعی می کنیم روندها را دنبال نکنیم. ما از مواد طبیعی استفاده می کنیم که از مد نمی افتد و عتیقه هایی که در برابر زمان مقاومت کرده اند.

آیا کلمه ای عاقلانه برای به اشتراک گذاشتن با دکوراتورهای احتمالی برای شروع پروژه طراحی خانه دارید؟

قبل از شروع طراحی خانه (یا خانه مشتری) ، کمی زمان بگذارید تا زندگی آینده خود را تصور کنید: روزهای خود را چگونه خواهید گذراند؟ سالهای شما؟ در طول مدتی که در آنجا زندگی می کنید ، خانه شما چگونه باید تغییر کند تا متناسب با تغییرات زندگی خانوادگی شما باشد؟

زمان زیادی را صرف تماشای کارهای طراحان دیگر نکنید. ممکن است گیج کننده شود.

نوشتن فرایند طراحی و دلیل انجام کارهایی که انجام می دهید مفید است ، بنابراین می توانید دلیل تصمیمات خود را درک کنید.

چقدر مرتباً خانه خود را ویرایش می کنید؟

ما همیشه در طراحی هایی که برای مشتریان خود ایجاد می کنیم از قطعات مبلمان منزل خود استفاده می کنیم ، بنابراین خانه ما دائما در حال تغییر است. مطمئناً فضاهای ما را تازه نگه می دارد.

آیا توصیه ای برای ایجاد فضایی حداقل و در عین حال گرم و جذاب دارید؟

مواد طبیعی همیشه فضای مدرن تری را گرم می کنند. در یک فضای حداقلی ، قرار دادن چند عتیقه قدیمی که می توان در یک اتاق پراکنده قدردانی کرد ، بسیار خوب است.

تأثیرات اصلی طراحی خود را فهرست کنید ، به طور خاص ، چه اصول طراحی را در کار خود وام گرفته و اجرا می کنید؟

داستانها و رویاهای مشتریان ما بزرگترین تأثیر طراحی ما هستند. داستانهایی که آنها درباره گذشته ، حال و آینده خود برای ما تعریف می کنند همیشه هنگام طراحی خانه های آنها در ذهن ما است.

آیا می توانید نکات یا ترفندهای طراحی را به اشتراک بگذارید؟

محدود کردن تعداد انواع مختلف مواد تأثیر بسیار آرام بخشی بر زیبایی خانه دارد. ما فقط یک نوع سنگ دیوار و کف داریم ، کفپوش چوبی در سراسر خانه ما و همچنین یک رنگ دیوار. این باعث می شود فضاها به زیبایی در کنار هم جریان پیدا کنند.

یک روز معمولی کار از خانه را شرح دهید…

روزهای کاری ما تعادل فوق العاده ای از خلاقیت و استراحت است. ما پنجشنبه ها جلساتی در لس آنجلس داریم ، اما بقیه هفته ما در خانه کار می کنیم. ما قبل از سحر از خواب بیدار می شویم تا برای تغذیه همه حیواناتمان آماده شویم. حدود یک ساعت طول می کشد تا همه را تغذیه کنیم. مردم همیشه می گویند کار بسیار زیادی به نظر می رسد ، اما در واقع بهترین قسمت روز ما است. بعد از صبحانه ، کار را شروع می کنیم. استیو دوست دارد صبح ها نقاشی بکشد. ما معمولاً بعد از ظهر ، بعد از ناهار و استراحت دیدار با حیوانات ، جلسات طراحی داریم. ما یک میز چیدمان در دفتر استیو داریم ، جایی که پارچه ها ، مواد و طرح ها را مرور می کنیم. اگر جلسات مشتری داریم ، همه چیز را به میز ناهارخوری خود در منطقه اصلی زندگی خود منتقل می کنیم. این روز حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر به پایان می رسد و سگی در محله قدم می زند و از انبار ، قفس ها و قفسه ها بازدید می کند تا مطمئن شود که همه قبل از غروب آفتاب از شکارچیان در امان هستند.

بهترین حکمت تزئینی که تا به حال شنیده اید چیست؟

قلب شما بیشتر از طراحی می داند تا هر کس بتواند در کلاس تزئین به شما آموزش دهد.