پیستون خودرو چیست و چه نقشی در خودرو دارد؟

در حالی که پیستون ساخته شده به وسیله آهنگری بدنه ای فشرده و متراکم دارااست و حدود ۷۰% مقاومتر از مدل ریختگی آن است. گرچه امروزه پیستون های آلومینیمی ریختگی ترویج بیشتری دارا‌هستند ولی مدل آهنگری آن به جهت موتور های سنگین و لبریز قدرت به کار گیری می شود.پیستون ریختگی متخلخل هست و برای برهه زمانی بیش از ۵۰۰۰ دور بر دقیقه (PRM) مقاوم نیست. پیستون پهن حساس شاتون کوتاه به جهت تولید قدرت و سرعت 2 برابر بوده و در خودروهای آفرود سرعتی به کار گیری میشود . به جهت خرید کردن اشکال قطعات پراید ، قطعات پژو و قطعات یدکی سایر اتومبیلهای اهل ایران میتوانید به بخش جستجوی وبسایت مراجعه کنید یا این که با نتورک نمایندگیها تماس بگیرید. شاتون و پیستون رینگ حساس کیفیتهای متمایز در بازار وجود دارا‌هستند و شما میتوانید با گونه های میزان مرغوب بودن و قیمت آنان را تهیه کنید، اما به برهان این که همین جور قطعات مهم هستند خوب تر است از بهترین و مرغوبترین آن‌ها به جهت خودروی خویش به کارگیری کنید. مجموعه GISP عرضه کننده قطعات یدکی خودرو، دارای میزان مرغوب بودن و استاندارد قطعات شرکتی اتومبیل هست که تمام گونه های قطعه یدکی خود را از ساخت کنندگان آیتم تایید خودروسازان تهیه و تنظیم می‌نماید و به راحتی میتوانید قطعات یدکی ایران اتومبیل و قطعات یدکی سایپا را در بسته بندیهای مجموعه جی آی اس پی و از نتورک نمایندگیهای همین کمپانی تهیه کنید. تاج پیستون خودرو : که به عبارتی قسمت بالایی پیستون بوده و صورت آن اثر گذاری بسزایی بر روش احتراق سوخت دارااست در حالتی‌که طراحی درست آن، سبب اختلاط بهتر سوخت و هوا شده و قدرت بهینه را ایجاد مینماید. پیستون ها بر بر روی یک قسمت استوانه ای کوتاه و به شکل شعاعی همانند پره های یک چرخ در پوسته قرار گرفته اند. در طول 180 جايگاه دوم از چرخش محور پمپ به این معنی که به محض این که پیستون ها موقعیت “رفت” را شروع می نمایند، نصیب باز انتهای سیلندر به طرف شیار (به فرم نیم دایره) دهانه خروجی سوق دهی شده و روغن را حیاتی فشار از دهانه خروجی می راند. در همین حالت هنگامی پای خود را بر روی پدال گاز میگذارید تا ماشین عجله بگیرد، دوران متعددی طول میکشد تا سرعت آن بالا بیاید. در این وضعیت ممکن می باشد حلقه بشکند. 1. مسافت ناکافی شیار و حلقه پیستون که باعث می شود حلقه در شیار گیر کند. این قطعه اهمیت در اتومبیل ها وجود دارد تا یک مسافت نسبی در بین 2 تا 3 میلی متر بین پیستون و بدنه سیلندر تولید نماید و حیاتی همین کار از ساییدگی سیلندر ها جلوگیری می کند. 4. مسافت قطری دربین پیستون و پوش سیلندر خیلی زیاد است. 5- گژنبین : گژنبین یا این که انگشتی ، میله ای تو خالی بوده و رابط فی مابین شاتون و پیستون میباشد . همین بدان مفهوم هست که فشار مداوم به جهت کمتر وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. اصلی همین حالا دلایلی وجود دارااست که منجر می گردند حلقه پیستون زودتر از آنچه که باید، خراب شود. در این بخش میخواهیم بدانیم چرا رینگ انواع پیستون دیزل پیستونها خراب میشوند. رینگهای حجمی یک تکه و از فرآورده چدن ساخته می‌شوند که مقاومت لازم را در برابر گرما داشته و خطر ناکامی و سوراخ آنان کاهش باشد. پیستون اصلی سر مقعر: سطح تاج آنان گود و مقعر است. کمتر تراز تماس پیستون و دیواره بوش یا این که سیلندر و در نتیجه کاهش اصطکاک و فرسایش این دو. در ایجاد بوشهای KIEK از چدن خاکستری بدون مواد بازیافتی استفاده شده و پس از ریخته گری به نحوه اسپکتروفتومتری در دست گرفتن شده و توسط خودرو آلات پیشرفته تراش خورده و بعد مهم دستگاه های هونینگ، تراز داخلی بوش به صورت Plateau Honing در آمده و آن گاه به امداد ابزار پیشرفته میزان گیری، ابعاد داخلی بوش از 9 تا 12 نقطه به شکل هم زمان ساعت زده می شود، سرانجام این فعالیت بوش یکدست اهمیت سایز متساوی در تمام ارتفاع بوش و سوای دو پهنی می باشد. در صورتی که روانکار درست و استاندارد و مطلوب موتور را استعمال کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا به جهت مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که منجر تولید تنش شدید در اجزا میشود بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ) را بهصورت مرتب کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و رینگ پیستون و گژنپین عمری زیاد طولانی خواهند داشت. و به همین استدلال موتور محبور به استعمال از روغن بیشتری برای سوخت و ساز خود میشود. به جهت خواندن نوشته تست اپشن های اتومبیل و دریافت داده ها بخش اعظم مسلما کلیک کنید.