تمرکز بر سئو دروپال تضمین می کند که کار سختی که برای سایت خود انجام می دهید به شما کمک می کند تا در واقع به مشتریان برسید. مانند سایر سیستم عامل ها ، دروپال دارای ویژگی ها و استراتژی های SEO خاصی است که اطمینان حاصل می کند تغییرات شما از دروپال به موتورهای جستجو منتقل می شوند.
این که آیا از وب سایت دروپال خود برای تجارت الکترونیک استفاده می کنید یا یک برند محتوا مانند سایت عضویت ایجاد می کنید ، سئو دروپال به مشتریان شما کمک می کند تا در جستجوی پاسخ ها به صورت آنلاین شما را پیدا کنند.
با حضور در آنجا ، با پاسخ ها و منابعی که به آنها نیاز دارید ، می توانید نام تجاری خود را بسازید ، فروش یا تبدیل خود را افزایش دهید و اهداف مارک خود را دنبال کنید.
دروپال چیست؟
دروپال یک CMS یا سیستم مدیریت محتوا است. به طور رسمی ، این نرم افزاری است که برای ایجاد ، سازماندهی ، نمایش و تعامل با محتوای دیجیتالی استفاده می کنید. برای استفاده روزمره ، CMS پلتفرمی است که شما برای ساخت وب سایت خود انتخاب کرده اید.
دروپال با سابقه ای از قابلیت اطمینان ، به طور کلی به دانش فنی بیشتری نیاز دارد و امکان سفارشی سازی بسیار بیشتری را نسبت به گزینه های plug and play مانند Wix یا Squarespace می دهد.
مانند وردپرس ، موارد خاصی را کد می کنید تا وب سایتی ایجاد کنید که به ظاهر مورد نیاز شما ظاهر شده و کار کند.
جوانب مثبت و منفی دروپال
اگرچه دروپال محبوب ترین پلتفرم وب سایت نیست (که سهم بازار تحت سلطه وردپرس است) ، اما توسط تعدادی از وب سایت های معروف مانند Pinterest و DocuSign استفاده می شود که روزانه میزبان تعداد زیادی از کاربران با تجربه های بسیار سفارشی است ، طبق W3Techs
از آنجا که می توان آن را به خوبی سفارشی کرد ، دروپال همچنین به مقدار کافی از تخصص فناوری نیاز دارد. قبل از غواصی ، باید کمی درباره کد نویسی و ابزارهای اصلی CMS آگاهی داشته باشید.
دروپال یک CMS وب سایت plug-and-play نیست که در آن شما فقط می توانید یک الگو انتخاب کنید و فقط محتوای مورد نیاز خود را در سراسر وب سایت تایپ کنید.
با این حال ، می توانید با استفاده از اطلاعات منبع باز و ورود به انجمن دروپال ، سایت دقیق مورد نیاز خود را ایجاد کنید.
این که آیا از وب سایت دروپال خود برای تجارت الکترونیک استفاده می کنید یا یک برند محتوا مانند سایت عضویت ایجاد می کنید ، سئو دروپال به مشتریان شما کمک می کند تا در جستجوی پاسخ ها به صورت آنلاین شما را پیدا کنند.
چه نوع وب سایت هایی باید از دروپال استفاده کنند؟
دروپال یک پلت فرم کارآمد است که میزبان وب سایت هایی است که به بار سنگین نیاز دارند. همانطور که در بالا ذکر شد ، وب سایت هایی مانند Pinterest و DocuSign از دروپال استفاده می کنند.
این وب سایت ها و دیگر سایت های دروپال چه ویژگی مشترکی دارند؟
- آنها میزبان تعداد زیادی داده دیجیتالی هستند.
- آنها باید داده های خود را به راحتی جستجو و سازماندهی کنند ، چه در مقیاس بزرگ و چه توسط کاربران.
- آنها دارای اعضا هستند ، با درجات مختلف فعالیت.
- آنها تعداد زیادی کاربر دارند که یا وارد سیستم می شوند و یا هر روز از وب سایت خود استفاده می کنند.
- آنها نیاز به عملکرد و ویژگی های منحصر به فرد برای نشان دادن مارک های خود دارند.
- آنها باید به کار خود ادامه دهند ، بنابراین اعضا می توانند به داده های خود دسترسی داشته باشند.
- آنها باید ایمن باشند و به نگرانی های حریم خصوصی احترام بگذارند.
این لیست باید تصویری از آنچه باعث محبوبیت دروپال در برخی از انواع وب سایت ها شده است را به شما ارائه دهد.
دروپال با پشتیبانی از وب سایت های بسیار بزرگ و بسیار پیچیده ، با امنیت بسیار بالا و شهرت قابلیت اطمینان ، کار سختی انجام می دهد.
چگونه مطمئن می شوید که همه آن مشتریان می توانند وب سایت دروپال شما را پیدا کنند؟ در اینجا نحوه انجام SEO در دروپال آمده است.
10 بهترین روش برای سئو دروپال
اگر برای ایجاد یک وب سایت سفارشی سرمایه گذاری کرده اید ، می خواهید مشتریان شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند. سئو دروپال همه چیز در مورد برداشتن گام هایی برای اطمینان از خزیدن و مشاهده محتوای شما توسط موتورهای جستجو و کاربران است.
1. URL های خود را بهینه کنید
آدرس اینترنتی شما برای سئو مهم است. URL هایی با کلمات خاص که محتوای واقعی آن صفحه را منعکس می کنند ، رتبه بالاتری دارند.
برای سئو دروپال ، باید وارد تنظیمات وب سایت خود شوید و “URL های تمیز را فعال کنید”. این به شما امکان می دهد URL ها را تغییر دهید تا محتوای صفحه را منعکس کند ، نه یک URL با اعداد و حروف تصادفی.
می توانید از URL مشابه عنوان صفحه استفاده کنید تا URL متناسب تر باشد. من اکیداً توصیه می کنم اصطلاح کلیدی اصلی که صفحه را هدف قرار می دهد در آدرس اینترنتی خود قرار دهید.
2. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید
وب سایت های کند در گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارند.
زمان زیادی طول می کشد تا یک موتور جستجو بتواند در یک وب سایت با سرعت پایین حرکت کند و موتورهای جستجو نمی خواهند یک وب سایت کند را به مخاطبان خود ارائه دهند. آنها در ارتباط کاربران با وب سایت هایی هستند که از یافتن آنها خوشحال می شوند.
وقتی وب سایتی با بارگذاری سریع به آنها ارائه می شود ، از این تجربه بیشتر راضی هستند.
برای بررسی سرعت سایت خود در دروپال ، می توانید به قسمت عملکرد حساب مدیریت خود بروید.
همچنین می توانید از Google PageSpeed Insights برای تجزیه و تحلیل میزان عملکرد سایت خود استفاده کنید. در اینجا مثالی از آنچه برای Home Depot ، که از دروپال استفاده می کند ، نشان داده می شود.
3. وب سایت خود را ایمن نگه دارید
موتورهای جستجو ایمنی و حریم خصوصی در اینترنت را در اولویت قرار می دهند ، بنابراین اولویت را به وب سایت های امن می دهند.
اگر مطمئن نیستید که وب سایت دروپال یا هر وب سایت شما ایمن است یا خیر ، می توانید به آدرس اینترنتی مرورگر خود نگاه کنید. نماد کوچک “قفل” و “s” در https به شما می گوید که سایتی امن است.
برای ایمن سازی وب سایت دروپال خود ، می توانید با سایت میزبانی خود کار کنید. توجه داشته باشید که اگر از Apache استفاده می کنید ، ممکن است نیاز به ایجاد به روزرسانی URL خاصی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به این اسناد دروپال مراجعه کنید.
4. ایجاد وب سایت پاسخگو تلفن همراه
موتورهای جستجو مانند Google وب سایت های سازگار با تلفن همراه را در اولویت قرار می دهند زیرا جستجوهای زیادی در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. باز هم ، این برمی گردد به اینکه می خواهند مشتریانشان بهترین تجربه را داشته باشند.
یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از دوست داشتن وب سایت دروپال برای موبایل ، واکنش گرا بودن آن است. آیا تصاویر ، متن و طرح وب سایت شما بسته به اندازه مرورگر شما تغییر می کند؟ یا صرف نظر از اندازه یک نمای ثابت استاتیک است؟
با اطمینان از اینکه افراد می توانند به طور م contentثر به محتوای شما در هر دستگاهی که استفاده می کنند دسترسی داشته باشند ، سئو دروپال خود را بهبود بخشید.
5. از ذهنیت Mobile-First استفاده کنید
SEO دروپال برای موبایل فقط به معنای طراحی واکنش گرا نیست. این همچنین در مورد ایجاد محتوایی است که برای دستگاه های کوچک و دسترسی حین حرکت بهینه شده است. این یک طرز فکر برای اولین بار برای موبایل است و می تواند هنگام ایجاد محتوا و ساخت وب سایت ، تصمیمات شما را شکل دهد.
چند نکته که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:
- برای سهولت اسکن محتوا از سرفصل ها ، نقاط گلوله ، لیست ها و تصاویر استفاده کنید.
- به جای اینکه کنار هم طراحی کنید ، طرح های “روی هم” ایجاد کنید. به عبارت دیگر ، به جای افقی عمودی فکر کنید.
- از افزودن بیش از حد پنجره هایی که می توانند تجربه تلفن همراه را مختل کنند ، خودداری کنید.
فکر کردن در مورد ظاهر وب سایت شما در تلفن همراه می تواند SEO شما را بهبود بخشد.
6. از دسترسی به وب سایت اطمینان حاصل کنید
یکی دیگر از موضوعاتی که باید با سئو دروپال جستجو کرد ، دسترسی است. هنگام رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو ، Google و سایر وب سایت ها ویژگی های دسترسی یک وب سایت را ارزیابی می کنند. آنها به وب سایت هایی که تمام جعبه های دسترسی را بررسی می کنند اولویت می دهند و وب سایتهایی را که فاقد رعایت هستند اولویت بندی می کنند.
دسترس پذیری در مورد میزان دسترسی وب سایت شما به افراد در طیف وسیعی از تجربیات ، توانایی ها و دیدگاه ها است. این می تواند شامل محدودیت های بصری ، محدودیت های دستگاه و فناوری و موارد دیگر باشد.
طیف وسیعی از افراد می توانند به وب سایت هایی که دسترسی بیشتری دارند دسترسی پیدا کنند. در اصل ، هرچه تعداد بیشتری از افراد بتوانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند ، بهتر است و وب سایت های موتورهای جستجو به شما پاداش می دهند. همچنین این درست کار درستی است.
چندین ابزار دروپال وجود دارد که می توانید از آنها برای ارزیابی میزان عملکرد وب سایت خود و شناسایی زمینه های بهبود استفاده کنید. سپس می توانید این تغییرات را انجام دهید.
7. مخاطبان هدف خود را بشناسید و به دنبال آن باشید
علاوه بر مشخصات فنی مورد بحث ما ، شما همچنین باید از محتوایی که برای وب سایت خود ایجاد می کنید آگاه باشید. به طور خاص ، شما باید به وضوح درک کنید که می خواهید از موتورهای جستجو از چه افرادی استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که در نظر بگیرید:
- بازار هدف شما کیست؟
- آنها به دنبال چه می گردند؟
- چگونه می توانید محتوایی را که به آنها کمک می کند ارائه دهید؟
SEO دروپال باید بر آنچه که هدف شما در جستجوی آن است و ایجاد محتوای عالی و طولانی مدت در مورد آن موضوعات متمرکز شود. از آنجا که دروپال به دلیل توانایی میزبانی و پشتیبانی حجم زیادی از داده ها شناخته شده است ، این فرصتی است که شما می توانید انبار اطلاعات مربوط به موضوع خاص خود باشید.
با این حال ، شما می خواهید مطمئن شوید که در واقع محتوایی ایجاد می کنید که مخاطبان مناسب را به سایت شما هدایت می کند تا بتوانید آنها را به مشتری تبدیل کنید.
8. کلمات کلیدی تحقیق
ترکیب کلمات کلیدی مرتبط با محتوا و کپی صفحه به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را به وب سایت خود بکشانید و اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار آنها قرار دهید.
برای اطمینان از اینکه از کلمات کلیدی و عبارات مناسب استفاده می کنید ، باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. در حالی که شهود شما نقطه شروع است ، غوطه ور شدن در آنچه مردم واقعاً جستجو می کنند و عباراتی که آنها استفاده می کنند می تواند به وب سایت شما کمک کند تا در جستجوهای مرتبط بیشتر ظاهر شود.
می توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Ubersuggest برای ایجاد لیست کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
9. به طور طبیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید
هنگامی که با کلیدواژه هایی که بازار هدف شما از آنها استفاده می کند و آنچه که آنها به دنبال آن هستند آشنا شدید ، می توانید شروع به ایجاد محتوا کنید که آنها را به وب سایت شما می کشاند.
این در مورد تلاش برای هک سیستم نیست. وب سایت هایی که بهترین بهینه سازی را دارند ، به سادگی وب سایت هایی هستند که مطالبی را که افراد در یک وب سایت معمولی به آن اهمیت می دهند ، ارائه می دهند.
هنگامی که کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، باید آنها را به روشهای طبیعی و مفید ترکیب کنید. آنها را در سراسر محتوای خود پخش کنید ، از آنها در عنوانها استفاده کنید ، آنها را در URL های مربوطه قرار دهید و آنها را در توضیحات صفحه قرار دهید.
10. ماژول های سئو دروپال را بیابید
دروپال با کد نویسی منبع باز ، دارای تعداد زیادی ماژول دروپال است که مردم برای پاسخگویی به نیازهای کاربران دروپال ایجاد کرده اند. ماژول ها کدهای نرم افزاری هستند که دیگران ساخته و آزمایش کرده اند و هنوز در حال بهبود هستند ، که شما نیز می توانید آنها را امتحان کنید.
اگر به ماژول های دروپال می روید ، می توانید به ویژه موارد SEO را جستجو کنید.
در اینجا ، ماژول هایی برای افزودن انواع ویژگی های SEO ، از جمله متا برچسب ها ، نقشه های سایت ، دکمه های اشتراک گذاری و خرده نان پیدا خواهید کرد. اینها یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود سئو دروپال شما هستند.
س SEOالات متداول سئو دروپال
آیا دروپال برای سئو خوب است؟
دروپال یک پلت فرم قوی ارائه می دهد که می تواند محتوا و استراتژی های عالی برای SEO باشد. می توانید در دروپال یک وب سایت م SEOثر بر SEO ایجاد کنید.
آیا بهینه سازی دروپال برای SEO رایگان است؟
بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا SEO شامل مجموعه ای از بهترین شیوه ها است که به سایت دروپال شما کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشد. انجام این شیوه ها رایگان است ، اما ممکن است به سرمایه گذاری زمان نیاز داشته باشد.
آیا دروپال در حال مرگ است؟
خیر ، دروپال همچنان یک پلت فرم محبوب برای ایجاد وب سایت است. از چندین نام بزرگ از جمله eBay ، The Economist و NCAA استفاده می شود.
آیا استفاده از دروپال سخت است؟
برای مبتدیان دوستانه نیست. دروپال با استفاده از تکنیک های کدگذاری اولیه بسیار سازگار است و می تواند با دانش فنی پیشرفته بیشتر سفارشی شود. با استفاده از کد نویسی منبع باز و یک انجمن فعال ، کاربران دروپال می توانند برای ایجاد سایت های خود پشتیبانی و بینش پیدا کنند.
تفاوت دروپال و وردپرس چیست؟
اگرچه وردپرس سهم بیشتری از بازار وب سایت دارد ، دروپال دارای سابقه اطمینان ، امنیت و استحکام است. آنها میزبان بسیاری از وب سایت های معروف هستند که به سفارشی سازی سطح عضویت ، قدرت میزبانی داده و موارد دیگر نیاز دارند.
سئو دروپال: نتیجه گیری
سئو دروپال به استفاده از ابزارهای موجود ، همراه با شیوه های اولیه SEO ، برای نمایش محتوای شما و جلوی مخاطبان مناسب خلاصه می شود.
با پیاده سازی بهترین شیوه های استاندارد SEO ، مانند اطمینان از داشتن HTTPS ، بررسی سرعت سایت و بهینه سازی آدرس های اینترنتی خود شروع کنید. سپس ، برای ویژگی های پیشرفته تر ، به ماژول های سئو دروپال بروید.
با صرف وقت برای ایجاد موفقیت آمیز در سایت دروپال و ایجاد محتوای با کیفیت که مردم می خواهند از آن استفاده کنند ، می توانید از یکی از قدرتمندترین پلتفرم های اینترنت حداکثر استفاده را ببرید.
آیا از دروپال استفاده می کنید؟ ماژول های سئو مورد علاقه شما چیست؟
ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو تماس