10 راه برای معنادار ساختن هرگونه تجمع

چند هفته پیش ، تمام تیم کامیل استایلز برای اولین اجلاس سالانه دو روزه سردبیران در خانه من در آستین جمع شدند. چیزی که آن را بسیار خاص کرد این بود که برای اولین بار بود که همه 16 نفر ما بصورت حضوری و خارج از زوم با هم بودیم. ویراستاران ما از لس آنجلس تا نیویورک (و بسیاری از نقاط دیگر در میان!) پراکنده شده اند ، بنابراین من می خواستم از بیشتر وقت خود با هم بیشترین استفاده را ببریم. و می دانستم که آشنایی بیشتر با یکدیگر نه تنها دوستی های ما را تقویت می کند ، بلکه پایه و اساس یک تیم قوی تر و مشارکتی را نیز ایجاد می کند.

در هفته های منتهی به اجلاس ما ، من خودم را به برنامه ریزی کشاندم ، از ایجاد منوی شام خوش آمدید تا سازماندهی جزئیات سفر. اما بزرگترین س weighالی که بر ذهن من سنگینی می کرد ربطی به جزئیات جشن نداشت. وقتی قطعات کنار هم قرار گرفتند ، من بر روی چگونگی اجتناب از صحبت های کوچک و ایجاد فضا برای آن تمرکز کردم درست است، واقعی ارتباط در 48 ساعت که با هم داشتیم من می دانستم که حتی اگر همه چیز دیگر بی عیب و نقص باشد ، پرورش گفتگوی معتبر کلید اصلی یک رویداد موفق است.

در سالهایی که به عنوان برنامه ریز رویداد فعالیت می کردم ، مجبور بودم بر دیوار بسیاری از تجمعات ، از مهمانی های شام گرفته تا عروسی ها و رویدادهای شرکتی ، پرواز کنم. من همیشه مجذوب چیزهایی بودم که باعث می شد برخی از مهمانی ها فراموش نشدنی و برخی دیگر عجیب باشند ، و معمولاً پاسخ هیچ ربطی به چیدمان گل ، نمایش غذاهای مجلل یا هر چیز دیگری که پول می تواند بخرد ندارد – همه چیز مربوط به مردم است. من معتقدم که شغل شماره یک میزبان ایجاد محیطی است که مردم را در آرامش قرار داده و مکالمات معنی دار بین مهمانان را تشویق می کند. بنابراین ، هنگامی که به فصل تعطیلات می رویم ، زمانی که بسیاری از ما برای اولین بار در مدتی دور هم جمع می شویم ، به نظر می رسد زمان آن رسیده است که نکات آزمایش شده و واقعی خود را در مورد نحوه اجتناب از صحبت های کوچک و میزبانی به نحوی که شما را مجبور می کند به اشتراک بگذارم. مهمانان احساس ارتباط و ارتقاء می کنند. اگر راهنمایی یا شروع مکالمه ای دارید که برای شما مفید بوده است ، دوست دارم در نظرات بشنوم.

1. هدف خود را مشخص کنید

پریا پارکر یک رهبر فکری در مورد جمع آوری به شیوه هایی است که شادی و رضایت بیشتری را به ارمغان می آورد ، و من از کتاب او آموختم که مهم این است که ابتدا با علت – که چرا ابتدا جمع می شوید – و ارتباط برقرار کنید. برای اجلاس سردبیران ما ، من انتظاراتی را برای تیم خود در نظر گرفتم که این موضوع مربوط به طوفان مغزی ، ایجاد دیدگاه یا تعیین هدف نیست. دو روز ما با هم به منظور ایجاد فضایی برای استراحت ، سرگرمی و تیم سازی در نظر گرفته شده بود-من می خواستم که ما همه کارهای سخت خود را با هم جشن بگیریم. و به هیچ وجه نیازی نیست که هدف یک حزب جدی باشد. همانطور که پارکر به NPR گفت ،

پارکر می گوید: “این می تواند یک هیجان کامل باشد ، مانند این که قصد داشته باشیم همه چیز را پشت سر بگذاریم.” “این فقط به مردم اجازه می دهد که بدانند چگونه باشند ، بدانند چگونه ظاهر شوند ، [and] بدانید که آنها به طور خاص و عاقلانه انتخاب شده اند. و سپس گروه زندگی خود عصر را شکل می دهد. “

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید ، می توانید به سراغ تدارکات بروید.

2. با لیست مهمانان خود استراتژیک باشید

بار دیگر ، انتخاب این که چه کسی و چند نفر را دعوت کنیم باید در هدف این گردهمایی باشد. اگرچه وسوسه انگیز است که بگویید “هرچه بیشتر بهتر” و همه را دعوت کنید ، اما ممکن است به خواسته شما برای ایجاد ارتباطات معنادار بین مهمانان شما کمک نکند. برای یک گفتگوی صمیمی روی میز شام ، من عاشق یک گروه شش نفره هستم – این افراد برای مکالمه پر جنب و جوش کافی هستند ، اما اینطور نیست بنابراین بسیار مهم است که گروه بلافاصله به مکالمات جانبی زیادی تقسیم می شود.

یا شاید شما می خواهم برای دعوت از 25 نفر و یک مهمانی تمام عیار-در این مورد ، شما می خواهید در مورد پویایی مهمانانی که دعوت می کنید فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر افرادی ظاهر شوند که هیچ کس را نمی شناسند ، ممکن است از زوجی دعوت کنید که همیشه از راه خود خارج می شوند تا با افراد جدید آشنا شوند. و به عنوان میزبان ، می توانید فضایی ایجاد کنید که افراد را تشویق به آشنایی بیشتر کند. شاید شما با کمک به مردم در کشف زمینه های مشترک وارد عمل شوید و جرقه بزنید. اگر کسی در حال عقب نشینی است ، می توانید عمداً او را وارد بحث کنید.

3. تشویق آسیب پذیری

از آنجایی که نشست ویراستاران ما تنها 48 ساعت بود ، مجبور شدم با روشهای “پیگیری سریع” ارتباط و آسیب پذیری خلاق باشم. وارد کنید: enneagram. دوست من Elle Worsham یک مربی Enneagram است که متخصص در کمک به گروه ها در درک “انواع” خود برای تعمیق روابط خود و دسترسی به پتانسیل واقعی خود است. او در روز اول برای کارگاهی که در آن با چارچوب آشنا شدیم ، به ما ملحق شد و گفت که چگونه نوع انیاگرام ما به رشد شخصی مان کمک می کند یا مانع آن می شود. این یک روش باورنکردنی برای یادگیری داستانهای یکدیگر به صورت عمیق تر و درک بهتر ترسها و انگیزه های هم تیمی های ما بود. در بقیه مدت زمان مشترک ، گفتگوها عمیق تر و آسیب پذیرتر بودند زیرا ما با ایجاد این حلقه اعتماد شروع کرده بودیم.

البته ، یک کارگاه انیاگرام قطعاً حرکت درستی برای هر گردهمائی نیست (lol.) اما راههای بسیار ظریفی برای تشویق گروه به آسیب پذیر شدن وجود دارد و به سرعت از صحبت های کوچک عبور می کند. گاهی اوقات ، ممکن است به معنای جسارت پرسیدن س theالی از گروه باشد که در ابتدا ممکن است کمی شدید به نظر برسد. در یک شام شب سال نو که من شرکت کردم ، میزبان از همه خواست تا دور میز بیایند و یک چیز را که می خواهند از سال گذشته پشت سر بگذارند به اشتراک بگذارند و یک چیز را که می خواهند با خود بیاورند.

و در مواقع دیگر ، به سادگی “انجام اولین حرکت” در آسیب پذیری با افشای چیز شخصی در مورد خودتان. علم می گوید هنگامی که شما چیزی آسیب پذیر را در مورد خود فاش می کنید ، احتمالاً دیگران نیز متقابلاً این کار را انجام می دهند.

4. با شروع کننده مکالمه آماده شوید

من غالباً پنج دقیقه قبل از وارد شدن به موقعیت اجتماعی ، پنج دقیقه مکالمه را “آماده می کنم” ، و این می شود طولانی وقتی در لحظه هستم و سعی می کنم به آنچه فکر می کنم فکر کنم. از رسانه های اجتماعی مهمانان برای دیدن آنچه که انجام داده اند استفاده کنید و از آن به عنوان نقطه شروع برای مواردی که ممکن است بخواهید در مورد آنها صحبت کنید استفاده کنید. یا ، برخی از مسائل جاری در فرهنگ را که در زیر سطح قرار دارند بخوانید. آنها را به گفتگو بیاورید و دیگران را دعوت کنید تا تجربیات یا احساسات خود را در مورد آنچه در جهان اتفاق می افتد به اشتراک بگذارند.

5. واقعاً کنجکاو باشید

پس از شروع مکالمه ، این مرحله بعدی است ، حتی مهمتر. هنگامی که حیوان خانگی جدید آن شخص را بزرگ می کنید یا از او در مورد این فصل تد لاسو می پرسید ، وقت آن است که به آن گوش دهید. و منظورم این است واقعا نه فقط به کلماتی که می گویند بلکه به زبان بدن و معنایی که در پس کلمات آنها وجود دارد ، گوش دهید. و سپس کنجکاوی خود را دنبال کنید! وقتی در مورد طرف مقابل کنجکاو می شوید ، سوالات بعدی به سطح ظاهر می شوند و مکالمه به طور طبیعی تر از آنچه می توانید تصور کنید جریان می یابد.

6. دیگران را دعوت کنید تا به جای واقعیات ، داستان ها را به اشتراک بگذارند

درخواست حقایق منجر به گفتگوی بن بست می شود. به عنوان مثال ، پرسیدن “آیا اینجا را پیدا کردید خوب است؟” یا حتی “بچه های شما چند ساله هستند؟” می تواند منجر به یک پاسخ کوتاه شود که با سر تکان می دهد و نمی دانید بعد چه می گوید. درخواست از کسی برای به اشتراک گذاشتن a داستاناما ، فوراً مکالمه را باز می کند تا عمیق تر شود. سعی کنید چیزی شبیه به “مهمترین هفته شما چه بود؟” یا “چیزهایی را که در حال حاضر در مورد فرزندان خود از آنها لذت می برید به من بگویید” ، در مورد شریک گفتگو خود بسیار بیشتر نشان می دهد.

و “هنجار متقابل” در اینجا نیز صادق است! اگر با چند داستان درباره آنچه که انجام داده اید یا چیزهای معنی داری که اخیراً برای شما اتفاق افتاده آماده شده اید ، دیگران به احتمال زیاد با داستان های خود هماهنگ می شوند.

7. از پرسیدن “چه کار می کنی؟” اجتناب کنید.

من می دانم ، شما واقعاً می خواهید بدانید که آنها برای کار چه کار می کنند … و این هیچ اشکالی ندارد! با این حال ، صادقانه بسیار دشوار است که این س withoutال را بدون ایجاد احساس در طرف مقابل مطرح کنیم ، که این بهترین راه برای ایجاد اعتماد و آسیب پذیری در مراحل اولیه مکالمه نیست. علاوه بر این ، فقط صحبت کردن در مورد مشاغل مردم راهی مطمئن برای خسته کننده کردن یک کاروان است! در عوض ، سعی کنید از مردم سوال کنید که چه کسانی هستند هستند، مانند “دوست دارید برای تفریح ​​چه کار کنید؟” یا “مکان مورد علاقه شما تا به حال کجا بوده است؟”

8. هر چیزی به جز آب و هوا

همه ما در این مورد مقصر بوده ایم: در مکالمه آرامش رخ می دهد و شما با این جمله می پردازید: “آب و هوای زیبای این هفته چطور؟” یا “آیا می توانید این باران را باور کنید؟” با این حال ، طبق تجربه من ، شما باید به هر قیمتی از صحبت در مورد آب و هوا اجتناب کنید ، زیرا هیچ راه مطمئن دیگری برای ارسال مکالمه مستقیم به دالسویل وجود ندارد و ممکن است هرگز باز نگردید.

9. دیدگاه متفاوتی داشته باشید

اجتناب از صحبت های کوچک ممکن است شما را به قلمرویی برساند که می تواند باعث اختلاف نظر شود – و برخلاف تصور عموم ، این کاملاً خوب است! من می دانم که این می تواند برای بسیاری از ما ترسناک باشد ، اما وقتی با دید باز با دیدی متفاوت روبرو می شوید ، لازم نیست برای یک رابطه زیانبار باشد ، در واقع زمانی که هر دو طرف احساس شنیده و احترام می کنند ، می تواند آن را تقویت کند.

صادقانه بگویم ، من فکر می کنم که اگر یک مکالمه در مهمانی شام از “رابطه جنسی ، سیاست و دین” به طور کامل اجتناب کند ، ممکن است موضوعات بسیار سرگرم کننده مکالمه را از دست بدهد. با این اوصاف ، اگر می خواهید به آنجا بروید ، مطمئن شوید که در فضایی ذهنی و احساسی هستید ، جایی که می توانید بدون داغ شدن ، بتوانید دیدگاه های متفاوت دیگران را بشنوید. به خاطر داشته باشید: وظیفه شما نیست که دیگران را به سیستم اعتقادی خود تبدیل کنید. در عوض ، فقط گوش دادن را امتحان کنید!

10. مهمتر از همه ، حضور داشته باشید

آیا تا به حال با شخص جدیدی صحبت کرده اید و ناگهان متوجه شده اید که آخرین چیزی را که او می گوید را نشنیده اید ، زیرا در تجزیه و تحلیل آن چیزی که گفته اید بسیار حواس پرت شده اید؟ هنگامی که “در ذهن خود” قرار می گیریم و شروع به تمرکز بر این تصور می کنیم بود در نتیجه ، مکالمه به سرعت قطع می شود. تمرکز حواس با افکار خود ما به سرعت در نشانه های غیر کلامی ما ظاهر می شود و به طور ظریف به شریک گفتگوی ما منتقل می شود. در عوض ، سعی کنید نفس خود را کند کنید ، و سعی کنید واقعا تنظیم کنید و گوش دهید. وقتی به طور کامل در زمان حال هستیم ، واقعاً به آنچه طرف مقابل می گوید گوش می دهیم و معنی آن را درک می کنیم پشت کلمات آنها ، مکالمه فوق العاده آسان خواهد بود.

***

برای اینکه یک میزبان عالی باشید ، لازم نیست آشپز خوبی باشید یا خانه ای مناسب برای سرگرمی داشته باشید. در واقع همه چیز به نحوه ارتباط افراد با یکدیگر بستگی دارد. برای یافتن چگونگی اجتناب از صحبت های کوچک و ایجاد ارتباط واقعی بین میهمانان ، نیاز به فکر و اراده است ، اما ارزش آن را دارد. هر 16 نفر از ما نشست سردبیران خود را با احساس آرامش و احساسات کامل ، درک و پیوند بیشتر ترک کردیم ، زیرا می دانستیم که پایه و اساس روابط عمیق تری را پایه گذاری کرده ایم. این احساسی مانند هیچ احساسی نیست و ما توانسته ایم این انرژی مثبت را مستقیماً به بقیه عمر خود منتقل کنیم. برای من ، یک گردهمایی بهتر از این نمی شود.

آیا نکاتی در مورد چگونگی اجتناب از صحبت های کوچک و ایجاد ارتباط بیشتر در جمع دارید؟ آنها را در نظرات زیر بنویسید.