100+ نمونه موضوعی شگفت انگیز

آنها می گویند ایمیل را بر اساس موضوع آن قضاوت نکنید، اما بیایید صادق باشیم: ما همیشه مراقب بهترین ها هستیم. به هر حال، خط موضوع اولین تأثیری است که پیام شما بر گیرندگان خود می گذارد و می تواند به شما در بهبود باز کردن و کلیک های خود کمک کند.

این فشار زیادی برای یک خط متنی به ظاهر کوتاه است.

بنابراین ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی را در عنوان ایمیل قرار دهید؟ در حالی که هیچ رازی برای خط موضوع کامل وجود ندارد، چند کلمه و عبارت وجود دارد که می تواند به جلب توجه بیشتر ایمیل های شما کمک کند.

احساس فوریت ایجاد کنید

واداشتن افراد به اقدام از طریق ایمیل شما ممکن است دشوار باشد. چیزهای زیادی برای باز کردن و کلیک های بیشتر وجود دارد. ایجاد حس فوریت یکی از مواردی است که می تواند تاثیر زیادی بر خوانده شدن یا نشدن ایمیل شما داشته باشد.

در اینجا چند مثال برای شروع شما آورده شده است:

1. بازگشت در انبار، بنابراین از دست نده

2. این * شماستآخرین شانس* برای خرید فروش ما

3. تیک، تاک! 30% تخفیف فروش به زودی به پایان می رسد!

4. رفتن یک بار، دو بار رفتن…

5. اعضا دریافت می کنند اولین دیب.

6. ما نمی توانست صبر کند تا جمعه!

7. زمانی که از بین رفت، آن را رفته.

8. ممکن است بخواهید عجله کن

9. کمی (فقط برای زمانی محدود) حاضر

10. موجود برای فقط 24 ساعت

11. آخرین فرصت برای پس انداز بزرگ: از دست ندهید!

12. فقط چند ساعت باقی مانده تا تخفیف خود را دریافت کنید.

13. عجله کنید، قبل از اینکه این معامله ناپدید شود!

14. تیک تاک! زمان برای این پیشنهاد در حال اتمام است

یک کلمه عمل قوی داشته باشید

وقتی نوبت به باز کردن ایمیل‌های شما می‌رسد، افعال تجربی (مانند «جشن گرفتن» و «عشق») بهتر از افعال کاربردی (مانند «خرج کردن» و «گرفتن») عمل می‌کنند. این بدان معنا نیست که این کلمات کار نمی کنند – در واقع همه چیز در مورد زمینه است.

چیزی که همه می توانند در مورد آن توافق کنند این است که اگر شما نپرسید، مشترکین اقدامی نمی کنند. بنابراین سعی کنید برخی از این کلمات با عملکرد بالا را در موضوع بعدی خود بیاورید:

15. جشن گرفتن با پس انداز!

16. همین الان عمل کن برای پس انداز دوستان و خانواده!

17. 3 هک فریم DIY که باید انجام دهید حالا امتحان کن

18. به من اعتماد کن، شما به این نیاز دارید

19. تعدادی بفرستید. مقداری دریافت کنید

20. اجازه ندهید اینها دور شوند

21. پیوستن اکنون و به محتوای برتر ما دسترسی پیدا کنید

22. باز کردن قفل پتانسیل شما با راهنمای منحصر به فرد ما

شخصی شوید

شخصی سازی. وقتی درست انجام شود، عالی است! اما وقتی اشتباه انجام می شود؟ می تواند مرزی ترسناک باشد.

لازم نیست همه شخصی سازی ها شامل نام مشتری شما باشد. تاثیرگذارترین خطوط موضوعی شخصی سازی شده آنهایی هستند که حاوی اطلاعاتی بر اساس رفتارهای گذشته مانند وبینارهایی هستند که شرکت کرده اند یا خریدهایی که انجام داده اند.

در اینجا چند نمونه از نحوه انجام صحیح آن آورده شده است:

23. برای یک حاشیه به من بپیوندید، اولیویا?

24. تحویل ویژه برای اولیویا

25. شلوار جین شما ندارم (هنوز)

26. زمان بازدید بعدی شما فرا رسیده است

27. تبریک می گویم جیل! شما یک جایزه ویژه به دست آورده اید.

28. خود را نگه دارید هیوندای سوناتا برای 100 هزار مایل بعدی مانند جدید دویدن

این به طور خاص برای مالک سوناتا شخصی سازی شده است.

29. برای خرید بعدی شلوار جین Levi 10% تخفیف دریافت کنید

این شخصی است زیرا این شخص قبلا شلوار جین Levi را خریداری کرده است.

30. ما به شما تبریک می‌گوییم: همین حالا خوراک تولد خود را دریافت کنید

این بر اساس تاریخ های خاص مانند ماه تولد مشتری شخصی سازی می شود.

مربوط: 6 اشتباه رایج در خط موضوع که باید از آنها اجتناب کنید

خودت را تکرار کن

زائد بودن نتیجه می دهد، به خصوص وقتی صحبت از موضوع شما می شود. دلیلش این است که شما، فرستنده را در ذهن خود نگه می دارد. و برتر بودن به ایجاد اعتماد کمک می کند، که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. این یک برد-برد است!

سعی کنید نام خود یا نام شرکت خود را در قسمت موضوع ذکر کنید، از جمله این مارک ها:

31. جدید و اختصاصی به کافمن مرکانتیل

32 مادول ملزومات

33. آیا کسی جدید گفت براق تر?

34 غول خبرنامه هفتگی

35. جدید و انحصاری به صفورا

مربوط: طول خط موضوع ایمیل چقدر باید باشد؟

قصد ما لاف زدن نیست، اما…

شوخی می کنم، ما کاملاً انجام می دهیم. و این به این دلیل است که افزودن نکات فوق‌العاده کلیدی به موضوع می‌تواند به تقویت پیام اصلی شما و موثرتر کردن آن کمک کند.

فقط این نمونه خطوط موضوعی را بررسی کنید تا متوجه منظور من شوید:

36. جدید مورد علاقه لباس، دست ها پایین

37. در اینجا یک خاص درمان، فقط برای شما!

38. این است بزرگ، بزرگ، غول پیکر، حیرت آور، باور نکردنی

39. چیزی را سفارش دهید خوشمزه – لذیذ

40 کامل تبلیغ فیس بوک

41. بهترین از وبلاگ

42. کمی تجمل در a عالی قیمت

یک سوال مطرح کنید

سوال راهی عالی برای برانگیختن کنجکاوی در مورد ایمیل شماست، اما نوع سوال مهم است. سوالات بله یا خیر بهتر از سوالات باز جواب می دهند. و احساسات را فراموش نکنید: سوالاتی که ارتباط منفی دارند (مثل نباید یا نمی توانم) بدترین عملکرد را دارند.

43. چی آیا شما فکر می کنید؟

44. انجام دادن شما جوایز را دوست دارید؟

45. می توان رازی را حفظ می کنی؟

46. چگونه می توانید این را بالاتر ببرید؟

47. امروز روز است! هستند تو هم هستی؟

48. بهترین هدیه?

49. جزئیات، لطفا! انجام داد خرید خود را دوست دارید؟

نقطه گذاری و حروف بزرگ مهم است

علائم نگارشی می تواند لحن خط موضوع شما را با یک کاراکتر ساده کاملاً تغییر دهد. و این می تواند بر نحوه پاسخ مشترکین شما به پیام شما تأثیر بگذارد. حتی فقدان علائم نگارشی می تواند اصل موضوع شما را تغییر دهد و چیزها را عادی نگه دارد.

حروف بزرگ نیز همین اثر را دارد. یادداشت بردارید

50. عمده اعلامیه

51. 30٪ تخفیف اضافی سبک های فروش (!)

52. *اجازه لاف زدن*

53. دوباره زمان اهدا است

54. TGISAAALE!

55. wدر حال ذوب شدن هستم

56. هشدار! فقط امروز

57. و برنده می رود به

58. جدید

59. فلش. فروش. هشدار.

در حال اجرای جایزه؟

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. هدایای خود را فوراً در خط موضوع خود روشن کنید تا بازها و کلیک‌ها را به حداکثر برسانید.

60. شانس شما برای پیروزی، داخل!

61. آیا می خواهید 100 دلار برنده شوید؟

62. ما هستیم بخشش اعتبار 50 دلاری دریابید که چگونه برنده شوید

63. هدیه دادن! یک بسته مراقبت از خانه دنج

64. من می بخشم 5 جایزه امروز – از دست ندهید!

65. امروز چه چیزی را می توانید برنده شوید؟

66. شما می توانید برنده این…به طور جدی…

استقبال گرم تا حد زیادی به شما کمک می کند

مشترکین جدید نه تنها انتظار دارند که به زودی (یا بلافاصله) پس از پیوستن به لیست ایمیل شما از شما بشنوند، بلکه آنها نیز انتظار دارند خواستن به. با یک ایمیل خوش آمدگویی به مشترکین جدید خود خوش آمد بگویید. آنها هرگز بیشتر از لحظات پس از ثبت نام با شما درگیر نخواهند شد – پس از آن استفاده کنید.

67. به دور خانواده ✈️

68. شما وارد هستید! حالا بیایید شروع کنیم…

69. همه چیز آماده است نجات دادن!

70. به ___ خوش آمدید!

71. کلی، برای تشکر از عضویت، اینجا یک هدیه است فقط برای شما

خطوط موضوع ایمیل را دنبال کنید

با مشترکینی که اخیراً از شما خرید کرده اند – یا کسانی که خرید نکرده اند، پیگیری کنید. شما هرگز نمی دانید چرا ممکن است کسی پیام شما را از دست داده باشد. شاید سرشان شلوغ بود یا موضوع اول توجهشان را جلب نمی کرد.

همه چیز از دست نرفته. ایمیل های پیگیری ابزاری عالی برای امتحان مجدد هستند – به خصوص اگر کمپین های ایمیل خود را خودکار کنید.

72. آیا شما از دست داده اید؟

73. لطفا بررسی خرید اخیر شما

74. سوالی دارید؟ ما پاسخ هایی داریم!

75. نگه میدارم قول من

76. آیا می خواهید اعتبار 20 دلاری شما?

77. مواظب اشتراک گذاری باش؟ 20 دلار تخفیف بگیرید

با تشکر از شما خطوط موضوع ایمیل

گفتن “متشکرم” راه زیادی را طی می کند. قدردانی و قدردانی خود را از مشتریان خود با ارسال یک ایمیل فقط برای تشکر نشان دهید. حتی می توانید یک پیشنهاد ویژه به عنوان یک هدیه سپاسگزاری در نظر بگیرید اگر می خواهید احساس ویژه ای در آنها ایجاد کنید.

78. این بیع روش گفتن ماست با تشکر!

79. به عنوان ما با تشکر: شما 30 درصد تخفیف دریافت می کنید

80. نوبت ماست که بدهیم با تشکر ?

81. متشکرم برای خرید با ما

82. چگونه می گوییم با تشکر

83. ما متشکرم درمان شود

شایسته خبر

خطوط موضوع خبرنامه شما باید بر روی داستان اصلی یا مقدمه اصلی تمرکز داشته باشد، به این معنی که می خواهید مخاطبان شما چه چیزی را یاد بگیرند.

در اینجا بیش از 10 نمونه خط موضوع خبرنامه پر شده است که می توانید در ایمیل بعدی خود از آنها استفاده کنید.

84. شما نمی خواهید این را از دست بدهید ____________

85. آخرین ها در (برترین داستان روز خود را فهرست کنید)

86. راز _________________ را کشف کنید

87. آماده هستید که _______________ خود را به سطح بعدی ببرید؟

88. آینده ______________ اینجاست!

89. چگونه یک حرفه ای را ______________ دوست داشته باشیم

90. ترندهای برتر _______________ سال

91. چک لیست نهایی برای تسلط بر ________________

92. در جریان آخرین اخبار _______________ باشید

93. در صورتی که آن را از دست دادید: _____________ خلاصه خبر!

کمی طنز اضافه کنید

هیچ چیز بیشتر از چیزی که شما را بخنداند توجه شما را جلب نخواهد کرد. افزودن مقداری طنز به ایمیل‌هایتان راهی عالی برای افزودن جذابیت به آنچه در ایمیل شما وجود دارد است.

در اینجا چند نمونه خنده دار موضوع ایمیل آورده شده است که باعث می شود مشترکان شما در صندوق ورودی خود لول کنند.

94. جرعه جرعه اتفاق می افتد – بیایید آن را به یک ساعت شاد تبدیل کنیم!

95. نگران نباشید، شاد باشید!

96. این یک پرنده است! این یک هواپیما است! این آخرین فروش ماست!

97. در این خبر چرت نزنید!

98. ما در حال فروش هستیم – 20٪ تخفیف برای همه چیزها

99. وقت شراب خوردن است.

100. ما چیزهای زیادی در بشقاب خود داریم – آیتم های منوی جدید فقط برای شما!

101. وقتی می گوییم محصولات ما جاذبه یال هستند، ما شیر نیستیم!

الهام از خط موضوع تجارت الکترونیک

با امتحان کردن خطوط موضوع ایمیل که به مخاطبان شما در مورد محصول و تبلیغات شما آموزش می دهد، فروش بیشتری را افزایش دهید.

102. اینجاست! [New product]، فقط برای شما

103. خرید 1 [product]، 1 رایگان دریافت کنید

104. آخرین فرصت برای پس انداز [discount] بر [product]

105. شما [discount/offer] به پایان می رسد [time period]

خودتان این خطوط موضوعی را امتحان کنید

ما از طرفداران بزرگ امتحان ترفندها و تاکتیک ها هستیم تا ببینیم چه چیزی بهترین کار را می کند. در حالی که نمی توانید با مشاهده نحوه انجام خطوط موضوع گذشته نتایج را پیش بینی کنید، می توانید از آنها به عنوان مبنایی برای تکرار آینده استفاده کنید.

سعی کنید برخی از این کلمات و عبارات را در چند خط موضوع بعدی خود اضافه کنید و شاهد افزایش سرسام آور نرخ باز بودن خود باشید. اکنون که بیش از 100 خط موضوع با ارزش را دیدید، یاد بگیرید که چگونه ایمیل های بهتری بنویسید fr ماee cما و راهنمای ما!

چه چیزی بنویسم

گزارش اضافی توسط Olivia Dello Buono