امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.
مقاله توسط PayPal حمایت می شودبه
ژنرال زرس ، که متولدین 1996 تا 2012 را شامل می شود ، اکنون 20 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد و 143 میلیارد دلار هزینه مستقیم دارد. اگر هنوز بر روی هزاره تمرکز کرده اید ، وقت آن است که به نسل جدیدی از مصرف کنندگان توجه کنید. در اینجا پنج روش برای جذب و حفظ مشتریان Gen Z آمده است.
1. Research Gen Z Culture
ژنرال Z’ers بومی دیجیتال هستند. آنها همیشه به تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی دسترسی داشته اند. آنها همچنین یکی از متنوع ترین نسل های تاریخ هستند. این بر نحوه تفکر آنها و نحوه هزینه کردن پول آنها تأثیر می گذارد.
اگر می خواهید به این نسل منحصر به فرد بفروشید ، شرکت شما باید بیاموزد که آنها کی هستند و چگونه با برندهای صنعت شما تعامل دارند.
در اینجا منابعی برای تیم شما وجود دارد تا در مورد Gen Z اطلاعات بیشتری کسب کنند.
- بافت: بازخورد فوری و بینش Gen Z دریافت کنید
- NYTimes: Gen Z به قول خودشان
- #GenZ: پادکست درباره Gen Z ، داستانها ، تجربیات و دیدگاههای آنها
- مرکز تحقیقات Pew: مطالعه روی روندهای Gen Z ، جمعیت شناسی و موارد دیگر
2. استخدام مدیران رسانه های اجتماعی یا شرکت های رسانه های اجتماعی که Gen Z’ers را استخدام می کنند
مصرف کنندگان Gen Z خریداران باهوشی هستند و می توانند تبلیغات غیر معتبر را تشخیص دهند. داشتن نمایندگان Gen Z در تیم بازاریابی خود (یا در شرکتهایی که استفاده می کنید) به شما کمک می کند تا لحن مناسب را انتخاب کنید.
به دنبال ژنرال Z’ers باشید که با ارائه مزایای مورد علاقه خود بهترین های این نسل را ارائه می دهد ، مانند:
- ساعات های کاری قابل انعطاف
- فرصتهای رشد
- از جمله آنها در پروژه هایی که در جهان تغییر ایجاد می کند
3. پیشنهاد خرید ، پرداخت بعدا (BNPL) گزینه های پرداخت
مشتریان Gen Z بیش از هر چیز به یک چیز اهمیت می دهند: انعطاف پذیری. به همین دلیل است که ارائه گزینه های BNPL ، مانند BNPL سازمانی PayPal ، برای جذب بازار Gen Z بسیار مهم است. بعنوان کارگران جوانتر ، بعید است که آنها منابع مالی لازم برای خریدهای بزرگتر را داشته باشند. در حقیقت ، انتظار می رود Gen Z تا سال 2025 47.4 درصد از کاربران BNPL را تشکیل دهد:
BNPL به Gen Z اجازه می دهد تا به انعطاف پذیری بیشتری (و بدون نرخ بهره) دسترسی داشته باشد. از آنجایی که بسیاری از گروه ها از پرداخت دستمزد به عنوان دستمزد استفاده می کنند ، این انعطاف پذیری بسیار مهم است.
4. در موضوعات اجتماعی موضع بگیرید
ژنرال Z از لحاظ سیاسی آگاه و فعال است و آنها هزینه های خود را برای مارک هایی که با دیدگاه ها و ارزش های آنها مطابقت دارد در اولویت قرار می دهند. به دنبال عللی باشید که به طور طبیعی با نام تجاری شما همخوانی دارد و در مورد آن موضع گیری کنید.
برند خود را وارد مسائل اجتماعی نکنید که نمی فهمید ، در غیر این صورت خطر بیگانگی این نسل را دارید. در عوض ، از دلایلی حمایت کنید یا تبلیغ کنید که به آنها اهمیت می دهید و راه هایی برای آگاهی بیشتر برند خود از نظر زیست محیطی و اجتماعی پیدا کنید.
5. قدم هایی بردارید تا نام تجاری شما قابل اعتماد و معتبر باشد
اعتماد به خریداران Gen Z اهمیت دارد. آنها کمتر به تبلیغات مستقیم پاسخ می دهند (اغلب از مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند) و بیشتر به مارک های شفاف پاسخ می دهند.
در اینجا نحوه افزایش شفافیت آورده شده است:
- نحوه استفاده/جمع آوری داده ها برای تبلیغات ، از جمله مدت ذخیره آنها و اشتراک گذاری آنها را نشان دهید.
- ایجاد تبلیغات معتبر و کمپین های بازاریابی ؛ سعی نکنید مشتریان Gen Z را فریب دهید.
- اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به راحتی در وب سایت و حساب های اجتماعی شما قابل دسترسی است.
- اگر از بازاریابی اینفلوئنسر استفاده می کنید ، اینفلوئنسرهای کوچکتر و مطمئن تری را برای همکاری انتخاب کنید.
اعتماد همچنین بر روش های پرداختی Gen Z’ers مایل به استفاده از آن تأثیر می گذارد و PayPal مزیت رقابتی قابل توجهی را ارائه می دهد. در حقیقت ، 53 درصد از مصرف کنندگان بین 18 تا 39 سال می گویند که برای حفظ امنیت اطلاعات مالی خود به PayPal اعتماد دارند.
نتیجه
ژنرال Zers در حال حاضر بخش زیادی از هزینه های مصرف کننده را تحت تأثیر قرار داده است. در سالهای آینده ، قدرت خرید آنها همچنان افزایش می یابد. برای عرضه به این نسل ، مدیران باید برند خود را بفهمند که چگونه ژنرال Z’ers فکر می کند و آنها را به پیوستن به جنبشی دعوت کند ، نه اینکه فقط محصول دیگری را به بازار عرضه کنند.
از BNPL PayPal برای ایجاد اعتماد و ارائه انعطاف پذیری مالی به Gen Z’ers استفاده کنید. اینجا بیشتر بیاموزید.
ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو تماس