9 ابزار هوش مصنوعی برای قیف های بازاریابی موفق

9 ابزار هوش مصنوعی برای قیف های بازاریابی موفق

تعامل با مشتریان به سرعت به یک کاربرد گسترده برای هوش مصنوعی در صنعت خرده فروشی و فراتر از آن تبدیل شده است. با توجه به اینکه مشتریان بیشتری انتظار تجربه ای فوق العاده شخصی و در زمان واقعی را دارند ، تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی هرگز بیشتر نبوده است.

بنابراین منطقی است که بسیاری از ابزارها و نرم افزارهای هوش مصنوعی بازاریابی قیف تبدیل را هدف قرار می دهند. از تولید سرب تا پرورش سرب تا تبدیل ، ابزارهای هوش مصنوعی قیفی به بازاریابان کمک می کند تا استراتژی خود را بهبود بخشیده و فرآیندهای خود را ساده کنند.

حتی مشاغل کوچک نیز برای ادامه کار باید از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنند. خبر خوب این است که ابزارها و بسترهای نرم افزاری زیادی در دسترس هستند ، بنابراین به احتمال زیاد شما یکی از نیازهای مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد.

در اینجا نگاهی عمیق تر به نه ابزار برتر هوش مصنوعی برای قیف های بازاریابی موفق است.

1. سیستم ها

Systeme یک نرم افزار قیف فروش همه کاره ارائه می دهد که به شما امکان می دهد قیف خود را مانند یک رئیس بسازید و مدیریت کنید. Systeme از ایجاد یک صفحه فرود تا آموزش یک دوره آنلاین تا مدیریت وابستگان خود ، مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد.

برنامه رایگان فقط تا 1000 مخاطب را مجاز می کند ، بنابراین اگر به تعداد بیشتری نیاز دارید ، باید آن را ارتقا دهید. Systeme همچنین سه برنامه پولی ارائه می دهد ، از جمله:

  • راه اندازی 27 دلار در ماه: حداکثر 5000 تماس
  • وبینار 47 دلار در ماه: حداکثر 10،000 مخاطب
  • شرکت 97 دلار در ماه: حداکثر 15000 مخاطب

اگر به بیش از 15000 مخاطب نیاز دارید ، برنامه های سفارشی از 147 دلار در ماه شروع می شود.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، خوشحال خواهید شد که بدانید همه برنامه ها شامل موارد زیر است:

  • ایمیل های نامحدود
  • فضای ذخیره سازی فایل نامحدود
  • اعضای سایت عضویت نامحدود
  • بدون هزینه تراکنش (ممکن است هزینه های پلت فرم Stripe و PayPal اعمال شود)
  • برنامه های وابسته
  • پشتیبانی آنلاین

Systeme برای یک پلت فرم واقعاً همه در یک ، قوی و مقرون به صرفه است.

چه کسی باید از Systeme استفاده کند؟

بازاریابان که به دنبال تجمیع مجموعه ابزارها و فرآیندهای بازاریابی هستند و به یک ابزار تکیه می کنند.

2. فراتر رفتن .ai

با توجه به داده های Sales Insights Lab ، 50 درصد از مشتریان بالقوه مناسب آنچه شما می فروشید نیستند. به جای استفاده از فروشندگان خود برای از بین بردن بدبختی ها ، خودکارسازی شخصی سازی اکسید و سرپرستی می تواند این کار را در زمان کمتری برای شما انجام دهد.

در مراحل پرورش و تبدیل سرپرست قیف خود از Exceed.ai استفاده کنید. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی درجه یک ، سرنخ های خود را در مکالمات شبیه انسان درگیر کنید. این پلتفرم حتی می تواند جلساتی را برای نمایندگان شما برنامه ریزی کند و شما را به فروش نزدیک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته متناسب با بودجه شما ، باید یک نقل قول از Exceed.ai درخواست کنید.

چه کسی باید از Exceed.ai استفاده کند؟

مشاغل و سازمانهایی که در مراحل پرورش و تبدیل سرنخ قیف فروش خود به بیشترین کمک نیاز دارند.

3. نهنگ فروشی

اغلب اوقات ، سربهای ولرم برای خنک شدن باقی می مانند. در حالی که ممکن است در تخصیص منابع به سرنشینان کمتر مشتاق مشکل داشته باشید ، Saleswhale از شما پشتیبانی می کند.

Saleswhale یک محصول SaaS است که از AI برای شناسایی ، تعامل و تبدیل سرنخ های نادیده گرفته شده استفاده می کند. دستیاران هوش مصنوعی Saleswhale با استفاده از پیگیری های خودکار ، رسیدگی به ارجاع و شرایط مورد علاقه ، بهترین تجربه را در کلاس برای شما و راهنمایان شما ارائه می دهند.

مطالب دیدنی  خرید كرم آبرسان صورت و بدن حاوي ويتامين B5 انليل - داروخانه روشا

با برنامه رایگان ، می توانید شروع به پرورش و تبدیل تا 200 سرنشین در ماه کنید. برای سرنخ های اضافی و کمپین های ایمیل فعال ، برنامه های پولی شامل موارد زیر است:

  • شروع کننده 495 دلار در ماه: حداکثر 500 امتیاز در ماه ، یک کمپین فعال
  • به علاوه 1،495 دلار در ماه: حداکثر 2500 هدایت/ماه ، سه کمپین فعال
  • حرفه ای 2،495 دلار در ماه: حداکثر 5000 هدایت در ماه ، 10 کمپین فعال

چه کسی باید از نهنگ فروشی استفاده کند؟

شرکتهایی که در تولید سرب قوی هستند ، اما در پرورش و تبدیل سرب نیاز به کمک دارند.

4. اپیر

مشابه Systeme ، Appier یک ابزار فروش همه جانبه با مجموعه ای کامل از خدمات AI است. این SaaS می تواند به جستجوی معامله با پلت فرم علم داده قوی خود کمک کند.

جایی که Appier برتری دارد در راه حل های تبلیغات متقابل است. با استفاده از هوش مصنوعی ، Appier می تواند به طور م audienceثر مخاطبان شما را تقسیم بندی کند تا حداکثر تبدیل سرنخ را ایجاد کند. شما دیگر نیازی به ایجاد کمپین ندارید به این امید که به نقطه مطلوب برسید ، زیرا Appier کارهای کثیف را برای شما انجام می دهد.

قیمت Appier در وب سایت آنها موجود نیست ، بنابراین باید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای آنها و تناسب بالقوه آنها با کسب و کار خود تماس بگیرید.

چه کسی باید از Appier استفاده کند؟

شرکت هایی که به دنبال مجموعه ای جامع از ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

5. ClickFunnels

اگر به دنبال راه حل قیف فروش به صورت انتهایی هستید ، ClickFunnels را در نظر بگیرید.

با استفاده از مدل های فروش هوش مصنوعی و داده های فروش عصبی ، هدف ClickFunnels بهبود تجربه بازاریابی برای مشاغل در هر اندازه است.

ClickFunnels به شما این امکان را می دهد که به راحتی قیف ایجاد کنید ، وب سایت بسازید و افراد وابسته را مدیریت کنید. این بدان معناست که می توانید تنها با استفاده از یک پلتفرم ، سرنخ ها را جمع آوری ، پرورش و تبدیل کنید. با وجود بیش از 100000 کارآفرین که از این پلتفرم استفاده کرده یا از آن استفاده کرده اند ، بدون شک نام خود را در این صنعت به شهرت رسانده است.

در حالی که هیچ برنامه رایگان در دسترس نیست ، تقریباً برای بودجه هر مشاغل برنامه هایی وجود دارد. این شامل:

  • پایه 97 دلار در ماه: 20 قیف ، 100 صفحه ، سه درگاه پرداخت و سه دامنه
  • پلاتین 297 دلار در ماه: قیف نامحدود ، صفحات نامحدود ، نه درگاه پرداخت و نه دامنه
  • Two Comma Club 2،497 دلار در ماه: قیف نامحدود ، صفحات نامحدود ، 27 درگاه پرداخت و 27 دامنه

همه برنامه ها با پشتیبانی چت و آموزش تصویری ارائه می شوند.

چه کسی باید از ClickFunnels استفاده کند؟

شرکت هایی که می خواهند یک راه حل همه کاره ارائه دهند که الگوهای دستی و آسان برای استفاده ارائه دهد.

6. Data Studio

Data Studio by Terminus که قبلاً به عنوان BrightFunnel شناخته می شد ، یک ابزار گزارش دهی قیف است که پلتفرم های بازاریابی را برای ارائه تجزیه و تحلیلهای زیبا و بصیرت به هم متصل می کند.

هنگامی که قیف فروش شما به طور کامل اجرا می شود ، ارزیابی منظم آن بسیار مهم است. در حالی که بسیاری از ابزارها و خدمات بازاریابی داده ها و گزارش های خاص خود را ارائه می دهند ، ممکن است آنطور که شما نیاز دارید قوی نباشند. با Data Studio ، می توانید گزارش های سفارشی برای بازاریابان ، مدیران و ذینفعان ایجاد کنید.

مطالب دیدنی  معرفی بهترین بازی های خوب و جدید پسرانه برای گوشی و کامپیوتر

قیمت در وب سایت به آسانی در دسترس نیست ، اما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این پلتفرم ، برنامه نمایشی را برنامه ریزی کنید.

چه کسی باید از Data Studio استفاده کند؟

تیم های بازاریابی که به یک پلت فرم تجزیه و تحلیل و بینش منسجم نیاز دارند تا داده های قیف فروش خود را زنده کنند.

7. آکیو

به گفته HubSpot ، اولویت اصلی برای بازاریابان ایجاد سرنخ است. با این حال ، همانطور که هر بازاریابی می تواند به شما بگوید ، همه سرنخ ها برابر نیستند. شما می توانید زمان خود را به صورت دستی برای بررسی داده ها صرف کنید تا بهترین مسیر رو به جلو خود را تعیین کنید ، یا می توانید اجازه دهید Akkio کنترل را به عهده بگیرد.

Akkio یک پلت فرم بازاریابی AI با ابزارهایی است که از هر مرحله از قیف پشتیبانی می کند. با این حال ، در جایی که برتری دارد ، در امتیاز دهی سرب افزایش یافته و فناوری کاهش رگبار است. با استفاده از بینش های مبتنی بر داده ، Akkio قصد دارد با بیشترین شانس تبدیل ، امتیازات خود را محدود کند.

با پرداخت ماهیانه 50 دلار ، می توانید Akkio را با ریسک بسیار کمی امتحان کنید. ویژگی های موجود در همه برنامه ها عبارتند از:

  • کاربران نامحدود
  • داده های نامحدود
  • جریان ها و استقرار نامحدود
  • ادغام و API
  • گزارش مدل

چه کسی باید از Akkio استفاده کند؟

شرکت هایی که به دنبال راه حل مقیاس پذیر و مبتنی بر داده هستند.

8. Bant.io

اگر به خاطر راهنمایی های واجد شرایط آسیب می بینید ، باید بدانید که تنها نیستید. به گفته HubSpot ، 61 درصد از بازاریابان تولید سرب را چالش اصلی خود می دانند. خبر خوب این است که ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی مانند Bant.io وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

Bant.io مجموعه ای چشمگیر از ابزارها و خدمات تولید سرب را ارائه می دهد. اینها طیف وسیعی را اجرا می کنند ، از جمله:

  • پست الکترونیک
  • اطلاع رسانی اجتماعی
  • تبلیغات به ازای هر کلیک
  • هدف گیری مجدد تبلیغات
  • چت بات فروش

برخلاف بسیاری از گزینه های یکپارچه ، برنامه های Bant.io برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار شما قابل تنظیم است. فقط ماژول های مورد نیاز خود را اضافه کنید و بقیه را رها کنید. ماژول ها عبارتند از:

  • ارسال ایمیل: 795 دلار در ماه
  • اطلاع رسانی اجتماعی: 495 دلار در ماه
  • هدف گیری مجدد تبلیغات: 395 دلار در ماه
  • تبلیغات PPC: 395 دلار در ماه
  • فروش چت بات: 95 دلار در ماه

با خدمات خودکار Bant.io در نوک انگشتان خود ، به زودی خود را در سرنخ های واجد شرایط که آماده انجام گام بعدی هستند ، دفن خواهید کرد.

چه کسی باید از Bant.io استفاده کند؟

بازاریابان که از رویکرد تکه تکه برای تولید سرب حمایت می کنند.

9. Funnel.io

داشتن قیف بازاریابی کافی نیست. شما باید هر مرحله از قیف خود را به طور منظم ارزیابی کنید. در حالی که اکثر ابزارهای قیف گزارش مختص به خود را دارند ، ممکن است همیشه تصویر کلی را در اختیار شما قرار ندهند. آنجاست که یک ابزار گزارش مانند Funnel.io وارد می شود.

Funnel.io با بیش از 500 اتصال داده در دسترس ، ایجاد گزارشاتی را که در همه زمینه های کسب و کار شما لمس می کند ، آسان می کند.

مطالب دیدنی  یک سرآشپز راز یک بوقلمون سوخاری عالی را به اشتراک می گذارد

منبع داده مورد نیاز خود را پیدا نمی کنید؟ تیم Funnel.io با شما همکاری می کند تا آن را به پلت فرم خود اضافه کنید.

برنامه های متنوعی در دسترس است ، از جمله:

  • ملزومات 399 دلار در ماه: به 260 سیستم عامل ، پنج صندلی ، پشتیبانی ایمیل متصل می شود
  • به علاوه 999 دلار در ماه: به 500+ سیستم عامل ، تعداد نامحدود صندلی ، ایمیل و پشتیبانی از چت متصل می شود
  • شرکت 1،999 دلار در ماه: به 500+ پلتفرم ، صندلی نامحدود ، ایمیل و چت اولویت دار و شریک موفقیت مشتری متصل می شود

همه برنامه ها سالانه صورتحساب می شوند.

چه کسی باید از Funnel.io استفاده کند؟

بازاریابان یا آژانس هایی که به دنبال یک بستر گزارش جامع و مشارکتی هستند.

سوالات متداول در مورد ابزارهای هوش مصنوعی قیف بازاریابی

آیا در مورد ابزارهای هوش مصنوعی قیفی س questionsالی دارید؟ به متداول ترین سوالات زیر توجه کنید.

هوش مصنوعی در آینده چه نقشی در بازاریابی خواهد داشت؟

در ابزار فروش هوش مصنوعی قیف فروش باید به دنبال چه چیزی باشم؟

ابتدا ، می خواهید ابزاری را پیدا کنید که تخصص آن در مرحله قیف فروش است که مشاغل شما بیشتر به آن نیاز دارد (تولید سرب ، پرورش سرب ، تبدیل یا همه مراحل). سپس در نظر بگیرید که ابزارهای موجود چقدر راحت در گردش کار روزانه شما قرار می گیرند تا بتوانید ابزار مناسب را برای مشاغل خود انتخاب کنید.

چه زمانی باید راه حل همه جانبه را در نظر بگیرم؟

این که آیا شما به تازگی شروع به کار کرده اید یا می خواهید تلاش های بازاریابی خود را تقویت کنید ، یک راه حل همه کاره می تواند یک گزینه هوشمند باشد. مزیت داشتن همه داده های شما در یک مکان است که می تواند توانایی شما را در استفاده از آنها بهبود بخشد.

چه نوع مشاغلی بیشتر از ابزارهای هوش مصنوعی قیف فروش سود می برند؟

با رشد چشمگیر ابزارهای قیف بازاریابی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ، ابزارهایی برای تقریباً هر بودجه ای در دسترس هستند. از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ و شرکت های بازاریابی ، تقریباً هر کسب و کاری می تواند از ابزارهای قیف فروش مبتنی بر هوش مصنوعی بهره مند شود.

ابزارهای هوش مصنوعی برای قیف های بازاریابی موفق: نتیجه گیری

اتوماسیون بازاریابی و هوش مصنوعی برای ماندن در اینجا هستند. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ و کوچک باید زودتر از موعد به سمت استفاده از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی روی آورند.

هیچ رویکردی برای همه کارها در زمینه اتوماسیون بازاریابی وجود ندارد. خوشبختانه برای بازاریابان ، ابزارها ، سیستم عامل ها و نرم افزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اینکه آیا شما یک راه حل همه کاره انتخاب می کنید یا یک پلت فرم که فقط در یک مرحله از قیف تخصص دارد ، به نیازهای شما بستگی دارد. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، فقط بدانید که گامی مهم در جهت اصلاح فرآیندهای بازاریابی دیجیتال خود در آینده بر می دارید.

کدام یک از ابزارهای هوش مصنوعی قیف بازاریابی فوق می تواند برای تجارت شما مفید باشد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس