تمام موارد مهمی که باید قبل از جراحی گوش دانست!!!

گوش بین دو خط افقی یعنی خط افقی که از قسمت کنار ابرو در بالا و خط افق که از محل اتصال پره های بینی با صورت می گذرد، واقع شده است. همان طور که در تصویر سمت راست می بینید بعد از عمل برجستگی گوش از بین رفته است. جراحی گوش حدود یک ساعت به طول می انجامد. پس از عمل به مدت 4 هفته می بایست از پانسمان و یا بانداژهایی بر روی لاله گوش استفاده کرد. 9. لازم است به مدت 4 تا 6 هفته بعد از عمل لاله گوش از هد بند استفاده کنید .زیرا غضروف گوش قوی است و در این مدت بخیه ها محکم مى شوند تا لاله گوش به حالت اولش برنگردد. خرگوش مادهای که وارد این مرحله شده است به سایر خرگوشهای ماده داخل قفس اجازه میدهد که بر پشت وی بجهند که این نشانه در جهت تشخیص حیوان آماده جفتگیری حائز اهمیت است. جراحی لاله گوش بسته به درجه شدت آن معمولاً به اعمال جراحی چند مرحله نیاز دارد. 10. بعد از یک هفته می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید. 8. بعد از یک هفته می توانید حمام کنید در واقع زمانی که بخیه ها کشیده عمل گوش برجسته قیمت شده اند .

دیسپلازی (بدشکلی)، حلزون گوش به طور حتم رایج ترین شکل ناهنجاری مادرزادی گوش داخلی است و با ساختار غیر طبیعی در مجرای حلزون و مجاری نیم دایره ای مشخص می شود. در این مطلب از مجله سلامت دکترتو به بررسی این عمل زیبایی میپردازیم. ایشان همچنین در سال ۹۴ موفق به گرفتن پذیرش از انجمن جراحان پلاستیک اروپا جهت گذراندن دوره تکمیلی جراحی زیبایی شدند که این دوره را در ایتالیا گذراندند. با این وجود گوش های برجسته یا گوش هایی به شکل فنجان در نمای رُخ دیده می شوند و باید مورد توجه قرار گیرند. این کودکان غالباً از طرف کودکان دیگری که این حالت را ندارند مورد تمسخر قرار می گیرند. پانسمان بعد از یک هفته و در صورت صلاحدید پزشک، از روی گوشها برداشته می شود. بخیه پشت گوش برای تغییر شکل یا قرار دادن آن در نزدیکی سر و سپس پانسمان محل برش. با وجودی که گوش یکی از رایجترین نواحی بدن برای نصب آویزهاست؛ اما سوراخ کردن گوش نیز ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد، از جمله این عوارض می توانیم به عفونت ها، حساسیت به فلزهای مختلف گوشواره ها، تشکیل یک بافت برجسته در ناحیه نرمه گوش و نیز پارگی گوش در اثر ضربه اشاره کنیم.

1. در صورتی که جراحى لاله گوش ها با بیهوشی عمومی انجام شود ،8 ساعت قبل از عمل بايد ناشتا بود و صبح روز عمل همراه با آزمایش در کلینیک حاضر بود .اما اگر توسط بی حسی این عمل انجام شود نیاز به ناشتا بودن نیست. 1. بعد از عمل جراحی لاله گوش حدود 6 ساعت باید ناشتا بود و بعد از آن مى توان رژیم غذایی سبك را شروع کرد. به طور کلی جراحی لاله گوش در شرایط استریل انجام مى شود و اگر بر اساس متد پزشکی انجام شود عوارض خاصی ندارد .یکی از مهم ترین عوارض می توان به تجمع خون و یا هماتوم اشاره كرد که اين تجمع خون در پشت گوش و یا لاله گوش ایجاد می شود که البته وقتی بیمار بعد از دو روز به پزشک مراجعه می کند در صورت وجود تجمع خون توسط پزشک تخلیه می شود و در صورتی که بیمار به پزشک مراجعه نکند و این تجمع ادامه پیدا کند. اگر یکی از گوش ها نسبت به آن یکی پایین تر باشد ، با عمل زیبایی گوش ، نسبت به هم متقارن می شوند. معمولاً بسیاری از تکنیکهای مختلف و متنوع برای کامل کردن فرآیند بازسازی گوش در طول عمل جراحی زیبایی گوش استفاده میشود.

موارد بالا برای همه واضح است اما با توجه به وجود مشکلات فراوان مالی، شاید خیلی ها از دست به انتخاب این گونه موارد نزنند. از آنجا که گوش ها در نمای رُخ به طور کامل دیده نمی شوند؛ عدم تقارن جزئی در شکل گوش ها مشهود نخواهد بود. اما در صورتی که عفونت کرد و به صورت بد بو بود باید به پزشک مراجعه کنید با توجه به مصرف آنتی بیوتیک که بعد از عمل داده می شود و استريليتى که حين عمل انجام می شود این عارضه بسیار کم است. به گزارش بهداشت نیوز، اگر پس از پایان ۶ سالگی و پایان رشد لاله گوش این مشکل مرتفع نشد نباید به رفع خود به خودی آن امیدوار بود. در این حالت معمولاً چین داخل لاله گوش وجود ندارد و نبودن این چین باعث می شود که لاله گوش به میزان بیش از حد از قسمت طرفی سر به خارج برآمده شود. گوش خارجی معمولاً در زاویه حدود ۲۱ تا ۳۰ درجه نسبت به کناره سر قرار دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوش برجسته درمان لطفا به بازدید از وب سایت ما.