خرید و قیمت گوشی موبایل آیفون اپل (فروش ویژه) – مقداد آی تی

برای مثال در آیفون 5 مدل جدید دیگری نیز به نام iPhone 5c به خانواده اضافه شده بود که با بدنه پلاستیکی اش به متعادل تر شدن قیمت این گوشی کمک می کرد. با اینکه صفحه نمایش این گوشی از XS Max کوچکتر است اما به همان اندازه، روشن میباشد.

با توجه به این موارد، قابل انتظار بود که کیفیت فیلمبرداری در iPhone 4s هم افزایش یابد و به 1920×1080 پیکسل یا کیفیت Full HD برسد. اما اگر دقت کرده باشید قطعا متوجه میشوید که اپل گوشیهای خود را با ظاهری متفاوت از سایر گوشیهای دیگر طراحی صفحه ی گوشی آیفون میکند. این گوشی یک باتری ۳۱۷۴ میلی آمپری دارد ولی با توجه با ابعاد صفحهنمایش خود، باید یک پاور بانک همراه خود داشته باشید. نسل دوم میان رده های این برند نیز با قیمت حدودا 399 دلاری در بازار عرضه می شود. اما پس از آن اپل در آیفون های مدل 7 و 8 خود تنها از تقسیم بندی معمولی و Plus استفاده کرد و سپس در سال 2017، تنها یک آیفون معمولی را روانه بازار کرد.

اپل در گوشی های آیفون از پردازنده هایی استفاده می کند که خود آن ها را طراحی کرده است. بودند شرکتهای اندرویدی زیادی که تلاش کردند از طراحی آیفونها برای ساخت گوشیهای خود الهام بگیرند اما هیچوقت اپل در طراحی آیفونها از شرکت خاصی ایده نگرفت چرا که یک طراحی هر چند سال یکبار برای این گوشیها در نظر گرفته میشود و نیازی هم به خلاقیت زیادی نیست که بخواهد کار اپل را در این زمینه گوشی آیفون یک سخت کند. آی او اس از نظر طراحی ظاهری دیزاینی مینیمال و جذاب دارد که برای طرفداران این برند قابل تعویض با هیچ سیستم عامل دیگری نیست.

ویژگی مهم دیگری که برای اولین بار در گوشی های آیفون به کار رفت بلوتوث بود که امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی مانند عکس و ویدیو را با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاهتری بین دو گوشی فراهم کرد. شما می توانید قیمت مدل های مختلف آیفون را در سایت کالاتیک مشاهده کنید و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.